Pagina 93 van 104 EersteEerste ... 4383899091929394959697103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.301 tot 2.325 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2301
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht






    Volgens mij is de Kuifje van de voorkant tegen een glazen deur gelopen

  2. #2302

    Standaard

    Vind die van Kuifje wel mooi
    heeft ie btw. dezelfde extra`s als de UK en US versies?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #2303

    Standaard

    Is de Nederlandse voice acting een beetje in orde? Wil de film graag in het Nederlands zien, omdat ik de strips uiteraard ook in die taal heb verslonden
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #2304

  5. #2305
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht

    Frankrijk
    Dat wordt de Engelse Play.com exclusief. De Franse krijgt een Franse titel:


  6. #2306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dat wordt de Engelse Play.com exclusief. De Franse krijgt een Franse titel:

    Ik had het plaatje van blu-ray.com, dan zal het nog aangepast moeten worden


  7. #2307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Is de Nederlandse voice acting een beetje in orde? Wil de film graag in het Nederlands zien, omdat ik de strips uiteraard ook in die taal heb verslonden
    Is OK, maar niemand kan op tegen Andy Serkis als Haddock

  8. #2308

    Standaard

    Deze 2 gezien bij enerzijds Play en anderzijds HMV.

    Bij Play en die bestel ik nog dit weekend.





    Gezien bij HMV, maar ik wacht hier nog even mee.

    Laatst aangepast door smooth Ron : 28-02-2012 om 12:49

  9. #2309

    Standaard

    4 juni a.s wordt deze prachtige steelbook uitgebracht in Engeland :



    Gaat 10,97 Pond kosten bij Amazon.co.uk ( = Omgerekend incl verzendkosten 14 Euro nog wat)

    Ik vind het een supermooie steelbook van een mooie zombiefilm.

    Heb hem dan ook gelijk besteld.

    Deze Blu ray bevat mooie extra's, waaronder ''More Brains! A return to the Living Dead'', de ultieme documantaire over de Living Dead films.

    Product Description

    The dead have risen and they need 'BRAINS!' Dan O'Bannon's cult splatterfest is one of the definitive zombie movies and one of the classic horrors of the 80's.

    Blundering medical supplies warehouse workers Frank and his young trainee Freddy unwittingly unleash a mysterious U.S. military chemical that brings the dead back to life.

    And they've got a real hunger for human brains! Enlisting the help of the local crematorium they set off a chain of events that could lead to the end of civilisation.

    Can they defeat the growing army of ravenous zombies? 'How do you kill something that's already dead?' It's not a bad question Burt!

    5 Hours of Bonus Features:

    More Brains! A Return To The Living Dead: The definitive 2 hour documentary featuring interviews with cast, writers, producers and many more, as well as previously unseen behind-the-scenes footage, storyboards, conceptual art, publicity materials and archival documents.

    More Brains! 2 hours of Killer Bonus Features: A conversation with Dan O'Bannon: The Final Interview. They Won't Stay Dead: A look at Return Of The Living Dead Part II. Love Beyond The Grave: A look at Return Of The Living Dead III. Stacey Q Live: Exclusive 'Tonight' music video.

    Even More Brains: Deleted documentary interviews. Return of the Living Dead in 3 minutes.

    Resurrected Settings: The Filming Locations Today.

    The Origins of Return Of The Living Dead with John A. Russo.

    The FX Of The Living Dead with production designer William Stout and FX make-up artists William Munns and Tony Gardner.

    Party Time with music consultant Steve Pross and 45 Grave singer Dinah Cancer.

    Exclusive to Bluray Steelbook - Ernie's Notepad: a 20-page replica notebook by embalmer Ernie Kaltenbrunner, featuring production notes, casting information and exclusive artwork.

    De BD is zowiezo een aanschaf waard, is het niet om de film, dan wel om de mooie documantaire over de Living Dead films.

    En de prijs is ook erg mooi.

    The_return_of_the_Living_Dead_:_Limited_Special_Ed ition_Steelbook (Amazon.co.uk)

    Voor meer info over de docu (die als extra bonus op de BD staat) : http://www.getmorebrains.com/
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-02-2012 om 22:02

  10. #2310

    Standaard

    Maar dan komen er nog wel verzendkosten bij, dus kom je in de buurt van de dikke 21 euro van Play.com.
    Maar wel een erg vette steelbook. Al is het niet een film voor mij geloof ik.

  11. #2311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Maar dan komen er nog wel verzendkosten bij, dus kom je in de buurt van de dikke 21 euro van Play.com.
    Maar wel een erg vette steelbook. Al is het niet een film voor mij geloof ik.
    Volgende keer wel goed lezen he, verzendkosten zitten er al bij :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht


    Gaat 10,97 Pond kosten bij Amazon.co.uk ( = Omgerekend incl verzendkosten 14 Euro nog wat)
    Hier de gegevens van mijn order :

    Delivery Method: Standard
    Items: £9.14
    Postage & Packing: £1.88
    Total before VAT: £11.02 VAT: £2.10
    Order Total: £13.12

    Via GWK :

    U wilt wisselen
    Van pond Groot-Brittannië (13.12 pond) - naar valuta Euro

    Resultaat na berekening : 14,23 Euro

    Lijkt me niet in de buurt van de dikke 21 euro

    Mooie prijs voor een mooie steel vind ik.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-02-2012 om 22:17

  12. #2312

    Standaard

    Misschien wel de mooiste steelbook die ik tot nu toe gezien heb!



    Zo maar pre-orderen

  13. #2313

    Standaard

    Bij amazon.uk voor 25,- (incl. verzenden)



    Mijn eerste steelbook bij amazon.fr. voor 28,- (incl. verzenden). Ruim 8,- verzendkosten , maar alleen bij hun als steelbook verkrijgbaar en wilde deze graag .



    Bij MM Heerlen voor 16,-

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  14. #2314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Volgende keer wel goed lezen he, verzendkosten zitten er al bij :



    Hier de gegevens van mijn order :

    Delivery Method: Standard
    Items: £9.14
    Postage & Packing: £1.88
    Total before VAT: £11.02 VAT: £2.10
    Order Total: £13.12

    Via GWK :

    U wilt wisselen
    Van pond Groot-Brittannië (13.12 pond) - naar valuta Euro

    Resultaat na berekening : 14,23 Euro

    Lijkt me niet in de buurt van de dikke 21 euro

    Mooie prijs voor een mooie steel vind ik.
    Dat zijn dan weinig verzendkosten idd. Ik dacht dat je altijd al snel 6 euro erbij mocht rekenen (al ik mij goed herinner van Amazon DE). Misschien had ik dat bij 2 BD's die net geen 20 euro waren daar.

    Raar dat die steelbook bij Play dan 1,5x zo duur is...

  15. #2315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Dat zijn dan weinig verzendkosten idd. Ik dacht dat je altijd al snel 6 euro erbij mocht rekenen (al ik mij goed herinner van Amazon DE). Misschien had ik dat bij 2 BD's die net geen 20 euro waren daar.

    Raar dat die steelbook bij Play dan 1,5x zo duur is...
    Dat zijn idd weinig verzendkosten, en raar ook dat de release data niet kloppen.

    Tenminste hier http://www.bluraysteelbooks.com/2012...nited-kingdom/ kan je lezen dat ie gereleased word begin April, en bij Amazon UK op 4 juni.

    Ik vind zowiezo Play echt duurder geworden dan voorheen, vandaar ik dus ook meer koop bij Amazon UK dan bij Play.

    En persoonlijk vind ik deze steelbook een van de mooiste ooit uitgegeven, en voor die prijs echt een koopje.

    Dus weet niet of je hem ook wil kopen, maar zoja, is het geen miskoop in ieder geval.

  16. #2316

    Standaard

    Gisteren De Heineken Ontvoering Steelbook zien liggen bij de MM Amsterdam Arena. Met een gouden/zilveren Blu-raybanner, met daarop DVD - Blu-ray, net zoals Sint. Prijs van 19,99

  17. #2317
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Gisteren De Heineken Ontvoering Steelbook zien liggen bij de MM Amsterdam Arena. Met een gouden/zilveren Blu-raybanner, met daarop DVD - Blu-ray, net zoals Sint. Prijs van 19,99
    Er zit een achterkant velletje bij. Dus de achterkant heeft ook eigen artwork. Binnenkant is leeg.

  18. #2318

    Standaard

    Is Contagion al uit in NL?

  19. #2319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Is Contagion al uit in NL?
    Nee, maar de daadwerkelijke releasedatum kun je zelf checken bij bijvoorbeeld bol.com of frs.nl
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #2320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Is Contagion al uit in NL?
    Als je de steelbook-uitgave bedoeld, deze is/wordt voorlopig alleen uitgegeven door amazon.fr (vanaf 14-03).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  21. #2321

    Standaard





    ___________________________________________



  22. #2322

    Standaard

    Even wachten (een half jaar ofzo?) maar dan heb je ook wat!

  23. #2323

    Standaard

    Welke versie van Inception is dat?

  24. #2324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Welke versie van Inception is dat?
    Japan! (link)
    ___________________________________________



  25. #2325

Pagina 93 van 104 EersteEerste ... 4383899091929394959697103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •