Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 642 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Niet veel na een pup gekocht te hebben. En mijn vakanties zijn de wintervakanties/boardvakanties

    Donderdag mss wel naar Portugal om Genk te zien 8)


  2. #52

    Standaard

    Ben net terug van tien dagen varen langs de Noorse fjorden. Tien dagen zonder dvd-speler... Enfin, het was eens echt helemaal ontspannen, zalig nietsdoen, af en toe een uitstapje voor de lokale bezienswaardigheden, zoals de Trollenfjord en de Noordkaap... En dan nog een paar dagen in Oslo blijven hangen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #53

    Standaard

    mijn vakantie was afgelopen 3 nachten enorm zuipen onder t mom van uitgaan,in cadzand en knokke(BE) en da was enorm gezellig en expensive...

    vandaag me eigen nog getrakteerd op wa tshirts en een nieuwe telefoon+blue tooth headset(damn,lache da spul man!)

    en nu relaxen achter de pc...en,werken aan me huissie!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #54

    Standaard

    Helemaal niet ....komt ook door de vraag of ik in januari een half jaartje wegga (afrika) waar ik nu veel mee bezig ben


  5. #55

    Standaard

    Dit jaar voor het eerst naar Texel.

    Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

    Zijn er mensen met Texel ervaringen??

  6. #56

    Standaard

    - meivakantie: Rochefort (B) 1 week
    - hemelvaart: Rochefort (B)
    - pinksteren: Schijndel (NL)
    - zomervakantie: Praha/Praag (CZ) 3 weken
    - zomervakantie: Brugge (B) 1 week
    HOUTHAKKUH!!!

  7. #57

    Standaard

    Ik was eigenlijk van plan om eind mei een weekje naar Londen te gaan maar ik kom er achter dat dit relatief toch best nog wel duur is. Ik ben nog eens aan het nadenken over een andere leuke stadsreis.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik was eigenlijk van plan om eind mei een weekje naar Londen te gaan maar ik kom er achter dat dit relatief toch best nog wel duur is. Ik ben nog eens aan het nadenken over een andere leuke stadsreis.
    Moet je naar Rome gaan, das echt super ..

    Ik ga dit jaar naar Estartit (vlakbij bij Barcelona) met een hoop vrienden.
    Zal een leuke (bier)vakantie worden denk ik

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Dit jaar voor het eerst naar Texel.

    Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

    Zijn er mensen met Texel ervaringen??
    Ja,ik ben in totaal 3 keer er geweest,heb me altijd wel vermaakt.
    Wat ga je doen in een huisje of kamperen?
    Gewoon een fiet huren op dat eiland en zo de omgeving verkennen,heb ik ook gedaan.Verder leuke plaatsjes daar,ook om uit te gaan.
    En natuurlijk heerlijk strand daar.
    Ga gelijk ff langs Jan Wolkers voor een bak koffie. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #60

    Standaard

    Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik was eigenlijk van plan om eind mei een weekje naar Londen te gaan maar ik kom er achter dat dit relatief toch best nog wel duur is. Ik ben nog eens aan het nadenken over een andere leuke stadsreis.
    Moet je naar Rome gaan, das echt super ..

    Ik ga dit jaar naar Estartit (vlakbij bij Barcelona) met een hoop vrienden.
    Zal een leuke (bier)vakantie worden denk ik
    Moet je zeker naar Rome! Wat heb ik een lol gehad al daar zeg ongelovelijk hoe cool dat was. Nog nooit zoveel lol gehad. Tip! Ga nooit met geld op zak Termini (centraal station) IN want dan kom je er zonder UIT (al dus mijn begeleider...).
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Dit jaar voor het eerst naar Texel.

    Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

    Zijn er mensen met Texel ervaringen??
    Ja,ik ben in totaal 3 keer er geweest,heb me altijd wel vermaakt.
    Wat ga je doen in een huisje of kamperen?
    Gewoon een fiet huren op dat eiland en zo de omgeving verkennen,heb ik ook gedaan.Verder leuke plaatsjes daar,ook om uit te gaan.
    En natuurlijk heerlijk strand daar.
    Ga gelijk ff langs Jan Wolkers voor een bak koffie. :wink:

    In een huisje ( zit sauna en zonnebank in, dus warm zal ik het krijgen en bruin zal ik worden :wink: ).

    fietsen huren is een goed plan, ff op de fiets naar de bakker, stokbroodjes onder de snelbinder. Ik hoorde dat er ook een zwemparadijs was.

    Laat gelijk Turks Fruit door Jan Wolkers signeren :wink:

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Ik ga dit jaar naar Estartit (vlakbij bij Barcelona) met een hoop vrienden.
    Zal een leuke (bier)vakantie worden denk ik
    Ben ik vroeger jaren met mn ouders geweest. Leuke dorp met een mooi strand alleen je hebt er niet echt uitgaansgelegenheden helaas...
    Four-Star Trader (236)

  14. #64
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Naar Noord-Italie- in de buurt van de Passo Del Stelvio
    Mooie bergen,mooie wandelingen maken en hopen op goed weer
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Dit jaar voor het eerst naar Texel.

    Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

    Zijn er mensen met Texel ervaringen??
    Ik heb in een restaurant in De Koog gewerkt. Heb dus aardig wat "Texel-ervaring"....

    Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat, ga je naar De Koog om achter de meiden aan te zitten en te zuipen, dan hoop ik dat je niet al te lang gaat....

    De Koog is één lange (nou ja, lange) straat met veel horeca. Wat mij echter opvalt is dat er bijna geen terras tussenzit waar je compleet in de open lucht vertoeft, bijna alles is geheel of gedeeltelijk overdekt.

    Wat ik je, wat dat betreft, aanraad is Renesse, in Zeeland. De gehele sfeer is daar gezelliger. Het is net even wat groter, en geloof me, daar lopen echt mooiere meiden...

    Als je voor de natuur gaat lijkt Texel mij overigens wel een goede keuze!!


    Het regent trouwens weinig op Texel, waait vaak over... Qua weer ben je in het buitenland iets zekerder, dat is waar.

    Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee en natuurlijk veel plezier!!!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Dit jaar voor het eerst naar Texel.

    Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

    Zijn er mensen met Texel ervaringen??
    Ik heb in een restaurant in De Koog gewerkt. Heb dus aardig wat "Texel-ervaring"....

    Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat, ga je naar De Koog om achter de meiden aan te zitten en te zuipen, dan hoop ik dat je niet al te lang gaat....

    De Koog is één lange (nou ja, lange) straat met veel horeca. Wat mij echter opvalt is dat er bijna geen terras tussenzit waar je compleet in de open lucht vertoeft, bijna alles is geheel of gedeeltelijk overdekt.

    Wat ik je, wat dat betreft, aanraad is Renesse, in Zeeland. De gehele sfeer is daar gezelliger. Het is net even wat groter, en geloof me, daar lopen echt mooiere meiden...

    Als je voor de natuur gaat lijkt Texel mij overigens wel een goede keuze!!


    Het regent trouwens weinig op Texel, waait vaak over... Qua weer ben je in het buitenland iets zekerder, dat is waar.

    Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee en natuurlijk veel plezier!!!

    Achter de vrouwen aan....ik sluit niets uit natuurlijk :wink:

    Het eiland verkennen, zeevissen indien mogelijk, op strand liggen, terrasjes en uitgaan ook natuurlijk, maar het hoeft geen Llorret de Mar te zijn. Gewoon vrienden en vriendinnen onder elkaar, weekje er tussenuit.

    In de zomer regelmatig dagje naar Renesse. Mega-strand, veel jonge mensen, echt een aanrader ja. Wel veel duitsers.

    Texel, toch geen verkeerde keuze geweest achteraf

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.

    Het plaatsje Malmedy kwam een paar dagen geleden nog op tv bij een documantaire over het Ardennen-offensief tijdens WOII.

    De Duitse SS'er, kolonel Peiper, heeft hier opdracht gegeven tot het executeren van tientallen of honderd(en) Amerikaanse krijgsgevangen. Ze stonden opgesteld en werden vrijwel allemaal neergemaaid en met nekschoten afgemaakt. Slecht een paar konden ontkomen. Het is nooit echt bewezen of Peiper daadwerkelijk de opdracht heeft gegeven, want hij kreeg na een paar jaar gratie.

    Wellicht dat er ergens een monument of museum aan gewijd is, dat de mooite waard is om te bezoeken. Als je geinteresseerd bent in de WOII natuurlijk. :wink:

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.
    Prachtige omgeving, ben er zelf een paar jaar terug geweest tijdens de F1 van Francorchamps.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #69

    Standaard

    Ga met vrienden naar Denemarken, in een mooi huisje vlakbij het strand.

    En over twee weken eerst met het zaal en veld voetbalteam naar Ameland.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.

    Het plaatsje Malmedy kwam een paar dagen geleden nog op tv bij een documantaire over het Ardennen-offensief tijdens WOII.

    De Duitse SS'er, kolonel Peiper, heeft hier opdracht gegeven tot het executeren van tientallen of honderd(en) Amerikaanse krijgsgevangen. Ze stonden opgesteld en werden vrijwel allemaal neergemaaid en met nekschoten afgemaakt. Slecht een paar konden ontkomen. Het is nooit echt bewezen of Peiper daadwerkelijk de opdracht heeft gegeven, want hij kreeg na een paar jaar gratie.

    Wellicht dat er ergens een monument of museum aan gewijd is, dat de mooite waard is om te bezoeken. Als je geinteresseerd bent in de WOII natuurlijk. :wink:
    Er staan monumenten over WWII daar,ook in andere plaatsen in de omgeving.
    De film Saints and soldiers gaat ook over Malmedy by the way.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Ga met vrienden naar Denemarken, in een mooi huisje vlakbij het strand.
    Waarzo?Ik ben in januari nog geweest,ben ff de plaats kwijt,was bij hadshund in de buurt.Ben een dikke 10 jaar gelden een keer eerder geweest,dat was in oster hurup.Als je bij het strand zit moet je zeker een keer gaan vissen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.
    Prachtige omgeving, ben er zelf een paar jaar terug geweest tijdens de F1 van Francorchamps.
    Je rijd over een stuk racebaan van Francorchamps volgens mij als je naar Malmedy gaat.(als er geen race bezig is natuurlijk )
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #73

    Standaard

    Ik kom echt super vaak in Denemarken, minimaal twee keer per jaar. Vaak in het najaar alleen om te wissen en ik ben vorig jaar ook naar het Roskilde Festival geweest (dat is ook echt super gaaf). We gaan altijd naar Ebeltoft in een huisje van (deense) vrienden van ons.

  24. #74

    Standaard

    Ik blijf dit jaar thuis, zet al me vakantiegeld op me spaarrekening.
    Begin volgend jaar is me appartement klaar, dus dan heb ik al me geld hard genoeg nodig.

    Misschien alleen een paar dagen naar me ouders op de camping, maar that's it!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Dit jaar voor het eerst naar Texel.

    Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

    Zijn er mensen met Texel ervaringen??
    Ik heb in een restaurant in De Koog gewerkt. Heb dus aardig wat "Texel-ervaring"....

    Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat, ga je naar De Koog om achter de meiden aan te zitten en te zuipen, dan hoop ik dat je niet al te lang gaat....

    De Koog is één lange (nou ja, lange) straat met veel horeca. Wat mij echter opvalt is dat er bijna geen terras tussenzit waar je compleet in de open lucht vertoeft, bijna alles is geheel of gedeeltelijk overdekt.

    Wat ik je, wat dat betreft, aanraad is Renesse, in Zeeland. De gehele sfeer is daar gezelliger. Het is net even wat groter, en geloof me, daar lopen echt mooiere meiden...

    Als je voor de natuur gaat lijkt Texel mij overigens wel een goede keuze!!


    Het regent trouwens weinig op Texel, waait vaak over... Qua weer ben je in het buitenland iets zekerder, dat is waar.

    Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee en natuurlijk veel plezier!!!
    zeevissen indien mogelijk
    Dat zou ik zeker doen,ik heb toen een boot gehuurd voor een dag op de wadden zee,een vent brengt je smorgens dan om een uur of 8 en komt je om een uur of 4 smiddags ophalen,ik was toen met 4 man,eerst vissen,en als het eb werd,lekker biertje drinken.De platvis die wij vingen hebben we savonds heerlijk van gegeten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •