De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony RDR-HX510 brandt niet goed meer, help!

    Hoi,

    Mijn Sony RDR-HX510 heeft opeens kuren, hij brandt niet meer dan 2,0 gb, soms zelfs maar 0,1 gb.

    Kan het er aan liggen dat hij geen 16x media ondersteunt? Is hier een firmware update voor?

    Ik hoor graag of iemand vergelijkbare problemen heeft (evt.met de 710 of 910).

    Groet,

    Aart

  2. #2

    Standaard

    Ik heb zelf een 710 recorder,tot nu toe nooit geen problemen gehad dat ik niet volledig kan brnaden.

    Ben je net gewisselt van merk DVDr of gebruik je een DVDRW?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld Bekijk bericht
    Ik heb zelf een 710 recorder,tot nu toe nooit geen problemen gehad dat ik niet volledig kan brnaden.

    Ben je net gewisselt van merk DVDr of gebruik je een DVDRW?
    Ik ben aan een nieuwe spindel begonnen, die wel op de computer lekker wegbrandt. Het is een 16x spindel, wellicht dat hij dat niet aankan. De vorige spindel van 16x ging wel goed, was van hetzelfde merk.

    Gisteren een oudere 2,4+RW geprobeerd, die deed het wel. Ik vrees dat ik oude dvd+r's kan gaan opkopen.
    Laatst aangepast door Aart v. Grootheest : 18-09-2007 om 11:00

  4. #4

    Standaard hx510

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aart v. Grootheest Bekijk bericht
    Hoi,

    Mijn Sony RDR-HX510 heeft opeens kuren, hij brandt niet meer dan 2,0 gb, soms zelfs maar 0,1 gb.

    Kan het er aan liggen dat hij geen 16x media ondersteunt? Is hier een firmware update voor?

    Ik hoor graag of iemand vergelijkbare problemen heeft (evt.met de 710 of 910).

    Groet,

    Aart
    hoi de hx510 van mij heeft ook dezelfde kuren heb je inmiddels al een oplossing ?
    gr. allard

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •