Pagina 33 van 104 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #801

    Standaard

    Net mijn metalcase van Iron man 2 binnen. Ondanks de vele klachten over defecten aan de binnenzijde heb ik gelukkig een onbeschadigd exemplaar ontvangen. Nummer 564 (van 30000).
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    ^^ Whoa, het mag wat kosten O_o

    Recentelijk ontvangen:



    En nog te ontvangen (een korter lijstje dan hierboven, maar verschil moet er zijn):

    - Up empty Steelbook
    - Cargo
    - Spiderwick Chronicles
    - Eagly Eye
    - Iron Man 2 MM Exclusive
    - G.I. Joe: The Rise of Cobra
    Ik zie dat hij nog in seal zit. Maar is er een kansje dat je foto's kan maken van de LotR steelcase en waar heb je die vandaan?

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik zie dat hij nog in seal zit. Maar is er een kansje dat je foto's kan maken van de LotR steelcase en waar heb je die vandaan?
    Denk ebay goed zoeken dan heb je ze al voor minder dan 20euro (zonder verzendkosten)

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Net mijn metalcase van Iron man 2 binnen. Ondanks de vele klachten over defecten aan de binnenzijde heb ik gelukkig een onbeschadigd exemplaar ontvangen. Nummer 564 (van 30000).
    Nice! Die van mij moet nog binnen komen ergens deze week!
    Zat er geen 3d holosleeve omheen? bij die van mij wel namelijk
    Ik heb nummer ergens in de 20.000!

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Nice! Die van mij moet nog binnen komen ergens deze week!
    Zat er geen 3d holosleeve omheen? bij die van mij wel namelijk
    Ik heb nummer ergens in de 20.000!
    Er zit geen holosleeve omheen maar de frontcover van het steelbook zelf is de hologram.

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Er zit geen holosleeve omheen maar de frontcover van het steelbook zelf is de hologram.
    oooo:O ook leuk haha :P
    Kopen is leuk maar wachten duurt altijd zo lang :S zelf een steelbook uit duitsland laten komen duurt een eeuw! Maargoed is natuurlijk ongeduld :P

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    oooo:O ook leuk haha :P
    Kopen is leuk maar wachten duurt altijd zo lang :S zelf een steelbook uit duitsland laten komen duurt een eeuw! Maargoed is natuurlijk ongeduld :P
    Ik vind het verzenden de laatste tijd juist vrij snel gaan. Had een steelbook uit Frankrijk binnen 3 werkdagen binnen, uit UK ook binnen 3 werkdagen, uit Duitsland zelfs binnen 2 werkdagen en dit Iron man metalpack komt uit Atlanta (USA) en is 5 dagen geleden verzonden en nu al binnen! Allemaal partikuliere aankopen (dus geen webwinkels).

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik vind het verzenden de laatste tijd juist vrij snel gaan. Had een steelbook uit Frankrijk binnen 3 werkdagen binnen, uit UK ook binnen 3 werkdagen, uit Duitsland zelfs binnen 2 werkdagen en dit Iron man metalpack komt uit Atlanta (USA) en is 5 dagen geleden verzonden en nu al binnen! Allemaal partikuliere aankopen (dus geen webwinkels).

    Ja nou, ik heb items die op 28sept zijn verstuurd uit duitsland en de UK en nog niks :S dus ik zal wel weer pech hebben! Deze zijn ook particulier besteld.

    Sommige hebben een trackingnumber dus die zijn niet zomaar kwijt maar bij de andere is het maar afwachten

    Net geruild op het blu-ray.com forum echt een die nergens meer te koop staat of nog aan te komen is!
    Laatst aangepast door theregiment : 05-10-2010 om 22:59

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik zie dat hij nog in seal zit. Maar is er een kansje dat je foto's kan maken van de LotR steelcase en waar heb je die vandaan?
    Hij kwam inderdaad nog in seal, maar heb hem opengemaakt om mijn Blu-ray trilogy in te bewaren =)

    Foto's (sorry voor de flits, het is een beetje donker buiten op dit moment)






  10. #810

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ja nou, ik heb items die op 28sept zijn verstuurd uit duitsland en de UK en nog niks :S dus ik zal wel weer pech hebben! Deze zijn ook particulier besteld.

    Sommige hebben een trackingnumber dus die zijn niet zomaar kwijt maar bij de andere is het maar afwachten

    Net geruild op het blu-ray.com forum echt een die nergens meer te koop staat of nog aan te komen is!

    Ziet er gaaf uit!

    Kun je toelichten wat er anders is vergeleken met alle andere Gladiator-edities ?

  12. #812

    Standaard

    Nieuwe steelbooks van Sony aangekonidgd in Duitsland:

    Bron: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...on-erhaeltlich
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nieuwe steelbooks van Sony aangekonidgd in Duitsland:


    Bron: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...on-erhaeltlich
    Bedankt voor de tip. Heb Hellboy meteen besteld

  14. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasikevicius3 Bekijk bericht
    Ziet er gaaf uit!

    Kun je toelichten wat er anders is vergeleken met alle andere Gladiator-edities ?
    De sleeve die je ziet is van metaal of weet ik hoe je het wil noemen, dus inplaats van een steelbook is dit een tin sleeve met een dun plastic doosje.

    Art work op de hoes geen idee!

    Maar deze is dus nergens meer te koop ook niet op ebay, toevallig met iemand kunnen ruilen op blu-ray.com forum voor shutter island DE.

    Toen hij nog op ebay stond maanden geleden was hij rond de 60e het is natuurlijk maar wat de gek ervoor geeft maar toch. Wel een mooie deal dus

  15. #815

    Standaard

    Volgende Steelbook besteld:






    credit : bdhddvd

    Iron Man 2 Hong Kong Embossed Steelbook!

  16. #816

    Standaard

    Nice! Waar heb je die besteld en voor hoeveel? Ziet er ERG mooi uit!


  17. #817

    Standaard

    Echt balen, ik dacht bij fnac de steelbook Shutter island besteld te hebben (incl porto € 33.-)
    Komt hij vandaag binnen blijkt het de gewone versie te zijn!

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Nice! Waar heb je die besteld en voor hoeveel? Ziet er ERG mooi uit!
    YesAsia. Gratis verzending...echter wordt pas over 21 dagen verzonden...maar ja...Schijnt een zeer gelimiteerde uitgave te zijn, en begint heel snel OOP en OOS te worden...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Echt balen, ik dacht bij fnac de steelbook Shutter island besteld te hebben (incl porto € 33.-)
    Komt hij vandaag binnen blijkt het de gewone versie te zijn!
    Bij zowel de FNAC als Amazon.fr is het een loterij...je hebt 50/50 kans op een Steelbook, danwel een Amaray. Je kan vragen of je het mag terugsturen, maar of je er een Steelbook voor in de plaats krijgt...

  19. #819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Volgende Steelbook besteld:






    credit : bdhddvd

    Iron Man 2 Hong Kong Embossed Steelbook!
    Ook toffe ja heb alleen niks aan een regio A locked blu-ray!
    Maar jij gaat voor de complete verzameling of je hebt de target versie toch al?

    Mijn iron man 2 ligt weer eens te wachten bij de douane al 2dagen :S heb gevraagd of er waarde van minder dan 21euro op de doos werd gezet! Hopelijk is dat gedaan anders kost het weer klauwen vol met geld!

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ook toffe ja heb alleen niks aan een regio A locked blu-ray!
    Maar jij gaat voor de complete verzameling of je hebt de target versie toch al?
    Wil niet veel zeggen, maar het grootste gedeelte van al die Disney Steelbooks is ook allemaal Region A locked =)

    Deze Iron Man 2 is nu al weer OOS. Ziet er naar uit dat deze net zo zeldzaam wordt als Iron Man 1 FS, waar die ook mooi naast zou staan...als ik die had =(

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Wil niet veel zeggen, maar het grootste gedeelte van al die Disney Steelbooks is ook allemaal Region A locked =)

    Deze Iron Man 2 is nu al weer OOS. Ziet er naar uit dat deze net zo zeldzaam wordt als Iron Man 1 FS, waar die ook mooi naast zou staan...als ik die had =(
    Weet ik maar daar doe ik gewoon de regio B disk in. Maar bedoelde alleen maar je hebt toch al een iron man 2 steelbook. Maar je wil ze allemaal of?

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is het een MM exclusive?
    Ja, MM.de exclusive

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Zover ik kan zien, komt er alleen een DVD steelbook van Iron Man 2 uit. Als je toch de steelbook wil hebben, dan moet je Iron Man 1 + 2 kopen.

    http://www.amazon.de/gp/search/ref=s...qid=1285673733
    Zie comment boven . . .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Er komt idd een duitse MM exclusive steelbook voor Iron Man 2. Amazon.de brengt een steelbook uit met Iron Man 1+2.
    Gister is een kennis van me bij mediamarkt aachen (vlakbij maastricht) geweest en die lagen daar volop.

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Volgende Steelbook besteld:

    Iron Man 2 Hong Kong Embossed Steelbook!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Nice! Waar heb je die besteld en voor hoeveel? Ziet er ERG mooi uit!
    De Hong Kong versie nog te bestellen bij Play-Asia. Ik heb voor alle zekerheid ook de Taiwan versie besteld. Die is misschien wel identiek maar je weet nooit

    Off-topic; heb de duitse Iron Man 1en2 per ongeluk dubbel besteld, iemand interesse voor ik hem terugstuur/verkoop tegen kostprijs? (pm me)

    @AnubisNefer; grappig dat je die quote's post waarin ik die vraag van peptalk al heb beantwoord

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    De Hong Kong versie nog te bestellen bij Play-Asia. Ik heb voor alle zekerheid ook de Taiwan versie besteld. Die is misschien wel identiek maar je weet nooit

    Off-topic; heb de duitse Iron Man 1en2 per ongeluk dubbel besteld, iemand interesse voor ik hem terugstuur/verkoop tegen kostprijs? (pm me)

    @AnubisNefer; grappig dat je die quote's post waarin ik die vraag van peptalk al heb beantwoord
    Tsja, ik dacht dan is het wel heel duidelijk nu

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Weet ik maar daar doe ik gewoon de regio B disk in. Maar bedoelde alleen maar je hebt toch al een iron man 2 steelbook. Maar je wil ze allemaal of?
    Ik heb van deel 1 ook alle DVD Steelbooks die er te krijgen zijn...De Blu-ray steelbooks ben ik wel naar op zoek, maar de prijs is vind ik nog te hoog. Heb nu de 2 duitse versies, en dan nog deze Steelbook erbij...Persoonlijk vind ik de HK versie ook het mooiste =)

    Net binnen, Cargo. Gisteren ook nog G.I. Joe, Spiderwick, Eagly Eye en Iron Man 2 MM binnengekregen!

Pagina 33 van 104 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •