Pagina 40 van 104 EersteEerste ... 303637383940414243445090 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Weet er iemand waar (online) deze editie van Inception te koop is?
    http://ecx.images-amazon.com/images/...L._AA1500_.jpg

    Hij lijkt heel erg op de bovenstaande steelbook die RothaNL poste. Alleen staan de mensen en de titel bij deze editie ook op de slipcover, en niet op de steelbook zelf.

    Dit was een van de eerste plaatjes die Amazon.de uitbracht van de Duitse Steelbook. Zoals nu blijkt, is het uiteindelijk toch verandert, en staan de mensen en de titel op de steelbook zelf. De versie op dit plaatje is dus NIET te krijgen, aangezien hij nooit is uitgebracht. Het betreft zogenaamd preliminary artwork (subject to change)

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Dit was een van de eerste plaatjes die Amazon.de uitbracht van de Duitse Steelbook. Zoals nu blijkt, is het uiteindelijk toch verandert, en staan de mensen en de titel op de steelbook zelf. De versie op dit plaatje is dus NIET te krijgen, aangezien hij nooit is uitgebracht. Het betreft zogenaamd preliminary artwork (subject to change)
    Is wel spijtig, ik vond het net mooi. Agh ja.
    Is dit dan de uiteindelijk versie? http://www.amazon.de/Inception-limit...1295786&sr=8-1

  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Is wel spijtig, ik vond het net mooi. Agh ja.
    Is dit dan de uiteindelijk versie? http://www.amazon.de/Inception-limit...1295786&sr=8-1
    Jep!

  4. #979

    Standaard

    AAAAAAAAA stelletje knuppels, die nieuwe re-release steelbooks van amazon.de de warner release hebben allemaal een opgedrukt logo :S behalve 10.000 bc blijkbaar! Echt stel lompe boeren

    Hoeverneukikeensteelbook.nl heb je dadelijk een mooie zwarte gran torino hoes met een groen logo :S ik ga die van mij terug sturen denk ik zodra ze binnen zijn

  5. #980

    Standaard

    ^^ JA! Las het ook net. Verdomme! Ongelooflijk dat ze die nog blijven produceren . Waren ze zo mooi 'clean', zonder blauwe banner, krijg je dit geouwehoer.

    Stumpers. Bij mijn bestellingen (The Hangover en 300 ), valt t logo op zich niet zo op. Maar idd op Gran Torino, mooi zwart en dan zo'n groene kotsvlek

    Zo dat is er ook weer uit!

    Foto van deze steelbooks, waar te zien is dat ze printed zijn:
    http://www.abload.de/image.php?img=bild0156vmg4.jpg
    Laatst aangepast door RothaNL : 02-12-2010 om 21:28

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    AAAAAAAAA stelletje knuppels, die nieuwe re-release steelbooks van amazon.de de warner release hebben allemaal een opgedrukt logo :S behalve 10.000 bc blijkbaar! Echt stel lompe boeren

    Hoeverneukikeensteelbook.nl heb je dadelijk een mooie zwarte gran torino hoes met een groen logo :S ik ga die van mij terug sturen denk ik zodra ze binnen zijn
    Echt F^&^% Up, ja. Welke dwaas heeft dat nou weer bedacht.
    Ben toch benieuwd naar mijn Gran Torino, als het net als het origineel een "wende" steelbook is ben ik allang blij.

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Echt F^&^% Up, ja. Welke dwaas heeft dat nou weer bedacht.
    Ben toch benieuwd naar mijn Gran Torino, als het net als het origineel een "wende" steelbook is ben ik allang blij.
    Ik wou net zeggen...Mijn Gran Torino is een wendesteelbook, dus op de achterkant ook dezelfde coverart, zonder logo! Zou best kunnen dat dit ook het geval is, maar dan alleen bij Gran Torino.

    Heb zelf alleen The Dark Knight besteld, om mijn collectie op peil te houden. De anderen had ik al een tijdje =)

  8. #983

    Standaard

    Net de Inception Steelbook (DE) binnen gehad mooi ding!

    Mijn warner steelbooks zouden gisteren 2dec verstuurd worden maar zijn nog steeds niet opgestuurd :S
    via amazon.de ... het kan iets betekenen of ze zijn gewoon sloom :P

  9. #984

    Standaard

    deze vorige week in de pre-order gezet:








    ziet er gaaf uit, ben erg benieuwd naar die 3e disc met de feature length making of docu
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Net de Inception Steelbook (DE) binnen gehad mooi ding!

    Mijn warner steelbooks zouden gisteren 2dec verstuurd worden maar zijn nog steeds niet opgestuurd :S
    via amazon.de ... het kan iets betekenen of ze zijn gewoon sloom :P
    Ze zijn gewoon sloom :P . Mijn bestelling van de inception koffer staat ook al 2 dagen op"Versand in Kürze".

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    deze vorige week in de pre-order gezet:








    ziet er gaaf uit, ben erg benieuwd naar die 3e disc met de feature length making of docu
    Erg mooi idd. Kun je ook testen of de steelbook ook écht Bulletproof is, wanneer je hem in huis hebt?

  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Ze zijn gewoon sloom :P . Mijn bestelling van de inception koffer staat ook al 2 dagen op"Versand in Kürze".
    In Duitsland is het ook erbarmelijk slecht weer dus dat zal wel de reden daarvan zijn..

  13. #988

    Standaard

    Twee zeer mooie steelbooks erbij:




    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Erg mooi idd. Kun je ook testen of de steelbook ook écht Bulletproof is, wanneer je hem in huis hebt?


    ja hoor, ik vuur er wel een paar kogels op af
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ja hoor, ik vuur er wel een paar kogels op af
    Haha

  16. #991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Dit was een van de eerste plaatjes die Amazon.de uitbracht van de Duitse Steelbook. Zoals nu blijkt, is het uiteindelijk toch verandert, en staan de mensen en de titel op de steelbook zelf. De versie op dit plaatje is dus NIET te krijgen, aangezien hij nooit is uitgebracht. Het betreft zogenaamd preliminary artwork (subject to change)
    Is het menu van de Duitse blu ray versie van Inception dan ook in het Duits, of in het Engeles? Of kan je het voor het menu opstart instellen welke taal je verkiest?

  17. #992

    Standaard

    Zal ik het hier ook maar plaatsen dan

    Harry Potter 7.1 Steelbook exclusief bij amazon.de nu al te preorderen!! Zonder NL vlag .... iemand snapt wel wat ik bedoel :P
    http://www.amazon.de/gp/product/B004...bluraycom04-21

  18. #993
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zal ik het hier ook maar plaatsen dan

    Harry Potter 7.1 Steelbook exclusief bij amazon.de nu al te preorderen!! Zonder NL vlag .... iemand snapt wel wat ik bedoel :P
    http://www.amazon.de/gp/product/B004...bluraycom04-21
    Dan moet diegene wel toevallig aanwezig zijn op het forum.
    Laatst aangepast door Pieter V : 06-12-2010 om 21:39

  19. #994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dan moet diegene wel toevallig aanwezig zijn op het forum.
    Haha! Wist ik wel

  20. #995

    Standaard

    Hoop zelf dat FreeRecordShop met een exclusive Steelbook komt, net als bij de vorige film. De titel in het Engels is toch wel wat beter dan een Duitse titel!

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Hoop zelf dat FreeRecordShop met een exclusive Steelbook komt, net als bij de vorige film. De titel in het Engels is toch wel wat beter dan een Duitse titel!
    Heb hem toch maar ge pre-ordered je weet nooit afzeggen kan altijd nog!

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb hem toch maar ge pre-ordered je weet nooit afzeggen kan altijd nog!
    Same here, maar ook ik hoop dat er een NL exclusive komt (én een Mexicaanse )

  23. #998

    Standaard

    Vandaag het eerste deel van de duitse warner steels binnen gehad! Ondanks de logo's houd ik ze toch maar.

    Helaas is de gran torino steel geen wengecover meer dus gewoon een achterkant met text. En geen inside artwork (Bij geen 1).

    Maargoed ik heb de amray versies allemaal al verkocht... En eer dat er ooit nog een steelbook van komt zolang wil ik niet wachten dus voor 12e per stuk houd ik ze maar

  24. #999

    Standaard



    Ligt het aan de foto's, of is er daadwerkelijk een verschil in grootte tussen deze steelbooks? (Of hebben steelbooks - of het nu DVD of Blu-ray is - altijd dezelfde afmeting?)

  25. #1000

    Standaard

    Ik heb de steelbook van Body of Lies (fr) kunnen bemachtigen voor €9


Pagina 40 van 104 EersteEerste ... 303637383940414243445090 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •