Pagina 41 van 104 EersteEerste ... 313738394041424344455191 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht


    Ligt het aan de foto's, of is er daadwerkelijk een verschil in grootte tussen deze steelbooks? (Of hebben steelbooks - of het nu DVD of Blu-ray is - altijd dezelfde afmeting?)
    Blu-ray steelbook is G2 size, dvd steelbook is G1 size dus 2 verschillende afmetingen. Op deze foto is links blu-ray steel en rechts dvd steel.

    Soms komt het voor dat de blu-ray in een dvd steel wordt aangeboden!

  2. #1002

  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Blu-ray steelbook is G2 size, dvd steelbook is G1 size dus 2 verschillende afmetingen. Op deze foto is links blu-ray steel en rechts dvd steel.

    Soms komt het voor dat de blu-ray in een dvd steel wordt aangeboden!
    Bedankt!

    Is er een ook een steelbook [blu-ray] van Inglourious Basterds met NL subs verkrijgbaar?

  4. #1004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Bedankt!

    Is er een ook een steelbook [blu-ray] van Inglourious Basterds met NL subs verkrijgbaar?
    Ja, de Franse Op Amazon.fr niet meer los verkrijgbaar, maar wel in deze set. Heb de set zelf ook


  5. #1005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Jammer, dat bij het gros van die steelbooks het FSK logo erop zit gedrukt
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #1006

    Standaard

    Is de Franse steelbook (Blu-Ray) van Shutter Island nog op Amazon verkrijgbaar, want ik vindt hem niet terug?
    Laatst aangepast door Carlvb : 12-12-2010 om 20:15

  7. #1007

    Standaard

    Finally, ik heb de Prince of Persia: The Sands of Time Hmv exclusive Tripleplay kunnen bestellen!
    Hij heeft zeker al 3 keer in stock gestaan en iedere keer als ik hem wil bestellen zijn ze niet meer in stock.

    This time he's myn!

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ja, de Franse Op Amazon.fr niet meer los verkrijgbaar, maar wel in deze set. Heb de set zelf ook
    Wat kost die grap incl verzenden? Echt een hele mooie set

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dicapo Bekijk bericht
    Wat kost die grap incl verzenden? Echt een hele mooie set
    €28,99 naar België.


  10. #1010

    Standaard

    EUR 36,05 naar NL kwam ik achter

  11. #1011

    Standaard

    http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...;-1&sku=696063

    Scott Pelgrim vs The World op pre order, en hij moet nog in de Belgische (waarschijnlijk ook Nederlandse) bioscopen komen...!

  12. #1012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...;-1&sku=696063

    Scott Pelgrim vs The World op pre order, en hij moet nog in de Belgische (waarschijnlijk ook Nederlandse) bioscopen komen...!
    In de Nederlandse bioscopen is hij al een tijdje uit.

    De gewone coverart op een steelbook dus...


  13. #1013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    In de Nederlandse bioscopen is hij al een tijdje uit.
    Heb ik iets gemist? Sinds wanneer draait hij in Nederland? Of is dit weer een van de films die de Mustsee Groningen niet draait?

    En de Steelbook is al een paar maanden te pre-orderen op Amazon. Heb hem al een hele tijd in pre-order staan


  14. #1014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Is de Franse steelbook (Blu-Ray) van Shutter Island nog op Amazon verkrijgbaar, want ik vindt hem niet terug?
    Deze wordt nu op marktplaats aangeboden, indien je hem nog zoekt!

    Laatste aanwinst voor mij is 'A Bug's Life'. Verder onderweg Star Wars The Clone Wars, A Nightmare Before Christmas, Knowing (AUS) en de Tinbox van Avatar (extended edition, Australie)!

  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Heb ik iets gemist? Sinds wanneer draait hij in Nederland? Of is dit weer een van de films die de Mustsee Groningen niet draait?

    En de Steelbook is al een paar maanden te pre-orderen op Amazon. Heb hem al een hele tijd in pre-order staan
    Sinds 11/25/2010 en hij draait volgens mij nu al niet meer.
    Gelukkig heb ik hem 4keer gezien :P en nu de US regiovrije bluray al in huis.

  16. #1016

    Standaard

    Crap. Weer een film die Mustsee Groningen niet heeft gedraaid. Naja, dan maar gewoon op BD kijken.


  17. #1017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    In de Nederlandse bioscopen is hij al een tijdje uit.

    De gewone coverart op een steelbook dus...
    Wegens geldgebrek heb ik mijn order bij Play geannuleerd. Heb de film al op dvd met NL subs (en menu e.d.) en de kwaliteit daarvan is al super, dus zie ik mij ook niet meer zo genoodzaakt om de (hele mooie!) steelbook bluray aan te schaffen.

  18. #1018

    Standaard

    Kleine update in de verzameling



    Onderweg of in pre-order:
    The Town (CAN)
    Expendables (UK)
    Ip Man 1&2 (DE)
    Scott Pilgrim VS The World (UK)
    Grindhouse (DE)
    Monsters (DE)
    Harry Potter 7.1 (DE)
    Machete (SWE)

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Kleine update in de verzameling



    Onderweg of in pre-order:
    The Town (CAN)
    Expendables (UK)
    Ip Man 1&2 (DE)
    Scott Pilgrim VS The World (UK)
    Grindhouse (DE)
    Monsters (DE)
    Harry Potter 7.1 (DE)
    Machete (SWE)
    Nice! Die 300 en Salt zal ik ook nog kopen!

  20. #1020

    Standaard

    Is dat FSK logo bij Gran Torino en 300 nou een sticker, of zit ie op de cover gedrukt?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Is dat FSK logo bij Gran Torino en 300 nou een sticker, of zit ie op de cover gedrukt?
    Zoals je ziet zitten ze er nog op nee maar het zijn opgedrukte logo's helaas anders waren ze er allang af!

  22. #1022

    Standaard

    Zonde... Ja, ik meen dat alleen die groene FSK logo's stickers zijn die je kunt verwijderen. Jammer, maar deze laat ik lekker liggen...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #1023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Zonde... Ja, ik meen dat alleen die groene FSK logo's stickers zijn die je kunt verwijderen. Jammer, maar deze laat ik lekker liggen...
    Nee hoor de blauwe of de rode kunnen net zo goed stickers zijn alleen die sukkels hebben ervoor gekozen om ze erop te drukken :S

    En ik had de films nog niet, en dan krijg je amray kopen, komt er ooit weer een steelbook dan wil je die weer. Dus ik heb deze maar gehouden voor 12e per stuk kan ik er niet zo van wakker liggen

  24. #1024

  25. #1025

    Standaard

    Die Expendables is wel mooi
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 41 van 104 EersteEerste ... 313738394041424344455191 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •