Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526
De resultaten 626 tot 642 van 642 worden weergegeven.
  1. #626
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Op de I-Drive in Orlando stikt het van de goede hotels. Ik heb toen in anderhalve week vier verschillende hotels aangedaan omdat ik dicht bij elk park wou zitten, maar eigenlijk was dat totaal onnodig, omdat alle parken aan die I-drive zitten. Jouw hotel heb ik niet in gezeten, maar wel in Disneyland zelf, bij seaworld, Hardrockhotel in Universal Studios. De leukste vond ik nog 'The Castle', knus niet duur en heel middeleeuws en sfeervol. Ik zou die recensies wel heel serieus nemen, want hier geldt dat men juist ook een prettige ervaring wil delen, in plaats van alleen negatieve ervaringen. Zeker als ze recent zijn.

    Algemene tip: Orlando is zowel erg warm als dagelijks nat (zonder dat dit verkoeling biedt). In de parken kan dat soms uitputtend zijn. Een dagje afkoelen in een van de fantastische zwembaden is wel zo prettig. Bij Seaworld is een heerlijk zwembad en Disney heeft er ook een paar. Veel plezier in ieder geval.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #627

    Standaard

    Ik heb zelf altijd in Kissimmee gelogeerd. Stuk goedkoper als Orlando zelf, helemaal aan International Drive en de hotels van Disney zelf, en maar 10 minuutjes rijden naar elk park ongeveer. Huurauto is doorgaans toch noodzakelijk en met de brandstofprijzen daar, verdien je dit goedkopere verblijf makkelijk terug.

  3. #628

    Standaard

    Alvast bedankt voor de tips.

    Er staat ook een dagje Wet & Wild op het programma om te kunnen afkoelen .

    We hebben inderdaad ook een huurauto omdat we een rondreis gaan doen. Buiten Orlando gaan we ook nog naar Fort Lauderdale, Cocoa Beach & Cape Canaveral (daguitstap vanuit Orlando), Saint Augustine en Daytona Beach (Daguitstap vanuit Orlando), Clearwater of St Petersburg (dit staat ook nog niet helemaal vast), Naples, The Everglades, The Keys (verblijf op Key West of Key Largo) en tenslotte nog een aantal dagen Miami (verblijf op South Beach). Eind deze week hopen we de laatste knopen door te hakken zodat we de hotels kunnen boeken en de tickets voor Disney World en Universal Studio's, Universal Island of Adventure en Wet & Wild kunnen bestellen.

  4. #629
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vond persoonlijk rondreizen in Florida het minst van alle staten die ik heb aangedaan, vrij vlak en veel moeras. Er gebeurt niet zo veel. Zeker in the Everglades. Misschien had ik er teveel van verwacht, maar als ze hadden gezegd dat het de plaatselijke polder was, had ik het ook geloofd. Alleen iets minder pootje baden daar. Maar zoals ik al zei, dat kan heel persoonlijk zijn. The Keys vond ik leuker. Florida is natuurlijk wel een strandstaat ook wel the Sunny State genoemd. Ik zie dat je ook veel plekken aan het strand hebt gekozen. Miami is ook leuk en in South Beach is het wel lekker om in het centrum te zitten. Ik zat in dat immense Bondhotel. Heel mooi, maar wel een stuk lopen om wat te kunnen eten.

    Ik heb letterlijk elk amusementspark in Florida gezien. Universal's Island of Adventures vond ik verreweg het leukst. In Disneyland vooral Epcot. Nadeel van Florida is de temperatuur, dat valt soms niet mee in die parken. Shoppen is ook niet vervelend in Florida, veel outlets. Bijvoorbeeld aan weerskanten van I-Drive.

    Veel plezier straks en jammer dat de Dollar zo duur is nu, maar ja.., geld kost zo'n vakantie altijd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #630

    Standaard

    Merci! Ik kijk er alvast naar uit.
    Vandaag hebben we alle hotels uitgekozen en morgen gaan we ze bij het reisbureau vastleggen en de tickets voor Disney en Universal ineens meebestellen.

  6. #631

    Standaard

    Nog 2,5 maand en dan naar Ierland (zuidwesten en Dublin) via een georganiseerde groepsreis. De reis is al vol. Het is de eerste keer dat ik daar kom.

  7. #632

    Standaard

    Over 2,5 maand gaan wij naar Oostenrijk. Eerste keer dat we daar de vakantie houden. Wel ooit op doorreis 1 nacht daar doorgebracht (toen kwamen we van Toscane af) en dat smaakte naar meer. Dus nu bijna 2 weken in een luxe appartement. Voor het geld hoef je Oostenrijk niet links te laten liggen in de zomer! Voor nog geen €750,00 zit je daar dus bijna 2 weken in een volledig ingericht luxe appartement!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Over 2,5 maand gaan wij naar Oostenrijk. Eerste keer dat we daar de vakantie houden. Wel ooit op doorreis 1 nacht daar doorgebracht (toen kwamen we van Toscane af) en dat smaakte naar meer. Dus nu bijna 2 weken in een luxe appartement. Voor het geld hoef je Oostenrijk niet links te laten liggen in de zomer! Voor nog geen €750,00 zit je daar dus bijna 2 weken in een volledig ingericht luxe appartement!
    Naar welk gebied ga je?

  9. #634

    Standaard

    En dan nu speciaal voor Claudio: Quest'anno mia moglie ed io andremo in Italia per la prima volta della mia vita. Faremo un viaggio da Napoli a Venezia per due settimane. Volevo fare qualcosa con il mio corso d'italiano, in cui sono già arrivato nel terzo livello.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #635
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bravo a voi.. La prima volta è sempre la più bella

    En voor de overige gasten maar in weer in het Nederlands.

    Dit jaar voor mij ook weer 'gewoon' Italië. Normaal ga ik dan met de auto, maar dit jaar vliegen denk ik en eventueel een auto huren. Ritorno a Sorrento! In Napels wel een beetje oppassen (ook met rijden). In ieder geval langs La Costiere Amalfitana, Sorrento, Amalfi, Positano, Vesuvio, Le Scavi di Pompei. En niet te vergeten de beste pizza uit heel Italië. De regel in Italië is, hoe zuidelijker, hoe mooier.., relatief gezien. Gelukkig is er nu de Euro, want de trucen met geld wisselen zijn ze meester in, maar als je de taal spreekt, helpt dat enorm. Zeker in Venezia wordt je snel in de maling genomen als toerist. Finocchio betekent niet alleen Venkel en Ma va' a fanculo is een veel gebruikt werkwoord, vooral in Napoli. En ondanks dat je goed Italiaans spreekt is Napolitaans een lastig te verstaan dialect. Het heeft heel veel Spaanse invloeden en lijkt soms meer op Spaans dan Italiaans. De Amsterdammers van Italië noem ik ze altijd. Het maakt dat ik Spaans ook heel goed kan volgen.


    Buon divertimento...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #636

    Standaard

    Leuk gebied. Ik ben er eens met een georganiseerde reis geweest. De reis begon vanaf het vliegveld van Venetie en met de bus geleidelijk afgezakt tot bij Napels. Daarvandaan weer teruggevlogen. Pompei gezien, de vulkaan op geweest, Napels gezien en naar Capri geweest. Vooral dat laatste was ook erg mooi.

  12. #637

    Standaard

    Wat martwout hier omschrijft ga ik ook doen, maar dan in omgekeerde volgorde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #638
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je weet wat ze zeggen als je eenmaal Napels hebt gezien. ..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #639

    Standaard

    Ik zal de eerste dag mijn ogen dichtdoen, Claudio!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Naar welk gebied ga je?
    Naar Tirol. We zitten aan de zuidkant van de Zugspitze, in Ehrwald
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Naar Tirol. We zitten aan de zuidkant van de Zugspitze, in Ehrwald
    Leuk gebied. Ik ben zelf een paar keer in het Zillertal geweest als vertrekpunt.

  17. #642
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik ga dit jaar naar Costa deLemmear naar de stad Balconie
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •