Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 106 worden weergegeven.

Discussie: Saw 6

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Zijn verhaal heeft eigenlijk een open einde als ik me goed herinner.
    Idd, we zien hem niet doodgaan. Enkel zijn voet is eraf, maar voor de rest hebben we dan uiteindelijk Adam zien vermoord worden. Gordon blijft tot op heden een mysterie.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #27

    Standaard

    Het kind zal wel geboren worden in Saw VI? :neutral:

  3. #28

    Standaard

    Waarom hebben een hoop mensen zoveel moeite me sequels van dit soort films, je kon op je klompen aanvoelen dat dit ging gebeuren net als in het verleden, kijk maar naar b.v. Friday the 13th, Halloween en Nightmare on Elmstreet. Ok, de vervolgen halen het zeker niet bij deel 1 maar blijven wel vermakelijk.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #29

    Standaard

    Het martelen van mensen in films vind ik niet echt vermakelijk...

  5. #30

    Standaard

    Yada yada yada.

    Iedere keer diezelfde zever in een Saw-topic. Als het je niet boeit kijk dan niet.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Yada yada yada.

    Iedere keer diezelfde zever in een Saw-topic. Als het je niet boeit kijk dan niet.
    Mijn idee. Niemand hoeft deze films te kijken.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het martelen van mensen in films vind ik niet echt vermakelijk...
    Het is niet echt hoor
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het martelen van mensen in films vind ik niet echt vermakelijk...
    Jij was toch groot liefhebber van The Passion of the Christ ? Over onnodig martelen gesproken

  10. #35

    Standaard

    The Hills Have Eyes (remake), Saw 1 en 1, The Midnight Meat Train etc.

    Maar bij een Hostel en sommige delen van Saw ga ik echt over me nek.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    The Hills Have Eyes (remake), Saw 1 en 1, The Midnight Meat Train etc.

    Maar bij een Hostel en sommige delen van Saw ga ik echt over me nek.
    Dan moet je deze niet gaan kijken denk ik:
    http://www.moviemeter.nl/film/48540
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    The Hills Have Eyes (remake), Saw 1 en 1, The Midnight Meat Train etc.

    Maar bij een Hostel en sommige delen van Saw ga ik echt over me nek.
    Gewoon dubbele standaarden dus.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Gewoon dubbele standaarden dus.
    Ik denk het niet. Want The Hills Have Eyes heeft een ontzettend intrigerend plot. Een vergelijkbaar plot met Straw Dogs. Hoe lang kan je iemand plagen, treiteren, lastig vallen en of bedreigen voordat hij terug slaat?

  14. #39

    Standaard

    Deze films kunnen juist alleen voortbestaan als er mensen zijn die van horror houden en daar hoort vooral bij deze film MARTELING erbij. Er zijn ook mensen die het ontkennen, maar wel onbewust ervan genieten.

  15. #40
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Maar qua films heet Verhoeven ook wat vrouwelijke trekken
    Laat maar komen die Saw, het kan niet smerig genoeg. Wanneer zouden ze ooit eens een remake maken van Cannibal Ferox/Holocaust. Of Salo dat lijkt me ook wel wat.

    Ik denk dat ik Tarantino maar eens een mailtje ga sturen met ideeen 8)
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Maar qua films heet Verhoeven ook wat vrouwelijke trekken
    Watblief?

  17. #42
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Watblief?

    Het martelen van mensen in films vind ik niet echt vermakelijk...




    mmmm
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  18. #43

  19. #44
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Maar ach, niet iedereen heeft zo'n verfijnde smaak als ik natuurlijk
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ik denk het niet. Want The Hills Have Eyes heeft een ontzettend intrigerend plot. Een vergelijkbaar plot met Straw Dogs. Hoe lang kan je iemand plagen, treiteren, lastig vallen en of bedreigen voordat hij terug slaat?
    Dat is een nogal vergezochte vergelijking, maar ik begrijp je punt. Maar dat punt kan je ook maken voor de Saw-sequels. ik heb hier op het forum al eens eerder proberen uitleggen dat Saw-fans de films niet alleen voor de martel-scenes kijken maar evenzeer voor het intrigerende plot. De echte Jigsaw-puzzel is de relatie tussen de personages, en al zijn de twists en dergelijke niet meer zo goed als in de eerste twee delen, het is verbazingwekkend hoe goed de plots van de sequels blijven aansluiten op het verhaal van het origineel. Ik hoop dat ze met de zesde film de cirkel nu rond gaan maken.

    Ik vind het trouwens grappig dat er altijd zo'n heisa gemaakt moet worden over Saw of Hostel, alsof er geen films zijn die nog veel explicieter en soms echt walgelijk zijn.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik vind het trouwens grappig dat er altijd zo'n heisa gemaakt moet worden over Saw of Hostel, alsof er geen films zijn die nog veel explicieter en soms echt walgelijk zijn.

    Maar juist die 2 films hebben zoveel aanhang die je die films gewoon niet kunt gunnen.

    Het is afgunst want ik vind het ook erg als een vriend langskomt en trots gaat vertellen dat ik (als horrorliefhebber) perse Saw 5 moet gaan kijken.

    Ik hoop dat films als deze gewoon het genre : Hype, Mainstream of Flick krijgen net zoals veel muziekmeuk gewoon in de prullenbak ' pop' terecht komen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dat is een nogal vergezochte vergelijking, maar ik begrijp je punt. Maar dat punt kan je ook maken voor de Saw-sequels. ik heb hier op het forum al eens eerder proberen uitleggen dat Saw-fans de films niet alleen voor de martel-scenes kijken maar evenzeer voor het intrigerende plot. De echte Jigsaw-puzzel is de relatie tussen de personages, en al zijn de twists en dergelijke niet meer zo goed als in de eerste twee delen, het is verbazingwekkend hoe goed de plots van de sequels blijven aansluiten op het verhaal van het origineel. Ik hoop dat ze met de zesde film de cirkel nu rond gaan maken.

    Ik vind het trouwens grappig dat er altijd zo'n heisa gemaakt moet worden over Saw of Hostel, alsof er geen films zijn die nog veel explicieter en soms echt walgelijk zijn.
    Dat vind ik dus ook. Die martelingen zijn maar een bijkomstigheid. Ik weet wel dat de Saw films daarom bekend zijn geworden maar het verhaal vind ik erg goed in elkaar gezet, elk deel lost weer een deeltje van de puzzel op.
    Moet wel zeggen dat het 6e deel van mij het laatste mag zijn.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Als het je niet boeit kijk dan niet.
    Als je het niet kijkt, dan weet je tog juist niet of het je wel of niet boeit?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Als je het niet kijkt, dan weet je tog juist niet of het je wel of niet boeit?
    Goede vraag inderdaad

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Als je het niet kijkt, dan weet je tog juist niet of het je wel of niet boeit?
    We zitten aan de zesde film, ik denk dat het veilig is om te zeggen dat als je de eerdere delen niets vond, dat je de latere delen ook best kan overslaan. En als het je niet boeit, waarom dan bij elke nieuwe film tijd verspillen door de films wat komen af te zeiken? Het is dat wat ik niet snap.

    Maar ik denk dat deTuinman het waarschijnlijk bij het rechte eind heeft en dat het gewoon een soort van afgunst is omdat de films populair zijn. Best kinderachtig.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •