Pagina 25 van 26 EersteEerste ... 15212223242526 LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 642 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Ik ga drie weken naar Alaska en Canada. Eerst een week natuurparken (Denali etc.), dan een week cruisen langs de glaciers, en dan nog een citytrip in Vancouver.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #602

    Standaard

    Oh mensen.. zo jaloers op die tripjes van jullie allemaal. Nu als onbetaalde stagiaire is het voor mij haast onmogelijk om dit jaar nog een trip te maken waar ik al zolang naar uitkijk. Tenzij ik natuurlijk snel na mijn afstuderen een baan heb. Al moet je werkgever dan ook coulant zijn met vakantiedagjes .
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #603

    Standaard

    Op 6 mei ga ik een weekje naar Toronto, m`n broer opzoeken die daar een half jaar studeert.
    En deze week hebben m`n vriendin en ik onze zomervakantie geboekt: 6 dagen Trouville-sur-Mer, Normandië
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Leuk Stefaan! Welke steden ga je aandoen? Ik kan je in ieder geval de steden Medan, Jakarta, Bogor, Bandung en Yogya van harte aanbevelen.
    Kort samengevat Indonesië is in niets te vergelijken met de lage landen maar was voor mijn een héél prettige eerste kennismaking met Azië. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Zo te lezen heb je er prima geamuseerd. Helemaal goed.

    Ik neig ook om in de zomer een paar dagen richting Parijs te gaan. Dat zou dan voor de derde jaar op rij zijn. Blijf het een prachtige en inspirerende stad vinden.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #605

    Standaard

    Door een financiële meevaller gaan wij toch nog een paar daagjes weg. Van 12 t/m 16 augustus gaan wij naar Venetië! Ontzettend benieuwd, want ben nog nooit in Italië geweest.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #606
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuk man. Alleen een beetje oppassen met mijn vaderlandgenoten, zeker in Venetië. Je wordt afgezet waar je bijstaat... Maar wel een hele mooie stad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #607
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Zo te lezen heb je er prima geamuseerd. Helemaal goed.

    Ik neig ook om in de zomer een paar dagen richting Parijs te gaan. Dat zou dan voor de derde jaar op rij zijn. Blijf het een prachtige en inspirerende stad vinden.
    Parijs ben ik rond de kerstdagen weer eens geweest. Ook echt een fantastisch mooie stad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Leuk man. Alleen een beetje oppassen met mijn vaderlandgenoten, zeker in Venetië. Je wordt afgezet waar je bijstaat... Maar wel een hele mooie stad.
    Van een kale kip kun je weer niet plukken. Dat is een geluk voor mij
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Ik neig ook om in de zomer een paar dagen richting Parijs te gaan. Dat zou dan voor de derde jaar op rij zijn. Blijf het een prachtige en inspirerende stad vinden.
    Voor mij zou dat ook de derde keer op rij zijn. Vierde keer eigenlijk als je de afgelopen winter meerekend, wat overigens echt een aanrader is. Parijs in kerstsfeer is helemaal geweldig.

    Ik blijf het een fascinerende stad vinden. Ik blijf nieuwe dingen ontdekken buiten de gebruikelijke trekpleisters en het is een ideale plek om alleen naar toe te gaan. Niemand kijkt raar op als je om een tafel voor één vraagt of lekker op een bankje in één van de prachtige parken een boekje zit te lezen. Heerlijke stad. Duur, maar heerlijk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #610

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Door een financiële meevaller gaan wij toch nog een paar daagjes weg. Van 12 t/m 16 augustus gaan wij naar Venetië! Ontzettend benieuwd, want ben nog nooit in Italië geweest.
    Ik ben zelf in de zomer van 2011 in Italie geweest voor een georganiseerde rondreis van Venetië naar Napels. Ik vond persoonlijk Venetië de minste stad. Het was te druk en te toeristisch. De gondeltocht was wel leuk vooral het middenstuk (ik zal niets verklappen). Florence was de 1 na minste stad. Maar Siena, Assissi en Capri waren mooi. Napels was leuk om eens mee te maken (we mochten absoluut niet solo rondlopen) inclusief het beeldenmuseum. Komende zomer ga ik Toscane meer verkennen vanaf een camping. Dat gebied vond ik erg mooi om eens beter te leren kennen.

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik ben zelf in de zomer van 2011 in Italie geweest voor een georganiseerde rondreis van Venetië naar Napels. Ik vond persoonlijk Venetië de minste stad. Het was te druk en te toeristisch. De gondeltocht was wel leuk vooral het middenstuk (ik zal niets verklappen). Florence was de 1 na minste stad. Maar Siena, Assissi en Capri waren mooi. Napels was leuk om eens mee te maken (we mochten absoluut niet solo rondlopen) inclusief het beeldenmuseum. Komende zomer ga ik Toscane meer verkennen vanaf een camping. Dat gebied vond ik erg mooi om eens beter te leren kennen.
    Bedankt Ga nu met een heerlijk gevoel richting Venetië
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Parijs ben ik rond de kerstdagen weer eens geweest. Ook echt een fantastisch mooie stad.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Voor mij zou dat ook de derde keer op rij zijn. Vierde keer eigenlijk als je de afgelopen winter meerekend, wat overigens echt een aanrader is. Parijs in kerstsfeer is helemaal geweldig.

    Ik blijf het een fascinerende stad vinden. Ik blijf nieuwe dingen ontdekken buiten de gebruikelijke trekpleisters en het is een ideale plek om alleen naar toe te gaan. Niemand kijkt raar op als je om een tafel voor één vraagt of lekker op een bankje in één van de prachtige parken een boekje zit te lezen. Heerlijke stad. Duur, maar heerlijk.
    Het is ook erg gemakkelijk om verliefd te worden op Parijs. Heb de stad de afgelopen twee zomers bezocht als een soort van vluchtige stedentrip van drie dagen en werkelijk geen seconde verveeld. Indd meer dan genoeg bezienswaardigheden en een heerlijk ontspannen sfeertje.

    Mijn nicht studeert in Parijs dus heb altijd wel gezelschap, maar wanneer zij moet werken trek ik met alle liefde in m'n uppie door Parijs rond. Heerlijk solo in het zonnetje op Roland Garros een wedstrijdje bekijken of het stadion van de plaatselijke FC bezoeken. Niks mis mee en erg goed te doen met het openbaar vervoer daar. De metro daar is formidabel geregeld en sommige haltes zijn ook erg fraai. Ook het reizen vanaf Amsterdam CS naar Gare du Nord is erg eenvoudig en binnen 3 uur kan je er al zijn.

    Het begint nu toch stiekem weer te kriebelen, kan haast niet wachten tot het volgende bezoek.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #613

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Bedankt Ga nu met een heerlijk gevoel richting Venetië
    Laat mijn mening je niet teveel leiden, Stephan. Het blijft altijd een persoonlijke mening. Misschien vind je de stad zelf wel leuk. Gewoon zonder vooroordeel gaan.

  14. #614

    Standaard

    Ik ga een rondreis door Amerika maken. De grote steden waar ik langs kom zijn: New York, San Francisco, Las Vegas en Los Angeles. Zijn hier nog leuke blu-ray, comic of film winkels te vinden? Ik weet alleen van midtown comics in New York. In ieder geval bedankt.

  15. #615

    Standaard Re:

    Beste forummers,

    Even een korte 'commerciële' posting met toestemming van het beheer van het forum.

    Vanwege omstandigheden kan ik geen gebruiken maken van een reeds betaald tegoed voor een eerder gereserveerde hotelkamer bij hotelketen Apex in Engeland. Ze zitten in Londen, Edinburgh en Dundee. Ik mag echter het tegoed ook laten gebruiken door een vriend. Het tegoed is geldig tot 30 april 2014 waarbij de boeking voor eind februari moet worden doorgegeven. Het tegoed komt in mindering op het te betalen bedrag maar er komen wel wijzigingskosten bij van 20 pond.

    Voor prijs, vragen, details of interesse inzake onderstaande graag per PM.

    Edit: Het tegoed is verkocht!
    Laatst aangepast door martwout : 30-01-2014 om 11:52

  16. #616
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Allrighty then...

    Vandaag het grootste gedeelte van mijn vakantie geregeld. Het wordt weer Amerika. "New York I will be back" zei ik toen, dus daar begint de reis de eerste vier dagen. Inmiddels alweer 6 jaar geleden, dus hoog tijd. Vandaar uit een SUV huren en op naar Niagara Falls aan de Canadese zijde. Wakker worden in een top hotel terwijl het uitzicht op de waterval je even doet verstommen, hopelijk! Dan toch maar weer terugrijden naar Washington om daar een dag of drie alle - gratis - musea en statige bezienswaardigheden te bekijken. Vervolgens gaan we langzaam - met wat tussenstops - richting Chicago en even bij een kennis op visite net boven de stad. Daar maar even wat tips inwinnen om nog een paar dagen te vullen in de natuur. Of West of ten oosten van Lake Michigan, moeten we dan maar even zien. Als afsluiter nog 5 nachten in downtown Chicago in een heel apart en luxe hotel in de aquatower. Ben nu al zenuwachtig voor de 'OMG-all-glassbalcony-skydeck' bovenin Willistower. Volgens velen is Chicago ' The best City in the States', dus ben reuze benieuwd.


    Tja en dan zijn er 23 dagen voorbij en zullen we helaas weer huiswaarts gaan. Nu nog even zeven weken wachten...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-05-2014 om 19:59
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #617

    Standaard

    Dat uitzicht op de Niagra Falls is van daar uit idd prachtig. Zijn toen tot naast het hotel gelopen (richting het "centrum",wat trouwens heel kitsch is met z`n speelhallen en toeristische attracties en niet zo heel veel voorstelt). Prachtige omgeving
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #618
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben een paar keer in de beurt geweest, maar steeds niet gegaan. Nu moest het er toch echt een keer van komen en dan maar terplekke een top hotel nemen. Echter maar twee nachten, want dan ben je er denk ik ook wel klaar mee. Dat het er heel toeristisch zou zijn had ik wel verwacht. De meeste hotels heb ik al geboekt, maar vind het ook wel leuk om nog een stuk open te houden. Ik reis met vrouw en twee kinderen. In Europa vaak een probleem als je één kamer wilt. Amerika daarentegen totaal niet, dus dan kan dat wel.

    Ik hou me dus aanbevolen voor tips tussen Washington en Chicago!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #619

    Standaard

    Dan heb je `t er inderdaad wel gezien. De Falls zijn echt super om te zien, indrukwekkend. Zijn ook met zo`n boot geweest waarmee je tot heel dicht bij de watervallen komt. Zeker doen.
    Verder is er daar, behalve dat centrum dan waar wel leuke attracties voor kids zijn, niet heel veel te beleven. Als je met de bus 5-10 er vandaan rijd (waar `t bus station is) kom je in één van de meest uitgestorven plaatsjes uit waar ik ooit ben geweest. Daar zit één klein, obscuur Chinees restaurantje. Verder alles verlaten en vervallen :P En daar moesten we toen 4 uur wachten tot de volgende bus kwam...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #620

    Standaard

    Ik ga in juli ook naar New York, zij het maar voor een week. Het wordt dit jaar iets bescheidener dan vorig jaar om budgettaire redenen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik ga een rondreis door Amerika maken. De grote steden waar ik langs kom zijn: New York, San Francisco, Las Vegas en Los Angeles. Zijn hier nog leuke blu-ray, comic of film winkels te vinden? Ik weet alleen van midtown comics in New York. In ieder geval bedankt.
    Rasputin in san francisco.
    Anders:best buy,target,walmart...
    T2: I'll Be Back!

  22. #622

    Standaard

    Oeps, uitkijken he haha

    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...-barsten.dhtml


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Allrighty then...

    Vandaag het grootste gedeelte van mijn vakantie geregeld. Het wordt weer Amerika. "New York I will be back" zei ik toen, dus daar begint de reis de eerste vier dagen. Inmiddels alweer 6 jaar geleden, dus hoog tijd. Vandaar uit een SUV huren en op naar Niagara Falls aan de Canadese zijde. Wakker worden in een top hotel terwijl het uitzicht op de waterval je even doet verstommen, hopelijk! Dan toch maar weer terugrijden naar Washington om daar een dag of drie alle - gratis - musea en statige bezienswaardigheden te bekijken. Vervolgens gaan we langzaam - met wat tussenstops - richting Chicago en even bij een kennis op visite net boven de stad. Daar maar even wat tips inwinnen om nog een paar dagen te vullen in de natuur. Of West of ten oosten van Lake Michigan, moeten we dan maar even zien. Als afsluiter nog 5 nachten in downtown Chicago in een heel apart en luxe hotel in de aquatower. Ben nu al zenuwachtig voor de 'OMG-all-glassbalcony-skydeck' bovenin Willistower. Volgens velen is Chicago ' The best City in the States', dus ben reuze benieuwd.


    Tja en dan zijn er 23 dagen voorbij en zullen we helaas weer huiswaarts gaan. Nu nog even zeven weken wachten...

  23. #623
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En bedankt!

    Weet zeker dat dit nu door mijn hoofd gaat spoken als ik daar sta...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga in juli ook naar New York, zij het maar voor een week
    Helemaal niet jaloers

    zou zo ontzettend graag terug willen, vind het echt de meest geweldige stad waar ik ooit geweest ben (en de US het coolste land, maar dat spreekt voor zich )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #625

    Standaard

    Even kijken of er hier iemand is die misschien wat informatie heeft:

    Deze zomer gaan wij (2 personen) een rondreis maken in Florida. De meeste hotels voor onze rondreis zijn reeds gekozen. Voor Orlando is ons door het reisbureau het Wyndham Orlando Resort voorgesteld (ze hebben eventueel ook nog talrijke andere mogelijkheden). Heeft er iemand ervaring met dit hotel? Zelf twijfel ik er nog wat over omdat ik de reviews op het internet niet zo super vind (toch nog voor wat een 4-sterren hotel zou moeten zijn). Langs de andere kant mensen reageren misschien eerder op internet als hun iets is tegengevallen dan als het een compleet succes was?

    Of heeft er misschien iemand nog andere goede ervaringen met hotels in Orlando? We zouden hier 9 nachten van onze rondreis doorbrengen (we plannen bezoeken aan Disney World en Universal Studio's - Island of Adventure) dus de locatie zou best ergens op de International Drive of in de buurt van Disney World zijn.

    Alle tips zijn welkom !

Pagina 25 van 26 EersteEerste ... 15212223242526 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •