Pagina 1 van 22 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 538 worden weergegeven.

Discussie: Auto- en motorsport

  1. #1

    Standaard Auto- en motorsport

    Het is nog een beetje vroeg in het jaar, maar langzamerhand beginnen we weer naar het nieuwe seizoen toe te werken. Een nieuw seizoen met een hoop nieuwe regels en mogelijk een team minder.

    Dit zijn de data van de teampresentaties voor zover die nu bekend zijn:

    12 jan. Ferrari
    15 jan. Toyota
    16 jan. McLaren
    19 jan. Williams
    19 jan. Renault
    20 jan. BMW
    09 feb. Red Bull

    Van Honda (of hoe het team ook gaat heten) is dus nog niet bekend wanneer (en of) ze hun presentatie gaan houden. De nieuwe Ferrari zien we komende maandag dus.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 14-06-2009 om 23:36

  2. #2

    Standaard

    Las ik laatst nou zoiets dat er geruchten (weer) de ronde gaan dat Alonso over een jaartje bij Ferrari gaat tekenen?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Las ik laatst nou zoiets dat er geruchten (weer) de ronde gaan dat Alonso over een jaartje bij Ferrari gaat tekenen?
    Die geruchten zijn er eigenlijk al jaren.

    Het schijnt inderdaad zo te zijn dat Ferrari een optie heeft vanaf 2010. Maar of dat echt zo is weten alleen Alonso en Ferrari zelf.

    Ander nieuws: Sebastien Buemi rijd dit seizoen voor STR.

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    De nieuwe Renault heeft de crashtest niet doorstaan.

    bron: Racing Live
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  5. #5

    Standaard

    Op Mugello is de Ferrari F60 gepresenteerd:







    Zie http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...gen-voor-2009/

    Hij ziet er veel kleiner en simpeler uit als de auto van vorig jaar.

  6. #6

    Standaard

    Gaaf om de slicks weer terug te zien.
    Achtervleugel is wel wennen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Gaaf om de slicks weer terug te zien.
    Achtervleugel is wel wennen.
    Ja, wat een piepklein ding is dat.

    En het is inderdaad fijn om de slicks weer terug te zien. Het begint weer ergens op te lijken.

  8. #8

    Standaard

    Toyota gaat komende donderdag z'n auto presenteren via het Internet. Op de website www.tf109-premiere.com kun je dan vanaf 12.00 uur een trailer bekijken waarin de auto voor het eerst te zien is.

    edit: degenen die de F60 van nog wat dichterbij willen bekijken moeten hier maar eens op klikken. Die spiegels zijn wel heel gaaf, maar ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze a) zijn gekopieerd door een ander team en b) de FIA ze verbied.
    Laatst aangepast door Richard B. : 13-01-2009 om 19:47

  9. #9

    Standaard

    Toyota heeft foto's van de TF109 vrijgegeven:









    Zie http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...9-op-internet/

    Ik dacht dat al die uitstekende vleugels voortaan verboden waren, maar hier zie ik er ter hoogte van de luchtinlaat toch nog eentje.

  10. #10

    Standaard

    Wat een gedrocht ... sorry, maar kan er niks anders van maken (dan vond ik de wagens met alle flips & flaps toch een stuk mooier) !

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Renault heeft op het nieuwe Algarve-circuit de R29 getoond:






    Zie http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...e-in-portugal/

    Da's tot nu toe de meest apart gestylde auto. Ik weet nog niet of ik het echt mooi vind.

    En eveneens presenteerde Williams vandaag de FW31 in Portugal:





    Zie http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...zonder-opsmuk/

    Mooie auto. En jammer dat ze die kleur nog gaan veranderen want ik vind het wel wat hebben.

  13. #13

    Standaard

    En vandaag is de nieuwe BMW gepresenteerd. Een minder lompe auto geworden dan de versie waar ze in de winter mee getest hadden en wat ook opvalt is het ontbreken van Dell- en Credit-Suisse-sponsoring (en Intel-sponsoring in veel mindere mate) waardoor de auto een behoorlijk 'lege' indruk maakt:









    En een vergelijkende foto (2008 vs. 2009):
    Laatst aangepast door Sander D. : 20-01-2009 om 09:55

  14. #14

    Standaard

    Ik vind die BMW zeker wat hebben, less is more zoals het bekende gezegde luidt. En die Williams is idd erg mooi in die kleur, ze zouden het zo moeten laten.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #15

    Standaard

    Mooi clean ontwerp. De luchtinlaten met die rare welving ervoor is het enigste wat me zo direct opvalt. Verder is het uiterlijk wel in lijn met wat we bij de auto's van de andere teams zien.

  16. #16

    Standaard

    Voor de liefhebbers: op http://f1clipz.blogspot.com zijn allerlei links te vinden naar bijzondere films en video's van en over de F1.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Ik vind die BMW zeker wat hebben, less is more zoals het bekende gezegde luidt. En die Williams is idd erg mooi in die kleur, ze zouden het zo moeten laten.
    En Renault wint weer met afstand de prijs van de lelijkste kleurstelling.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Topic bijna gemist. Heb er weer zin in.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #19

    Standaard

    Die zwarte Williams is gaaf! Vroeger vond ik die Zwarte Saubers van Lehto en Wendlinger ook altijd zo tof!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Die zwarte Williams ...
    Als je je zonnebril afzet zie je dat het een donkerblauwe is ...

  21. #21

    Standaard

    D'oh! Don't judge me, i'm colourblind (serieus btw)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vroeger vond ik die Zwarte Saubers van Lehto en Wendlinger ook altijd zo tof!
    Of van nog meer vroeger de Lotus met oa Senna

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

    Standaard

    De JP special waar ook mijn favo Ronnie in reed
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Er zijn nog steeds geen nieuwe ontwikkelingen m.b.t. Honda, en het is inmiddels alweer eind januari. Dat begint toch zo langzamerhand wel verontrustend te worden. Ik zie dit niet goed aflopen eigenlijk.

  25. #25

    Standaard

    Die JPS is de favoriete wagen van mijn vader, die heeft het er nu nog vaak over, hoe mooi hij die wel niet vond

    En ik dacht dat het al bekend was dat Honda niet mee zou doen? Of was er nog twijfel over dan?
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 1 van 22 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •