De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HELP! Sony DAV-DZ 260 icm. blu ray Sony 350

    Goedemorgen mede forumleden,

    Gisteren heeft een vriend van me het volgende gekocht:
    Plasma: Panasonic 42PX80
    Surroundset: Sony DAV-DZ 260
    Blu ray: Sony BDP-S350

    We hebben gisterenavond alles opgesteld en zijn begonnen met het instellen... en er doet zich een probleem voor: we krijgen namelijk (vanaf de blu ray) geen geluid over de 5.1 speakers... wij dachten de we de blu ray coaxiaal met de receiver moesten aansluiten, maar dit werkt dus niet... WAT DOEN WE FOUT
    Ik twijfel zelf of het uberhaupt wel mogelijk is om een blu ray speler aan te sluiten op de betreffende receiver, maar via internet krijg ik hier geen duidelijkheid over...

    Kan iemand ons s.v.p. op weg helpen... we zijn gisteren tot 00.45 doorgegaan en redelijk teneergeslagen gestopt... overigens het beeld is echt subliem... maar ja... geen geluid

    Bij voorbaat dank,
    Darth Sith Jessie

  2. #2

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb de zelfde blu-ray speler en ik had precies hetzelfde met het geluid ik ben naar de instellingen van de speler gegaan en dan naar audio instellingen.
    Wel je blu-ray aansluiten op de receiver met coax.
    Bovenaan staat dan prioriteit van audio uitvoer op enter drukken en dan op coax/optisch zetten.
    Wat verder naar beneden staat er ook dolby digital en dts die staan standaard op pcm en die moet je ook veranderen in dolby en dts

    groet robin
    Laatst aangepast door lancelot : 04-01-2009 om 10:04

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lancelot Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb de zelfde blu-ray speler en ik had precies hetzelfde met het geluid ik ben naar de instellingen van de speler gegaan en dan naar audio instellingen.
    Wel je blu-ray aansluiten op de receiver met coax.
    Bovenaan staat dan prioriteit van audio uitvoer op enter drukken en dan op coax/optisch zetten.
    Wat verder naar beneden staat er ook dolby digital en dts die staan standaard op pcm en die moet je ook veranderen in dolby en dts

    groet robin
    Bedankt voor de reactie!
    Maar de speler-instellingen staan precies zoals je beschrijft...
    Misschien iemand anders ervaring met de Sony DAV-DZ 260
    Laatst aangepast door Darth Sith Jessie : 04-01-2009 om 14:29

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Is de coaxiale digitale audio-ingang van de DAV receiver toegewezen aan de bron die je gebruikt voor de BD speler?

    Heb je het juiste soort signalen geselecteerd?
    Wanneer er een digitale audio-ingang toegewezen is aan de betreffende bron, moet je vaak ook kiezen of je digitaal of analoog wilt gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •