De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Journey 2 3d blu ray

    Weet iemand misschien of http://www.amazon.co.uk/Journey-Myst...9934311&sr=8-1
    zowel de 3d blu ray, de gewone blu ray, en de dvd nederlandse ondertiteling heeft?
    Ik dacht dat de nederlandse uitgave de dvd niet had bijgevoegd?
    Bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zie niet dat hier met jou link dat er een dvd bij zit, Aleen een 3d blu-ray, 2D blu-ray en een digitale copy.
    Als je goed kijkt, bevat deze editie van Journey 2 een 3D-versie van de film op Bluray, de 2D-versie van de film op Bluray, de 2D-versie van de film op DVD en een digitale kopie van de film op Ultraviolet (vaak staat deze op de DVD, en kun je 'm downloaden als je de DVD in de computer doet).

    Eronder staat dat deze film Nederlandse ondertitels heeft, maar ik weet niet of dat voor het gehele pakket geldt. Ik heb de Bluray van Where The Wild Things Are, waar ook Nederlandse ondertitels op zitten. Dit geldt alleen voor de Bluray, want op de DVD ontbreken ze.

  3. #3

    Standaard

    Ik zag in begin alleenin de beschrijving staan "
    Journey 2: The Mysterious Island (Blu-ray 3D + Blu-ray + Digital Copy)[Region Free] "
    Maar op die cover van de blu-ray zag ik daarna wel dvd staan. Daarom heb ik mijn eerdere bericht verwijderd.
    Omdat ik dacht ja nu weet ik het ook niet meer.

  4. #4

    Standaard

    Volgens een koper wel:

    Portuguese, Greek, Swedish, Norwegian, French, Finnish, Dutch, Danish, Spanish, Russian, Polish, Italian, English, Arabic, Czech, German

    These subs are taken from the discs, both 2 and 3D. Confirmed.
    I have uploaded the back cover also, if you can see anything from that.

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •