Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.

Discussie: Om te beginnen...

  1. #51

    Standaard

    Inderdaad de zoektocht gaat verder... en hoe langer we zoeken, hoe meer ik kan sparen.

    hoe meer ik spaar, hoe meer mogelijkheden.

    meer mogelijkheden is meer keuze

    meer keuze geeft een hele zoektocht... snap je 't plaatje??? :razz:

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tin Bekijk bericht
    DVDProfilersFilmgek



    Weet jij of iemand anders waar ik dit setje kan gaan beluisteren ?
    Ik ben in de buurt bij verschillende Onkyo dealers geweest maar deze hadden deze set niet :sad: .

    Tin
    Ik heb ook geen idee waar er ergens een setje staat waar je naar zou kunnen luisteren, behalve dan bij enkele medeforummers:wink:

    Je zou er een belletje of emailtje aan kunnen wagen:

    Phone: +49 - (0) 81 42- 44 01 - 240
    E-Mail: customercare@eu.onkyo.com

    of vragen bij:

    bestHomeCinema.nl
    Langestraat 58
    3811 AJ Amersfoort
    Tel. 033-4 612 521

    Zij hadden de set namelijk in de aanbieding en zij hebben een winkel waar je na afspraak kunt luisteren(volgens de informatie op de website althans)
    Have fun and enjoy your collection

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor Bekijk bericht
    DVDprofilersfilmgek, hier is weer zo iemand die een nieuwe set wil aanschaffen maar met wat vragen zit.

    T.a.v. de HK Cinefortune 200 bk set zei je het volgende: ''Spelers van H&K hebben helaas een niet al te beste naam en de set is niet in staat om de nieuwe HD audio te decoderen.''
    Waarom hebben de spelers van HK zo'n slechte naam? En kun je wat vertellen over de geluidskwaliteit van deze set? Kan nergens een review van deze set vinden. Vandaag bij de MM geweest, daar is deze set in de aanbieding voor 555. Twijfel eraan om hem aan te schaffen, maar toen las ik jouw commentaar. Daarom deze vragen.

    Ten tweede die Onkyo set die je aanprijst. Die is daar niet meer te krijgen voor dat geld (bestofhomecinema.nl). Ik ben echter heel benieuwd naar deze set en ben nu een beetje op het internet aan het sneupen naar reviews etc. Vraag aan jou; welke speler zou je aanraden bij deze set? Maakt het wat uit of je een bij wijze van spreken spelertje van 50 euro er op aansluit? Blu ray hoef ik niet, want ik heb een ps3 in de kast staan.

    Bedankt voor het helpen van deze nitwit.
    Waarom hebben H&K spelers zo'n slechte naam..... hun degelijkheid is niet je van het, en ze willen wel eens niet af spelen wat je zelf wel wil afspelen...:sad: Als je een beetje gaat googlen met H&K DVD players dan vind je wel wat sites en mensen die er opmerkingen over hebben, en wat daarbij opvalt is dat het meestal in negatieve zin is. Ook hier op het forum zijn de ervaringen niet echt positief. Nu maakt het bij die prijs voor dat setje niet zoveel uit, hij zit erbij als een soort van bonus en H&K zal er toch ook vanaf moeten

    Op die Onkyo set maakt het echt niet uit wat voor een speler je erop aansluit, al zou ik gaan voor een zwarte Bij de keuze van de DVD speler zou ik kijken of er een HDMI aansluiting opzit en of hij kan afspelen wat je belangrijk vind en of hij eventueel regiovrij is te maken op een simpele wijze.

    Heb ook nog ergens een review van die Onkyo set..... een PM met een internetadres en hij is af te leveren....
    Have fun and enjoy your collection

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Helspie Bekijk bericht
    Inderdaad de zoektocht gaat verder... en hoe langer we zoeken, hoe meer ik kan sparen.

    hoe meer ik spaar, hoe meer mogelijkheden.

    meer mogelijkheden is meer keuze

    meer keuze geeft een hele zoektocht... snap je 't plaatje??? :razz:
    En dat geeft weer meer tijd om lekker door te sparen....... en dat geeft weer meer....

    Voorlopig hoef je je niet te vervelen
    Have fun and enjoy your collection

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Waarom hebben H&K spelers zo'n slechte naam..... hun degelijkheid is niet je van het, en ze willen wel eens niet af spelen wat je zelf wel wil afspelen...:sad: Als je een beetje gaat googlen met H&K DVD players dan vind je wel wat sites en mensen die er opmerkingen over hebben, en wat daarbij opvalt is dat het meestal in negatieve zin is. Ook hier op het forum zijn de ervaringen niet echt positief. Nu maakt het bij die prijs voor dat setje niet zoveel uit, hij zit erbij als een soort van bonus en H&K zal er toch ook vanaf moeten
    Haha okay duidelijk, het gaat dus puur om die dvd player? Is de kwaliteit van de boxen zelf wel okay dan, of zou je voor die 555 + misschien 200 euro een andere set halen als je die kans had?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor Bekijk bericht
    Haha okay duidelijk, het gaat dus puur om die dvd player? Is de kwaliteit van de boxen zelf wel okay dan, of zou je voor die 555 + misschien 200 euro een andere set halen als je die kans had?
    Ik zou 100% zeker weten niet die set aanschaffen, de set is achterhaald, niet meer van deze tijd en kan de nieuwe audioformaten niet aan.

    Ik zou ook niet gaan voor dat speakersetje, maar daar zou je zelf je oor voor te luisteren moeten leggen.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •