Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Melzz

  1. #26

    Standaard

    Bedankt voor de eer, maar ben niet zo dol op interviews.

    Ben hier ook nauwelijks actief, dus ik geef het graag door aan iemand anders.

    Sorry voor de late reactie en leuk interview trouwens!

  2. #27

    Standaard

    Melzz kun jij mij PMen voor een nieuwe naam, Wiljan reageert namelijk ook niet

  3. #28

    Standaard

    Hé Melzz!

    Je hebt PM!

    Mocht je zin hebben, moeten we in Amsterdam maar eens een potje bier drinken of een slechte band bekijken. Mag je alles van me weten. Nou ja, bijna alles. :wink:

    Groetjes

  4. #29

    Standaard

    Thanks voor het goede, verhelderende interview en het uitgebreide antwoord op mijn vraag, ben toch weer wat dingetjes te weten gekomen die ik nog niet wist. Kan niet missen dat er ook al een hoop dingen zijn die me reeds bekend waren, "ken" je al 3 jaar nu. Groetjes, je stalker.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht

    Heb je de hele collectie? Nee toch hè? Want dan ga ik je een hele nare man vinden!
    Beetje late reactie...nee....heb niet de gehele Criterion collectie. Ik bedoelde de collectie die ik zelf bezit. Ben er zeer content mee!!

    @Symphony X....Mr Bungle is zeker ook geniaal!! De eerste Tomahawk zet ik echter toch wat vaker op...fantastische plaat.

  6. #31

    Standaard

    Ik schrijf nu stukjes voor de filmsite Film-O-Rama. Leuk om te doen, hierbij mn eerste stukje van de film State of Violence:

    http://www.filmorama.nl/index.php?id=2223

  7. #32

    Standaard

    Leuk stukje, Melzz.

    Even een andere vraag welke films en op welke dagen loop jij rond op het AFFF?

    Zaterdag 18-4 :
    14.00 - Let the Right One In
    16.10 - Martyrs

    Heb je zin in een meeting? Laat even weten want als je daar geen behoefte aan hebt denk ik niet om helemaal naar Amsterdam te gaan voor deze twee films.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •