Pagina 6 van 26 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 642 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar
    in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
    Ik vond Blanes maar saai.
    Malgrat en loret vond ik leuker

    Alleen werd ik doodziek van die proppers!
    Misschien een hele domme vraag, maar wat is een Propper?
    zeker nooit de film of serie Costa gezien?
    Dat zou ik maar zo houden :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar
    in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
    Ik vond Blanes maar saai.
    Malgrat en loret vond ik leuker

    Alleen werd ik doodziek van die proppers!
    Misschien een hele domme vraag, maar wat is een Propper?
    zeker nooit de film of serie Costa gezien?
    hahaha ik, ik weet wat je bedoeld, wist alleen niet dat het zo hete. Ben zelf nooit zo van de party vakanties. Prijs / kwaliteit is altijd ver te zoeken. Zuipen kan genoeg tijdens de HBO intro weken.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #128

    Standaard

    Proppers zijn juist goed vermaak :P
    Co-StarTrader

  4. #129

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Ga 3 weken naar Japan
    Gaaaaf!! Rondreis?

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar
    in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
    Ik vond Blanes maar saai.
    Malgrat en loret vond ik leuker

    Alleen werd ik doodziek van die proppers!
    ben 6 dagen in Blanes geweest, maar was wel ok (aantal jaren terug)

    proppers zuigen hard ja...grappigste is nog toen een propper ons aansprak op het strand en 1 van mijn vrienden die zeer slecht in Engels is, de gevleugelde uitspraak 'no, no...we're not interesting' deed...
    Haha, wat een uitspraak.

    Ben een jaar of 6 terug ook met een paar vrienden in Blanes geweest. Heb me toen prima vermaakt, al is het uitgaansleven in Lloret volgens mij wel wat bruisender. Maar goed, daar ben ik nooit geweest en ik denk ook niet dat ik daar ooit nog kom... Vorig jaar toevallig na m'n stage in Indonesië nog wel even een weekje een partyvakantie in Chersonissos (Kreta) gedaan (omdat ik voor de helft van de prijs last-minute nog mee kon). Was toch wel weer vermakelijk, maar wel vermoeiend.

    Dit jaar maar weer naar de Caribbean. Slecht leventje toch. 8)
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Turkije
    Waar in Turkije? Ergens aan de kust of ga je een rondreis maken? Ik heb een hele tijd geleden met m'n ouders een bootvakantie langs de zuidkust gehouden en dat was echt super! Toen was het ook nog niet zo gek toeristisch allemaal. Heb later ook een rondreis gemaakt langs de zuid- en westkust en door Istanbul en het binnenland. Erg mooi, ook zeker aan te raden als je wat van het land wilt zien i.p.v. alleen maar in de zon te liggen (is ook niks mis mee of course).
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  8. #133

    Standaard

    Vandeweek deze gedronken,Luxe-biertje met eenblond/iets koperige kleur,lekker aroma,volle smaak en een alcohol percentage van 7%.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #134

    Standaard

    Volgens mij zit je in de verkeerde thread, Dennis. (ook al is vakantie een goeie tijd om bier te drinken)
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ben een jaar of 6 terug ook met een paar vrienden in Blanes geweest. Heb me toen prima vermaakt, al is het uitgaansleven in Lloret volgens mij wel wat bruisender. Maar goed, daar ben ik nooit geweest en ik denk ook niet dat ik daar ooit nog kom...
    Dat zijn prima plekken op vakantie te gaan, alleen heb je het meestal wel gezien als je de 19 gepasseerd bent Mij vind je er iig niet meer.


  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ben een jaar of 6 terug ook met een paar vrienden in Blanes geweest. Heb me toen prima vermaakt, al is het uitgaansleven in Lloret volgens mij wel wat bruisender. Maar goed, daar ben ik nooit geweest en ik denk ook niet dat ik daar ooit nog kom...
    Dat zijn prima plekken op vakantie te gaan, alleen heb je het meestal wel gezien als je de 19 gepasseerd bent Mij vind je er iig niet meer.
    Mee eens. Na m'n 19e heb ik dat soort vakanties ook min of meer afgezworen, totdat ik vorig jaar naar Kreta ging. Maar goed, dat was hoogst waarschijnlijk eenmalig, omdat ik goedkoop mee kon.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  12. #137

    Standaard

    @Roland1- geen appartement; Hotel Riviera.

    @JCL- Ik ben absoluut niet vies van een keertje stappen, maar ik ga vooral ook om eens lekker uit te rusten te relaxen etc. Daarom ga ik ook niet naar Lloret de mar. Daar is alleen feesten en jeugd. In Malgrat heb je nog een mix van rustige mensen en wat feestende jeugdigen :wink:

    Hoe dan ook, ik heb d'r potverdomme zin in !!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Volgens mij zit je in de verkeerde thread, Dennis. (ook al is vakantie een goeie tijd om bier te drinken)
    Je hebt gelijk,even in de goede tread dan maar :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    @Roland1- geen appartement; Hotel Riviera.

    @JCL- Ik ben absoluut niet vies van een keertje stappen, maar ik ga vooral ook om eens lekker uit te rusten te relaxen etc. Daarom ga ik ook niet naar Lloret de mar. Daar is alleen feesten en jeugd. In Malgrat heb je nog een mix van rustige mensen en wat feestende jeugdigen :wink:

    Hoe dan ook, ik heb d'r potverdomme zin in !!
    Ah, die ken ik niet. Malgrat is inderdaad een fijn dorpje. Daarnaast is het drinken tijdens uitgaan in bepaalde tenten bovendien goed te betalen (2 jaar geleden: 1 liter bier 2 euro, 1 liter mix 5 of 6 euro) ... dat was iig in de Waikiki en Club Mal1bu (ofzoiets :P ). De meeste tenten (vooral de 2 discotheken QK en die andere ) zijn vrij duur.
    Je kan ook wel aardig fietsen daar, stukje achter Malgrat liggen wat heuveltjes die je fijn kan beklimmen met een MTB.

    Ben zelf 1 avond naar Lloret geweest, wat heen goed te doen is met de trein en terug met de taxi. Voor 1 avondje is het wel prima vermaak, maar ik moet er niet aan denken er een week te zitten
    Dagje naar Barcelona met trein gaat ook prima, duurt een uurtje ofzo met de trein.

    En mocht je het nog niet weten: doe niet mee aan die georganiseerde activiteiten van de reisorganisatie. Je wordt opgelicht waar je bijstaat
    Co-StarTrader

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redbulletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Ga 3 weken naar Japan
    Gaaaaf!! Rondreis?
    Ja doe diverse steden, parken etc. aan

  16. #141

    Standaard

    zet je foto's en weblog online?
    Japan staat bij mij ook nog op mijn wishlist, maar dit jaar eerst naar Birma en Singapore. 8)

  17. #142

    Standaard

    Ik blijf dit jaar thuis, maar volgend jaar een avontuurlijke reis naar China (voornamelijk backpacken)!
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redbulletje
    zet je foto's en weblog online?
    Japan staat bij mij ook nog op mijn wishlist, maar dit jaar eerst naar Birma en Singapore. 8)
    Wil het wel proberen, maar ligt aan de beschikbare tijd aldaar. Naderhand zal ik zeker materiaal online zetten. :P

  19. #144

    Standaard

    Dit jaar met een groep van 9 richting Blanes voor 2 weken. We maken er weer een gezellige feestvakantie van

  20. #145

    Standaard

    Zweden! Altijd mooi weer! Lekkere temperatuur! Altijd tussen de 20 en 25 graden. Mooi landschap en niet te druk.
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  21. #146

    Standaard

    Paar dagen Port Zélande in Renesse, daarna snel het vliegtuig in richting LA
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    @Roland1- geen appartement; Hotel Riviera.

    @JCL- Ik ben absoluut niet vies van een keertje stappen, maar ik ga vooral ook om eens lekker uit te rusten te relaxen etc. Daarom ga ik ook niet naar Lloret de mar. Daar is alleen feesten en jeugd. In Malgrat heb je nog een mix van rustige mensen en wat feestende jeugdigen :wink:

    Hoe dan ook, ik heb d'r potverdomme zin in !!
    Ah, die ken ik niet. Malgrat is inderdaad een fijn dorpje. Daarnaast is het drinken tijdens uitgaan in bepaalde tenten bovendien goed te betalen (2 jaar geleden: 1 liter bier 2 euro, 1 liter mix 5 of 6 euro) ... dat was iig in de Waikiki en Club Mal1bu (ofzoiets :P ). De meeste tenten (vooral de 2 discotheken QK en die andere ) zijn vrij duur.
    Je kan ook wel aardig fietsen daar, stukje achter Malgrat liggen wat heuveltjes die je fijn kan beklimmen met een MTB.

    Ben zelf 1 avond naar Lloret geweest, wat heen goed te doen is met de trein en terug met de taxi. Voor 1 avondje is het wel prima vermaak, maar ik moet er niet aan denken er een week te zitten
    Dagje naar Barcelona met trein gaat ook prima, duurt een uurtje ofzo met de trein.

    En mocht je het nog niet weten: doe niet mee aan die georganiseerde activiteiten van de reisorganisatie. Je wordt opgelicht waar je bijstaat
    ik ga nu voor de 12e keer met solmar naar Spanje dus zit wel goed :wink:


    Ik heb een aantal jaar geleden een binneland excursie gedaan vanuit de reisorganisatie, dit vond ik helemaal geweldig, echt prachtig!!

    Helaas was het tijdperk van de euro toen nog niet aangebroken en betaalde je omgerekend ongeveer 40 gulden per persoon. Tegenwoordig is dit al 40 EURO...
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #148

    Standaard

    De feestdagen zijn weer voorbij, mensen hunkeren naar zon, zee en strand of misschien toch wel een heel avontuurlijke reis in een niet zo voor de hand liggend land. Wie heeft er al plannen voor vakanties dit komende jaar?

    Ik en mijn vriendin hebben Fuengirola, zuid Spanje, op het oog. Heerlijk vanaf eind Juli 2 weken niets hoeven doen 8)

  24. #149

    Standaard

    Ik ga voor de 10e keer op rij naar...huis.
    Ik ga nergens heen. Misschien dat ik nog een opleving krijg en over een paar maanden toch wat plan, maar denk het niet.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #150

    Standaard

    http://skisnowboardeurope.com/junfra....comLG0506.jpg

    Mooiste gebied van Europa Dit jaar naar Grindelwald, soms gaan we naar Wengen, aan de andere kant van de bergrug in het midden.

Pagina 6 van 26 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •