Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 59 van 59 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Is voor velen ook geen verrassing, want jij bent de opper-spammert...
    niet!

    (yes, weer een post erbij!)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Alleen Persona van Bergman kwam ik niet doorheen. De andere drie waren goed te verteren. Volgens mij waren dat Fanny, De Grote Stilte en iets met een Glimlach in de nacht, kan dat?
    Dat zou best kunnen. Fanny & Alexander is best mooi, maar die heb ik in 3 etappes moeten kijken. Kennelijk is zijn Meesterwerk "Het zevende zegel", maar daar kwam ik niet doorheen. Als Criterionverzamelaar heb ik 'm uiteraard in de kast staan, maar die zal ik niet snel een tweede keer kijken.

  3. #53

    Standaard

    Waarom nou weer je startpost verwijderen en om een slotje vragen voor een topic dat zeker potentie had?
    Ook niet echt netjes tegenover de mensen die al uitgebreid gereageerd hadden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    haha, inderdaad...erg kinderachtig...komt een beetje over op een kind dat met knikkeren een potje verliest maar snel zijn knikkers weggrist en wegrent!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #55

    Standaard

    Dat komt mede door het feit dat ik het niet helemaal in woorden kan beargumenteren. Jullie hebben het over de complete arthouse hoek en dat ik nu opeens me kont draai maar dat is nietzo. Ik heb het over een kleiner, specefiek gedeelte. En daarbij opgeteld kunnen er maar een paar mensen meepraten over het euvel.

    Dus niet zielig maar met een achterliggende gedachte...

  6. #56

    Standaard

    Het is heel moeilijk een gevoel om te zetten in woorden. Maar met discussie kan je wel argumenten vormen. Een topic weghalen is dan de makkelijke weg! Vind het juist goed als mensen een kritisch topic openen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #57

    Standaard

    Op de één of andere manier lukt het me gewoon niet. Ik heb alles in me hoofd zitten maar krijg het niet fatsoenlijk op papier. Gewoon in het openbaar lukt het me wel...

    Dus mochten jullie me ooit ontmoeten in het echte leven vraag er dan even naar dan kunnen we er rustig over babbelen...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dat komt mede door het feit dat ik het niet helemaal in woorden kan beargumenteren. Jullie hebben het over de complete arthouse hoek en dat ik nu opeens me kont draai maar dat is nietzo. Ik heb het over een kleiner, specefiek gedeelte. En daarbij opgeteld kunnen er maar een paar mensen meepraten over het euvel.

    Dus niet zielig maar met een achterliggende gedachte...
    Nette reactie is dit toch?
    Die had je ook in dat topic kunnen plaatsen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #59

    Standaard

    Dat kon inderdaad. Maar ik had gewoon geen topic moeten openen!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •