Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 59 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Leuk interview.

    1492: Conquest of Paradise herinner ik me nog wel van vele jaren geleden. De film niet meer, maar de muziek van Vangelis nog steeds. Heerlijke muziek.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wanneer ga je nou eindelijk eens regiovrij?? Opent deuren....I tell ya!!
    Eerst die huidige kijkachterstand eens wegkijken
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #28

    Standaard

    Ik heb een (draagbare) regiovrije dvdspeler onlangs in Italië gekocht.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Hieronder volgt het interview met Verhoeven.

    De vragen staan hier. Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Wim S. zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.
    Bovenstaande is blijkbaar nog niemand opgevallen behalve mij, maar past stiekem wel een beetje bij het interview.

  5. #30

    Standaard

    blokker heeft regio vrije spelers voor 30 euro

    ik heb er pas nog 1 gekocht voor vrienden
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #31

    Standaard

    heel mooi interview. Heb me vermaakt.
    Ooit interesse om een dvd.nl meeting bij te wonen? Lijkt me zeer interessant. Alleen hebben we de vorige keer geknikkert met bowlingballen.

  7. #32

    Standaard

    Ik heb een spuughekel aan bowlen dus dan zou ik mee moeten voor het plezier.

  8. #33

    Standaard

    We bowlen niet altijd Immanuel!

    Bovendien, ik als grote winnaar van de bowlavond, vond het zeer geslaagd
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #34

    Standaard

    Wat vond je nu eigenlijk van me interview, Coen?!

  10. #35

    Standaard

    Leuk leesvoer, al deel ik je mening over een aantal dingen niet (waaronder Passion of the Christ en My Own Private Idaho)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    We bowlen niet altijd Immanuel!

    Bovendien, ik als grote winnaar van de bowlavond, vond het zeer geslaagd
    Pff...het is dat ik de vorm van de dag niet had...



    Leuk interview, Immanuel!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #37

    Standaard

    Waarom gaan we niet met de meeting naar de film? Komt Coen ook eens in de bioscoop.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waarom gaan we niet met de meeting naar de film? Komt Coen ook eens in de bioscoop.
    bios-coop?

    Wat is dat?

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    bios-coop?

    Wat is dat?

    Bioscoop...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    blokker heeft regio vrije spelers voor 30 euro

    ik heb er pas nog 1 gekocht voor vrienden
    Zijn dat die Aristona-spelers ?

    Pas nog één gekocht na de verzekering van het personeel dat 'ie regiovrij was. Bleek niet zo te zijn.

  16. #41

    Standaard

    Je kunt beter een speler kopen van een gerenommeerd merk en dan van tevoren checken of deze gemakkelijk regiovrij zijn te maken. Philips en Sony hebben ook zat instapmodellen met een prijs van tot 50 euro en die zijn doorgaans een stuk beter van kwaliteit van dat Blokker en Aldi spul...

    Ik spree uit ervaring aangezien mijn eerste speler ook van de Blokker was en zodra er ook maar één klein krasje op de disk zat, begon het beeld al te haperen. Met dezelfde disk bij hetzelfde stuk op een andere speler geen problemen. Daarnaast speelde die R0 ook niet normaal af (dus R1 waarschijnlijk ook niet had ik hem regiovrij gemaakt!), dit zag er namelijk nogal schokkerig uit (maar dit kan ook aan mijn 4:3 TVtje van destijds hebben gelegen).

    Zie hier bijvoorbeeld voor een aantal opties voor 50 euro:
    http://www.kieskeurig.nl/dvd-speler/zoeken
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #42

    Standaard

    Philips dvd spelers zijn ook heel makkelijk regiovrij te maken: zie www.videohelp.com
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #43

    Standaard

    Fijn leesvoer, meneer Verhoeven!

    Bij een aantal quotes kan ik me volledig aansluiten:
    Als ik entertainment films zie heb ik soms wel het gevoel dat de kijker heel erg dom word gehouden. Alles moet voorgekauwd en in een special jasje worden geserveerd.
    Niet alleen bij films, ook bij muziek en televisie.

    Typisch iets voor RCV. Maar ik vraag me af wat ze daarmee uitsparen?
    Waarschijnlijk 10 euro ofzo

    Bij andere uitspraken kon ik me niet vinden. Almodovar overgewaardeerd??? Ga eens gauw Hable con ella bekijken, en kom daarna maar eens terug! Schande! Schande, zeg ik je! En dan wel pretentieuze artsy-fartsy rommel als Farewell Falkenberg mooi vinden! Niet doorheen te komen. Evenals al die Bergman films, dus wat dat betreft kunnen we elkaar een hand geven.
    Overigens vond ik The Fountain ook prachtig, en dat vinden de meeste mensen ook een pretentieus prul... Oh well. Opinions are like assholes. Everybody's got one.

  19. #44

    Standaard

    Ik heb al jaren een Provision van 39,- destijds bij de Blokker vandaan. Standaard regiovrij en nooit ergens last van.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Fijn leesvoer, meneer Verhoeven!

    Bij een aantal quotes kan ik me volledig aansluiten:
    Niet alleen bij films, ook bij muziek en televisie.

    Waarschijnlijk 10 euro ofzo

    Bij andere uitspraken kon ik me niet vinden. Almodovar overgewaardeerd??? Ga eens gauw Hable con ella bekijken, en kom daarna maar eens terug! Schande! Schande, zeg ik je! En dan wel pretentieuze artsy-fartsy rommel als Farewell Falkenberg mooi vinden! Niet doorheen te komen. Evenals al die Bergman films, dus wat dat betreft kunnen we elkaar een hand geven.
    Overigens vond ik The Fountain ook prachtig, en dat vinden de meeste mensen ook een pretentieus prul... Oh well. Opinions are like assholes. Everybody's got one.

    Heb dat ding dat heet Hable Con Ella een aantal jaren geleden gezien. Toen vond ik er geen kloot aan misschien eens in de herkijk gooien.

    De enige film van Pedro die me kon bekoren was trouwens Carne trémula.

    Alleen Persona van Bergman kwam ik niet doorheen. De andere drie waren goed te verteren. Volgens mij waren dat Fanny, De Grote Stilte en iets met een Glimlach in de nacht, kan dat?

    Farewell Falkenberg artsy-fartsy noemen. Ben je wel wakker? Of ben je verkouden?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ik heb een (draagbare) regiovrije dvdspeler onlangs in Italië gekocht.

  22. #47

    Standaard

    Ben je nou geshockeerd door je eigen uitspraak?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #48

    Standaard

    Het ging zich meer om dat gezever over een regiovrije dvdspeler (hierboven) die ik al in bezit heb.

    Vandaar...

  24. #49

    Standaard

    tsk, beetje spammen om je topic het populairst te krijgen qua reacties...lukt niet, er is een grootheid die keihard op 1 staat
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    tsk, beetje spammen om je topic het populairst te krijgen qua reacties...lukt niet, er is een grootheid die keihard op 1 staat
    Is voor velen ook geen verrassing, want jij bent de opper-spammert...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •