Pagina 43 van 104 EersteEerste ... 333940414243444546475393 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Vandaag weer een drietal SB's ontvangen van amazon.it. Ben erg blij met District 9 en Gran Torino. Terminator 3 erbij gedaan vanwege lage prijs (klik) en omdat Terminator 2 onderweg is van amazon.co.uk (verwacht ik morgen)
    Ik heb die Gran Torino ook besteld. Is inderdaad een prachtige uitgave.
    Verder is Sherlock Holmes ook nog op komst.
    Ik hoop dat ze in de toekomst meer en meer die blauwe blu-ray balk gaan weglaten, zie er gewoon veel mooier uit zonder.

  2. #1052

  3. #1053

  4. #1054

    Standaard

    Kon deze nog niet vinden in dit draadje. Pillars of the Earth heeft een steelbook release in Duitsland. http://www.amazon.de/S%C3%A4ulen-Ste...442898&sr=8-36

    Heb hem net binnen. Steelbook zit in een sleeve, waar het FSK logo op gedrukt is. Op de steelbook zelf dus niet. Overigens ook geen blauwe bd banner op de steelbook. De steelbook heeft de normale blu ray afmetingen. De foto's op amazon.de deed mij hierover twijfelen. Enig nadeel is de titel, Die Säulen der Erde i.p.v. Pillars of the Earth. Verder is het een erg mooie uitgave.

    Deze versie heeft 3 bd's. 2 voor de serie, en 1 voor extra's. De serie staat in 4 delen (blijkbaar zijn er afleveringen samengevoegd) op de 2 discs. Volgens de sleeve heeft de serie een speelduur van 416 minuten, de extra's 195 minuten.
    Let wel: geen Nederlandse ondertiteling, alleen duits en engels. Geluidstracks: DTS-HD 5.1 zowel Engels als Duits. Dit alles volgens de sleeve. Nog niet getest.

    Edit: de disc met extra's is een dvd.
    Laatst aangepast door ocuj : 08-01-2011 om 00:50

  5. #1055

    Standaard

    Deze gisteren ontvangen.
    The A-Team(japan), Gran Torino (wende sb, DE), ( Uhh, Se7en is de japanse Digibook )

  6. #1056

    Standaard

    Ik zag al foto's van die A-team SB op ander forum, maar jeumig dat is een mooi ding zeg. Volgens mij wel Regio A locked, maar wat een plaatje! Via japanse amazon gekocht?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Pre order RED metalcase (E1 entertainment)

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/red/1002...344/index.html
    Nu wordt er op de site het magische woord "STeelbook" genoemd (http://www.bol.com/nl/p/dvd/red-stee...594/index.html).
    Afwachten maar wat t wordt, mocht het een SB worden, schaf ik m zeker aan. Metal-pak laat ik links liggen.
    Laatst aangepast door RothaNL : 08-01-2011 om 20:05

  7. #1057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Ik zag al foto's van die A-team SB op ander forum, maar jeumig dat is een mooi ding zeg. Volgens mij wel Regio A locked, maar wat een plaatje! Via japanse amazon gekocht?

    Nu wordt er op de site het magische woord "STeelbook" genoemd (http://www.bol.com/nl/p/dvd/red-stee...594/index.html).
    Afwachten maar wat t wordt, mocht het een SB worden, schaf ik m zeker aan. Metal-pak laat ik links liggen.

    Het is een beauty idd. Ik heb een tijdje gewacht op (goedkopere) andere (Asian) releases maar die heb ik nog steeds niet gezien. Toen ik de Se7en digibook zag was ik verkocht en heb ze samen besteld dat scheelt in verzendkosten maar dan nog érg duur. Hij is regio A maar ik heb hem (nog) niet open gemaakt dus kan niet bevestigen of hij regio locked is of niet.

    Bedankt voor de heads up over Red trouwens, wel verwarrend omdat er ook een Star Metalpak is aangekondigd , maar het zou mooi zijn als er een echte NL SteelBook™ van Red uitkomt! (Er komt vlgs Bol.com ook een DVD SteelBook™ zag ik )

  8. #1058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Het is een beauty idd. Ik heb een tijdje gewacht op (goedkopere) andere (Asian) releases maar die heb ik nog steeds niet gezien. Toen ik de Se7en digibook zag was ik verkocht en heb ze samen besteld dat scheelt in verzendkosten maar dan nog érg duur. Hij is regio A maar ik heb hem (nog) niet open gemaakt dus kan niet bevestigen of hij regio locked is of niet.

    Bedankt voor de heads up over Red trouwens, wel verwarrend omdat er ook een Star Metalpak is aangekondigd , maar het zou mooi zijn als er een echte NL SteelBook™ van Red uitkomt! (Er komt vlgs Bol.com ook een DVD SteelBook™ zag ik )
    Maar het zou gek zijn als er een steelbook zou komen en een metalpack. Het is een E1 release dus dan wordt het een metalpack en geen steelbook!

    De steelbook staat ook op 33euros :S zonder plaatje met een eerdere release, andere sites zoals cosmox hebben ook plaatje van de metalpack of de prijs van de metalpack vermeld staan maar niks over een steelbook. Ik ben bang dat het een foutje van de Bol.com is net zoals de re-release van Gladiator op 2099 :S

    Verder zal machete ook een metalpack release krijgen als ik zo de bol.com site zie. 31/03/2011 release van zowel RED als MACHETE alle 2 19,99 en alle 2 een LE/SE release!

    Misschien komen er nog een aantal titels uit op 31/03/2011 als metalpack. Heb er zosnel geen meer gevonden!
    Laatst aangepast door theregiment : 09-01-2011 om 13:30

  9. #1059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Maar het zou gek zijn als er een steelbook zou komen en een metalpack. Het is een E1 release dus dan wordt het een metalpack en geen steelbook!

    De steelbook staat ook op 33euros :S zonder plaatje met een eerdere release, andere sites zoals cosmox hebben ook plaatje van de metalpack of de prijs van de metalpack vermeld staan maar niks over een steelbook. Ik ben bang dat het een foutje van de Bol.com is net zoals de re-release van Gladiator op 2099 :S

    Verder zal machete ook een metalpack release krijgen als ik zo de bol.com site zie. 31/03/2011 release van zowel RED als MACHETE alle 2 19,99 en alle 2 een LE/SE release!

    Misschien komen er nog een aantal titels uit op 31/03/2011 als metalpack. Heb er zosnel geen meer gevonden!
    Waarschijnlijk heb je gelijk dat Bol.com de boel weer 'ns verprutst.
    Wel groot verschil in prijs, 19,99 of 32,99, als het alleen om een LE of SE editie zou gaan.
    Ik heb me er nooit zo in verdiept..., dus als het van E1 is is het dan zowiezo een Metalpak?
    Eh, niet om te zei... hoor, maar het is (Star) Metalpak niet metalpack, of haal je 't door elkaar met Ironpack?
    Anyway, een verzamelaar mag hoop (op een sb) hebben hé

  10. #1060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heb je gelijk dat Bol.com de boel weer 'ns verprutst.
    Wel groot verschil in prijs, 19,99 of 32,99, als het alleen om een LE of SE editie zou gaan.
    Ik heb me er nooit zo in verdiept..., dus als het van E1 is is het dan zowiezo een Metalpak?
    Eh, niet om te zei... hoor, maar het is (Star) Metalpak niet metalpack, of haal je 't door elkaar met Ironpack?
    Anyway, een verzamelaar mag hoop (op een sb) hebben hé
    ja het is metalpak maarja lekker dat NL en EN door elkaar! naja E1 is de laatste tijd iedere keer metalpak dus ga ik er vanuit als ik nu de RED release zie (metalpak) dat ze daar gewoon lekker mee doorgaan.

  11. #1061

    Standaard

    Afgelopen najaar veel getwijfeld om op Play de steelbook van Scott Pilgrim aan te schaffen (28 euro), ondanks het ontbreken van NL subs. Nu helaas niet meer voor die prijs maar voor maarliefst 41 euro!
    Hopelijk komt Amazon.de nog met een steelbook met identieke frontcover én NL subs.

    Tot nu toe heb ik alleen Kick-Ass (NL versie, dus niet de mooiere rode of zwarte uitvoering), Transformers (van Amazon.de), This Is It en LOTR trilogy als echte Steelbook.
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 09-01-2011 om 17:08

  12. #1062

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    ja wat is daarmee die is al een hele tijd uit hoor! Heb hem ook liggen!

  14. #1064

    Standaard

    Ik heb hem nergens gezien (ook op eBay niet) en ziet er erg mooi uit. Dát is er mee

  15. #1065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb hem nergens gezien (ook op eBay niet) en ziet er erg mooi uit. Dát is er mee
    Oke, na ik heb hem van ebay gehaald voor een 40e inclusief verzendkosten!

    hier : http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=nigh....c0.m270.l1313

    staan er nog genoeg te koop hoor

  16. #1066

    Standaard

    Ha, inderdaad. Ebay.nl en dan zoeken levert niks op bij mij.
    Vind de prijzen te hoog en ik kan alleen Regio B afspelen. Is het een Regio ABC disc, dan zou ik er nog over na kunnen denken, nu helaas niet. Afgelopen Oudejaarsloterij heeft ons helaas niet dat geld opgeleverd om zoiets wel te kunnen kopen LOL

  17. #1067

    Standaard

    Eindelijk eens de moeite genomen om mijn verzameling steelbooks eens op foto te zetten...
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  18. #1068

    Standaard

    Nice collection, Scorpius

    --------------------
    Inception (Mexico)


    Inception (Japan)

  19. #1069
    Laatst aangepast door Morlock : 24-01-2011 om 08:12

  20. #1070

    Standaard

    USA / CANADA - 2010....

    2010 G2 Steelbooks (USA/CANADA)


    2010 G1 Steelbooks (USA/CANADA)


    Alliance Steelbooks Canada 2010


    WB G2 Steelbook Wave Canada 2010


    Resident Evils G2 Steelbook
    (WALMART USA/FUTURSHOP CANADA)


    Disney 2010 (IRONPACKS)


    Iron Man 2 (Metalpak - Target USA)


    Did I miss any Steelbook/Ironpack/Metalpak North American release for 2010?

  21. #1071

    Standaard

    @xage: Sodeknetters, wat een collectie!! Netjes hoor!!

    Hierbij nog een aantal aankopen van de laatste tijd: Green Zone (DE, embossed), Sweeney Todd (UK), Gladiator (NL), Book of Eli (DE, horizontal embossed), Paranormal Activity (AUS, embossed), Knowing (AUS, embossed), Wolfman (DE, embossed).

    Wat foto's: klik

  22. #1072

  23. #1073

    Standaard

    +amazon.co.uk
    +HMV.com

    dus zo exclusief is hij niet helaas :P

  24. #1074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    +amazon.co.uk
    +HMV.com

    dus zo exclusief is hij niet helaas :P
    Naah indeed, en hij heeft geen Nederlandse ondertitels.

  25. #1075

Pagina 43 van 104 EersteEerste ... 333940414243444546475393 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •