Pagina 102 van 104 EersteEerste ... 252929899100101102103104 LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2526

    Standaard

    Bij hardnekkige stickerresten vond ik de internettip boter te gebruiken erg goed. Laagje boter op de restanten, half uurtje laten inwerken en schoon boenen: succes verzekerd!

  2. #2527

    Standaard

    Aantal maanden geleden de steelbook Return of the living Dead :



    Ge-preorderd en een paar dagen geleden is die verstuurd.

    Met een Track n Trace nummer kon ik hem volgen, en blijkbaar is hij vandaag om 17.02 afgeleverd.

    Alleen hier is ie niet afgeleverd, en ook niet bij de buren .

    Echt raar en jammer, want had graag hem willen bekijken.

    Je zou toch denken dat de post hier eerst het adres goed zou checken, voordat ze het pakket bezorgen.

    Anyway heb contact opgenomen met Amazon UK en ze sturen me kosteloos een vervangend exemplaar van deze steelbook.

    Alleen is ie niet in stock, en duurt dat 10 - 14 dagen .

    Dus dat is ff flink balen met deze steel. dank je wel TNT, bedrijf van niks

  3. #2528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aantal maanden geleden de steelbook Return of the living Dead :



    Ge-preorderd en een paar dagen geleden is die verstuurd.

    Met een Track n Trace nummer kon ik hem volgen, en blijkbaar is hij vandaag om 17.02 afgeleverd.

    Alleen hier is ie niet afgeleverd, en ook niet bij de buren .

    Echt raar en jammer, want had graag hem willen bekijken.

    Je zou toch denken dat de post hier eerst het adres goed zou checken, voordat ze het pakket bezorgen.

    Anyway heb contact opgenomen met Amazon UK en ze sturen me kosteloos een vervangend exemplaar van deze steelbook.

    Alleen is ie niet in stock, en duurt dat 10 - 14 dagen .

    Dus dat is ff flink balen met deze steel. dank je wel TNT, bedrijf van niks
    Ze komen vast wel terug .

  4. #2529

    Standaard

    Thanks guys, het is gelukt.

    Dit is hem trouwens, een Duitse steelbook van mijn favoriete film Gladiator (mooiste versie die er is imo)


  5. #2530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ze komen vast wel terug .
    Lijkt me sterk als ze hem volgens de gegevens afgeleverd hebben, dan zullen ze niet meer terugkomen.

    Dus dat wordt 2 weken minimaal wachten dankzij de fijne TNT , heb jij de steel wel binnen?

  6. #2531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Lijkt me sterk als ze hem volgens de gegevens afgeleverd hebben, dan zullen ze niet meer terugkomen.

    Dus dat wordt 2 weken minimaal wachten dankzij de fijne TNT , heb jij de steel wel binnen?
    Nee, nog niet. Moest een nieuwe prepaid creditcard toevoegen, de oude was verlopen . Maar levertijd is nog steeds a.s. vrijdag .

  7. #2532
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aantal maanden geleden de steelbook Return of the living Dead :



    Ge-preorderd en een paar dagen geleden is die verstuurd.

    Met een Track n Trace nummer kon ik hem volgen, en blijkbaar is hij vandaag om 17.02 afgeleverd.

    Alleen hier is ie niet afgeleverd, en ook niet bij de buren .

    Echt raar en jammer, want had graag hem willen bekijken.

    Je zou toch denken dat de post hier eerst het adres goed zou checken, voordat ze het pakket bezorgen.

    Anyway heb contact opgenomen met Amazon UK en ze sturen me kosteloos een vervangend exemplaar van deze steelbook.

    Alleen is ie niet in stock, en duurt dat 10 - 14 dagen .

    Dus dat is ff flink balen met deze steel. dank je wel TNT, bedrijf van niks
    Zo kunnen jullie toch al effe lekkerbekken



  8. #2533

    Standaard

    Nice D
    Engelse subs?

  9. #2534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Nice D
    Engelse subs?
    Volgens de maatschappij second sights die hem heeft uitgebracht, zou ie geen subs bevatten.

  10. #2535

    Standaard

    3 Steelbooks via Bestbuy besteld - €8,40 per stuk.

    Het gaat om:

    - Batman Begins
    - The Dark Knight
    - Inception

    Foto van een ander




    Vind Inception & TDK erg vet

  11. #2536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dus dat is ff flink balen met deze steel. dank je wel TNT, bedrijf van niks
    Selekvracht is nog erger. Gooit een niet-thuis-briefje in de bus met niet beschikbare infocode en niet ongeldig telefoonnummer. Als je het centrale 0900-nr belt (40 ct p/m, nice) verbindt iemand die zijn naam niet wil geven je door met een depot waar ze van niets weten. Nationaliseren die hap.

  12. #2537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Selekvracht is nog erger. Gooit een niet-thuis-briefje in de bus met niet beschikbare infocode en niet ongeldig telefoonnummer. Als je het centrale 0900-nr belt (40 ct p/m, nice) verbindt iemand die zijn naam niet wil geven je door met een depot waar ze van niets weten. Nationaliseren die hap.
    Klopt, Heb aantal malen bij ECI gehad dat ze iets verkeerds hebben gestuurd, of zouden laten ophalen, en dat werd dan gedaan door Selektvracht. Al kwamen ze dan niet opdagen op de dag van afspraak van ophalen, das niet fijn dus, net als jouw situatie.

    Maar nu kwam net de pakketbezorger in de straat, en heb ik hem aangesproken, maar hij was dat niet die het zogenaamd bezorgd heeft bij me.

    Maar hij vertelde me wel dat er gisteren een ZZP'er begonnen is, dus waarschijnlijk heeft die het gewoon verkeerd bezorgd, of het pakketje gestolen.

    Amazon UK zend me in ieder geval een nieuwe steelbook toe, alleen duurt me dat dus 10 tot 14 dagen , dus alle lof voor Amazon UK.

    Blijft alleen klote dat er zo slecht wordt omgegaan met de spullen die bezorgd moeten worden, bij de juiste mensen.

  13. #2538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Zo kunnen jullie toch al effe lekkerbekken ...
    Dat ziet er wel mooi uit, bedankt voor het plaatsen. Bij mij duurt het dus nog minimaal 2 weken voor ik er van kan genieten.

    Hopelijk wordt het dan wel bezorgd.

    Grt, Raymond

  14. #2539
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    3 Steelbooks via Bestbuy besteld - €8,40 per stuk.

    Het gaat om:

    - Batman Begins
    - The Dark Knight
    - Inception

    Foto van een ander




    Vind Inception & TDK erg vet
    BestBuy verzend toch niet naar Europa ?

  15. #2540

    Standaard

    Omdat ik begin december een hersenbloeding gehad heb, en diverse onderzoeken onderga, ben ik vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor wat uitslagen, die overigens niet goed waren, maar dat terzijde.

    Wat schets mijn verbazing toen ik thuis kwam? staat buiten op straat open en bloot een pakketje van Amazon UK, met daarin de steelbook van ROTLD.

    De doos was beetje vuil en beetje open, maar de steel was in orde.

    Ik pak het op en ga naar binnen, en zet mijn pc aan, zodat ik de vervangende steelbook kon annuleren, omdat ondanks de nogal vreemde vondst, ik dus eindelijk wel de steelbook heb.

    Ik spreek met hun via de chat klantenservice en legde het uit in mijn beste engels, en ze begrepen me volkomen, en vonden het geen manier van de postbezorgers hier, of wie het daar ook neerlegde.

    Maar toen ik de vervangende steel dus wilde annuleren zeiden ze het volgende tegen me :

    ''In this case as returning the original item costs you more for the postage I request you to keep the original item with you or donate it for any charity.''

    Dus ik hoef niks terug te sturen, en heb nu dus eindelijk toch mijn bestelde steelbook, en de vervangende steelbook, gaan ze ook alsnog opsturen, en hoef ik niet te annuleren.

    Dus heb ik dadelijk de beschikking over 2 exemplaren, dus dat is wel erg super service van amazon UK.

    Dat is echt een superaardige klantvriendelijkheid richting hun kopers, alleen het is een grote grote schande en geen manieren van de postbezorger om het pakket open en bloot buiten op straat te leggen.

    Elke slechtwillende persoon had het kunnen wegpikken en ermee vandoor gaan.

    normaal gesproken zou je dat aan de buren ofzo geven, nee ze leggen het hier op straat .

    Maar goed, de behandeling van Amazon Uk naar mij toe is dus zeer top, alleen de woede van mij naar de post is onverminderd groot.

    Zo bezorg je geen spullen lijkt me, maar al met al ben ik blij dat ik mijn steelbook van ROTLD nu eindelijk heb.

  16. #2541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Omdat ik begin december een hersenbloeding gehad heb, en diverse onderzoeken onderga, ben ik vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor wat uitslagen, die overigens niet goed waren, maar dat terzijde.

    Wat schets mijn verbazing toen ik thuis kwam? staat buiten op straat open en bloot een pakketje van Amazon UK, met daarin de steelbook van ROTLD.

    De doos was beetje vuil en beetje open, maar de steel was in orde.

    Ik pak het op en ga naar binnen, en zet mijn pc aan, zodat ik de vervangende steelbook kon annuleren, omdat ondanks de nogal vreemde vondst, ik dus eindelijk wel de steelbook heb.

    Ik spreek met hun via de chat klantenservice en legde het uit in mijn beste engels, en ze begrepen me volkomen, en vonden het geen manier van de postbezorgers hier, of wie het daar ook neerlegde.

    Maar toen ik de vervangende steel dus wilde annuleren zeiden ze het volgende tegen me :

    ''In this case as returning the original item costs you more for the postage I request you to keep the original item with you or donate it for any charity.''

    Dus ik hoef niks terug te sturen, en heb nu dus eindelijk toch mijn bestelde steelbook, en de vervangende steelbook, gaan ze ook alsnog opsturen, en hoef ik niet te annuleren.

    Dus heb ik dadelijk de beschikking over 2 exemplaren, dus dat is wel erg super service van amazon UK.

    Dat is echt een superaardige klantvriendelijkheid richting hun kopers, alleen het is een grote grote schande en geen manieren van de postbezorger om het pakket open en bloot buiten op straat te leggen.

    Elke slechtwillende persoon had het kunnen wegpikken en ermee vandoor gaan.

    normaal gesproken zou je dat aan de buren ofzo geven, nee ze leggen het hier op straat .

    Maar goed, de behandeling van Amazon Uk naar mij toe is dus zeer top, alleen de woede van mij naar de post is onverminderd groot.

    Zo bezorg je geen spullen lijkt me, maar al met al ben ik blij dat ik mijn steelbook van ROTLD nu eindelijk heb.
    Dat heb ik vorig jaar ook gehad (echt exact hetzelfde!) met de (toen had ik nog geen blu-ray speler) DVD van Scott Pilgrim. Ik had de twee-disc versie besteld, maar ik kreeg de 1-disc. Ik had dus een klacht ingediend, en kreeg ik een vervangend exemplaar opgestuurd en mocht ik deze houden. Helaas kreeg ik toen nogmaals de 1-disc versie, dus nu staan er 2 Scott Pilgrim DVD's in de kast, 1 zelfs nog ongeopend :P

  17. #2542

    Standaard

    Dit lijkt me meer op een verkeerd adres bezorgd pakketje(staat toch als afgeleverd) en degene die hem ontvangen heeft had geen zin om nog een keer terug te komen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #2543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dit lijkt me meer op een verkeerd adres bezorgd pakketje(staat toch als afgeleverd) en degene die hem ontvangen heeft had geen zin om nog een keer terug te komen...
    Hoe het ook zij Pepijn, je plaatst geen post onbeheerd open en bloot op de straat, althans, dat is mijn mening. Dat is grote schande, wie het daar ook neergelegd heeft.

  19. #2544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hoe het ook zij Pepijn, je plaatst geen post onbeheerd open en bloot op de straat, althans, dat is mijn mening. Dat is grote schande, wie het daar ook neergelegd heeft.
    Dat ben ik met je eens, maar jij bent wel heel gemakkelijk met de schuld neerleggen bij postNL voor dit. Ook al hebben zij dan wel de 1e fout gemaakt met het verkeerd afleveren van het pakketje natuurlijk. Waarschijnlijk door die nieuwe ZZP-er, die je eerder terloops ook al van diefstal beschuldigde... M.a.w. je mag van mij best wel wat voorzichtiger zijn met (ver)oordelen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #2545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat ben ik met je eens, maar jij bent wel heel gemakkelijk met de schuld neerleggen bij postNL voor dit. Ook al hebben zij dan wel de 1e fout gemaakt met het verkeerd afleveren van het pakketje natuurlijk. Waarschijnlijk door die nieuwe ZZP-er, die je eerder terloops ook al van diefstal beschuldigde... M.a.w. je mag van mij best wel wat voorzichtiger zijn met (ver)oordelen
    Misschien gemakkelijk om te veroordelen, maar ik vind gewoon dat ze deze fouten gewoon niet kunnen moeten maken.

    Ze hebben het adres van mij, ze hebben het adres waar het bezorgd moet worden, en ze moeten het scannen.

    Dan moeten ze maar beter lezen en kijken, want zo'n fout moet je niet kunnen maken.

    Want ik moest er nu achterheen gaan, ik moest 14 minuten aan zo'n dure telefoon hangen van 0,45 per minuut om alles uit te leggen. en nog eens 2 x alles uitleggen bij Amazon.

    Zij hebben nu alles top opgelost, zij hebben gewoon kwaliteiten die de post hier gewoon ontbeert.

    Maar zomaar onbeheerd post op straat leggen is gewoon te belachelijk voor woorden.

    Dat doe je niet, never nooit als je fatsoen hebt.

    Het is gewoon een zooitje bij de post in Nederland.

    Maar ik denk dat we gewoon verder kunnen gaan met de bedoeling van het topic, en het gewoon hebben over steelbooks, en het dus niet meer hier over hebben, wat off topic is in de topic hier.

  21. #2546

    Standaard

    Amazon heeft inderdaad een goede service .

  22. #2547

    Standaard

    Afspraak gemaakt met Selektvracht voor het ophalen van mijn Play.com-pakketje, want de bezorger zou niet meer langskomen.
    In de tussentijd is hij tóch geweest (om 18:20 ipv tussen 12:00 en 17:00u) en zijn ze binnen:



  23. #2548

    Standaard

    Bij Amazon.de te pre-orderen, ik zal snel zijn!


    Hugo Cabret (3D-Superset mit 3D Blu-ray, Blu-ray und DVD als Steelbook / exklusiv bei Amazon.de)



    http://www.amazon.de/3D-Superset-Blu...9181148&sr=8-3
    Laatst aangepast door roninpacino : 08-06-2012 om 21:31

  24. #2549

    Standaard

    Wil nog even het volgende melden:

    De Hugo Tinbox, deze dus:



    Bevat een 3D blu-ray, blu-ray en DVD in een steelbook. Ik ga er dus vanuit dat er nog een normale steelbook in de tinbox zit.

    Je krijgt er ook een replica van een horloge/klok uit de film bij (ik heb de film nog niet gezien).

    sowie eine Uhr, die eine Replika aus der Zeit des Films ist. Es handelt sich um eine Skelettuhr mit Handaufzug und sehr viel Liebe zum Detail. Ein Liebhaberstück und Augenschmaus für jeden Film- und Uhrenfan. Das Logo des Films wurde in das Armband geprägt.


  25. #2550

    Standaard

    Pre-order snel de Avangers Assemble Steelbook via HMV!
    Er is een 20% korting code geldig t/m maandag, dan kost de steelbook je maar 12 pond excl.!

    Deze code geldt voor ALLE BLU-RAY'S t/m maandag!
    H8BLU20

    Dus als je ergens pre-orders, bijvoorbeeld voor James Bond ( ) hebt lopen, kun je zo 20 pond goedkoper uitkomen vergeleken met Amazon.co.uk .

    En via quidco 5% cashback .

Pagina 102 van 104 EersteEerste ... 252929899100101102103104 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •