Pagina 23 van 26 EersteEerste ... 131920212223242526 LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 642 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Binnenkort een dikke 3 weken naar Indonesië voor een rondreis doorheen Sumatra , Java en Bali.
    Zal een zalige tijd worden zonder ook maar enige vorm van internet ... hoezo afkicken nee gewoon een knopje in het hoofd omdraaien
    Leuk Stefaan! Welke steden ga je aandoen? Ik kan je in ieder geval de steden Medan, Jakarta, Bogor, Bandung en Yogya van harte aanbevelen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #552

    Standaard

    Jakarta vind ik persoonlijk geen aanrader.

  3. #553

    Standaard

    heeft iemand nog een tip voor een hotel in LA, zeg voor een dag of 3-4 (periode feb. 2013)?

  4. #554
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    heeft iemand nog een tip voor een hotel in LA, zeg voor een dag of 3-4 (periode feb. 2013)?
    Waar wil je precies zitten. Het strand, Hollywood of bij universal studios.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Waar wil je precies zitten. Het strand, Hollywood of bij universal studios.
    Ja dat is een goeie. Ben nog nooit in LA geweest en weet dat het niet echt een bijzondere stad is, maar om even een paar dagen rond te neuzen lijkt me wel leuk (op weg naar Hawaii).

    Strand hoeft dus niet echt, komt in Hawaii wel, wat zijn leuke hotelbuurten waar je ook nog veilig over straat kunt?

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ja dat is een goeie. Ben nog nooit in LA geweest en weet dat het niet echt een bijzondere stad is, maar om even een paar dagen rond te neuzen lijkt me wel leuk (op weg naar Hawaii).

    Strand hoeft dus niet echt, komt in Hawaii wel, wat zijn leuke hotelbuurten waar je ook nog veilig over straat kunt?
    Westin L.A. is een prima hotel. De bezienswaardigheden in zulke steden zijn altijd per huurauto of openbaar vervoer prima te bereiken.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #557
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ja dat is een goeie. Ben nog nooit in LA geweest en weet dat het niet echt een bijzondere stad is, maar om even een paar dagen rond te neuzen lijkt me wel leuk (op weg naar Hawaii).

    Strand hoeft dus niet echt, komt in Hawaii wel, wat zijn leuke hotelbuurten waar je ook nog veilig over straat kunt?
    Ik ben een keer in Hollywood geweest. Wat natuurlijk wel de place to be is als je toch in L.A. bent. Dus een hoteltje in die buurt, zoveel mogelijk west is leuk. Kan je ook snel naar Beverly Hills. Ik zat zelf in het bekende Roosevelt Hotel pal tegenover Mann Chinese Theatre. De stranden zijn vooral erg leuk om een keer gezien te hebben. Best een happening. En dan heb ik nog eens een paar dagen pal naast Universal Studios Sheraton gezeten, maar dat is wel vrij noordelijk en afgelegen.

    Niet echt een superstad, maar wel leuk om een keer geweest te zijn. Universal is wel een must voor elke film liefhebber om effe mee te pakken. Die in Florida is leuk maar niet zo authentiek als L.A.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #558

    Standaard

    Ik zat in "The Dixie" is een motel op Hollywood Boulevard.
    1 halte met de metro en je bent bij de Walk of Fame, je zit vanuit daar vlakbij de Paramount Studios en het Griffith Observatory. Je kunt vanuit dat hotel en makkelijk met de bus naar Santa Monica.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #559

    Standaard

    Dank voor de tips, West dus.

  10. #560

    Standaard

    Na een aantal jaren helemaal niet weggeweest te zijn (ok, 2 keer disneyland met mijn vrienden) nu binnen 9 maanden een paar keer weg.
    Laatst naar Schotland geweest (erg mooi gebied), afgelopen maand naar Griekenland om te zeilen, en begin komend jaar heerlijk een weekje naar Sri Panwa, Thailand
    Een "redelijke" villa


  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dank voor de tips, West dus.
    west Hollywood is qua prijs een stuk voordeliger. En met het metro en bus netwerk kun je op de bekende locaties makkelijk komen.

    Op de laatste dag dat wij een LA waren, een zondag, hebben we ook veel met de auto gedaan. Dat ging verrassend goed, enkel de ringwegen zijn ontzettend druk.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Jakarta vind ik persoonlijk geen aanrader.
    Dit kan uiteraard. Jakarta is niet bepaald de schoonste, autovrije of mooiste stad van Indonesië. Ook zal je er de nodige armoede, drukte treffen gepaard met een hetere tempratuur dan andere steden. Ook de muskieten moet je voor lief nemen. Kan je hierover heen kijken en je stelt je open voor de gastvrije mensen, voortreffelijke keuken en leuke winkelgebieden, kan je een prima tijd daar beleven.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #563

    Standaard



    Ik mis mijn meissie verschrikkelijk maar mijn vriendin bevindt zich op dit moment in Miami waar zij zich samen met haar moeder morgen laat inschepen op bovenstaand cruiseschip voor een welverdiende vakantie.


  14. #564

    Standaard

    Ah ja, zo een bootje heb ik ook achter m'n plezierjacht hangen voor noodgevallen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #565

    Standaard

    Ik hoop dat mensen mij hiermee kunnen helpen.

    Ik wil volgend jaar een rondreis door Amerika maken. Ik en een vriend. We zijn allebei nog geen 21 en hebben geen rijbewijs. De optie is dus met een bus. Ik wil ongeveer 2 tot 3 weken gaan. En we willen het liefste zo veel mogelijk naar het westen, al is New York ook leuk. En dan ongeveer 3 dagen in Los Angeles/Hollywood.

    Ik heb wel een beetje op google gezocht, maar kom ik toch snel uit boven de 3000 euro. Zijn er ook goedkopere reizen? Het liefste wil ik veel met film doen. Wie kan mij informatie geven.

    Bedankt

  16. #566

    Standaard

    Zonder rijbewijs is een rondreis door de VS niet heel handig. Je kunt met Greyhound e.d. Wel op veel plekken komen, maar dat gaat je veel hang- en reistijd kosten. Afstanden zijn vaak groot en een bus rijdt sloom. Trein kan ook, maar traag en ook vrij duur als je heel ver wilt. Of bedoel je een georganiseerde busreis?

    Qua vliegtickets kom je voor westkust meestal uit op 800-1000, oostkust is goedkoper. Als je op 1 plek blijft of twee steden bezoekt kun je zeker goed zonder auto.

    Wat verwacht je allemaal voor €3000 ? Incl accomodatie, rondreis en vlucht lijkt me dat niet overdreven duur voor 2-3 weken. VS is geen goedkoop land en zeker nu niet.

  17. #567

    Standaard

    Is Los Angeles goed te doen zonder auto?

  18. #568

    Standaard

    Of een groepsrondreis per bus. Die zijn er genoeg.

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Zonder rijbewijs is een rondreis door de VS niet heel handig. Je kunt met Greyhound e.d. Wel op veel plekken komen, maar dat gaat je veel hang- en reistijd kosten. Afstanden zijn vaak groot en een bus rijdt sloom. Trein kan ook, maar traag en ook vrij duur als je heel ver wilt. Of bedoel je een georganiseerde busreis?

    Qua vliegtickets kom je voor westkust meestal uit op 800-1000, oostkust is goedkoper. Als je op 1 plek blijft of twee steden bezoekt kun je zeker goed zonder auto.

    Wat verwacht je allemaal voor €3000 ? Incl accomodatie, rondreis en vlucht lijkt me dat niet overdreven duur voor 2-3 weken. VS is geen goedkoop land en zeker nu niet.
    westkust kun je makkelijk vinden onder de €700,-
    niet non-stop inderdaad maar via Frankfurt of Londen zijn er keuzes genoeg zo rond de €650,- je zou ook Arke kunnen overwegen dan betaal je nog minder.

    Als je diverse steden boekt zou je het vliegtuig kunnen pakken. Dat gaat sneller en meestal voordeliger dan per trein. Aan de oostkust heb je "superbus" wat een voordelige manier van reizen is.

    Zonder auto een echte rondreis maken is onbegonnen werk. €3000,- voor een 3 weekse rondreis lijkt me vrij duur, maar de TS heeft weinig andere opties.

    Amerika is nog steeds een zéér voordelig land om te zijn in vergelijking met Europa. Benzine kost de helft en eten en drinken is zéér voordelig.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Zonder auto een echte rondreis maken is onbegonnen werk. €3000,- voor een 3 weekse rondreis lijkt me vrij duur, maar de TS heeft weinig andere opties.
    Nee hoor, dat is echt niet duur. Voor een vliegreis alleen ben je al tussen de € 700,- en € 900,- kwijt, dan heb je nog geen hotels en eten.
    Zeker als je 3 weken wilt gaan moet je toch minimaal op € 3000,- rekenen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #571

    Standaard

    die vliegticket prijzen zijn echt onzin hoor.

    Ik vloog afgelopen augustus voor 670 naar SFO.
    Als je echt gaat rondreizen dan zit je natuurlijk niet in hotels, maar motels(scheelt 1 letter en de helft per nacht).

    Als iemand het over de prijs van een reis heeft reken ik geen eten/privé uitgaves mee.
    Goed zoeken loont enorm. Kijk eens bij exit-reizen als je geen zin hebt alles zelf uit te zoeken. Dan kom je rond de 2200-2400 euro uit voor een 21 daagse reis. Scheelt toch even 600 euro.

    Ter indicatie: mijn eigen reis (5 weken) koste : 670 vlucht, auto was 600, en motel gemiddeld $80 per nacht. Benzine kwam op 450 euro.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    die vliegticket prijzen zijn echt onzin hoor.

    Ik vloog afgelopen augustus voor 670 naar SFO.
    Als je echt gaat rondreizen dan zit je natuurlijk niet in hotels, maar motels(scheelt 1 letter en de helft per nacht).

    Als iemand het over de prijs van een reis heeft reken ik geen eten/privé uitgaves mee.
    Goed zoeken loont enorm. Kijk eens bij exit-reizen als je geen zin hebt alles zelf uit te zoeken. Dan kom je rond de 2200-2400 euro uit voor een 21 daagse reis. Scheelt toch even 600 euro.

    Ter indicatie: mijn eigen reis (5 weken) koste : 670 vlucht, auto was 600, en motel gemiddeld $80 per nacht. Benzine kwam op 450 euro.
    670,- is toch rond de 700
    Mijn vlucht naar LA (wel al 2 jaar geleden) kostte ook zoiets. Ligt er natuurlijk ook aan van waar je vliegt en met wie.

    Jouw indicatie:

    670
    600
    450
    2800 voor motels (50 x 7 nachten x 5 weken)
    +--------------
    $4520


    En natuurlijk moet je ook het eten en andere uitgaves meetellen, dat geld moet je ook uitgeven tenslotte
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #573

    Standaard

    ik ging 5 weken, en het waren kamer prijzen, dus je kan die 2800 delen door 2.

    Uiteraard kost een reis naar de USA altijd meer dan je vooraf had gepland. Altijd onverwachte uitgave.

    Echter denk ik dat je voor 3000 makkelijk 3 weken naar de USA kunt (zie Exit reizen website)(nee ik werk daar niet of iets anders, maar hun prijzen zijn super laag)

    Om nog even inhoudelijk te reageren: kijk goed dat je niet teveel wil doen in een korte periode. Bij fox reizen zag ik een west-USA reis (was op tv, wie is de reisleider) daarbij waren ze slechts enkele uren in Yosemite. Je kunt dan inderdaad zeggen dat je Yosemite hebt "gezien" echter is dat park gigantisch groot. Ga voor kwaliteit en neem ook rust om te genieten van al het natuurschoon.

    Of ga lekker 6 dagen naar NYC en betaal €1200 voor de reis en spendeer de rest aan leuke dingen doen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  24. #574

    Standaard

    Bedankt voor die website. Het liefste zoek ik iets zonder auto, en ik wil vooral dingen doen in Los Angeles. Mijn docent zei dat openbaar vervoer wel te doen is daar. Veel bussen enzo. En je kan ook met de trein naar andere plekken, al is dat wel erg duur.

  25. #575

    Standaard

    In LA kun je met de bus veel bezoeken ja. Je kunt zelfs naar Malibu met de bus vanuit Hollywood.
    Wat ik echter niet helemaal heb begrepen , waarom zo graag naar LA ?

    Er zijn echt leukere steden in de USA dan LA hoor. LA is gigantisch en ik kreeg er niet echt een "wauw" gevoel bij.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 23 van 26 EersteEerste ... 131920212223242526 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •