Pagina 24 van 26 EersteEerste ... 1420212223242526 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 642 worden weergegeven.
  1. #576
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies L.A. is wel aardig, maar niet echt een fijne en prettige stad. Leuk voor een paar landmarks en dan weer heel snel verder naar alle pracht die de VS wel te bieden heeft.., elders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #577

    Standaard

    Ja, ik ben er nog nooit geweest, en altijd als ik verhalen hoor en dingen zie, dan wil ik er graag naar toe. Ook film locaties enzo, en film parken.

  3. #578

    Standaard

    Ben je weleens in New York geweest ? Je komt echt in een desillusie als je eerst naar NYC gaat en daarna naar LA. Plat gezegd, LA is geen reet aan.

    Die parken hebben ze ook in Orlando, en in Californië zijn leukere plekken dan de City of Angels.
    Downtown LA is een no-go, 's avonds omdat het er niet veilig is, overdag omdat er geen fluit te doen is.

    Waarom geen combi NYC en Orlando ? Kun je eerst een weekje NYC bekijken en daarna naar de parken in Orlando, auto is dan zeker niet nodig en je vliegt gewoon AMS-EWR-MCO-AMS
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #579

    Standaard

    Of meer in de buurt blijvend een rondtrip maken door de nationale parken, Las Vegas en San Francisco.

  5. #580
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Leuk Stefaan! Welke steden ga je aandoen? Ik kan je in ieder geval de steden Medan, Jakarta, Bogor, Bandung en Yogya van harte aanbevelen.
    Medan zijn we aangekomen, één week en 2 dagen Sumatra waarbij o.a. eco lodge in Bukit Lawang tussen de apen
    Daarna in Tangkahan, Brastagi en 3 dagen op Samosir eiland in Lake Toba.

    Dan een tussenvlucht van Media via Jakarta naar Yogya.
    Fietstocht, zwaar in dergelijke hitte en vooral hoge luchtvochtigheid, naar Borobodur via Prambanan. Dag erna terug naar Yogya.

    Lange verplaatsing, snel rijden is in Indonesië uitgesloten, naar Malang en daarna naar de Bromo en héél vroeg op voor de zonsopgang en bezoek vulkaan. De Bromo is zowieso één van de toppers van de reis.

    Door naar een koffieplantage in Kalibaru.

    Dag erop naar Ijen en de zwaveldragers, een helse job voor een karig loon. Toeristen mogen zelf niet meer in de krater na een dodelijk ongeluk met een Franse toerist een paar jaar geleden.
    Ijen zowieso een echte aanrader ook.

    Laatste week op Bali eerst in Lovina o.a. voor dolfijn spotten en de laatste dagen in Ubud om ons eens echt als een toerist te gedragen


    Kort samengevat Indonesië is in niets te vergelijken met de lage landen maar was voor mijn een héél prettige eerste kennismaking met Azië. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #581
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie reis hoor. Is voor mij al meer dan 20 jaar terug, toen er nog niet hoger dan de palmen gebouwd mocht worden, want dat was voor de goden.

    Goh een gabber van mij zit net in Legian en Ubud. Geen luid plat amsterdams pratend stel gehoord op het strand aldaar.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-10-2012 om 19:23
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #582
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ja, ik ben er nog nooit geweest, en altijd als ik verhalen hoor en dingen zie, dan wil ik er graag naar toe. Ook film locaties enzo, en film parken.
    New york is ook film walhalla. Los van Universal studios, Walk of Fame in Hollywood is er in L.A. weinig echte filmsfeer te bespeuren. Het is wel weer zo dat je er een keer geweest moet zijn. Wel moet ik zeggen dat Universal in L.A. leuker vondt (nou meer anders) dan in Orlando. Orlando Studios is veel kleiner, nog steeds leuk maar geen echte backlot waar series en films werden opgenomen. In L.A. wel. Aan de andere kant heeft Orlando wel weer een extra park "island of adventure" waar ook o.a. Harry Potter zit. Maar goed met een bescheiden budget raak je daar wel een groot deel kwijt. Best prijzig allemaal. Maar hou je van pretparken is dat wel een reden om Orlando aan te doen. Voor de rest zal ik er zelf niet zo snel meer naar toe gaan. Ik vond OFlorida wat saai qua steden en landschap en bloedheet... Ik zou ook zeker de parken zoals Yosemiti, Death Valley en Grand Canyon aandoen en eventueel Vegas wat relatief goedkoop is (Als je niet gaat gokken tenminste )
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #583

    Standaard

    Bedankt! Ik ga nu beter over na denken wat ik ga doen. Nog andere tips voor eerste keer? Wat te zien en andere tips?

  9. #584
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je toch richting een georganiseerde reis gaat kan je gewwon bij het plaatselijke reisbureau een paar van die reisgidsen van de bekende touroperators halen. Niet dat je daar dan mee in zee moet gaan, maar ze hebben allemaal standaard reizen naar de usual landmarks. Kan je door middel van tekst en foto's kijken wat je het meest trekt en zie je meteen wat je budget toelaat. Immers de VS is relatief goedkoop, maar in het land van ongekende mogelijkheden wil geld nog al eens flink rollen. Zeker in mijn geval. De themaparken zijn echt best duur. Ik ben in Orlando in alle parken geweest (ben voorlopig ook wel genezen), maar dan gaat het wel hard. Het zal een beetje keuze maken worden. Maar goed er is zoveel moois te doen dat je niet gelijk een bank hoeft te overvallen.

    Daarbij komt, niks leukers als voorpret.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #585

    Standaard

    Weekje Barcelona geweest, echt een fantastiche stad
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als je toch richting een georganiseerde reis gaat kan je gewwon bij het plaatselijke reisbureau een paar van die reisgidsen van de bekende touroperators halen. Niet dat je daar dan mee in zee moet gaan, maar ze hebben allemaal standaard reizen naar de usual landmarks. Kan je door middel van tekst en foto's kijken wat je het meest trekt en zie je meteen wat je budget toelaat. Immers de VS is relatief goedkoop, maar in het land van ongekende mogelijkheden wil geld nog al eens flink rollen. Zeker in mijn geval. De themaparken zijn echt best duur. Ik ben in Orlando in alle parken geweest (ben voorlopig ook wel genezen), maar dan gaat het wel hard. Het zal een beetje keuze maken worden. Maar goed er is zoveel moois te doen dat je niet gelijk een bank hoeft te overvallen.

    Daarbij komt, niks leukers als voorpret.
    Verblijf in de US is zeker goedkoop, en in CA daalt de benzineprijs weer lekker. Waar ze aan de oostkust nu woekerprijzen rekenen betaal je in de Bay Area nu minder dan 3dollar per gallon.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #587
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Weekje Barcelona geweest, echt een fantastiche stad
    Zag er allemaal mooi uit Lex. Heb het uiteraard even gevolgt en was wel een beetje jaloers.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #588

    Standaard

    LA is inderdaad aardig, niet meer dan dat.
    Vergeleken bij andere steden vond ik het een grote teleurstelling . Santa Monica is dan wel weer leuk.

    Ik beleefde meer plezier aan Scottsdale, Palm Springs en Las Vegas. San Fransisco is ook wel leuk.

  14. #589
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek Bekijk bericht
    LA is inderdaad aardig, niet meer dan dat.
    Vergeleken bij andere steden vond ik het een grote teleurstelling . Santa Monica is dan wel weer leuk.
    .
    Vond ik ook, leuk om een keer te zien (en de attractieparken zijn ook wel cool) maar zeker geen stad waar ik vaak naartoe wil....

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V Bekijk bericht
    Vond ik ook, leuk om een keer te zien (en de attractieparken zijn ook wel cool) maar zeker geen stad waar ik vaak naartoe wil....

    Precies, meer in de zin van Been There, Done That

  16. #591

    Standaard

    In tegenstelling tot het veel minder bekende San Diego. Wat een top stad is dat zeg.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #592

    Standaard

    helaas niet geweest, we hadden geen zin meer om te rijden

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    In tegenstelling tot het veel minder bekende San Diego. Wat een top stad is dat zeg.
    Dat belooft dan wat voor LA, want San Diego vond ik 3x niks

  19. #594

    Standaard

    Welke delen heb je gezien dan?

    Ik vond de wijk Gaslamp echt heel leuk, net zoals de Old Town.
    Sea World was echt top en niet zo druk.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #595

    Standaard

    Alle wijken, allemaal sfeerloze nieuwbouw. Seaworld is niet mijn ding.
    Met de tram/trein naar de grens bij Tijuana vond ik wel leuk.

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Met de tram/trein naar de grens bij Tijuana vond ik wel leuk.
    En dat vond ik weer helemaal niets
    Eén en al stalletjes met rotzooi wat ze willen verkopen en super toeristisch. San Diego vond ik wel aardig, maar lang niet alles gezien. Vond de sfeer in de stad wel leuk, veel beter dan LA. San Diego Zoo is top, evenals Old Town.

  22. #597

    Standaard Re:

    Beste forummers,

    Ik ga over anderhalve week voor een mini-citybreak naar München. Welke zaak raden jullie aan voor een mooi dvd/BR-aanbod? Ik zat zelf aan de Mediamarkt in Einstein (zo wordt het winkelcentrum genoemd) te denken aangezien deze een grote dvd-afdeling heeft. Is deze aan te raden? Ik vlieg naar Munchen dus ik heb geen auto bij me.

  23. #598
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Binnenkort 3 weken New York - (misschien Montreal er nog tussen) - Toronto - Chicago - Washingston - Gettysburg - Atlantic City - New York. Heb er zin in

  24. #599

    Standaard

    Denk dat ik deze zomer weer naar Parijs ga, heb het tot nu toe altijd naar mijn zin gehad daar.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #600

    Standaard

    Nou het staat vast hoor. 12-15 juli naar London. 6-23 augustus rondreis door de states .

Pagina 24 van 26 EersteEerste ... 1420212223242526 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •