De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Stinkende subwoofer

  1. #1

    Standaard Stinkende subwoofer

    Zo, ik heb met m'n nieuwe appartementje ook een nieuwe homecinemaset aangeschaft, namelijk de Sony DAV-F200. Alles leuk en aardig alleen sindsdien ruik ik een enorme putlucht in m'n huiskamer... Na lang snuiven en de inschakeling van meerdere personen kwamen we erachter dat het haast wel de subwoofer moest zijn. Ook wanneer de stroom eraf is ruik je een vieze lucht.

    Iemand een pasklare oplossing voor dit probleem? De subwoofer terugbrengen of zal de lucht 'nieuwigheid' zijn en binnenkort oplossen? Iemand anders met een stinkende subwoofer in zijn kamer?

    Alvast bedankt!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #2

  3. #3
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Nog nooit van gehoord... Wellicht is er een muis ingekropen en overleden

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Zo, ik heb met m'n nieuwe appartementje ook een nieuwe homecinemaset aangeschaft, namelijk de Sony DAV-F200. Alles leuk en aardig alleen sindsdien ruik ik een enorme putlucht in m'n huiskamer... Na lang snuiven en de inschakeling van meerdere personen kwamen we erachter dat het haast wel de subwoofer moest zijn. Ook wanneer de stroom eraf is ruik je een vieze lucht.

    Iemand een pasklare oplossing voor dit probleem? De subwoofer terugbrengen of zal de lucht 'nieuwigheid' zijn en binnenkort oplossen? Iemand anders met een stinkende subwoofer in zijn kamer?

    Alvast bedankt!
    Mhhhh, Heb je kids ????

    Ik ken verhalen van kids die dubbele boterhammen in een VHS recorder stopte.....

    Waarom niet in jou basreflex van de sub ? You never know.......

    Succes, Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Zo, ik heb met m'n nieuwe appartementje ook een nieuwe homecinemaset aangeschaft, namelijk de Sony DAV-F200. Alles leuk en aardig alleen sindsdien ruik ik een enorme putlucht in m'n huiskamer... Na lang snuiven en de inschakeling van meerdere personen kwamen we erachter dat het haast wel de subwoofer moest zijn. Ook wanneer de stroom eraf is ruik je een vieze lucht.

    Iemand een pasklare oplossing voor dit probleem? De subwoofer terugbrengen of zal de lucht 'nieuwigheid' zijn en binnenkort oplossen? Iemand anders met een stinkende subwoofer in zijn kamer?

    Alvast bedankt!
    Zo, ik zit al een paar jaar op dit forum maar dit is toch echt de gaafste post tot nu toe

    Kun je de subwoofer niet open schroeven? Anders terug naar de winkel lijkt me. Succes!

  6. #6

    Standaard

    Hans Teeuwen: "weet je wat leuk is? Een dure videocamera kopen, een week later terugbrengen naar de winkel en zeggen dat ie stinkt!!"

    Daar moest ik gelijk aan denken toen ik de titel van dit topic las, whahaha....

    Het zal je maar gebeuren. Koop je nieuwe apparatuur, staat het netjes opgesteld en dan STINKT HET!!

    Succes met je zoektocht naar de oplossing...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Dank voor de reacties, helaas niet echt een oplossing of gedeelde ervaring. Ik snap dat het onderwerp wat bizar is. Ik wilde dit dan ook op een luchtige manier brengen, niet dat mensen denken dat aan zulk soort mededelingen een luchtje zit...

    Jammer dat er niet meer soortgelijke ervaringen bestaan, wellicht dan toch terug naar de winkel...
    Laatst aangepast door Martin Z. : 26-12-2008 om 13:47
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #8

    Standaard

    Ja sorry voor mijn eerdere reactie. Het is echt klote als je ergens je centen in stopt en dan krijg je zoiets... Ik zou gewoon even bellen met Sony om na te gaan of ze meer klachten hebben gehad hierover. En anders idd gewoon terug naar de winkel en het aan een winkelbediende laten ruiken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Ik zou hem toch eerst even openmaken, kijken of er iets vreemds in zit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik zou hem toch eerst even openmaken, kijken of er iets vreemds in zit.
    Ja goed voor je garantie....
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Geen idee wat de regels daarop zijn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Daarom ook gewoon eerst even bellen met Sony of terug naar de winkel. Je gaat toch zelf allemaal niet lopen schroeven. Kans is denk ik ook groot dat zo'n sub niet opgeschroefd kan worden omdat de schroeven vaak verborgen verlijmd zijn bij dat soort sets.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #13

    Standaard

    Misschien een dode muis in je sub of ander beest? Op internet staan verhalen van dode beesten in subwoofers. Dit is dus ook de reden dat ik een gesloten subwoofer heb aangeschaft

    Nieuwe aparaten kunnen trouwens wel een nare lucht geven hoor als ze nieuw zijn, alleen een wc lucht dat is weer is wat nieuws. Als het echt niet klopt zou ik even contact opnemen met de frabrikant en het verhaal dara uitleggen.
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  14. #14

    Standaard

    Mischien staat ie wel achterstevoren bij een ventilatiekanaal en stuwt ie zo elke keer een zucht van de lucht uit de wc de huiskamer binnen.
    ALs ie staat te bonken.

  15. #15

    Standaard

    Misschien even handig om te vermelden dat het probleem inmiddels uit de wereld is geholpen (tijd geleden al hoor). Het bleek dat de vieze lucht uit de telefoonaansluiting in de muur de kamer inkwam en die aansluiting zit dus precies achter mijn sub...

    Dus er kan in principe een slotje op of er moet toch echt iemand zijn met een stinkende subwoofer...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #16

    Standaard

    Hahaha, ik moet ineens denken aan die reclame van Essent geloof ik. Die stroom is niet goed meer. Die is bedorven... Volgens mij was jouw telefoonaansluiting over de uiterste houdbaarheidsdatum

    Fijn dat het is opgelost in ieder geval...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Mischien staat ie wel achterstevoren bij een ventilatiekanaal en stuwt ie zo elke keer een zucht van de lucht uit de wc de huiskamer binnen.
    ALs ie staat te bonken.
    Dan zat Chev toch goed met z'n advies!
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  18. #18

    Standaard

    Stinkende puswoofer

    Laten je speakers ook knetterscheten?

  19. #19

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •