Pagina 168 van 199 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.176 tot 4.200 van 4951 worden weergegeven.
  1. #4176

    Standaard

    Heb de 4 disc binnen het doosje is misschien dikker maar wat een mooie uitgaven.
    De 2 extra discs doe je misschien niks mee maar misstaat echt niet in je kast

  2. #4177
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als het goed is ligt hij nu ook bij mij thuis, ben benieuwd vanavond!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #4178

    Standaard

    Binnen;




  4. #4179

    Standaard



    Binnen, jammer dat het eigenlijk een DVD verpakking is, verder wel schitterend.

  5. #4180

  6. #4181

  7. #4182

  8. #4183

    Standaard

    Vandaag gekocht, G.I. Joe: The Rise of Cobra.
    What ?

  9. #4184

  10. #4185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leen_ Bekijk bericht
    Voor mij ook de UP 4disc
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  11. #4186

    Standaard

    The Hangover (Blu-ray) + Bieropener/sleutelhanger
    Clerks II (HD-DVD)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #4187

    Standaard

    Gistern even snel bij MM A'dam geweest. Ik had daar even de steelbook van Gladiator in mijn hand, maar... wat hebben ze daar mee gedaan???? Wat een ontzettend slechte hoes!! Lijkt wel alsof ze een low-res tijdschriftscan hebben gebruikt. Echt heel erg zonde
    Dus toen deze maar meegenomen voor 35 euro

    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  13. #4188

    Standaard

    Gisteren binnen van FRS:



    En vandaag binnen van Amazon.com:



    En:



    Eindelijk! Watchmen UC binnen Lekker kijken! Woohoo! ... Totdat ik hem uit seal haalde. Blijkt disc 1 te missen! Juist de disc waar de film op staat! Mist gewoon!
    Nou hoop ik dat Amazon enkel disc 1 wil opsturen, want als ik dit ding moet terugsturen, kost me dat € 24,10. Dat is meer dan mij die set heeft gekost (exclusief verzendkosten). En ik ben niet van plan zelf die € 24,10 te betalen.
    Heb al een mailtje gestuurd. Ben benieuwd hoe ze dit willen oplossen...


  14. #4189

    Standaard

    Ik verwacht dat Amazon je een nieuw exemplaar toezend en je het foute exemplaar niet hoeft terug te sturen. Ik had onlangs ook een probleem met een dvd en ik kreeg een nieuw exemplaar toegestuurd. Ik hoefde echter het foute exemplaar niet terug te sturen, want dat was volgens Amazon te duur voor mij.

  15. #4190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik verwacht dat Amazon je een nieuw exemplaar toezend en je het foute exemplaar niet hoeft terug te sturen. Ik had onlangs ook een probleem met een dvd en ik kreeg een nieuw exemplaar toegestuurd. Ik hoefde echter het foute exemplaar niet terug te sturen, want dat was volgens Amazon te duur voor mij.
    Zelfde hier.

    "If the original order does show up, as the cost of return shipping is prohibitively expensive in this case, please keep the duplicate order with our compliments. Perhaps you know of a local library or organization that may be able to put these items to use."

  16. #4191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik verwacht dat Amazon je een nieuw exemplaar toezend en je het foute exemplaar niet hoeft terug te sturen. Ik had onlangs ook een probleem met een dvd en ik kreeg een nieuw exemplaar toegestuurd. Ik hoefde echter het foute exemplaar niet terug te sturen, want dat was volgens Amazon te duur voor mij.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    Zelfde hier.

    "If the original order does show up, as the cost of return shipping is prohibitively expensive in this case, please keep the duplicate order with our compliments. Perhaps you know of a local library or organization that may be able to put these items to use."
    Heb net een mailtje terug, en inderdaad, ik kan deze set houden en ze hebben een nieuwe in bestelling gezet. Met een iets snellere verzendoptie. Alleen is hij niet in stock, dus word hij waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar geleverd Oh well, wel erg netjes opgelost van Amazon!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-07-2012 om 12:11


  17. #4192

    Standaard


    Vandaag binnen van Play
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  18. #4193

    Standaard



    Is wel blu-ray, ondanks plaatje dvd
    Laatst aangepast door densen : 12-12-2009 om 15:53

  19. #4194

    Standaard

    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #4195
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Heb net een mailtje terug, en inderdaad, ik kan deze set houden en ze hebben een nieuwe in bestelling gezet. Met een iets snellere verzendoptie. Alleen is hij niet in stock, dus word hij waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar geleverd Oh well, wel erg netjes opgelost van Amazon!
    Had ik ook met m'n boek 'The Art of Up'. Had geklaagd dat de pagina's gekreukt waren en heb gewoon een nieuwe opgestuurd gekregen mét snellere verzendoptie. 1 december verstuurd en 3 december ontvangen!

    Op vlak van service is amazon echt het beste bedrijf ter wereld. Kijk naar hun slogan: 'We're Building Earth's Most Customer-Centric Company'

  21. #4196

    Standaard





    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #4197

    Standaard

    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #4198

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.fr (Gisteren besteld!):



    Vandaag ontvangen van Freerecordshop.nl:



  24. #4199

    Standaard

    Besteld voor 40 euri incl bij Amazon.uk. Redelijke prijs voor 6 Bondfilms.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #4200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Besteld voor 40 euri incl bij Amazon.uk. Redelijke prijs voor 6 Bondfilms.
    Ik houd me in, maar is wel goedkoop zeg.... Goede aankoop

Pagina 168 van 199 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •