Pagina 42 van 104 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1026

    Standaard

    Die van mij is nog steeds niet binnen :S hopelijk the expendables morgen in de bus!

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Die Expendables is wel mooi
    Maar is wel een dvd en geen bluray aan de logo's te zien.

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Hij kwam inderdaad nog in seal, maar heb hem opengemaakt om mijn Blu-ray trilogy in te bewaren =)

    Foto's (sorry voor de flits, het is een beetje donker buiten op dit moment)





    Ziet er erg netjes uit! Kan mij wel voorstellen waarom die metalcase zo prijzig is, zelfs zonder de blurays.

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Maar is wel een dvd en geen bluray aan de logo's te zien.
    Het is een Blu-ray + DVD


  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Maar is wel een dvd en geen bluray aan de logo's te zien.
    1 Blu-Ray met de film
    1 DVD met de film
    1 DVD met een hele lange Making-Of
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #1031

    Standaard

    Waar heb je die gekocht? Wel handig om dat er bij te vermelden...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #1032

    Standaard

    Volgens de info op http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc heeft de Deense steelbook van Avatar NL subs. Weet iemand of deze nog verkrijgbaar is?


  8. #1033

    Standaard

    The expendables (UK) binnen eindelijk foto's van blu-ray.com


  9. #1034

    Standaard

    Ik was er heel blij mee dat The Expendables zonder logo's en andere sh.. is!

    ------------

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Waar heb je die gekocht? Wel handig om dat er bij te vermelden...
    Als je The Expendables bedoeld: de mijne is van Play.com maar kan ook via Amazon.uk, HMV enz.
    -------------

    Kleine update; heb eindelijk degene die ik wilde. Green Zone, JBhifi New-Zealand (via andere verzamelaar gekocht), zover ik weet de enige met backside art.


    deze foto's zijn van Blu-devil (ik weet nog niet of ik de mijne open )


    Dit is wel zo'n beetje de laatste voor dit jaar (denk ik )

    Fijne Feestdagen en een Spetterende Jaarwisseling allemaal

  10. #1035

    Standaard

    ^^ Zeer mooie green zone!!

    Hieronder mijn steelbooks (zo'n 2 maanden geleden begonnen met blurays kopen, na aanschaf van BD-speler). Een groot nadeel van het kopen van steelbooks; je wilt geen normale blu-rays meer , enkel en alleen maar steelbooks.

    Excuus voor de slechte foto, camera van mobiele telefoon.

    Naast onderstaande SB's, komen Wanted (UK-versie, niet die dure DE ) en Transporter 3 (DE) nog binnen. Beiden voor 10 euro, res. via marktplaats en ebay.

    Zit nog zwaar te twijfelen om the Town SB te kopen...
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  11. #1036

    Standaard

    Uiteraard "This Is It"! Ook uit Duitsland met 3D-kaarten erbij? Hopelijk niet teveel (ca. 13 euro) voor betaald?
    Heb net de Steelbook van Lord Of The Rings-trilogy gekocht op eBay (zoals hierboven) voor 30 euro uit de VS incl. verzendkosten.

  12. #1037

    Standaard

    De postbode kwam deze 2 net afgeven:





    Inception, prachtige steelbook met doorzichtige hardcoverslipcase (net als bij de Sherlock Holmes DE-Steelbook) .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  13. #1038

    Standaard

    Wederom 3 SB's besteld. Dit keer via amazon.it, afwachten maar hoe dat verloopt. Wel hele mooi prijzen daar voor SB's. Die €7,15 verzendkosten zijn er zo uit . Nog steeds geen CC, gebruik nog 3vcash, vandaar de toevoeging van Patton om dichtbij een mooi getal te komen (€49,60). Schijnt een zeer mooie transfer te hebben, dus waarom niet

    Mijn bestelling:
    1 "Patton [Edizione: Germania]"
    George C. Scott; Blu-ray; EUR 7,51
    1 "Terminator 3 - Rebellion der Maschinen - Metal-Pack [Edizione: Germania]"
    Arnold Schwarzenegger; Blu-ray; EUR 7,85
    1 "Gran Torino - Steelbook [Edizione: Germania]"
    Clint Eastwood; Blu-ray; EUR 15,95
    1 "District 9 - Steelbook [Edizione: Germania]"
    Sharlto Copley; Blu-ray; EUR 11,13


    Gran Torino is hopelijk de mooie versie (inside art, geen FSK sticker), maar daar ga ik wel vanuit gezien de afbeelding op amazon.it;

    Ter vergelijking: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...k-blu-ray-disc

    Overigens is ook nog Terminator 2 SB via amazon.co.uk besteld. Ik wacht met smart bij de brievenbus Dan is iig de Terminator collectie (T2, T3 en Salvation) vooralsnog compleet en is het wachten op T1 SB-aankondiging
    Laatst aangepast door RothaNL : 29-12-2010 om 14:32

  14. #1039

    Standaard

    Heb eindelijk 's een digitale fotocamera kunnen lenen, dus gelijk maar wat foto's gemaakt van al mijn Blu-ray Steelbooks. Opgedeeld per land, anders werd het te veel =)

    Disney Steelbooks/Ironpack uit USA/Canada



    Australie


    Canada


    Duitsland


    Frankrijk


    Nederland


    United Kingdom




    USA


    Diversen


    Pan's Labyrinth (IT) - The Hurtlocker (Korea) - Clash of the Titans (Mexico) - Iron Man 2 (Hong-kong) - Iron Man 2 (Taiwan) - Ice Age Trilogy Ironpack (China)

  15. #1040

    Standaard

    Woooooooooow!

    Ongelooflijk wát een mooie collectie. Maak ik een diepe buiging voor . Met name die Disney SB's . Schitterend!

    Toevallig nog andere steelbooks op komst?

  16. #1041

    Standaard

    Die Ice Age 3 ironpack heb ik ook. Erg fraaie hoes, alleen de afwerking van de spine is minder.
    Grootste struikelblok echter: de forced subs op deel 3! Geen Engels of NL, maar alleen oosterse talen. Niet echt kijkbaar dus...
    Voor de rest een leuke (en dure!) collectie
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  17. #1042

  18. #1043

    Standaard

    Heel mooi die steelbooks, prachtige foto's.
    Wat voor zin het heeft een film / steelbook 2 x te hebben weet ik niet / begrijp ik niet helemaal.
    Heeft in mijn ogen ook niets meer met verzamelen te maken, maar meer met kopen kopen kopen, of bestel mar bestel mar. Goed........
    Die Expendables heeft die NL subs??

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Die Expendables heeft die NL subs??
    Nee, alleen English SDH

  20. #1045

    Standaard



    De Canadese Ironpack (regio A ) van Alice in Wonderland hadden ze ook eerst zonder blu-ray disc's moeten verkopen, zoals met de Toy Story 3 blu-ray Ironpack. Als je de editie nu koopt voor die mooie hoes dan zit je nog met een blu-ray disc die niet werkt op Europese spelers.

  21. #1046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Heel mooi die steelbooks, prachtige foto's.
    Wat voor zin het heeft een film / steelbook 2 x te hebben weet ik niet / begrijp ik niet helemaal.
    Heeft in mijn ogen ook niets meer met verzamelen te maken, maar meer met kopen kopen kopen, of bestel mar bestel mar. Goed........
    Die Expendables heeft die NL subs??
    Voor mij moet een steelbook wel een meerwaarde hebben. Geen vertaling in een andere taal (Duits bijv!) of andere anderstalige kreten dan het orgineel (vaak Engels dus).
    Speciale, mooiere cover bijv. En Nl subs zijn voor mij bijna een pre, vandaar dat ik ook sterk twijfel over de schitterende steelbook van Scott Pilgrim VS The World. IJzersterke film, maar 28 euro zonder NL subs (wel Engels), dan ga ik heel lang twijfelen.

    Mijn enige steelbooks op bluray zijn Kick-Ass (NL), Michael Jackson's This Is It (helemaal geen tekst, behalve titel!), We Were Soldiers (geen officiele steelbook, eerder tincan), Band Of Brothers (oktober 2010 release) en sinds oudjaarsdag Transformers (DE 2-disc). Vrij van blauwe Bluray-balk en logo's.

    De lege steelbook van de Lord Of The Rings Trilogy is onderweg. Ben benieuwd naar de kwaliteit en het uiterlijk in het echt. De kartonnen NL cover ziet er ook al erg mooi uit.

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht

    De lege steelbook van de Lord Of The Rings Trilogy is onderweg. Ben benieuwd naar de kwaliteit en het uiterlijk in het echt. De kartonnen NL cover ziet er ook al erg mooi uit.
    Steelbook van Lotr is gewoon een sticker steelbook dus verw8 er niet teveel van.

    Gewoon een zwarte steelbook met aan de voor en achterkant een zwarte sticker!

    Dus ik hoop voor je dat je er niet meer dan 20e voor hebt betaald

  23. #1048

    Standaard

    Niet als je de verzendkosten niet meerekend

    Ach, de ene keer heb je een hele goede deal, en de andere keer een iets mindere. Ik had nog wat tegoed op mijn paypal-account staan na wat verkochte dvd's en 8 euro bij moeten leggen. Dus ik lig er ook niet krom van

  24. #1049

    Standaard

    Allereerst iedereen de beste wensen voor hopelijk een 2011 vol mooie films, blu-rays, steelbooks en het allerbelangrijkst: een jaar vol gezondheid!

    Vandaag weer een drietal SB's ontvangen van amazon.it. Ben erg blij met District 9 en Gran Torino. Terminator 3 erbij gedaan vanwege lage prijs (klik) en omdat Terminator 2 onderweg is van amazon.co.uk (verwacht ik morgen)

    Daarnaast nog Knowing (australische versie) onderweg van ebay (25 euri incl.) en zodadelijk nog even IP MAN 1+2 bestellen op amazon.de (NL SUBS!!)

    Excuus voor de slechte foto's (combinatie mobiele telefoon en "duisternis")

    Edit: Franklin1975 zelfde tv als ik !!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  25. #1050

Pagina 42 van 104 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •