Pagina 12 van 26 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 642 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Was je niet te vroeg in het seizoen, kon je wel alles bereiken?
    Op de dag van vertrek van Yosemite naar Death Valley ging om 10:00 de Tioga Pass open, we dachten dat er een bordje niet goed stond, maar tijdens het tanken in het park wisten we het zeker, dus die was net open! Verder was alles open, wat we wilden was allemaal open.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #277

    Standaard

    Ik ga lekker drie dagen naar lowlands. En twee weken daarvoor ga ik samen met een vriend van Middelburg naar Venlo fietsen. :')
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  3. #278

    Standaard

    Zaterdag a.s. vlieg ik met m'n vriendin naar Corfu om even lekker een weekje vakantie te vieren!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  4. #279
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nog 4 weken voor NewYork en de Westkust van de VS.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-06-2009 om 14:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #280

    Standaard

    ’Inbrekers lezen mee op internet'

    LEEUWARDEN - Twitteraars en gebruikers van andere sociale websites zoals Hyves en MySpace doen er goed aan voorzichtig te zijn met de verspreiding van berichten over hun vakantieplannen.

    Meldingen over wanneer en hoe lang iemand op vakantie gaat, kunnen voor inbrekers aanleiding zijn om het woonadres te achterhalen en toe te slaan. ,,Het plaatsen van vakantie-informatie op Twitter of Hyves of het bijhouden van een vakantieweblog geeft inbrekers inzicht in de persoolijke levenssituatie.

    Vroeger controleerden inbrekers de papieren brievenbus om te achterhalen of iemand op vakantie was, nu kijkt men in de digitale brievenbus,’’ aldus FBTO.
    Zie http://www.ad.nl/multi-media/3309091..._internet.html

  6. #281
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nog 4 weken voor NewYork en de Westkust van de VS.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht

    Ehh, ken een goeie grap!!
    We gingen niet.........
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat is al oud nieuws. Zelfde als vroeger met je antwoordapparaat. Mensen zetten in hun bericht "wij zijn op vakantie, over 2 weken zijn we terug..." Mensen doen nu weer hetzelfde, maar dan digitaal...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #283

    Standaard

    Inderdaad, Claudio ben je al ooit in New York geweest. Zo ja, tips?! Zo nee, wat ben je zoal van plan te gaan doen?

  9. #284
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard



    Precies 10 jaar geleden schijn ik getrouwd te zijn, en ging op huwelijkreis naar de VS.
    Ik heb toen SF, Yosimite, Bishop, Death Valley, Vegas, Grand Canyon en L.A. gedaan.

    En aangezien het nu dus al 10 jaar geleden is, gaat ik min of meer op herhaling!
    En de kids zijn nu oud genoeg om er nog wat van mee te krijgen.
    Maar helaas was ik nog niet in New York geweest, maar gat gaat veranderen!

    Ik vlieg eerst naar New York om daar 5 dagen te blijven!
    Hotel op Times Square!
    Dan vlieg ik naar L.A. blijf maar een paar dagen, de studio's (Daar slaap ik),
    dagje Hollywood, stukje Beverly Hills etc, etc.
    Dan heb ik 10 dagen een auto om naar Vegas, Grand Canyon, Monument Valley, en ergens weer terug via Death valley, Yosimite, ?. ?, om te eindigen in San Franscisco.
    (Volgorde of schema onder voorbehoud )

    Helaas over New York kan ik je nog geen tips geven.
    En volgens mij ben jij eerder weg dan ik, vraag ik jouw tips!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #285

    Standaard

    Gaaf Claudio.

    Ik wil nog steeds eens een keer van NY naar SF rijden met een autootje, lijkt me geweldig dat hele land doorkruizen. Maar dan ook wel de tijd voor nemen en niet de hele dag gassen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #286

    Standaard

    Ik ga 3 augustus, ook voor het eerst naar New York

  12. #287
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De eerste keer gaf mij al een inmense indruk.
    Maar verwacht dat het nu nog intenser zal zijn.

    Alléén dat lange vliegen hé!
    Nou ja, ik kan in ieder geval al zien welke films er tijdens de vlucht draaien!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #288

    Standaard

    Het vliegen is geen pretje, maar New York is toch maar een uurtje of 8?

    Mijn vlucht naar SF was ook drama, 8 uur naar Detroit, en daarna nog 5 uur in een kleiner vliegtuig.

    Van SF naar AMS gelukkig maar 10 uur en 45 mins direct!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #289

    Standaard

    Tips voor NY: Musical bezoeken. (wel vooraf bestellen zodat je goede plaatsen hebt).
    Ga vroeg naar liberty/Ellis island, dan zijn de rijen nog te doen.
    wedstrijd bezoeken in MSG (terplekke kopen) is goedkoop ongeveer 45 dollar, en je hebt goed zicht.

    En ga met een taxi naar je hotel, is 45 dollar van JFK naar elk hotel in manhatten. (andersom is duurder)

    Niet doen: outlet center woodburry commen. Alleen maar troep tegen hoge prijzen(inclusief de bus erheen).


    owja.. neem 32GB geheugen mee voor je camera
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  15. #290

    Standaard

    Wij nemen vanaf Newark de trein naar Manhattan: Penn Station, kost 15 dollar voor een enkeltje p.p. Stukken goedkoper dan 75 dollar voor de taxi (andere staat: toll enzo) en waarschijnlijk is het ook nog sneller en gemakkelijker.

  16. #291

    Standaard

    Graag gedaan !
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #292

    Standaard

    PM je me even je rekeningnummer, dan maak ik wat geld over

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wij nemen vanaf Newark de trein naar Manhattan: Penn Station, kost 15 dollar voor een enkeltje p.p. Stukken goedkoper dan 75 dollar voor de taxi (andere staat: toll enzo) en waarschijnlijk is het ook nog sneller en gemakkelijker.
    Vanaf Newark gaat(ging iig in feb08) voor 15 dollar een bus die je bij Grand Central brengt. Voor 10 dollar meer mag je binnen een bepaalde periode ook weer terug. Maar als je met meerdere personen bent, kun je een taxi overwegen, het voordeel is wel dat die je direct bij je hotel brengt.

    Andere tips: een metro weekkaart is heel handig, die ga je er zeker uithalen. En in de zomer natuurlijk een honkbalwedstrijd bezoeken.
    Verder kun je een kortingspas kopen voor 4 musea(Guggenheim, Metropolitan, MoMa en die uit "Night at the Museum), Empire state building en een rondvaart rond zuid manhattan voor 120 dollar. Dat vond ik toen erg leuk.
    Tip voor het Empire State Building, zondagochtend om 08.00 staat er geen rij. Let op dat je voor het bovenste gedeelte(102nd floor) nog extra moet betalen, normaal ga je alleen naar de 86th floor.

    Oh en bij veel dingen moet je door zo'n metaaldetector, dus niet je zakmes meenemen ofzo.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  19. #294

    Standaard

    Haha, nee ik neem geen zakmes mee. Ons hotel ligt vlakbij Penn Station (300m ofzo) dus de trein is dan prettiger. We gaan met z'n 2en dus ik denk dat het die trein wordt. Is het allemaal makkelijk te vinden op Newark airport Erwin?
    Metro weekkaart kopen we zeker alleen die New York Pass of City Pass waar jij het over hebt doen we denk ik niet: we hebben dat een beetje bekeken maar denken niet dat we het er uit halen (ondanks dat je dan minder lang moet wachten overal). We staan op het punt kaartjes te kopen voor de Yankees (waarschijnlijk tegen Boston Red Sox!!) en ook voor een musical - waarschijnlijk the Lion King.

  20. #295
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarom niet Ciske de Rat
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    PM je me even je rekeningnummer, dan maak ik wat geld over
    heb jouw geld niet nodig, maar ik geef je wat tips over NY en jij gaat zeiken over de trein.

    aangezien ik ervanuit ging dat je op JFK zou landen(wat ook hét vliegveld is van NY) dan is een taxi een zeer logische optie. Aangezien de trein ed al 30 dollar kost en een behoorlijk gedoe is als je 2 koffers hebt. Een taxi is dan dus zeer makkelijk, maar ik zal jouw verder geen advies geven, Ben er tenslotte pas 5x geweest. Dus succes.

    Je zal er wel achter komen dat niet alles spotgoedkoop is, en dan soms een iets duurdere optie wel een veel leukere optie is, zoals bijv. met de taxi van het vliegveld.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Haha, nee ik neem geen zakmes mee. Ons hotel ligt vlakbij Penn Station (300m ofzo) dus de trein is dan prettiger. We gaan met z'n 2en dus ik denk dat het die trein wordt. Is het allemaal makkelijk te vinden op Newark airport Erwin?
    Metro weekkaart kopen we zeker alleen die New York Pass of City Pass waar jij het over hebt doen we denk ik niet: we hebben dat een beetje bekeken maar denken niet dat we het er uit halen (ondanks dat je dan minder lang moet wachten overal). We staan op het punt kaartjes te kopen voor de Yankees (waarschijnlijk tegen Boston Red Sox!!) en ook voor een musical - waarschijnlijk the Lion King.
    Tegen de Red SoX, dat is wel een klassieker.
    Ik vond het allemaal erg goed te vinden daar op Newark, je loopt naar buiten en daar stond gelijk de bus(nou ja misschien was het 100 meter lopen maar zeker niet meer).

    En die pas, als je niet zo'n museumliefhebber bent, dan kan je die beter laten liggen. Ik was er in februari, en dan zijn binnenactiviteiten wel erg fijn. Het MoMa(museum of modern art) vond ik het leukst, maar dat is zeker een kwestie van smaak)

    Oh ja, kleding, vooral spijkerbroeken(vaak 60$) zijn er erg goedkoop, ik zou niet met een volle tas afreizen maar daar lekker wat shoppen. Ook weer afhankelijk van je budget natuurlijk.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    heb jouw geld niet nodig, maar ik geef je wat tips over NY en jij gaat zeiken over de trein.
    Klopt, je tips waren niet echt van toepassing op onze situatie, dus daarom informeerde ik je daarover.

    aangezien ik ervanuit ging dat je op JFK zou landen(wat ook hét vliegveld is van NY) dan is een taxi een zeer logische optie. Aangezien de trein ed al 30 dollar kost en een behoorlijk gedoe is als je 2 koffers hebt. Een taxi is dan dus zeer makkelijk, maar ik zal jouw verder geen advies geven, Ben er tenslotte pas 5x geweest. Dus succes.
    Waarom meteen zo aangebrand reageren? Wij kiezen voor een goedkoper vervoersmiddel omdat we liever die 90 dollar die we in totaal besparen in Manhattan opmaken aan iets leuks. We zijn beide studenten dus het budget is niet oneindig.

    Je zal er wel achter komen dat niet alles spotgoedkoop is, en dan soms een iets duurdere optie wel een veel leukere optie is, zoals bijv. met de taxi van het vliegveld.
    Dat zal best ja

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Tegen de Red SoX, dat is wel een klassieker.
    Ik vond het allemaal erg goed te vinden daar op Newark, je loopt naar buiten en daar stond gelijk de bus(nou ja misschien was het 100 meter lopen maar zeker niet meer).
    Oké mooi ik neem aan dat de Airtrain (richting Penn Station Newark) ook makkelijk te vinden is?

    En die pas, als je niet zo'n museumliefhebber bent, dan kan je die beter laten liggen. Ik was er in februari, en dan zijn binnenactiviteiten wel erg fijn. Het MoMa(museum of modern art) vond ik het leukst, maar dat is zeker een kwestie van smaak)
    We willen zeker naar het Museum of Natural History en wellicht nog het Guggenheim of MoMa, dan houdt het wel op dus inderdaad die pas was een beetje twijfelachtig voor ons. Tevens kunnen we misschien nog studentenkorting krijgen waar we geen weet van hebben.

    Oh ja, kleding, vooral spijkerbroeken(vaak 60$) zijn er erg goedkoop, ik zou niet met een volle tas afreizen maar daar lekker wat shoppen. Ook weer afhankelijk van je budget natuurlijk.
    Shoppen wordt het sowieso, vooral schoenen vond ik er 2 jaar geleden in Boston spot goedkoop. Komt goed

  25. #300

    Standaard

    dat je budget beperkt is blijkt al uit je airport keuze.

    ik ben zelf student, om dat nou als excuus te gebruik is natuurlijk een beetje laag.
    Het lijkt me toch dat als je voor het eerst naar NYC gaat dat tips over bijv. het vrijheidsbeeld wel van toepassing zijn.

    Maargoed, blijkbaar ben jij zo klein van geest dat zodra je mijn naam bij een post ziet staan je het er standaard mee oneens bent.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 12 van 26 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •