Pagina 119 van 199 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129169 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.951 tot 2.975 van 4951 worden weergegeven.
  1. #2951

    Standaard

    Ik had nog geen enkele PIXAR. Dus binnenkort Cars, Wall-E, Monsters Inc en Ratatouille erbij..

    Dan ook nog de 3 Pirates films besteld en Nightmare Before Christmas erbij. Dat wordt weer veel BR plezier!
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  2. #2952

    Standaard



    Ebay: 12,85 incl. verzending... factory sealed
    Laatst aangepast door Fonzie : 08-10-2009 om 15:03

  3. #2953

    Standaard

    ontvangen:

    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #2954

    Standaard

    Ik heb sneeuwwitje in de pre-order gezet bij de free record shop voor €21.23
    Kreeg 10% korting van de Bluray club & bijna 6 euro van de addiscount actie

  5. #2955

    Standaard


    (Voor 28,94 euro bij frs.nl met 10% blu-ray korting en Addiscount. Ik zie dat de prijs ondertussen op de site weer is verhoogd...)

  6. #2956

    Standaard


    Met dank aan Estel

    Eindelijk de trilogie compleet op blu
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #2957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht

    (Voor 28,94 euro bij frs.nl met 10% blu-ray korting en Addiscount. Ik zie dat de prijs ondertussen op de site weer is verhoogd...)
    Raar, ik heb me ook aangemeld op addiscount maar er staat telkens bij dat er geen commercials gevonden zijn...


  8. #2958

    Standaard

    Hey,

    Weet een van jullie of Cars en Wall-E uit de gratis blu-ray aktie van Disney nederlands ondertiteld zijn?
    Hoe lang duurt het ongeveer voordat je films van Amazon.co.uk binnen hebt (als het in stock is natuurlijk)?

    Groetjes,
    David Kamphuis.

  9. #2959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door davidkamphuis Bekijk bericht
    Hey,

    Weet een van jullie of Cars en Wall-E uit de gratis blu-ray aktie van Disney nederlands ondertiteld zijn?
    Hoe lang duurt het ongeveer voordat je films van Amazon.co.uk binnen hebt (als het in stock is natuurlijk)?

    Groetjes,
    David Kamphuis.
    Wall-E => Wel
    Cars => Niet

    Na bestelling ong. 3dagen excl. weekends....


  10. #2960

    Standaard

    Ook Cars en Monsters en Co besteld bij Amazon

    Daarnaast ook Gran Torino en Wolverine voor 16 euro per stuk bij Amazon US

  11. #2961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Ik heb sneeuwwitje in de pre-order gezet bij de free record shop voor €21.23
    Kreeg 10% korting van de Bluray club & bijna 6 euro van de addiscount actie
    Zo wilde ik dat ook doen bij de FRS, maar als ik begin met afrekenen gaat het mis. Op de pagina van het winkelmandje moet je de add-discount code invullen, maar daar geeft ie steeds "fout op de pagina" aan. Dus kan ik mijn bon van 7 euro niet gebruiken. Doe ik iets verkeerd?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #2962

    Standaard

    The Da Vinci Code (Cosmox, 13,99€)

    volgende week met Fnac actie o.a.:
    Angels & Demons
    Suske & Wiske (De Texas Rakkers)
    Coraline

  13. #2963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Zo wilde ik dat ook doen bij de FRS, maar als ik begin met afrekenen gaat het mis. Op de pagina van het winkelmandje moet je de add-discount code invullen, maar daar geeft ie steeds "fout op de pagina" aan. Dus kan ik mijn bon van 7 euro niet gebruiken. Doe ik iets verkeerd?
    Ik denk dat je niets verkeerd doet, maar dat het eerder aan de website ligt. Ik heb het op exact dezelfde manier gedaan en bij mij werkte hij wel.

    Gewoon blijven proberen zou ik zeggen

  14. #2964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Zo wilde ik dat ook doen bij de FRS, maar als ik begin met afrekenen gaat het mis. Op de pagina van het winkelmandje moet je de add-discount code invullen, maar daar geeft ie steeds "fout op de pagina" aan. Dus kan ik mijn bon van 7 euro niet gebruiken. Doe ik iets verkeerd?

    Zoiets had ik laatst ook! Ik vulde mijn code in, klikte op afrekenen (ofzo) en de site liep vast, ik ging terug naar m'n winkelmandje, vulde de code weer opnieuw in maar toen kwam de melding dat deze code niet geldig was. (en ik had geen zin om weer 7 minuten reclames opnieuw te kijken)

  15. #2965

    Standaard

    a bug's life alweer een disney/pixar erbij
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  16. #2966

  17. #2967

    Standaard

    Gister The Descent gehaald 12euries is mooi meegenomen voor een leuke Thrillert
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  18. #2968

  19. #2969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    The Da Vinci Code (Cosmox, 13,99€)

    volgende week met Fnac actie o.a.:
    Angels & Demons
    Suske & Wiske (De Texas Rakkers)
    Coraline
    Welke Fnac actie ?


  20. #2970

    Standaard



    Aangekomen van Movieminutes...


  21. #2971

    Standaard

    Binnen via dvdforum:

    Spider-Man 1
    Spider-Man 2
    Men In Black

    In bestelling bij dit forum:

    Defiance

    Onderweg van Axelmusic:

    Shaun of the Dead
    Hot Fuzz

  22. #2972

  23. #2973

    Standaard



    Was maar 23 euro bij Amazon.co.uk




    Samen 23 euro bij Amazon.com
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #2974

    Standaard

    Kill Bill
    Kill Bill 2
    The Golden Compas
    Hairspray

    voor maar 9 euro per stuk (dvdkes ingegeven bij fnac en korting van 6 € per BR)

  25. #2975

    Standaard


    20,64 met 10% korting frs en addiscount

Pagina 119 van 199 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129169 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •