Pagina 39 van 104 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Looking good Xage! I like that they left the blu banner off the Steelbook and just put it on a carton
    Same here, oh yeah, no blue banners!!
    Gister binnen gekregen: (leek wel pakjesavond)
    (ca)
    Wave 1 , (zoooo mooi!! )
    en
    Law Abiding Citizen, History of Violence, Gangs of New York, No Country for Old Men.
    en
    Metropolis (uk), Edge of Darkness (au), Righteous Kill (se)
    Alles aangekomen in perfecte conditie gelukkig, (knock on wood), verwacht vandaag, Memento, Traffic en "V"

  2. #952

    Standaard

    Aanwinsten van de laatste tijd!



    Nog in Pre-order/Onderweg staan/Zijn:
    Inception (DE)
    Inception (China)
    Romeo en Juliet (China)
    A-Team (China)
    Salt (DE)
    300 (DE)
    Gran Torino (DE)
    Hangover (DE)
    Troy (DE)
    Expendables (UK)
    The Town (CAN)
    IP Man 1&2 (DE)
    Scott Pilgrim VS the World (UK)
    Resident Evil - After life (UK)
    Machete (SE)

  3. #953

    Standaard

    Hebben jullie allemaal die Warner 1st Wave gewoon via Amazon.ca besteld? En dan als 1 pakket? Zonder invoerkosten ed?

  4. #954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Hebben jullie allemaal die Warner 1st Wave gewoon via Amazon.ca besteld? En dan als 1 pakket? Zonder invoerkosten ed?
    Amazon.ca indeed.
    Ik had ze allemaal, dus ook die niet bij de Wave horen, verdeeld over 5 orders besteld. Dan is het risico op beschadigingen minder vind ik. Kost iets meer aan verzendkosten maar dat heb ik er wel over.
    Ik kreeg vandaag de laatste 2 steels binnen en die zijn beiden beschadigd, stel dat je voor dat ze allemaal in die zending hadden gezeten.

    Ik heb voor Amazon zendingen nog nooit belasting & inklaringskosten hoeven te betalen. Mijn ervaring is dat als er op de doos vermeld staat wat er in zit en wat de waarde is ze deze eruit pikken en belasten, dat doet TNT iig van anderen vervoerders weet ik het niet.

    Zo, nu Amazon even om vervanging van de beschadigde steels mailen, dat moet ik Amazon toegeven ze hebben geweldige, zo niet de beste, service.
    Laatst aangepast door Morlock : 26-11-2010 om 18:17

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Ik had ze allemaal, dus ook die niet bij de Wave horen, verdeeld over 5 orders besteld. Dan is het risico op beschadigingen minder vind ik. Kost iets meer aan verzendkosten maar dat heb ik er wel over.
    Ik kreeg vandaag de laatste 2 steels binnen en die zijn beiden beschadigd, stel dat je voor dat ze allemaal in die zending hadden gezeten.

    Ik heb voor Amazon zendingen nog nooit belasting & inklaringskosten hoeven te betalen. Mijn ervaring is dat als er op de doos vermeld staat wat er in zit en wat de waarde is ze deze eruit pikken en belasten, dat doet TNT iig van anderen vervoerders weet ik het niet.

    Zo, nu Amazon even om vervanging van de beschadigde steels mailen, dat moet ik Amazon toegeven ze hebben geweldige, zo niet de beste, service.
    Die van mij komen ook gewoon van amazon.ca

    Meestal 2a3 per order en dan de iets duurdere verzendkosten dan de standaard zijn ze ook nog eens binnen 4dagen in huis

    Ik verdeel ze ook onder meerdere orders zodat ik onder de 21e blijf, dan maar wat meer verzendkosten. Altijd nog goedkoper dan dat ze bij de tnt en douane gaan zwaaien met rekeningen

  6. #956

    Standaard

    Nog altijd op zoek naar Prince of Persia Steelbook...

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    en dan de iets duurdere verzendkosten dan de standaard zijn ze ook nog eens binnen 4dagen in huis
    Tip! Hogere verzendkosten is niet nodig. Ik had gewoon standaard en had ze ook binnen 4 dagen binnen. Zoals ik al zei Amazon is

  8. #958

    Standaard

    Shogun Assassin - dvd/blu-ray dual format limited edition steelbook (UK)








    Metropolis - dvd/blu-ray combo dual format limited edition steelbook (UK)[/b]





















    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Aanwinsten van de laatste tijd!



    Nog in Pre-order/Onderweg staan/Zijn:
    Inception (DE)
    Inception (China)
    Romeo en Juliet (China)
    A-Team (China)
    Salt (DE)
    300 (DE)
    Gran Torino (DE)
    Hangover (DE)
    Troy (DE)
    Expendables (UK)
    The Town (CAN)
    IP Man 1&2 (DE)
    Scott Pilgrim VS the World (UK)
    Resident Evil - After life (UK)
    Machete (SE)
    Waar heb je de Perfume Steelbook besteld?

  10. #960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Waar heb je de Perfume Steelbook besteld?
    Het is een metalpak die te verkrijgen is bij de Blokker voor €9,99, net als The Notebook. Heb deze versies nog niet gezien bij de Mediamarkt, FRS en bol.com.

  11. #961

    Standaard

    Eigenlijk is het toch wel heel erg jammer dat er zoveel steelbooks of metal packs uitkomen.
    Bij de Blokker kun je er inderdaad verschillende kopen voor 10 euro.
    Echt exclusief is een steelbook allang niet meer.

  12. #962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Aanwinsten van de laatste tijd!


    Die Toy Story's zien er erg mooi uit. Waar komen die vandaan?

  13. #963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Die Toy Story's zien er erg mooi uit. Waar komen die vandaan?
    Canada, regio vrij met films. Futureshop ironpack dus of iemand kennen in Canada of kopen op ebay!

  14. #964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Het is een metalpak die te verkrijgen is bij de Blokker voor €9,99, net als The Notebook. Heb deze versies nog niet gezien bij de Mediamarkt, FRS en bol.com.
    Ow okéé, bedankt!
    Maar bij onze Blokker in de buurt ( Kortrijk, Belgie) vind ik geen enkele metalpack.
    Nuja, thanks!

  15. #965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Ow okéé, bedankt!
    Maar bij onze Blokker in de buurt ( Kortrijk, Belgie) vind ik geen enkele metalpack.
    Nuja, thanks!
    Frs wel!


  16. #966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Frs wel!
    Inderdaad! Maar geen Steelbook van Perfume: The Story of a Killer. Ik vind trouwens maar 2-3 Steelbooks daar, wel wat meer Ironpacks.

  17. #967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Eigenlijk is het toch wel heel erg jammer dat er zoveel steelbooks of metal packs uitkomen.
    Bij de Blokker kun je er inderdaad verschillende kopen voor 10 euro.
    Echt exclusief is een steelbook allang niet meer.
    ik neem aan dat je wel weet dat SteelBook™ een merk is en geen vezamelnaam voor allerlei metalen verpakkingen, dat is een vergissing die vaak gemaakt wordt.
    De markt wordt nu overspoeld met Star Metal(crap)paks jammer genoeg, omdat de fabrikanten dan goedkoper uit zijn. Maar het maakt de echte SteelBook™ (helaas) juist wel exclusiever in Nederland.

  18. #968

    Standaard

    Ja klopt inderdaad steelbook is een merk,
    ik had het inderdaad over metalen doosjes / verpakkingen moeten hebben. (want die bedoel ik)

  19. #969

    Standaard

    Toch zijn er ook verschillen onder de steelbooks. Sommigen hebben bijvoorbeeld aan de binnenkant geen opdruk. Ik heb er een paar van Amazon.de die wat kaler zijn.
    En exclusief zijn ze inderdaad al lang niet meer. Dat weerhoudt mij er in ieder geval van die dingen te gaan sparen...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #970

  21. #971

    Standaard

    Kijk, zo moet het dus wel

    Ik ga toch die koffer bestellen. Jammer dan als het boekje in het Duits is...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Aanwinsten van de laatste tijd!



    Nog in Pre-order/Onderweg staan/Zijn:
    Inception (DE)
    Inception (China)
    Romeo en Juliet (China)
    A-Team (China)
    Salt (DE)
    300 (DE)
    Gran Torino (DE)
    Hangover (DE)
    Troy (DE)
    Expendables (UK)
    The Town (CAN)
    IP Man 1&2 (DE)
    Scott Pilgrim VS the World (UK)
    Resident Evil - After life (UK)
    Machete (SE)
    Er is een limited edition (blu ray) steelbook van Toy Story 3. Deze werd voor de dvd release verkocht, zonder discs. (http://cgi.ebay.nl/Disney-Toy-Story-...-/140462678215) ...Maar zijn de steelbooks van Toy Story 1 en 2 ook te koop zonder discs? Of niet?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Waar is die steelbook te koop? En is het menu ook in Duits, of kan je het ook in het Engels instellen?

  23. #973

    Standaard

    Hij is in ieder geval NL ondertiteld want dat staat op de achterkant.

  24. #974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Er is een limited edition (blu ray) steelbook van Toy Story 3. Deze werd voor de dvd release verkocht, zonder discs. (http://cgi.ebay.nl/Disney-Toy-Story-...-/140462678215) ...Maar zijn de steelbooks van Toy Story 1 en 2 ook te koop zonder discs? Of niet?



    Waar is die steelbook te koop? En is het menu ook in Duits, of kan je het ook in het Engels instellen?
    Amazon.de! Als het goed is, wordt vandaag mijn Inception koffer (met Steelbook) verstuurd! En ook nog The Dark Knight samen met Van Helsing!

    Vandaag en gisteren ontvangen:



    V For Vendetta en I Am Legend werden op de 29e verstuurd, en 1 december belde ze al aan! 3 dagen O_o. Had wel de priority mail gekozen (2e keuze). District 9 via eBay en The Mist (Der Nebel) via een trade.

    BTW, heb zelf nog een extra Toy Story 3 Ironpack, mocht iemand interesse hebben =)

  25. #975

    Standaard

    Weet er iemand waar (online) deze editie van Inception te koop is?
    http://ecx.images-amazon.com/images/...L._AA1500_.jpg

    Hij lijkt heel erg op de bovenstaande steelbook die RothaNL poste. Alleen staan de mensen en de titel bij deze editie ook op de slipcover, en niet op de steelbook zelf.

Pagina 39 van 104 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •