De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blue Ray speler met upscale

    Beste kenners!
    Aangezien ik net een nieuwe Full HD scherm heb gekocht
    moet er toch echt ook een Blue Ray speler onder..
    Op dit moment ben ik nog niet in het bezit van Blue-ray
    DVD's maar ben ik de toekomst zeker van plan ze aan
    te schaffen. Omdat mijn DVD collectie redelijk is wil ik
    deze nog wel kunnen blijven kijken (het liefst ook in 1080P..)
    Heeft iemand ervaring met Blue ray spelers die ook normale
    DVD mooi upscaled. Ik lees veel goeie verhalen over de
    Sony S500. In die prijsklasse (250-350) zoek ik ook..
    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Kijk naar de Pana 35/55, Sony 350/550 of de Samsung 2500.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Wat doet de Playstation 3 eigenlijk met upscalen van normale DVD's?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ad- Bekijk bericht
    Beste kenners!
    Aangezien ik net een nieuwe Full HD scherm heb gekocht
    moet er toch echt ook een Blue Ray speler onder..
    Op dit moment ben ik nog niet in het bezit van Blue-ray
    DVD's maar ben ik de toekomst zeker van plan ze aan
    te schaffen. Omdat mijn DVD collectie redelijk is wil ik
    deze nog wel kunnen blijven kijken (het liefst ook in 1080P..)
    Heeft iemand ervaring met Blue ray spelers die ook normale
    DVD mooi upscaled. Ik lees veel goeie verhalen over de
    Sony S500. In die prijsklasse (250-350) zoek ik ook..
    Alvast bedankt!

    Heb je toevallig ook nog een homecinemaset of ben je plan om dat binnenkort aan te schaffen Zo ja, wil je dan het laatste van het laatste oftwel ook de nieuwe audioformaten weer kunnen geven
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    nee om eerlijk te zijn niet echt. Ik heb er wel 1 maar die is alweer 5 jaar oud,
    het punt is dat ik nu twijfel tussen de Samsung BDP-2500 (die in de aanbieding is
    bij de Mediamarkt met 9 BR films!! voor 299), of een Playstation 3. Het is misschien
    een beetje een rare vergelijking maar ik wil in de toekomst zowiezo een PS3 halen,
    ik weet dat de PS3 een prima BR speler is maar upscaled hij de normale DVD's
    ook goed??

  6. #6

    Standaard

    Dat doet ie goed genoeg. Als je er toch een wil kopen is het zonde om er alleen voor films een andere speler bij te zetten. Lekker voor de PS3 gaan.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Ik zou voor de 2500 gaan. Upscaling en BR veel beter.

    http://www.areadvd.de/hardware/2008/..._bdp2500.shtml
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Ik zou voor de 2500 gaan. Upscaling en BR veel beter.

    http://www.areadvd.de/hardware/2008/..._bdp2500.shtml
    Het kan allemaal beter dan de PS3 het kan maar het is toch gekkenwerk om er twee apparaten neer te zetten die hetzelfde doen als je verder geen audioset hebt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ad- Bekijk bericht
    Ik lees veel goeie verhalen over de
    Sony S500. In die prijsklasse (250-350) zoek ik ook..
    Alvast bedankt!
    Ik heb net daarstraks de Sony 550 nog ergens zien staan voor 369 (Sony Antwerpen). Iets boven je prijsklasse maar je hebt dan ook een vorstelijk toestel met alle toeters en bellen die je je kan wensen, en met wat rond te zoeken krijg je er misschien toch nog een paar eurootjes af.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    vandaag bij iBood de PS3 voor 339 eurootjes...

    http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs.php
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik heb net daarstraks de Sony 550 nog ergens zien staan voor 369 (Sony Antwerpen). Iets boven je prijsklasse maar je hebt dan ook een vorstelijk toestel met alle toeters en bellen die je je kan wensen, en met wat rond te zoeken krijg je er misschien toch nog een paar eurootjes af.
    In direct vergelijk komt de P2500 vele malen beter uit de bus. Zeker upscaling.
    Maar goed ik heb een broertje dood aan videospelletjes.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    In direct vergelijk komt de P2500 vele malen beter uit de bus. Zeker upscaling.
    Maar goed ik heb een broertje dood aan videospelletjes.

    Vele malen........, op het gebied van beeld en audio neem ik dat met de nodige korrels zout. De PS3 presteert in vergelijking met veel apparaten nog steeds uitstekent.

    Als je de PS3 koppelt aan een receiver van de vorige generatie(zonder de HD audioformaten) dan ook kan hij nog volledig meekomen. Een ander verhaal wordt de nieuwe audioformaten via de HDMI met PCM, deze is wat teleurstellend.

    Het is vaak de veelzijdigheid van de PS3 die de doorslag geeft, grote schare gebruikers, regelmatige updates. Na de aanschaf van een mediatank en een receiver van de huidige generatie wordt ook hier de PS3 minder interessant, een standalone is nu in overweging. Het is dus vaak een kwestie van de omstandigheden die bepaald welk apparaat het meeste waar bied voor zijn geld, in het geval van de TS lijkt een PS3 meer op zijn plaats, zeker daar hij deze toch overweegt aan te schaffen, kan de 2500 die toch rond de 300 euro zit nog even in prijs zakken.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #14

    Standaard

    Als je meeneemt, dat je nog 9 gratis blu rays krijgt, e het feit dat er nogal wat klachten over de PS3 zijn (?).
    Maar zelf ben ik voor de Pioneer LX71 gegaan. Werkelijk schittterend.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #15

    Standaard

    Die 9 Blu-ray's zijn bijna in alle Media Markten op...
    Ik heb er begin januari een Samsung BD-P1500 gekocht en vroeg er ook naar
    en ze zeiden dat het een OP=OP actie is. Ze hebben nog gebeld naar andere Media Markten maar daar waren ze ook al op!

  16. #16

    Standaard

    Behalve in Eindhoven
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Als je meeneemt, dat je nog 9 gratis blu rays krijgt, e het feit dat er nogal wat klachten over de PS3 zijn (?).
    Maar zelf ben ik voor de Pioneer LX71 gegaan. Werkelijk schittterend.
    Overal zijn wel klachten over:wink:

    De Pioneer heeft overal goede reviews en zal best wel goed zijn..... maar niet voor mij. Ik heb sinds kort een receiver die de nieuwe HD audioformaten kan handelen, op dat gebied heb ik dan geen LX71 nodig, zelf ben ik ook niet zo gek op de analoge verbinding, maar die heb ik dan ook niet meer nodig. Dan valt hij af omdat hij niet profiel 2.0 zou zijn? Ook valt hij af om zijn iets te indrukwekkende prijskaartje.... je kan er wel 3 Blue Ray spelers voor kopen van diverse merken.

    Heb momenteel de Pana 35 in gedachte.... en wacht op berichten van de Oppo, waarvan ik verwacht dat hij menig BR speler het spreekwoordelijke schaamrood op de kaken zal bezorgen. Gelukkig heb ik even geen haast en door de aanschaf van de nieuwe receiver, een popcorn 110 met 1,5 TB en een 26inch PC scherm even genoeg geld uitgegeven .
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Vele malen........, op het gebied van beeld en audio neem ik dat met de nodige korrels zout. De PS3 presteert in vergelijking met veel apparaten nog steeds uitstekent.

    Als je de PS3 koppelt aan een receiver van de vorige generatie(zonder de HD audioformaten) dan ook kan hij nog volledig meekomen. Een ander verhaal wordt de nieuwe audioformaten via de HDMI met PCM, deze is wat teleurstellend.
    oke, als ik het goed begrijp kan de ps3 de nieuwe audioformaten niet als bitstream doorsturen maar is dit een probleem wat met een firmware update verholpen kan worden of is het een hardware probleem ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    het feit dat er nogal wat klachten over de PS3 zijn (?)
    Voor zover ik weet ben ik de enige op dit forum (en ook op het andere forum) wiens PS3 (60GB versie) de problemen vertoonde die bij Radar in de uitzending zijn geweest, (hij liep vast bij Blu-rays en spellen). Ondanks dat de garantie verlopen was kon ik mijn PS3 kostenloos naar Sony sturen en heeft Sony mij een gereviseerd exemplaar toegestuurd. Prima service, dus. Ik zou me daar niet al teveel zorgen om maken.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    oke, als ik het goed begrijp kan de ps3 de nieuwe audioformaten niet als bitstream doorsturen maar is dit een probleem wat met een firmware update verholpen kan worden of is het een hardware probleem ?
    Als ik het goed heb begrepen is het een hardware probleem, de HDMI uitgang van de PS3 is er 1 van het oudere type, schijnt niet een "echte" 1.3 te zijn
    Have fun and enjoy your collection

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door iamlove416 Bekijk bericht
    I have come across the same problem with u. What I did is to spend much more time to focus on it. Then finally I figure out the way to solve it. So what you need to do is concentration. Have a try.wow guide wow gold guide
    Ga toch buiten spelen, hoop dat de crew je eraf gooit.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •