Pagina 16 van 26 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 642 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dit jaar in mijn uppie voor vijf dagen naar Parijs. Sowieso ga ik daar de film locaties van Before Sunset bezoeken (heb dan ook een hotel in die buurt genomen). Verder heb ik nog een fietstocht geboekt, ik wil de Eiffeltoren nog een keer beklimmen, de Sacre-Coeur bezoeken (bij dag en nacht) en daarna zien we wel wat er nog gedaan kan worden.
    Mooi man Ik was vorige maand nog een weekendje in Parijs. Je zult overigens vast wel weten dat je niet op zondag moet proberen om de Eiffeltoren te beklimmen, dan is de top namelijk vaak gesloten vanwege de enorme drukte. Ik kwam daar na 1,5 uur wachten pas achter helaas



    Zelf zit ik over een maand in het zuiden van Portugal, Albufeira met een stel vrienden.

  2. #377

    Standaard

    2 weken Kroatië. Ik heb bij mij thuis een muur die volhangt met allemaal kleine souvenirs (meestal een bord met een zicht op) van alle landen waar ik ooit geweest ben. D'r is nog plaats voor een paar landen bij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #378

    Standaard

    Hongarije-> Ballatonmeer

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #379

    Standaard

    Zelf zit ik over een maand in het zuiden van Portugal, Albufeira met een stel vrienden.
    Ga ook zeker het oude gedeelte in van Albufeira Erg gezellig is het daar!

    In juli/augustus ga ik voor het eerst backpacken in Maleisië & Singapore!
    Iemand nog tips/aanraders?

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Mooi man Ik was vorige maand nog een weekendje in Parijs. Je zult overigens vast wel weten dat je niet op zondag moet proberen om de Eiffeltoren te beklimmen, dan is de top namelijk vaak gesloten vanwege de enorme drukte. Ik kwam daar na 1,5 uur wachten pas achter helaas
    Wist het niet, maar dat moet wel goedkomen. Ik kom op een zondag aan en denk niet dat ik dan nog de fut heb om dat hele ding te beklimmen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #381
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je hoeft ook niet echt te klimmen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #382

    Standaard

    In Augustus 4 dagen Londen,..ben er in 2007 ook geweest en vind Londen een prachtige stad en cultuur, het is me veel beter bevallen dan het stugge Parijs.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    In Augustus 4 dagen Londen,..ben er in 2007 ook geweest en vind Londen een prachtige stad en cultuur, het is me veel beter bevallen dan het stugge Parijs.
    Londen is zo leuk. Ben er al diverse malen geweest en verveel me geen moment. De mensen, de cultuur, de bezienswaardigheden blijven me boeien. Zelfs al heb ik alles al gezien zo beetje. Zal niet lang duren voor ik er weer naar toe ga denk ik...

    Zelf gaan we dit jaar naar Rome. Ben een echte stedentrip-freak en die stad stond hoog op de verlanglijst. Geen zonvakantie, we sparen even door tot 2012 voor een echt bijzondere reis. Heb trouwens toestemming ontvangen van het Vaticaan om de Necropolis onder de St. Pieter te bezoeken, dus dat gaat bijzonder worden!

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    In Augustus 4 dagen Londen,..ben er in 2007 ook geweest en vind Londen een prachtige stad en cultuur, het is me veel beter bevallen dan het stugge Parijs.
    We zijn er 2 jaar geleden voor 5 dagen naartoe geweest. Was mijn eerste keer. Was de bedoeling dat we naar het concert van Michael Jackson zouden gaan, maar dat ging om bekende redenen niet door.
    Toch hebben we genoten van de stad en zijn er allebei verliefd op geworden.

    Dit jaar geen vakantie. Opsparen om volgend jaar naar New York te gaan. Ben er in september 2001 vlak voor de aanslagen daar geweest. Geweldig, al heb ik relatief maar weinig dingen gezien/gedaan in die 3,5 dag, m.u.v. Michael Jackson All Star Salute (Jackson 5 reünie, tribute met andere topartiesten, MJ solo e.d.) in Madison Square Garden.

    Heb al een aardige waslijst met wat we willen bezoeken en willen doen. Ook buiten Manhattan.

  10. #385
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    London staat bij mij ook zeer hoog in de lijst, verleden jaar weer geweest. Echt een topstad.

    In Rome heb ik een zomerhuis, althans direct aan de kust daar (Ostia)
    Het is wel een stad met gebruiksaanwijzing. Wil je tips dan hoor ik het wel.
    Overigens, langs de weg van Ostia (oude romeinse haven) naar Rome (kleine 10KM) ligt Ostia Antica.
    Dit zijn de ruines van de stad Ostia. Een beetje vergelijkbaar met de scavi van Pompei. Ook zeer de moeite waard, Alhoewel Rome natuurlijk al voldoende bezienswaardigheden heeft!
    En als je echt tijd over hebt, is er nog Villa D'este (40KM vanaf Rome)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je hoeft ook niet echt te klimmen.
    O, dus ik kan mijn klimuitrusting thuis laten .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #387
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Overigens ben ik zelf van plan om naar Florida te gaan. Maar aangezien ik niet zo'n strandmens ben, heb ik nog mijn bedenkingen. Lijkt me anders dan de westkust. Het zal dan meer een pretpark vakantie worden, naast een paar andere mustsees.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #388

    Standaard

    Ik ben vorig jaar naar de VS geweest (New York en westkust) en dat was een ware beleving.
    Ten eerste New York en daarnaast voornamelijk de trips tussen de nationale parken in het westen.
    Las Vegas kon mij echter volledig niet bekoren, alles is daar zo gemaakt. Leuk voor één avondje maar geef mij maar een echte stad als New York.
    Ook de Grand Canyon was mij iets te toeristisch en ik heb meer genoten van van de typische "old west" landschappen tussen de Grand Canyon en Bryce/Zion.
    Toen via Las Vegas en Death Valley naar Yosemite wat voor mij wel het mooiste National Park was dat we hebben bezocht en als afsluiter San Francisco.
    SF was zeker ook zeer indrukwekkend maar de stad is niet zo erg groot dus met een paar dagen hadden we het wel gezien, ook erg veel daklozen en andere ellende op straat (net als op sommige delen van de Strip in Las Vegas)wat ik eerder in New York zou hebben verwacht, al maken ze geen problemen en heb je er geen last van.

    Hoog op mijn lijst staat New York om nog eens heen te gaan, maar vooral het vliegen maakt het alemaal wat duur. En met mijn 1.92 M is het ook geen pretje om 8 uur in het vliegtuig te zitten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #389
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies datzelfde had ik twee jaar geleden gedaan.
    New York is ook mijn nummer 1.
    De eerst volgende keer wordt denk ik met kerst. Dat lijkt me helemaal top.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Overigens ben ik zelf van plan om naar Florida te gaan. Maar aangezien ik niet zo'n strandmens ben, heb ik nog mijn bedenkingen. Lijkt me anders dan de westkust. Het zal dan meer een pretpark vakantie worden, naast een paar andere mustsees.
    Ik vond Florida anders zeer de moeite waard. Je kan uiteraard een pretparkvakantie doen, maar er is zoveel meer te zien! Miami alleen al vond ik te gek en uiteraard The Everglades. Verder heb je nog diverse plaatsen als Daytona, Fort Meyers en The Keys die erg mooi zijn. Ook de pretparken vond ik leuk, vooral Universal Studios.

    Ennuh, tips over Rome zijn zeker welkom! PM me maar als je zou willen. Het oude Ostia heb ik al veel over gelezen als een geschiedenis-freak met het oude Egypte en Rome als fascinaties. Ik weet alleen niet of we dat gaan redden, heb al zoveel op de planning staan voor alleen Rome, maar wie weet...Verder, wow een zomerhuis! Alleen dat al klinkt te gek.

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Hongarije-> Ballatonmeer
    Welke kant? De wijnkant of de bierkant?

  17. #392

    Standaard

    Misschien ook maar eens naar London. Lees er veel goeds over. Weet alleen niet wat het beste is, auto, trein of vliegtuig? iemand tips?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #393
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vliegtuig natuurlijk, is lekker snel en je hoeft niet links te vliegen. Oh je kan je ook laten vliegen met stewardessen en zo...
    Als je in london lekker centraal zit is vrijwel alles op loopafstand.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Misschien ook maar eens naar London. Lees er veel goeds over. Weet alleen niet wat het beste is, auto, trein of vliegtuig? iemand tips?
    Hangt er vanaf waar je in Londen naar toe gaat.
    Parkeren is daar niet te betalen, maar als je hotel/motel uit een centrum ligt dan kan het met de auto, kun je ook nog wat v/d rest van Engeland zien
    In London zelf is de London Underground het handigste en de bus als je heel dicht bij het centrum zit.

    Vliegvelden liggen meestal een aardig eind uit het centrum en dan komen er nog wat pondjes bij als je met 1 v/d prijsvechters vliegt voor het vervoer naar centraal London.

    Hangt er ook vanaf of je wat wilt gaan kopen wat ruimte in beslag neemt en of je met koffers/tassen wilt gaan lopen zuilen. Hoeveel tijd je aan 't reizen wilt spenderen e.d.

    Ik zelf vind de boot vanaf Hoek van Holland wel relaxt, pak ik gelijk een paar films mee en dan is de tijd zo voorbij en je hoeft niet zo veel auto te rijden, is vaak wel duurder dan via Duinkerken/Calais-Dover met de auto.
    Ook niet vergeten kortingscodes te zoeken op het net, heb er zelf wel eens 1 voor Easy-Jet gevonden, dus zelfs voor zo'n prijsvechter.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #395

    Standaard

    Ik woon tegen de Belgische grens en ga dit keer net als de vorige keer weer met de Eurostar, vanaf Brussel Zuid in sta je in twee en half uur (incl. check in) dan in hartje London.
    Op zich zou vanaf eindhoven vliegen sneller en goedkoper zijn maar met het voor en na transport erbij scheelt het maar wijnig en kies ik eerder voor het comfort en gemak van de Eurostar.

    Binnen London is de Underground inderdaad idiaal en hoort eigenlijk bij de beleving van Londen, net als de dubbeldekker bussen. Het kan vooral in de Metro echter behoorlijk druk zijn tijdens de spits, en dat is dan zelfs nog zacht uitgedrukt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #396

    Standaard

    Begin september voor de 2e maal naar Miami.

    1,5 week, en de planning zit al behoorlijk vol. Key-west, avventura mall, Miami seaquirium, wedstijd van Miami Heat in de AA-Arena. ZIN IN.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hangt er vanaf waar je in Londen naar toe gaat.
    Parkeren is daar niet te betalen, maar als je hotel/motel uit een centrum ligt dan kan het met de auto, kun je ook nog wat v/d rest van Engeland zien
    In London zelf is de London Underground het handigste en de bus als je heel dicht bij het centrum zit.

    Vliegvelden liggen meestal een aardig eind uit het centrum en dan komen er nog wat pondjes bij als je met 1 v/d prijsvechters vliegt voor het vervoer naar centraal London.

    Hangt er ook vanaf of je wat wilt gaan kopen wat ruimte in beslag neemt en of je met koffers/tassen wilt gaan lopen zuilen. Hoeveel tijd je aan 't reizen wilt spenderen e.d.

    Ik zelf vind de boot vanaf Hoek van Holland wel relaxt, pak ik gelijk een paar films mee en dan is de tijd zo voorbij en je hoeft niet zo veel auto te rijden, is vaak wel duurder dan via Duinkerken/Calais-Dover met de auto.
    Ook niet vergeten kortingscodes te zoeken op het net, heb er zelf wel eens 1 voor Easy-Jet gevonden, dus zelfs voor zo'n prijsvechter.
    Bedankt voor de info!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #398

    Standaard

    Ecuador + Galapagos eilanden. Moet nog wel even tot november wachten.

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Begin september voor de 2e maal naar Miami.

    1,5 week, en de planning zit al behoorlijk vol. Key-west, avventura mall, Miami seaquirium, wedstijd van Miami Heat in de AA-Arena. ZIN IN.
    dolphin mall vond ik ook niet enorm slecht daaro!

    ik ga in 2012 weer naar amerika,dit jaar zuid afrika 26 dagen...
    miss wel nog in september 5 dagen naar kentucky!

    Voorheen iemand over las vegas,t is een van mijn favo bestemmingen wereldwijd.ben er nu 7 keer geweest geloof ik,iedere keer ander hotel,veel lol,gokken,zwemmen,zuipen,24uur alles,top!

    alleen al als ik weer in de dennys zit op de strip(ze hebben er nu 2 daar trouwens)zit ik al te genieten!wat zeg ik,als ik land en de gokkasten voelt t onderhand al als thuiskomen,topgevoel...

    mazzel niels
    T2: I'll Be Back!

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Bedankt voor de info!
    Ik vlieg bijna altijd op Stansted met Ryanair vanaf Düsseldorf Weeze (vlakbij), kan vaak al heen en weer voor minder dan 50€ (waarvan 10€ voor de verplichte creditcard fee). Op het vliegveld kun je de Stansted Express nemen die je naar Central London brengt, als je het kaartje hiervoor in het vliegtuig koopt ben je iets van €25 kwijt (ter plekke is het duurder).

    Af en toe vlieg ik op Heathrow, maar nadelen zijn daar: duurdere tickets vanwege hogere luchthavenbelastingen (zowel Heathrow als Schiphol) en altijd vertraging omdat zowel Schiphol als Heathrow veel te drukke luchthavens zijn waar het vliegtuig altijd kilometers moet taxiën en wachten op je beurt. Datzelfde geldt voor douane (soms hele lange rijen met bijbehorende wachttijden!). De tube van Heathrow naar Central London is het goedkoopst maar duurt ook nog meer dan een uur, de Heatrow Express is sneller maar ook weer prijziger.

    Je moet zeker niet op Luton vliegen, dat is in de middle of nowhere. Gatwick heeft geloof ik ook wel redelijke verbindingen naar Central London, maar is verder weg dan Stansted en qua prijzen maakt dit niet uit, dus ik zou dan voor Stansted gaan. Vanaf Schiphol kun je ook op City vliegen, maar is vaak wel duurder. Je zit wel meteen in de stad dan.

    Met trein of auto erheen is vele malen prijziger (in ieder geval vanuit het oosten van NL) en in London met de auto is qua parkeren, verkeersdrukte en belasting (je moet een vignet o.i.d. hebben waarvoor je per dag betaalt) niet aan te raden. Als je meer van UK wilt zien zou ik ter plekke een auto huren, een auto met het stuur rechts is dan ook wel zo prettig als je links rijdt.

    De tube is ter plekke het handigst, maar let er even op dat in het weekend veel lijnen (deels) gesloten zijn vanwege werkzaamheden (nu helemaal voor de olympics) wat soms ook tot onhandige situaties kan leiden (bijv. als het metrostation vlakbij je hotel dicht is en je eerst een half uur moet lopen naar de dichtstbijzijnde operationele lijn). Bussen ter plekke kan ook maar doe ik alleen na 12u 's nachts als de tube niet meer rijdt.

    Ik ben het niet eens met de opmerking dat als je centraal zit "alles" op loopafstand zit. De afstanden tussen de sites zijn groot, van de Tower naar Leicester Square is echt niet te belopen. Maar als je in de buurt van Trafalgar zit zit je wel het meest centraal (ook qua ov-opties). Je moet zeker niet buiten undergound zone 1 gaan zitten (tenzij je echt budget wilt), want dat is echt ver van alles.
    Laatst aangepast door Oakey : 18-06-2011 om 15:30

Pagina 16 van 26 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •