Pagina 144 van 199 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.576 tot 3.600 van 4951 worden weergegeven.
  1. #3576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Will do...
    Al gezien ? Hoe is hij ?


  2. #3577

    Standaard

    Gisteren gekocht bij MM:



    ... en vandaag bij de post:

  3. #3578

    Standaard

    Binnen van amazon.uk
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #3579

    Standaard

    Binnen van Amazon.com:

    North by Northwest (book edition)
    The Pelican brief
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  5. #3580

    Standaard



    Binnen ! Echt een prachtige box!

  6. #3581

    Standaard

    Ook Forrest Gump binnen, maar dan de gewone uitgave.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #3582

    Standaard

    Drag Me to Hell (Blu-ray)
    Lock Stock and Two Smoking Barrels (Blu-ray)
    Godzilla (Blu-ray)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #3583

  9. #3584

    Standaard

    Vond de film de 1e keer niet zoveel aan. Nu maar eens in de herkansing op Blu Ray, al is het maar voor de mooie plaatjes...


  10. #3585

    Standaard

    Binnen van Amazon.co.uk:



  11. #3586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B.;163791[IMG
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/41nMul%2BpdwL._SL500_AA240_.jpg[/IMG]
    Ik ben hier in mei in Sint Petersburg naar toe geweest, in het Marijinskitheater. Is deze voorstelling daar ook opgenomen? Dan ga ik 'em zeker ook aanschaffen.

    Edit: ik probeerde het plaatje van de Nutcracker mee te kopieren
    Laatst aangepast door Erwin vd H : 11-11-2009 om 19:59
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  12. #3587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Ik ben hier in mei in Sint Petersburg naar toe geweest, in het Marijinskitheater. Is deze voorstelling daar ook opgenomen? Dan ga ik 'em zeker ook aanschaffen.
    Zowel The Nutcracker als Swan Lake zijn daar opgenomen. En wat er van het theater te zien is ziet er erg mooi uit. Ik zou dat ook wel eens van dichterbij willen zien.

    In de documentaires die op beide schijven staan is trouwens ook nog wat van het theater en van de Hermitage te zien. Niet echt heel uitvoerige dingen maar af en toe wat opnamen hier en daar.

    Off-topic: misschien wist je trouwens al dat het museum en het theater heel prominent te zien zijn in de film Russian Ark van Aleksandr Sokurov. Het is niet de meest makkelijk film, maar persoonlijk vind ik het een topper.

  13. #3588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zowel The Nutcracker als Swan Lake zijn daar opgenomen. En wat er van het theater te zien is ziet er erg mooi uit. Ik zou dat ook wel eens van dichterbij willen zien.

    In de documentaires die op beide schijven staan is trouwens ook nog wat van het theater en van de Hermitage te zien. Niet echt heel uitvoerige dingen maar af en toe wat opnamen hier en daar.

    Off-topic: misschien wist je trouwens al dat het museum en het theater heel prominent te zien zijn in de film Russian Ark van Aleksandr Sokurov. Het is niet de meest makkelijk film, maar persoonlijk vind ik het een topper.
    Kijk dat zijn nog eens tips waar je wat aan hebt. Gelijk even kijken of die ergens voor een leuk prijsje te halen valt.

    Verder met het off topic: Sint Petersburg is inderdaad een aanrader voor de liefhebber van geschiedenis&kunst. Niet goedkoop qua reis enzo, maar echt de moeite waard.

    Edit: beide besteld bij Amazon(Ark via marketplace op dvd)
    Laatst aangepast door Erwin vd H : 11-11-2009 om 20:45
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  14. #3589

  15. #3590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zowel The Nutcracker als Swan Lake zijn daar opgenomen. En wat er van het theater te zien is ziet er erg mooi uit. Ik zou dat ook wel eens van dichterbij willen zien.

    In de documentaires die op beide schijven staan is trouwens ook nog wat van het theater en van de Hermitage te zien. Niet echt heel uitvoerige dingen maar af en toe wat opnamen hier en daar.

    Off-topic: misschien wist je trouwens al dat het museum en het theater heel prominent te zien zijn in de film Russian Ark van Aleksandr Sokurov. Het is niet de meest makkelijk film, maar persoonlijk vind ik het een topper.
    Ff Off-topic wat bevestigen:
    Russian Ark is idd erg mooi en in 1 shot geschoten(lijkt er iig op).
    Hermitage in A'dam is ook 1 aanrader trouwens

  16. #3591

    Standaard

    Wat opgespaard en nog in bestelling, de volgende BD's:

    -Terminator Salvation;
    -Woodstock Ultimate Collector's Edition;
    -Star Trek;
    -Public Enemy Number One Part 1 & 2;
    -Bad Santa;
    -Harry Potter Box (gewone);
    -When We Left Earth;
    -Metallica, Live In Nimes;
    -Als onderdeel van een Limited Edition Box: Liquid Tension Experiment Live In LA;
    -Wizard of Oz Ultimate Collector's Edition (DU);
    -Gone With The Wind Ultimate Collector's Edition (DU).

    Uitverkoopbak, misschien niet de beste maar kon deze BD's voor 6 a 7 euro niet laten liggen:
    -Ghostbusters;
    -X-Files, I Want To Believe;
    -Spion van Oranje .

  17. #3592

    Standaard

    Drag me to Hell
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  18. #3593

  19. #3594

    Standaard

    Vandaag Street Kings ontvangen. Dank aan Ray

  20. #3595

    Standaard

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  21. #3596

    Standaard

    Binnen van amazon.com.

    Zeer fraai
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #3597

    Standaard

    Mongol (Blu-Ray)
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  23. #3598

    Standaard

    Besteld bij amazon.co.uk (de andere sites hadden de prijs alweer veranderd):

    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #3599
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard



    15€ p/s

  25. #3600

    Standaard

    waar Jos?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 144 van 199 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •