Pagina 38 van 104 EersteEerste ... 283435363738394041424888 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    *Kwijl*
    Deze wil ik ook wel. Errug mooi.
    Regiovrij?
    Watchmen en sin city sowieso, pans labyrinth durf ik niet te zeggen!

  2. #927

    Standaard

    Op Amazon.de staan nu een aantal Blu-ray Steelbook voor een lage prijs (€12,97), onder andere The Dark Knight, Troy, 10,000 BC, The Hangover en 300!

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Watchmen en sin city sowieso, pans labyrinth durf ik niet te zeggen!
    Yep, Pan's Labyrinth is ook regiovrij!
    net als';
    Kill Bill 1 en 2
    Shaun of the Dead
    Law Abiding Citizen
    Hot Fuzz
    History Of Violence
    Traffic
    No Country For Old Men
    Gangs Of New York

  4. #929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Yep, Pan's Labyrinth is ook regiovrij!
    net als';
    Kill Bill 1 en 2
    Shaun of the Dead
    Law Abiding Citizen
    Hot Fuzz
    History Of Violence
    Traffic
    No Country For Old Men
    Gangs Of New York
    Law abiding citizen is NIET regio vrij heb de steelbook liggen en die disc geeft een regio melding, dus hij werkt niet
    Laatst aangepast door theregiment : 22-11-2010 om 18:35

  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Op Amazon.de staan nu een aantal Blu-ray Steelbook voor een lage prijs (€12,97), onder andere The Dark Knight, Troy, 10,000 BC, The Hangover en 300!
    Jeuzus dankjewel voor de heads-up. Gelijk even oude bestelling van inception koffer geannuleerd en nieuwe bestelling voor inception koffer + 300 + The Hangover geplaatst.

    Nogmaals bedankt!

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Yep, Pan's Labyrinth is ook regiovrij!
    net als';
    Kill Bill 1 en 2
    Shaun of the Dead
    Law Abiding Citizen
    Hot Fuzz
    History Of Violence
    Traffic
    No Country For Old Men
    Gangs Of New York
    Blokker heeft nu ook een aantal steelbooks in de schappen liggen voor een 10tje, w.o. Kill Bill 1.
    Jammer dat die steelbooks op Amazon.de allemaal films zijn die ik óf al op dvd heb, of films die ik niet per se hoef te hebben.

    Ik wil wel graag de bluray steelbook van Inception, maar ik vrees dat er geen versie is met nl-subs. Er zijn gewoon films waarbij ik ook rekening met mijn vrouw moet houden qua ondertiteling

  7. #932

    Standaard



    Helaas weinig gegevens of regiocodering, want dit is wel een erg mooie steelbook vind ik.

  8. #933

    Standaard

    Een erg fraaie hoes inderdaad!
    Vooral de afwezigheid van stickers en schreeuwerige tekstblokken is erg positief

    Ik zie aan de afbeeldingseigenschappen dat dit een Futureshop (exclusive) versie is?
    Zal wel weer wat kosten op Ebay....
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  9. #934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Law abiding citizen is NIET regio vrij heb de steelbook liggen en die disc geeft een regio melding, dus hij werkt niet
    Ay, ja sorry, ik ben een beetje te snel geweest en heb mijn lijstje met wat ik besteld heb hierheen gekopieerd en niet goed aangepast.
    Even opnieuw...
    Regiovrij,
    Kill Bill 1 en 2
    Pan's Labyrinth
    Sin City
    No Country For Old Men
    Gangs Of New York
    Memento
    I Am Legend

  10. #935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht


    Helaas weinig gegevens of regiocodering, want dit is wel een erg mooie steelbook vind ik.
    Ik weet dat de Chinese versie van Inception regio vrij is en EN subs bevat! EN qua artwork het zelfde is..


    Besteld voor €28euro inclusief verzendkosten
    Laatst aangepast door theregiment : 22-11-2010 om 22:41

  11. #936

    Standaard

    In kan mij bij Futureshop nieteens aanmelden voor een acount. Mijn postcode accepteerd ie niet.
    Dan die Chinese maar proberen. Kan altijd zeggen dat ik hem niet ontvangen heb

    Mijn vertaalprogramma in Google Chrome heeft veel moeite met het Chinees. Dus dat gaat hem niet worden helaas.
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 23-11-2010 om 17:13

  12. #937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    In kan mij bij Futureshop nieteens aanmelden voor een acount. Mijn postcode accepteerd ie niet.
    Dan die Chinese maar proberen. Kan altijd zeggen dat ik hem niet ontvangen heb

    Mijn vertaalprogramma in Google Chrome heeft veel moeite met het Chinees. Dus dat gaat hem niet worden helaas.
    Futureshop verzendt ook alleen maar binnen Canada, helaas....=(

    Heb zelf de Duitse koffer met Steelbook in de pre-order staan.

  13. #938

    Standaard

    Die Duitse koffer wordt het niet. Dat boekje wat erbij zit is Duitstalig. Ik ga wel voor de UK versie...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #939

    Standaard

    Ik vind die gouduo.com maar een aparte betaal-site hebben. Geen creditcard, wel paypal, maar ook geen beveiligde betaalsite. Ik neem het risico maar niet.
    Waarom zijn er nu geen andere sites die die steelbook met geweldige front en backcover verkopen?

  15. #940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik vind die gouduo.com maar een aparte betaal-site hebben. Geen creditcard, wel paypal, maar ook geen beveiligde betaalsite. Ik neem het risico maar niet.
    Waarom zijn er nu geen andere sites die die steelbook met geweldige front en backcover verkopen?
    Heb er al eerder besteld en via paypal ben je ook verzekerd he dus geen probleem. En bij mij vertaald google chrome uitstekend en kon mij makkelijk aanmelden.

  16. #941

    Standaard

    WB Bluray Canada Steelbooks - (Wave 1)


  17. #942

    Standaard

    Van bovenstaande 'Wave 1' steelbooks the Departed net binnengekregen. Erg mooi! Engels, Frans en spaans subs staat op achterkant. Moet m nog even afspelen om dit na te gaan, komt vanavond wel even.
    Binnenkort nog ffkes I am Legend en V for Vendetta aanschaffen, de overige steelbooks trekken me niet echt, hoewel the Dark Knight ook lonkt. Heb echter al een normale 2 disc edition, beetje zonde van de centjes
    Laatst aangepast door RothaNL : 24-11-2010 om 13:09

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Van bovenstaande 'Wave 1' steelbooks the Departed net binnengekregen. Erg mooi! Engels, Frans en spaans subs staat op achterkant. Moet m nog even afspelen om dit na te gaan, komt vanavond wel even.
    Binnenkort nog ffkes I am Legend en V for Vendetta aanschaffen, de overige steelbooks trekken me niet echt, hoewel the Dark Knight ook lonkt. Heb echter al een normale 2 disc edition, beetje zonde van de centjes
    Waar had je hem besteld als ik vragen mag?



    Laatste toevoegingen:


  19. #944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Waar had je hem besteld als ik vragen mag?
    Besteld bij amazon.ca. Allemachtig snelle verzending, zie deze thread:Amazon.ca ervaringen op dvd.nl/forum



    Laatste toevoegingen:

    Mooie toevoegingen zeg! Met name de bovenste 3 zijn zeer mooi

  20. #945

    Standaard

    Vandaag de blu-ray/dvd combo steelbooks van Shogun Assassin en Metropolis (beide UK releases) binnen gerkegen. Erg mooie releases!! foto`s volgen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb er al eerder besteld en via paypal ben je ook verzekerd he dus geen probleem. En bij mij vertaald google chrome uitstekend en kon mij makkelijk aanmelden.
    Hoelang duurde het vorige keer dat je je bestelling van hun binnen had na verzending? Ik weet dat je bij Paypal ook kopersbescherming hebt, maar er zijn een aantal landen waar ze voor waarschuwen om geen zaken mee te doen geloof ik.
    Ik ga van t weekend dan toch die gok maar wagen als mijn salaris weer gestort is. En als ik die steelbook ontvangen heb, weet ik niet of ik m op eBay ga zetten (wordt daar nu al aangeboden voor 45-55 euro!), of zelf ga houden.

  22. #947

    Standaard






    Citaat Oorspronkelijk gepost door xage Bekijk bericht
    WB Bluray Canada Steelbooks - (Wave 1)




  23. #948

    Standaard

    Hmm, The Dark Knight re-release ziet er verdacht veel uit als de Nederlandse The Dark Knight Steelbook, iets meer uitgezoomder...

  24. #949

    Standaard

    Looking good Xage! I like that they left the blu banner off the Steelbook and just put it on a carton


  25. #950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Waar had je hem besteld als ik vragen mag?



    Laatste toevoegingen:

    Die Ice Age trilogy metalpak heb ik ook. Wel erg jammer dat ik ontdekte dat je bij het derde deel geforceerde subs hebt in diverse Oosterse talen
    Dat kijkt dus gewoon totaal niet lekker.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 38 van 104 EersteEerste ... 283435363738394041424888 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •