Pagina 23 van 36 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 892 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Al enkele dagen volop aan het genieten van Star Wars Pinball. Magisch.... maar opgelet : zwaar verslavend....
    Meer info : http://www.starwarspinball.com/


  2. #552

    Standaard

    Als ik het goed begrijp is dit niet op de gewone PC te spelen? Ziet er wel gaaf uit!

  3. #553

    Standaard

    Alle Star Wars-films tegelijk!

    http://www.youtube.com/watch?v=xOLqG...layer_embedded

    Het klinkt alleen voor geen meter.

  4. #554

    Standaard

    http://imgur.com/a/92ZqG#0

    Bovenstaande heeft iemand op imdb gepost met deze tekst:
    "might be talking about this. we'd been working on details of it since early last year but didn't know the details until a few months ago. got the greenlight in january but stopped everything when the layoffs hit.





    i could probably get in trouble, but oh wait, i don't work there anymore
    who knows if this is the same project though, everything was dicey
    "


    De afgelopen tijd zijn er bij LFL en LA veel ontslagen gevallen....dit is mogelijk 1 van hen die nu eea naar buiten brengt.

  5. #555

    Standaard

    Volgens mij was tot nogtoe de veronderstelling dat Disney de nieuwe trilogie volgens het 'oude schema' van een film per drie jaar wilde uitbrengen, met telkens spin off-films in de jaren daartussen.

    Op een conventie voor de bioscoopbranche heeft de maatschappij nu officieel bekend gemaakt dat met ingang van 2015, als Episode VII zou moeten uitkomen, elk jaar een Star Wars-film uitgebracht zal worden, met om en om een 'Episode' en een stand alone-film.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #556
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar of we daar blij mee moeten zijn? Let's suck it dry.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #557

    Standaard

    Don't mess with a classic!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar of we daar blij mee moeten zijn? Let's suck it dry.

  8. #558

    Standaard

    1986 t/m 1996: 10 jaar lang helemaal niets op SW gebied (comics/novels uitgezonderd)

    2006-heden: wederom helemaal niets (ja, een gare animatiereeks )

    En vanaf 2015 dus elk jaar prijs!
    Het hoeft van mij zeker geen FX-extravaganza te worden, als het verhaal (en de setting (!) maar goed is.

    Zoveel jaren is er niets geweest, nu komt er wellicht een overkill. Als ik mag kiezen.....dan wellicht toch het laatste; hebben we tenminste iets, en als het niks is laat ik het links liggen (is me met Clone Wars ook gelukt! )

    Overigens: In Juli (op SW Celebration) zal er (volgens Tony Daniels) eea worden prijsgegeven over Episode VII.....nu we t er over hebben:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    We zijn inmiddels 5 maanden verder, en ik heb gisteren te horen gekregen dat de aanvraag voor een mediapas is goedgekeurd.

    Droomscenario: Hamill + Fisher komen naar het evenement (namen als Ford, Lucas, Oz doen geen conventies) en 'yours truly' kan ze aan de site toevoegen......
    Inmiddels is Fisher aangekondigd (net als Ian McDiarmid). One down, one to go

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    1986 t/m 1996: 10 jaar lang helemaal niets op SW gebied (comics/novels uitgezonderd)

    2006-heden: wederom helemaal niets (ja, een gare animatiereeks )

    En vanaf 2015 dus elk jaar prijs!
    Het hoeft van mij zeker geen FX-extravaganza te worden, als het verhaal (en de setting (!) maar goed is.

    Zoveel jaren is er niets geweest, nu komt er wellicht een overkill. Als ik mag kiezen.....dan wellicht toch het laatste; hebben we tenminste iets, en als het niks is laat ik het links liggen (is me met Clone Wars ook gelukt! )

    Overigens: In Juli (op SW Celebration) zal er (volgens Tony Daniels) eea worden prijsgegeven over Episode VII.....nu we t er over hebben:


    Inmiddels is Fisher aangekondigd (net als Ian McDiarmid). One down, one to go
    Clone Wars de serie is anders best goed,of bedoel je alleen de film ?

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Clone Wars de serie is anders best goed,of bedoel je alleen de film ?
    Beide.
    Enige goede zijn de stemacteurs.

  11. #561
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Harrison still holds a chewie grudge and therefore won't answer any Star Wars related questions.

    https://www.youtube.com/watch?v=7T0v...e_gdata_player
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #562

    Standaard

    Star Wars Episode IV speedrun.

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #563

    Standaard

    Wat is t hier stil, zeker zo met Celebration II in de zeer nabije toekomst....
    Het is toch niet zo dat Duke er in z'n uppie naar toe gaat??

    Iemand een idee hoe groot dit gaat worden, heb je daar echt meerdere dagen voor nodig of valt het wel op een dag te doen?
    En dan bedoel ik overigens zonder het rekening te hoeven houden met het in de rij staan voor handtekeningen, dat interesseert mij persoonlijk niet echt.
    Wil wel proberen om de 3D screening van AOTC mee te pikken...

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Wat is t hier stil, zeker zo met Celebration II in de zeer nabije toekomst....
    Het is toch niet zo dat Duke er in z'n uppie naar toe gaat??
    .
    Neen; forumlid Harry B is ook op dit evenement mn 'counterpart'.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Iemand een idee hoe groot dit gaat worden, heb je daar echt meerdere dagen voor nodig of valt het wel op een dag te doen?
    En dan bedoel ik overigens zonder het rekening te hoeven houden met het in de rij staan voor handtekeningen, dat interesseert mij persoonlijk niet echt.
    Wil wel proberen om de 3D screening van AOTC mee te pikken...
    25.000+ bezoekers vermoed ik.
    Ik ken het programma niet uit mn hoofd, maar ik dacht dat er bepaalde dingen niet op elke dag te zien/doen zijn. Weet ik niet zeker.
    Het scheelt in ieder geval al dat je -net als ik- niets laat signeren. (het meeste heb ik al en de prijzen zijn schrikbarend hoog: € 120 voor Hamill en € 70 voor Fisher....ter vergelijking: Fisher vroeg op de London Film&ComicCon nog 30 GBP en Hamill was destijds ook een stuk goedkoper. Maar goed, OfficialPix regelt de gasten en de prijzen.....helaas voor degenen die wél wat laten signeren).

  15. #565

  16. #566

    Standaard Zelfs Nu George niet meer aan het roer staat .blijft het beleid van Lucas Film hetzelfde

    Ik las zojuist onderstaande quote op de site van Star Wars Celebration Europe:

    http://www.starwarscelebration.eu/Wh...-Clones-in-3D/

    Er wordt een exclusieve 3D release vertoont van Star Wars : Episode II:Attack of the Clones, en volgens het bericht wordt de bioscoop 3D release verder uitgesteld omdat Lucasfilm bezig is met episode VII

    Dit vind ik zonde, the Phantom menace wil maar niet op blu ray 3D uitkomen en de andere delen laten dus nu ook nog jaren op hun 3D release wachten.
    Verdraaid jammer, ik vind 3D altijd heel leuk en vooral Star Wars lijkt me uitermate geschikt voor een 3D conversie mits goed gedaan.

    Bovendien was er ook nog een openlucht screening van Return of the Jedi
    http://swce13.mapyourshow.com/5_0/se...ssionID=18ACC8

    is eigenlijk toch wel een heel groots evenement, jammer dat je als film en Star wars fan hier niet aanwezig kan zijn

  17. #567
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik reis net twee dagen te laat terug door Duitsland, anders was ik zeker gaan kijken. Heb er op de Facebook pagina van DVD.nl ook melding van gemaakt. Een must voor iedere Star Wars fan!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #568

    Standaard

    Moet zelf helaas toch dit evenement aan me voorbij laten gaan.

    Op starwars.com staan inmiddels al wat berichten en filmpjes van vandaag.
    En hier: http://www.bleedingcool.com/tag/star-wars/
    is o.a. een review te vinden van AOTC in 3D.

  19. #569

    Standaard

    Zo ver is het niet......en ook daarom is dit een unieke kans (is pas de 2e keer dat het in Europa is; laatste keer was 2007 in Londen).

    Dus eigenlijk moet je wel een hele goede reden hebben wil je hierbij niet aanwezig zijn.

  20. #570
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jij zit daar nu?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Jij zit daar nu?
    Nu niet meer (ben 30m thuis), maar ben vandaag uiteraard geweest.
    Fenomenaal. Zal later de fotos posten, maar ben o.a. bij de panels (allemaal geweldig gepresenteerd door Warwick Davis) met Kathleen Kennedy (die ter plekke bekend maakte dat Williams de muziek weer gaat doen...waarop de zaal ontplofte), die met Dave Filoni (die de eerste beelden van Star Wars: Rebels; de nieuwe TV serie liet zien) en Carrie Fisher geweest.
    Over Rebels ben ik zeer enthousiast (men wil/gaat veel van McQuarries artwork gebruiken).
    De show met oude bekende Anthony Daniels was ouderwets hilarisch.
    Fotos volgen.
    Serieus: dit is echt hét SW evenement. Onmisbaar voor de echte fan.

  22. #572

    Standaard

    Snel een paar fotos.....

    Host Warwick met zijn vertaaldroid


    Kathleen Kennedy


    Direct na de bekendmaking van het contracteren van Williams volgde een boodschap van de beste man


    Dave Filoni


    De bekendmaking van het logo van de nieuwe serie (fall 2014)


    En een van de eerste beelden (ik heb een hele zwik fotos hiervan....bij deze vast 1)


    Een kiek van Tsuneo Sanda en yours truly


    Helaas geen interviews deze keer en tevens heb ik niemand laten signeren (reden: muv een enkeling had ik iedereens sig al). Nog wel wat fraaie goodies gescoord.

    Meer fotos post ik later......heb met name veel gefilmd deze keer (oa Warwick en Carrie die samen op het podium hun scene van ROTJ naspelen......Warwick met een Ewok-bivakmuts op ....hilarisch!)
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 27-07-2013 om 21:26

  23. #573

    Standaard

    Nog snel 1 van Rebels: onderstaand de eerste afbeelding van 'the Ghost'; het nieuwe schip van de rebellen:

  24. #574
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had uiteraard al flink wat voorbij zien komen op FB en andere sites. Die Rebels serie lijkt me wel heel gaaf, pics zien er fraai uit!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Snel een paar fotos.....

    Host Warwick met zijn vertaaldroid


    Kathleen Kennedy


    Direct na de bekendmaking van het contracteren van Williams volgde een boodschap van de beste man


    Dave Filoni


    De bekendmaking van het logo van de nieuwe serie (fall 2014)


    En een van de eerste beelden (ik heb een hele zwik fotos hiervan....bij deze vast 1)


    Een kiek van Tsuneo Sanda en yours truly


    Helaas geen interviews deze keer en tevens heb ik niemand laten signeren (reden: muv een enkeling had ik iedereens sig al). Nog wel wat fraaie goodies gescoord.

    Meer fotos post ik later......heb met name veel gefilmd deze keer (oa Warwick en Carrie die samen op het podium hun scene van ROTJ naspelen......Warwick met een Ewok-bivakmuts op ....hilarisch!)

    Shit, Duke, dat ziet er goed uit.
    You're the man!

    Mooie foto's ook, ik kan wel zien dat je plezier hebt gehad!

    Heb je nog wat gehoord over de 3 films die Disney eventueel gaat doen?

Pagina 23 van 36 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •