Pagina 61 van 161 EersteEerste ... 115157585960616263646571111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 4015 worden weergegeven.
  1. #1501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Tsjah, die Frank Snoeks. Wat een ongelofelijk draak is dat. Ik kan hem sowieso al niet uitstaan, maar vanavond was het echt om te huilen. De wedstrijd zelf was ook niet veel soeps, wel blij dat Liverpool gewonnen heeft. Die mannen van Real, daar moet ik niets van hebben.
    Heb je weleens geluisterd naar die man tijdens het schaatsen, is nog broeder , hij presteerde pas om binnen 3 minuten drie keer de verjaardag van een schaatscoach te noemen,

  2. #1502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Van der Vaart 45 minuten aaneen gesloten warm gelopen, dat is pas een schande.
    Nu had ie tenminste nog wat te doen. Afgelopen weekend zat hij zelfs op de tribune
    Maar Guti is (helaas) nog steeds onaantastbaar, terwijl hij wekelijks faalt.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #1503

    Standaard

    Liverpoooooooool Genieten! En dat in Bernabeu En terecht ook.

    Doet Inter het van de Zuid-Europese ploegen vs de Engelse ploegen nog het beste qua resultaat, met het minste spel én tegen de beste ploeg

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Van der Vaart 45 minuten aaneen gesloten warm gelopen, dat is pas een schande.
    Dat is nog eens effectief in het tegengaan van overtollig buikvet

  4. #1504

    Standaard

    Elk nadeel enz ...

  5. #1505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Van der Vaart 45 minuten aaneen gesloten warm gelopen, dat is pas een schande.
    Kan die nog meer dan?

  6. #1506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Kan die nog meer dan?
    Meer dan jij vermoedt ik

  7. #1507
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nieuw record!!

    7de trainer ontslagen/ vervangen!
    5 assistenten nemen over.

    Van Stee......, nummer 7
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1508

    Standaard

    Maar op een of andere manier zijn die clubs er wel op vooruit gegaan behalve Feijenoord dan.

  9. #1509

    Standaard

    rodo toch ook niet echt?
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  10. #1510

    Standaard

    Niet bepaald nee.

  11. #1511

    Standaard

    Dit is een voorbeeld van een trainer die weet hoe hij supporters stil moet krijgen!! Haha

    Van Wijk laat kritische fan training leiden

    Roeselare-trainer Dennis van Wijk heeft wel op een heel opmerkelijke manier afgerekend met een kritische fan van de Belgische voetbalclub. De Nederlander liet een supporter de training van zijn elftal leiden, meldt Het Nieuwsblad.
    De boze fan had telefonisch felle kritiek aan het adres van Van Wijk geuit. Wat de supporter echter niet wist, was dat hij de oefenmeester zélf aan de lijn had. Van Wijk, die de fan op z'n nummer wilde zetten, besloot de kritische man een kans te geven om het zelf beter te doen en nodigde hem uit een training te leiden.

    Een succes werd de 'aanstelling' van de nieuwe coach niet. Tijdens de warming-up vroegen de Roeselare-spelers Van Wijk een einde te maken aan de sof. De kritische supporters bood vervolgens zijn excuses aan aan Van Wijk.


  12. #1512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Liverpoooooooool Genieten! En dat in Bernabeu En terecht ook.
    Real maakt dit jaar in elk geval totaal geen indruk in de CL. Ik snap ook niet waarom Sneijder niet speelde. Dit soort wedstrijden, waar je maar weinig kansen krijgt, is iemand met een weergaloos afstandsschot goud waard.

    Hopelijk kan Ajax wel wat laten zien vanavond. Al vind ik een 0-0 ook best!

  13. #1513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Real maakt dit jaar in elk geval totaal geen indruk in de CL. Ik snap ook niet waarom Sneijder niet speelde. Dit soort wedstrijden, waar je maar weinig kansen krijgt, is iemand met een weergaloos afstandsschot goud waard.

    Hopelijk kan Ajax wel wat laten zien vanavond. Al vind ik een 0-0 ook best!
    Dat snapte ik dus ook niet. Zeker toen ze 1-0 achter kwamen, moest er iets gebeuren. En toen bleven zowel Sneijder als vd Vaart nog steeds op de bank. Terwijl die Guti een draak van een wedstrijd speelde. Maar goed, Ramos is blijkbaar niet zo van ze gecharmeerd.

    Op zich wel zonde, want het zou goed zijn voor het nederlands elftal als Sneijder/vdVaart/Robben/Huntelaar elke week samen zouden spelen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Real maakt dit jaar in elk geval totaal geen indruk in de CL. Ik snap ook niet waarom Sneijder niet speelde. Dit soort wedstrijden, waar je maar weinig kansen krijgt, is iemand met een weergaloos afstandsschot goud waard.
    Real maakte gisteren inderdaad geen indruk, maar eigenlijk was dat ook wel te verwachten. Het was gisteren weer een typische wedstrijd van Liverpool in de CL. Het uitgangspunt van Benítez (vooral in uitwedstrijden) is om niet te verliezen en daar speelt het dan ook naar. Het neemt vrijwel nooit het initiatief en elke ploeg heeft het lastig om tegen zo'n ploeg kansen te creëeren. Gevolg: een saaie wedstrijd zoals ik die de afgelopen jaren wel vaker heb gezien van Liverpool in de CL. En nu hebben ze dus een voorsprong en kunnen ze thuis ook nog eens het zelfde spelletje spelen. Nou, dat wordt weer niet om aan te zien.

    Ik vraag me trouwens af of Sneijder tegen zo'n tegenstander veel had kunnen betekenen voor Madrid gisteren. Toch had ik ook hem wel laten spelen in plaats van Guti. Dat blijft een prachtige voetballer tegen de kleinere clubs, maar zodra er geknokt moet worden, geeft hij nooit thuis. En Sneijder is naast een creatieve speler ook een harde werker.
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 26-02-2009 om 13:31
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  15. #1515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ik vraag me trouwens af of Sneijder tegen zo'n tegenstander veel had kunnen betekenen voor Madrid gisteren. Toch had ik ook hem wel laten spelen in plaats van Guti. Dat blijft een prachtige voetballer tegen de kleinere clubs, maar zodra er geknokt moet worden, geeft hij nooit thuis. En Sneijder is naast een creatieve speler ook een harde werker.
    Ik zat me dat ook af te vragen, tijdens de wedstrijd. Ik zou eerder Vd Vaart hebben ingebracht. Ik vind Sneijder toch vooral tot zijn recht komen indien er wat meer ruimte is, in een wedstrijd als gisteren, waarin de ruimtes juist heel klein zijn, vind ik Vd Vaart meer toegevoegde waarde hebben, hij is meer de man van de individuele actie en de techniek op de vierkante meter.

    Alle Ajax- en Twentesupporters overigens succes toegewenst vanavond
    Ik heb het gevoel dat het nog lastig gaat worden, in beide gevallen, maar vooral in A'dam

  16. #1516

    Standaard

    Ajax is er inderdaad zeker nog niet. Fiorentina zal echt niet een tweede keer al die dikke kansen om zeep helpen. Met Mutu, Gilardino en Montolivo vliegt er vanavond echt wel een bal in, dus Ajax zal zeker ook moeten scoren.
    Twente geef ik toch wel een goede kans, na wat ze vorige week in Frankrijk en ook de laatste tijd in Nederland lieten zien, ook na het vertrek van Wielaert. Ondanks de weinige Europese ervaring laten ze zien dat ze zeer degelijk en volwassen een duel kunnen ingaan.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #1517

    Standaard

    Denk dat Twente wel doorgaat, die ploeg is stabiel en oogt rustig en volwassen.
    Ajax daarentegen zal wel een stuk of drie doelpunten om de oren krijgen (kansen zal Fiorentina genoeg krijgen en ze zullen niet net als vorige week een stuk of vier opgelegde kansen om zeep helpen), denk en vrees ik. En aangezien we er zelf nooit zoveel maken ...
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  18. #1518
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is het vandaag, lange onzinnige lappen tekst dag??
    Heeft er iemand een glazen bol dan!

    Vanavond om 12 uur weten we alles.., voor de rest valt er geen zinnig woord over te zeggen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Vanavond om 12 uur weten we alles.., voor de rest valt er geen zinnig woord over te zeggen!
    Nee, er valt niks over te zeggen, en eigenlijk hebben we ook niks te zeggen, maar we zeggen zo graag wat, ook al stelt het niks voor ...

  20. #1520

    Standaard

    Twente-Marseille is al om 18:30 uur, dus hou daar rekening mee als je het zien wil.

  21. #1521

    Standaard

    Wat Ajax niet moet doen is afwachtend gaan spelen, want die tegengoals komen dan gegarandeerd. Met druk naar voren spelen, want van Fiorentina is de verdediging toch het zwakste punt. En van daaruit proberen als eerste te scoren, lukt dat, dan maken ze een goede kans.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heeft er iemand een glazen bol

    Nee, een glazen bol niet, maar na verloop van tijd krijgen we allemaal wel een beetje een dikke kop van te veel bier, friet en voetbal, en vooral de combinatie ervan

    Enfin, mijn glazen bol zegt:

    1-1 in Enschede, 2-2 in Amsterdam, we redden het dus ... net ... het wordt zweten ...

  23. #1523

    Standaard

    Marseille staat inmiddels met 1-0 voor...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  24. #1524

  25. #1525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Is Twente ergens te zien?
    Ze spelen in Enschede, toch/? haha. :sad:
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

Pagina 61 van 161 EersteEerste ... 115157585960616263646571111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •