Pagina 37 van 104 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Resident Evil: Afterlife Steelbook. Hij staat al een tijdje op Hmv, maar sinds kort is de cover te zien!
    Vette cover! Ik had hem al even in pre-order staan! Ondanks dat het een bout van een film is

  2. #902

    Standaard

    Iemand enig idee of deze The Fountain daadwerkelijk een steelbook is? Wordt niet expliciet in de tekst vernoemd.

    http://www.amazon.fr/fountain-Blu-ra...9502127&sr=8-1

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ocuj Bekijk bericht
    Iemand enig idee of deze The Fountain daadwerkelijk een steelbook is? Wordt niet expliciet in de tekst vernoemd.

    http://www.amazon.fr/fountain-Blu-ra...9502127&sr=8-1
    Er staat een review van een klant en die meldt het volgende: "La galette est emballée dans un beau boîtier métallique"

    Google translate zegt: "De taart is verpakt in een mooie metalen behuizing"

    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Er staat een review van een klant en die meldt het volgende: "La galette est emballée dans un beau boîtier métallique"

    Google translate zegt: "De taart is verpakt in een mooie metalen behuizing"

    Dank! Dan is dat een must buy voor mij. Ik zal hier wel laten weten of het ook daadwerkelijk een steelbook is. Kon natuurlijk een tijdelijke oplage zijn waar de klant het over had.

  5. #905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ocuj Bekijk bericht
    Dank! Dan is dat een must buy voor mij. Ik zal hier wel laten weten of het ook daadwerkelijk een steelbook is. Kon natuurlijk een tijdelijke oplage zijn waar de klant het over had.
    Klopt, dat komt volgens mij wel vaker voor bij TF1 releases. Wel even een waarschuwing: TF1 Blu-rays hebben vrijwel altijd forced Franse subs. Dus als je het origineel zal bekijken, zal je waarschijnlijk niet van de Franse subs afkomen.


  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Klopt, dat komt volgens mij wel vaker voor bij TF1 releases. Wel even een waarschuwing: TF1 Blu-rays hebben vrijwel altijd forced Franse subs. Dus als je het origineel zal bekijken, zal je waarschijnlijk niet van de Franse subs afkomen.
    Dat is ok voor mij, ik heb namelijk ook de engelse versie. Als de disc niet naar mijn wensen is, dan ruil ik ze om. Het gaat me puur om de case.

  7. #907

    Standaard

    Alliance Canada 2010 Blu-ray Steelbooks:



    - Gangs Of New York
    - No Country For Old Men
    - Hot Fuzz
    - Shaun Of The Dead

    - A History Of Violence
    - Traffic
    - Law Abiding Citizen
    - Memento

    - Sin City
    - Pans Labyrinth
    - Kill Bill 1
    - Kill Bill 2

  8. #908

    Standaard

    De re-releases op amazon.de zijn te bestellen komen uit op 3dec!

    het gaat om:
    Troy
    300 < die zo gewild is op ebay (zal nu wel verandering in komen
    Gran torino
    The hangover
    10.000 bc en nog een aantal andere warner titels!

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xage Bekijk bericht
    [CENTER][B]Alliance Canada 2010 Blu-ray Steelbooks:

    - Gangs Of New York
    - No Country For Old Men
    - Hot Fuzz
    - Shaun Of The Dead

    - A History Of Violence
    - Traffic
    - Law Abiding Citizen
    - Memento

    - Sin City
    - Pans Labyrinth
    - Kill Bill 1
    - Kill Bill 2
    Mooie Steelbooks, die van Pan's Labyrinth en Law Abiding Citizen ga ik ook kopen!
    Wat zijn de verzendingskosten ongeveer per stuk vanuit Canada?

  10. #910

    Standaard



    Na veel zweten en zwoegen is het gelukt om via amazon.cn the a-team ironpack te bestellen! Zodra romeo and juliet + Moulin rouge op amazon.cn staan ga ik die ook maar bestellen met verzend kosten naar NL voor 26euro is net zoveel als je ergens anders voor een steelbook of ironpack bestaald dus!

    Nu maar hopen dat hij zonder deuken aan komt

    Verder is Karate kid via HMV nog onderweg en er staan nog genoeg andere in de pre-order

  11. #911

    Standaard

    Heb vandaag mijn Steelbook van Sherlock Holmes gekregen, vanuit Duitsland! Dankzij jullie, bedankt! Zeer mooie Steelbook ook trouwens!

  12. #912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    De re-releases op amazon.de zijn te bestellen komen uit op 3dec!

    het gaat om:
    10.000 bc en nog een aantal andere warner titels!
    Wat ik me afvraag is of dit de speciale ´Cracked Effect´ versie is, en niet de normale editie...Overigens heb ik deze al allemaal °'

    Laatste toevoegingen

  13. #913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag is of dit de speciale ´Cracked Effect´ versie is, en niet de normale editie...Overigens heb ik deze al allemaal °'

    Laatste toevoegingen
    Nice mooie toevoeging weer uuu geen idee welke versie het is. Ik weet alleen dat ze wel iets anders zijn qua artwork dan de eerste release zo is er geen blauwe banner bij sommige!

  14. #914

    Standaard

    Komen podverdikkie weer een hoop mooie steelbooks uit (in Canada weliswaar);
    - I am legend
    - The Departed (!)
    - Memento (!)
    - 300
    - e.a.

    Laten we hopen dat ze regiovrij zijn, Memento is t iig al. Eind vd maand ff shoppen bij axelmusic of amazon.ca

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Komen podverdikkie weer een hoop mooie steelbooks uit (in Canada weliswaar);
    - I am legend
    - The Departed (!)
    - Memento (!)
    - 300
    - e.a.

    Laten we hopen dat ze regiovrij zijn, Memento is t iig al. Eind vd maand ff shoppen bij axelmusic of amazon.ca
    Als goed is wel want bijna alle warner releases zijn regio vrij EN je had wat eerder moeten pre orderen ze waren eerst namelijk maar $14,99 CA

  16. #916

    Standaard

    ik zie nou al een tijdje die pixar steelbooks voorbij komen, maar kan niet echt duidelijk vinden waar ze nou vandaan komen? kan iemand me even helpen? bedankt

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toinebos Bekijk bericht
    ik zie nou al een tijdje die pixar steelbooks voorbij komen, maar kan niet echt duidelijk vinden waar ze nou vandaan komen? kan iemand me even helpen? bedankt
    US en CAN meestal futureshop en bestbuy (waar wij als europeaan dus niet kunnen bestellen)

    Je kunt ze alleen krijgen via Ebay of je moet iemand in de US kennen

  18. #918

    Standaard

    Besteld voor 23e inclusief verzenden op goudou.com!


  19. #919

    Standaard

    Jammer... Weer een ironpack.


  20. #920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Jammer... Weer een ironpack.
    Ach ja, ik ben bang dat er tegenwoordig meer ironpacks gaan uitkomen buiten europa dan steelbooks ( meer marge omdat de ironpack goedkoper te produceren is)

  21. #921

    Standaard

    Eindelijk mijn V seizoen 1 steelbook binnen.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  22. #922

  23. #923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Eindelijk mijn V seizoen 1 steelbook binnen.
    Mijne is onderweg, zal nog wel even duren

    Karate Kid (HMV UK)



  24. #924

    Standaard

    Bij de blokker liggen de overige limited ironpacks van E1 Entertainment (notebook en Perfume) voor €9,99!

  25. #925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Update...,
    "Canada" SteelBooks™




    Watchmen (FS Canada)
    *Kwijl*
    Deze wil ik ook wel. Errug mooi.
    Regiovrij?

Pagina 37 van 104 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •