Pagina 59 van 104 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1451

    Thumbs down

    Ik ga ze niet halen. Het is bestickerd en mijns inziens daardoor niet een 'echte' steelbook. Voor dat geld kan je binnenkort de 3 films gewoon in keepcase/amaray halen!

  2. #1452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    maarja als ik m'n NL collectie compleet wil houden moet ik ze wel hebben.
    Wat ben ik blij dat ik me van mezelf niet aan dergelijke regels hoef te houden. Doorgaans koop ik Steelbooks van films die ik echt leuk vind.

    Heb nu wel met die regel gebroken door Appaloosa te kopen, die film heb ik nog niet gezien. Is het wat? De meeste recensenten waren destijds gematigd positief en ik weet een western met dergelijke acteurs wel te waarderen, denk ik. De Steelbook is om je vingers bij af te likken, dus die móest ik wel hebben :P Wel fijn dat jíj ze wel opent, kan ik meteen de binnenkant zien.

    Kon me niet inhouden en heb ook de Steelbook met nieuw artwork van Inglourious Basterds gekocht. Mooi detail: de op de geweerkolf ingekraste letters zijn embossed.

  3. #1453

    Standaard

    Kreeg vandaag een mail dat mijn bestelde steelbook van Paul verzonden is. Ik dacht dat ik hem geannuleerd had omdat er geen NL subs op staan en ik hem voor dezelfde prijs bij Amazon DE incl. subs heb besteld. Naja, misschien dat ik hem nog kan doorverkopen als deze straks niet meer leverbaar is in Engeland.

  4. #1454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Kreeg vandaag een mail dat mijn bestelde steelbook van Paul verzonden is. Ik dacht dat ik hem geannuleerd had omdat er geen NL subs op staan en ik hem voor dezelfde prijs bij Amazon DE incl. subs heb besteld. Naja, misschien dat ik hem nog kan doorverkopen als deze straks niet meer leverbaar is in Engeland.
    Zeker bij hmv?

    Ik heb hem bij amazon.co.uk besteld en zij versturen haast niet voortijdig release af.

  5. #1455

    Standaard

    Play.com
    Release 13 juni en toch vandaag al verzonden.

  6. #1456

    Standaard

    Weet iemand of de Duitse steelbook van
    True Grit nog beschikbaar komt bij Amazon.de? Wil hem
    al een tijde bestellen, maar staat steeds bij dat ie niet leverbaar is, terwijl hij 30 juni gereleased wordt. Te veel pre-orders?

  7. #1457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickV Bekijk bericht
    Weet iemand of de Duitse steelbook van
    True Grit nog beschikbaar komt bij Amazon.de? Wil hem
    al een tijde bestellen, maar staat steeds bij dat ie niet leverbaar is, terwijl hij 30 juni gereleased wordt. Te veel pre-orders?
    Hij is op dit moment OOP! Geen idee of hij nog terug komt for pre-order! NL krijgt gewoon de zelfde steelbook he

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/true-gri...501/index.html

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickV Bekijk bericht
    Weet iemand of de Duitse steelbook van
    True Grit nog beschikbaar komt bij Amazon.de? Wil hem
    al een tijde bestellen, maar staat steeds bij dat ie niet leverbaar is, terwijl hij 30 juni gereleased wordt. Te veel pre-orders?
    Ik had vorige week hetzelfde probleem, maar ben het blijven proberen. Uiteindelijk hem ik deze kunnen bestellen. Heb geen bericht gekregen dat er iets met deze steelbook (oop) aan de hand zou zijn.

    Verder vind ik het artwork aan de binnenzijde van deze steel ontzettend mooi. Weet niet of de nl-release dezelfde binnenzijde heeft. Vandaar de bestelling bij amazon.de.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #1459
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Bestel True Grit steelbook dan gewoon bij HMV, op blu-ray.com is bevestigd dat hij G2 sized is en de rating logos vooraan zijn stickers

    http://forum.blu-ray.com/blu-ray-mov...eelbook-5.html (post 86)

  10. #1460

    Standaard

    De NL versie is inmiddels overal te bestellen, (alleen bij FRS nog niet) wel duur, vooral bij MM, maar ik verwacht dat de prijzen nog wel zullen zakken. Ben wel erg benieuwd of hij net als de UK versie ook embossed zal zijn.
    ___________________________________________



  11. #1461

  12. #1462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Bestel True Grit steelbook dan gewoon bij HMV, op blu-ray.com is bevestigd dat hij G2 sized is en de rating logos vooraan zijn stickers

    http://forum.blu-ray.com/blu-ray-mov...eelbook-5.html (post 86)
    Vet, Ik dacht dat de UK versie geen NL-subs zou hebben maar dus toch, hoef ik hem ook niet meer bij amazon.de te halen
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  13. #1463
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Vet, Ik dacht dat de UK versie geen NL-subs zou hebben maar dus toch, hoef ik hem ook niet meer bij amazon.de te halen
    Same bij mij

    En dan heb ik toch liever de Engelstalige achterkant ipv Duits!

  14. #1464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Bestel True Grit steelbook dan gewoon bij HMV, op blu-ray.com is bevestigd dat hij G2 sized is en de rating logos vooraan zijn stickers

    http://forum.blu-ray.com/blu-ray-mov...eelbook-5.html (post 86)

    Bedankt voor de tip, dacht namelijk dat die logo's erop gedrukt stonden en dan vond ik de 'schone' uitgave uit Duitsland toch netter. Heb 'm inmiddels bij HMV besteld, hoop dat ie me in perfecte staat bereikt en dat ik niet te maken krijg met het volgende:

    http://www.youtube.com/user/Blucolle.../1/3evhOg8DDDE

  15. #1465
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickV Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, dacht namelijk dat die logo's erop gedrukt stonden en dan vond ik de 'schone' uitgave uit Duitsland toch netter. Heb 'm inmiddels bij HMV besteld, hoop dat ie me in perfecte staat bereikt en dat ik niet te maken krijg met het volgende:

    http://www.youtube.com/user/Blucolle.../1/3evhOg8DDDE
    Die kerel zou beter eerst eens de FAQ lezen van HMV ipv te gaan ranten over slechte service. Er staat duidelijk in hun FAQ dat als het geen standaard blu-ray case betreft die beschadigd is, je het beschadigd exemplaar moet terugsturen en dat ze je dan een replacement sturen. Hij heeft het dus duidelijk niet goed uitgelegd dat het een beschadigde steelbook was ipv een gewone Blu-ray case...

  16. #1466
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Die kerel zou beter eerst eens de FAQ lezen van HMV ipv te gaan ranten over slechte service. Er staat duidelijk in hun FAQ dat als het geen standaard blu-ray case betreft die beschadigd is, je het beschadigd exemplaar moet terugsturen en dat ze je dan een replacement sturen. Hij heeft het dus duidelijk niet goed uitgelegd dat het een beschadigde steelbook was ipv een gewone Blu-ray case...
    Oké, het is de fout van die kerel omdat hij misschien wat duidelijker moest zijn. Maar zoals hij aangeeft in de beschrijving, kan de helpdesk medewerker ook wel zien aan het ordernummer etc. dat het hier een steelbook betreft...

    Hoe dan ook, in plaats een filmpje online te zetten kan hij beter eerst nogmaals contact opnemen!

  17. #1467
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Oké, het is de fout van die kerel omdat hij misschien wat duidelijker moest zijn. Maar zoals hij aangeeft in de beschrijving, kan de helpdesk medewerker ook wel zien aan het ordernummer etc. dat het hier een steelbook betreft...

    Hoe dan ook, in plaats een filmpje online te zetten kan hij beter eerst nogmaals contact opnemen!
    Tis da, ik weet zeker als hij uitlegt aan HMV dat ze hem verkeerd begrepen hebben dat ze het meteen in orde brengen. Nu zit hij die winkel gewoon zwart te maken op internet terwijl ze weldegelijk een goede service bieden. Ik kan het weten want ik had hetzelfde voor (grappig genoeg) ook met Green Hornet Steelbook en ik heb hem netjes teruggestuurd en een nieuwe gekregen.

  18. #1468

    Standaard

    Weet er iemand waar je dit soort sleeves aan een schappelijke prijs kan halen?

    http://www.protected.de/200/cgi-bin/...4&AnbieterID=1

    bij de bovenvermelde shop zijn de verzendingskosten torenhoog... .

  19. #1469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas1983 Bekijk bericht
    Weet er iemand waar je dit soort sleeves aan een schappelijke prijs kan halen?

    http://www.protected.de/200/cgi-bin/...4&AnbieterID=1

    bij de bovenvermelde shop zijn de verzendingskosten torenhoog... .
    http://www.opussupplies.nl/Plastic-h...s/d/foto/6456/

  20. #1470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Bedankt voor de reactie maar dat zijn gewone plastieken sleeves. Ik heb het op hard plastiek die je er kan overschuiven. Beetje zoals een kartonnen sleeve maar dan van doorzichtig plastiek

  21. #1471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas1983 Bekijk bericht
    Bedankt voor de reactie maar dat zijn gewone plastieken sleeves. Ik heb het op hard plastiek die je er kan overschuiven. Beetje zoals een kartonnen sleeve maar dan van doorzichtig plastiek
    je link werkte niet dus dacht dat je deze bedoelde

  22. #1472

    Standaard

    Er komt een hele reeks Duitse steelbooks aan van Disney:




















  23. #1473
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Had ze al gezien. Stuk voor stuk lelijke uitgaven. Zulke heruitgaven of die in een speciale klasse vallen, zouden verboden moeten worden.

  24. #1474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Er komt een hele reeks Duitse steelbooks aan van Disney: ...
    Ik weet niet wat de rest ervan vind, maar ik vind het ontzettend lelijke steelbooks.

    Komen er bij mij niet in, wat een verschrikkelijke uitgaves.

  25. #1475

Pagina 59 van 104 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •