De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard American in Paris, An [Blu-ray Disc]

    American in Paris, An

    Één van de hoogtepunten van de Hollywood musical met Gene Kelly en Leslie Caron.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuk, die musical recensies Deze vond ik wel wat tegenvallen toen ik em voor t eerst zag maar zal em binnenkort nog eens bekijken. Als liefhebber zijnde kan ik deze toch haast niet slecht vinden lijkt me...

  3. #3

    Standaard

    De humor in de dialogen is wat belegen maar dat is niet vreemd gezien de ouderdom van de film. Die twee lange documentaires zijn zeer de moeite waard. Ook de wat mindere karaktertrekken van Gene Kelly komen aan bod. Daarnaast zijn unieke, meer masculiene (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) dansstijl. Pas nog ontdekt dat de net overleden Nina Foch Nederlandse roots heeft, bleek hier ook op RIP-topic te staan.
    Bij dit soort (oudere) films kijk ik eerst naar de extra's, om de film beter te begrijpen.

  4. #4

    Standaard

    Mmm... had mijzelf voorgenomen deze film niet te gaan dubbel dippen, echter de extra's alleen al maken mij toch wel erg hebberig

    Iemand interesse in de DVD ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #5

    Standaard

    Dit wordt mijn eerstvolgende aanschaf denk ik. De screenshots zien er onvoorstelbaar mooi uit en ook het lijstje met extra's is indrukwekkend. Keep 'em coming Warner!

  6. #6

    Standaard

    deze nu gratis ontvangen bij de WB actie... Ben erg benieuwd.
    Ben ook overgehaald door alle extra's..

  7. #7

    Standaard

    Prachtige uitgave! De film heeft er nooit mooier uitgezien en qua extra's heeft Warner weer eens alle registers opengetrokken. Dit is een absolute must-have voor liefhebbers van klassieke musicals.

  8. #8

    Standaard

    Mijn snappers van An american in Paris en Gigi vervangen voor Blu-ray's.
    De extra's haalden me over. Daarnaast is vooral het beeld van Gigi op de Blu-ray een stuk beter dan dat op de snapper. De kleuren lijken mij ook een stuk mooier

  9. #9

    Standaard

    Ben erg tevreden met deze uitgaves van Warner!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •