Pagina 31 van 36 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 892 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Net de Star Wars Celebration livestream gekeken, een beetje buggy, maar wel leuk. Iedereen was er, George Lucas, Kathleen Kennedy, Mark Hamill, Hayden Christensen, Ian McDiarmid, Billy Dee Williams, Harrison Ford, Billie Lourd (dochter Carrie Fisher), Peter Mayhew, Anthony Daniels, Warwick Davis en Samuel L Jackson en Liam Neeson hadden een video opgenomen. Afgesloten werd met een mini concert van John Williams.

    Morgen The Last Jedi panel met de trailer! Kan niet wachten.

  2. #752

    Standaard

    ....inclusief een The Last Jedi shot van Carrie Fisher.


    Stream was om te janken zo slecht. (heel veel haperingen, in het begin beeld/geluid niet sync...en nee, lag niet aan mn internetverbinding)
    Hoopte op een nieuwtje/aankondiging maar helaas.

    Overigens waren er bezoekers die de hele nacht in de rij hebben gelegen.....tevergeefs omdat er zoveel hierbij wilden zijn. Ze hebben in een andere zaal eea op een scherm moeten bekijken.

    Btw; vanochtend een nieuwe SW animatiereeks aangekondigd: Forces of Destiny
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuws/nieuwe-animatieserie-forces-destiny/


    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 13-04-2017 om 19:48

  3. #753

    Standaard

    Oh en Dave Filoni was er natuurlijk ook

  4. #754

  5. #755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Grappig, die Ernst-Jan heb ik vorige week geleden nog ontmoet toen ik de via MP gekochte Target BD versie van Rogue One bij hem ging ophalen in Zwolle. Aardige vent.

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Grappig, die Ernst-Jan heb ik vorige week geleden nog ontmoet toen ik de via MP gekochte Target BD versie van Rogue One bij hem ging ophalen in Zwolle. Aardige vent.
    Grappig, ik heb het 3 weken geleden nog met hem over die versie gehad.

    Vandaag live op TV geweest : was bij Omroep Brabant in de studio voor het programma "Wakker" vanwege Star Wars dag!
    https://youtu.be/E5arAZWltOQ

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 04-05-2017 om 21:19

  7. #757

    Standaard

    Ik heb een poging gedaan maar door het filmpje was niet heen te komen. Tenenkrommend. De presentator: "hier voor me staat een soort gouden beeldje op een sokkel".....en klik...ik haak af. Knullige lokale omroep dat totaal geen binding heeft met het onderwerp.

  8. #758

    Standaard

    Ik voelde ook een afstand, om dat zo maar te zeggen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #759
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geen hoogstaand interview inderdaad, maar ik vond het toch leuk om te zien. Aan Dennis heeft het niet gelegen in ieder geval...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Geen hoogstaand interview inderdaad, maar ik vond het toch leuk om te zien. Aan Dennis heeft het niet gelegen in ieder geval...
    Thnx.
    Ik vond het iig leuk om te doen en vond het goed gaan, heb mooi beide sites kunnen noemen en ach: haters gonna hate.

  11. #761

    Standaard

    Carrie gebruikte nog aardig wat op haar leeftijd
    autopsierapport
    Actrice Carrie Fisher had tal van drugs in haar lichaam toen ze vorig jaar op een vliegtuigvlucht een hartaanval kreeg. Het gaat om cocaïne, heroïne en xtc.
    In het rapport staat niet dat de drugs de oorzaak van de dood van Fisher zijn. De actrice had ook last van hartproblemen. ,,Op basis van het toxicologisch onderzoek, kunnen we met zekerheid zeggen wat de aanwezige stoffen voor invloed hebben gehad op de doodsoorzaak."

    Haar broer Todd Fisher zegt niet verrast te zijn door het nieuws. Hij denkt dat de rookgewoontes van haar zus haar gezondheid nog verder verslechterd heeft. ,,Als je wil weten wat haar dood heeft veroorzaakt, dan is het alles bij elkaar."

  12. #762

  13. #763

    Standaard

    Aangezien KK het tegenwoordig voor het zeggen heeft (en de SW markt overspoelt moet worden met 'strong women') kon het niet uitblijven: een animatieserie over Leia/Padmé/Ahsoka/Rey/Jyn/Sabine.

    Vandaag ging daarom Forces of Destiny van start.

    https://www.youtube.com/watch?v=TVVa2g4X4MU

  14. #764

    Standaard

    Voor de liefhebbers: a.s. zaterdag en zondag zal in Oberhausen de Power of the Force conventie plaatsvinden.Meer informatie is hier te vinden: http://www.poweroftheforce.net/

  15. #765

  16. #766

    Standaard

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-naar-utrecht/

    Het heeft even geduurd, maar de Star Wars exhibitie Star Wars Identities komt eindelijk naar Nederland. Vanaf 30 september is de expositie te zien in de CineMec Utrecht, waar het de Harry Potter exhibitie zal vervangen.



    De tentoonstelling Star Wars Identities bevat meer dan tweehonderd originele modellen, kostuums en illustraties uit de originele en prequel-trilogie. Ook is er een interactief deel waarbij je als bezoeker op zoek gaat naar jouw eigen identiteit.


    ====
    Ik ben in 2015 naar deze expo geweest in Keulen en vond het mwoah. Leuk om te zien (al zat er veel prequelspul tussen) maar na pakweg 45 minuten stond ik weer buiten. Dit is echt allesbehalve een dagvullend iets en daarom relatief duur.

    Het interactieve (je maakt zelf een soort SW personage aan) stelt imo niks voor.
    https://www.starwarsinterviews.com/a...entities-2015/

  17. #767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik ben in 2015 naar deze expo geweest in Keulen en vond het mwoah. Leuk om te zien (al zat er veel prequelspul tussen) maar na pakweg 45 minuten stond ik weer buiten. Dit is echt allesbehalve een dagvullend iets en daarom relatief duur.
    Bedankt voor de feedback. Ik ben toen naar Potter geweest en ook daar stond ik relatief snel buiten. Er waren wel leuke dingen maar andere dingen had je zo gehad. Om maar te zwijgen over de dure winkel. Toen ik dit las over Star Wars dacht ik al dat als de oppervlakte niet wordt gewijzigd dan zal het wel even groot zijn. En dan had ik al mijn twijfels om het te doen.

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Leuk om te zien (al zat er veel prequelspul tussen)
    Dank voor het laten weten. Hoeveel echte OT props/art/ect was er te zien in verhouding tot de prequels? Gezien mijn interesse in props e.d. ga ik denk ik sowieso wel.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dank voor het laten weten. Hoeveel echte OT props/art/ect was er te zien in verhouding tot de prequels? Gezien mijn interesse in props e.d. ga ik denk ik sowieso wel.
    Goede vraag… waarop ik (2 jaar na dato) geen goed antwoord kan geven in %.
    Van het meeste wat er toen aan props te zien was staat er een foto in mn verslag (zie link in mn eerdere post); dit geeft wel een goed beeld. Artwork was er wel wat te zien (OT) maar niet extreem veel.
    Overigens zou er inmiddels op zeer minimale schaal ook iets van TFA en RO te zien zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt voor de feedback. Ik ben toen naar Potter geweest en ook daar stond ik relatief snel buiten. Er waren wel leuke dingen maar andere dingen had je zo gehad. Om maar te zwijgen over de dure winkel. Toen ik dit las over Star Wars dacht ik al dat als de oppervlakte niet wordt gewijzigd dan zal het wel even groot zijn. En dan had ik al mijn twijfels om het te doen.
    De bijbehorende winkel was ook hier ‘best wel’ duur… boeken die je beter op Amazon kan aanschaffen en verder wat prullaria. Enige (imo) unieke was het boek over de expo zelf (wat alleen hier verkrijgbaar is); deze heb ik dan weer wel aangeschaft.

    Wat jij zegt is exact de reden dat ik niet naar die Potter expo ben geweest.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 23-08-2017 om 10:51

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Goede vraag… waarop ik (2 jaar na dato) geen goed antwoord kan geven in %.
    Van het meeste wat er toen aan props te zien was staat er een foto in mn verslag (zie link in mn eerdere post); dit geeft wel een goed beeld. Artwork was er wel wat te zien (OT) maar niet extreem veel.
    Overigens zou er inmiddels op zeer minimale schaal ook iets van TFA en RO te zien zijn..
    Thanks.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  21. #771

    Standaard

    Ik heb de persmap binnen. Bevestiging: er zullen zaken uit The Force Awakens te zien zijn.

  22. #772

  23. #773

    Standaard

    Vandaag was de publieksopening van Star Wars Identities in Utrecht, maar zowel donderdag (rode loper en VIP party) en vrijdag (interview) was StarWarsAwakens al aanwezig.

    Hierbij ons verslag van donderdag en vrijdag... minus het interview dat ik had met Laela French (director Lucas Museum) en Sophie Desbiens (director X3 productions) welke later volgt.
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...cieel-geopend/






  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    het interview dat ik had met Laela French (director Lucas Museum) en Sophie Desbiens (director X3 productions) welke later volgt.
    Bij deze het interview: https://www.starwarsawakens.nl/inter...rs-identities/

    En vanochtend werd ik in alle vroegte (7:40) zelf live geinterviewd door Manuela Kemp van Omroep Max https://www.nporadio5.nl/wekkerwakke...entoonstelling

  25. #775

    Standaard

    Op 18 en 19 november staat de Jaarbeurs te Utrecht weer vol met geeks / cosplayers en vele andere popculture liefhebbers wanneer Dutch Comic Con (Winter Edition) van start gaat. StarWarsAwakens.nl zal – voor de allereerste keer ooit – aanwezig zijn op deze conventie met onze eigen stand!
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...tch-comic-con/

    Iedereen is welkom bij onze stand, waar een aantal activiteiten zullen zijn die later bekendgemaakt zullen worden... en waar uiteraard over Star Wars gepraat kan worden!

    Wellicht tot dan!

    (de plattegrond is een uur geleden door Dutch Comic Con vrijgegeven, stand 3.27 in de Experience Hal: http://www.dutchcomiccon.com/nl/Prog...gn=plattegrond )

Pagina 31 van 36 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •