Pagina 52 van 54 EersteEerste ... 24248495051525354 LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1327 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Eurosport2 HD vanaf september bij UPC:
    Als het zoals gewoonlijk bij UPC op dinsdag wordt doorgevoerd zal het op 4 september plaatsvinden.
    Dat lijkt voorlopig net niet op tijd voor de start van de bundesliga, maar wie weet komen ze ons nog tegemoet.
    Ook wordt dit najaar (misschien tegelijk met Eurosport2 HD) Eurosport On demand bij UPC aangeboden.
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/9704/E...r_bij_UPC.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  2. #1277

    Standaard

    Je bent achterstand aan het wegwerken?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    Sport1 belooft meer HD en gaat naar 1080i:
    In een gesprek met totaal tv heeft sport1 beloofd meer HD te bieden dan tot nog toe het geval was.
    De contracten met de aanbieders hebben nu standaard de optie op HD erin, wanneer deze voor handen is.
    Ondanks dat dit vaak duurder uitpakt, vind de directeur het wel in deze tijd passen.
    Ook zal de overstap van 720p naar 1080i gemaakt worden, om de wens van veel kijkers tegemoet te komen, zeggen ze.
    Opmerkelijk, want voor snelle beelden als bij sport werd altijd progressive aangeraden.
    Kan iemand iets meer zeggen over het verschil tussen de 2 en bij welke beelden welke voorkeur ligt?
    bron:http://www.totaaltv.nl/nieuws/9709/S...ort_in_HD.html
    Eigenlijk zijn er bij HD 4 verschillende soorten resoluties nl.
    -720p
    -1080i25/30
    -1080i50/60
    -1080p

    Bij de 1080i25/30 wordt -kan net zo als bij films- 1 'frame' opgedeeld in 2 'fields' en bij 1080i50/60 word ieder 'field' als 'frame' opgeslagen. De vraag is bij 1080i dus hoeveel 'frames' er gemaakt gaan worden. Zijn dit er 25/30, dan zal het meer gedetailleerd zijn dan bij 50/60, omdat een TV dan alleen de half-beelden in elkaar hoeft te schuiven om één vol-beeld te maken.

    Ondanks dat 1080 meer pixels heeft zal het wel meer detailles hebben, maar mogelijk meer artefacten hebben en minder vloeiend zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #1279

    Standaard

    Kan, maar hoeft niet met de juiste apparatuur en decoders.

    Één HD en Canvas HD vanaf september bij Ziggo
    De 2 Vlaamse VRT kanalen Één en Canvase worden per 3 september bij Ziggo in HD aangeboden via het standaard digitale pakket. Ketnet bestaat nog niet als HD zender. Het aantal zenders in het basispakket komt hiermee op 16.

    Ondanks de toevoegingen van Cbeebies en CBBC is er nog niets bekend over een eventuele toevoeging van BBC1 HD. Ondanks dat in dit najaar de zender BBC HD wordt omgezet naar BBC2 HD.

    Bron: Ziggo.nl, Ziggoforum en Totaaltv
    http://www.totaaltv.nl/nieuws/9743/M...bij_Ziggo.html
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #1280

    Standaard

    Reminder: Vanaf vanavond 21.50 beginnen de Olypische Spelen officieel met de openings ceremonie in HD en 3D.
    Volg de spelen op Ned1 HD, Sport1 HD, Eurosport HD, ARD HD, ZDf HD, Canvas HD, BBC HD (3D), BBC 1 HD
    en de 12 extra HD kanalen op de satelliet ook van de BBC.
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/9775/E...tv-zender.html , http://www.totaaltv.nl/nieuws/9779/O...op_Sport1.html , http://www.totaaltv.nl/nieuws/9682/B...kt_legaal.html , http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...postcount=1275
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  6. #1281

    Standaard

    Bbc olympic feed 1 t/m 24 in hd heb ik al 2 dagen er bij staan. Prima beeld hoor!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #1282

    Standaard

    Kijk albert is al aan het genieten, das mooi! (maar ik meende dat van de 24 extra sat kanalen er "maar" 12 HD en 12 SD zijn, toch?)

    Ook 8K beelden van Olympische spelen te zien:
    Met een kwaliteit van 8K worden de olympische spelen in 5 steden in de bioscoop getoond.
    Waar thuis HD al tof is en menig bioscoop zelfs nog maar 4k of soms zelfs maar 2k projectoren heeft,
    zal de BBC in Londen, Bradford, Glasgow, Tokyo en Washington de beelden in 7680 x 4320 pixels en
    met 22.2 dolby surround geluid gaan aanbieden.
    bron: http://www.bright.nl/olympische-spel...r-hd-kwaliteit
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  8. #1283

    Standaard

    Ik heb gewoon 24 zenders er bij in HD van de Bbc echter was niet alles wat ik gezien heb in hd. Voetbal wel maar bv de fakkel die door de stad ging niet. Er zijn ook sd zenders maar die heb ik niet erbij gezet want waarom zou je sd gaan kijken als het in hd kan..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #1284

    Standaard

    Kreeg van de week een mail van Ziggo:

    Zenderwijzigingen
    De zenders die vanaf 1 september niet meer worden uitgezonden zijn Sterren 24 en Spirit 24. De reden hiervoor is dat de NPO (Nederlandse Publieke Omroep) heeft besloten met de uitzending te stoppen.

    Omdat wij het zenderaanbod continu willen blijven verbeteren, wordt er vanaf
    3 september 2012 ook een aantal nieuwe digitale zenders aan het TV Extra pakket toegevoegd. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. De nieuwe zenders zijn:
    - Eén HD, kanaal 25
    - Canvas HD, kanaal 26
    - RTL Telekids, kanaal 312
    - CBBC, van 06.00 tot 20.00 uur op kanaal 603
    - Cbeebies, van 06.00 tot 20.00 uur op kanaal 604
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1285

    Standaard Aanbod in native 1080p?

    Momenteel kijk ik HDTV via de kabel en is de output van de TV-ontvanger beperkt tot 1080i/720p. Nu ben ik me aan het oriënteren op glasvezel. XS4ALL levert hierbij als TV-ontvanger de Motorola VIP1853 en deze kan 1080p output leveren.

    Is/komt er ook aanbod in native 1080p?

    N.B.: Met native 1080p bedoel ik een niet opgeschaald signaal. Zo heb ik vorig jaar tennis (Roland Garros) gekeken en zag ik duidelijk verschil in beeldkwaliteit tussen Nederland 3 (slechter) / Eurosport HD (beter). Het bleek dat Nederland 3 een (SD?) signaal opschaalt naar 720p en dat Eurosport HD native 720p uitzond.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  11. #1286

    Standaard

    ja rrjobse er is/komt aanbodt in native 1080P van TV zenders.
    Dit beperkte zich laatst in europa nog tot sommige wel en niet gecodeerde (demo) kanalen op de satelliet.
    Vanwege de band breedte zal het bij ons waarschijnlijk voorlopig ook alleen bij de satelliet blijven.
    Een progressive signaal neemt zoveel meer ruimte in dat veel aanbieders die liever gebruiken
    voor meer keus en of sneller internet over diezelfde (glasvezel) kabel.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  12. #1287

    Standaard

    ARD, ZDF, Eurosport2 en NG Wild in HD bij UPC!
    Onlangs zijn Eredivisie Live 2 en Sport 1 Voetbal in HD toegevoegd door UPC. Begin september komen daar nog een paar HD kanalen bij. Eurosport 2 HD was al bekend. Nu is op de UPC website (HD-uitleg), dat er nog wat meer zenders te verwachten zijn per 4 september. ARD, ZDF en NG Wild zullen in HD doorgegeven worden. Al met al een drukke tijd van toevoegingen voor UPC op het HD vlak. Op Chelloo.com meldt Devilstrike dat er maar liefst 13 testkanalen verschenen zijn. Of er nog meer HD kanlen of SD kanalen bij zullen komen is (nog) niet bekend.

    Een mooie toevoeging. Hiermee wordt de wens van een grote groep abonnees vervuld.

    Bron: Chelloo.com/UPC.nl
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #1288

    Standaard

    Film1 series HD en Dorcel XXX HD ook bij UPC:
    Dit zijn uiteraard wel premium kanalen die niet standaard in het (op zijn beurt al extra) HD pakket zitten,
    maar dat maakt de uitbreiding van 4 september wel zo groot dat ze Caiway voorbij gaan.
    Welke zenders er nou precies bij komen staan op de site van UPC genoemd: http://www.upc.nl/televisie/wat-is-d...hd/hd-zenders/
    en of National Geographic Wild HD daar nou wel of niet bij zit is in dit laatste nieuws in ieder geval niet terug te vinden.
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/10102/...D-zenders.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #1289
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volwassen natuur films in hd?
    Dat wordt sminken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #1290

    Standaard

    Al Jazeera Sport HD vrij op Satelliet:
    Ongecodeerd toegevoegd en (tijdelijk?) te vinden op Hotbird 13 graden oost.
    uitzendfrequentie: 11.013 GHz H – 27500 – 2/3.
    De zender was eerst al via Nilesat (7 gr oost) in een pakket tussen meerdere HD en 3D zenders te vinden,
    maar voor nederland was dat beperkt tot een paar kijkers met de grotere sat installaties.
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/10116/...ortkanaal.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  16. #1291

    Standaard

    Vanaf vandaag Een HD en Canvas HD bij Ziggo. Deze zitten in het basispakket. Ketnet HD bestaat nog niet, dus deze Vlaamse publieke zal alleen in SD beschikbaar blijven. Een HD en Canvas HD zenden in 720p uit.

    Vanaf morgen zal UPC 5 HD kanalen toevoegen
    Bij het HD pakket komen Eurosport 2 HD, ARD HD en ZDF HD. Verder komt de zender Film1 series in HD beschikbaar naast Film 1 premiere en Film 1 action HD. Het Xotic pakket wordt aangevuld met Dorcel HD.

    Afgelopen maand kwamen er al Sport1 Voetbal HD en Eredivisie Live 2 HD bij. Hiermee heeft UPC de meeste HD kanalen van Nederland in het eigen pakket. Het schijnt een reactie te zijn op de concurrentie van de glasvezelaanbieders. In oktober zouden we meer kanalen mogen verwachten. Of hier ook HD kanalen bij zitten is onbekend. Bij UPC worden nog NG Wild en Nickelodeon in HD verwacht. Ook zouden de overige Film 1 kanalen dit jaar nog in HD beschikbaar komen.

    Bron: Ziggoforum, Chelloo, Pietboon.wordpress en Totaaltv
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  17. #1292

    Standaard

    VIER HD en VIJF HD zijn vanaf vandaag beschikbaar via Telenet en Belgacom TV, voor de Belgen. VIER is de vernieuwde versie van VT4, na de grote overname door de Woestijnvisclan. VIJF is vanzelfsprekend de vernieuwde versie van 5TV, die voorlopig nog geen drastische veranderingen ondergaat.

  18. #1293

    Standaard

    HBO ook bij Glashart, Vodafone en Canal Digitaal
    HBO gaat het aanbod verstevigen van bovengenoemde providers. Canal Digitaal heeft echter aangekondigd dat zij niet het hele spectrum gaan aanbieden. Zo zal Canal Digital enkel HBO 1 in HD doorgeven. De overige kanalen komen enkel in SD beschikbaar. Het geeft aan hoe krap CD in de bandbreedte zit.

    Over doorgifte bij Caiway, Delta of UPC is nog niets bekend. Wel mooi dat HBO steeds meer voet aan de grond krijgt vwb doorgifte.

    Bron TotaalTV.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #1294
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Vanaf vandaag Een HD en Canvas HD bij Ziggo. Deze zitten in het basispakket. Ketnet HD bestaat nog niet, dus deze Vlaamse publieke zal alleen in SD beschikbaar blijven. Een HD en Canvas HD zenden in 720p uit.

    Vanaf morgen zal UPC 5 HD kanalen toevoegen
    Bij het HD pakket komen Eurosport 2 HD, ARD HD en ZDF HD. Verder komt de zender Film1 series in HD beschikbaar naast Film 1 premiere en Film 1 action HD. Het Xotic pakket wordt aangevuld met Dorcel HD.

    Afgelopen maand kwamen er al Sport1 Voetbal HD en Eredivisie Live 2 HD bij. Hiermee heeft UPC de meeste HD kanalen van Nederland in het eigen pakket. Het schijnt een reactie te zijn op de concurrentie van de glasvezelaanbieders. In oktober zouden we meer kanalen mogen verwachten. Of hier ook HD kanalen bij zitten is onbekend. Bij UPC worden nog NG Wild en Nickelodeon in HD verwacht. Ook zouden de overige Film 1 kanalen dit jaar nog in HD beschikbaar komen.

    Bron: Ziggoforum, Chelloo, Pietboon.wordpress en Totaaltv
    De twee zenders die mij nog een beetje boeien Nick en NGeo Wild zijn dus nog steeds niet beschikbaar. Persoonlijk zit ik op al die andere zenders zoals al die duitse shit niet te wachten. Film1 Series kijk ik ook niet echt veel naar. En Eurosport 2. Tja ik heb al zo veel sport in HD. Duidelijk is dat men nu voor kwantiteit gaat en niet voor kwaliteit. Niet dat de bestaande HD zenders niet goed zijn. Maar men wil vooral het meeste bieden nadat men dat jaren geroepen heeft. Maar ik kan me voorstellen dat andere hier wel blij mee zijn. Het is dus heel persoonlijk. Ik zal zelf niet eens de moeite nemen de duitse zenders in mijn favo lijst op te nemen.

    Wel lekker dat mijn extra CI+ module in mijn nieuwe tv die optie wel toestaat. (Zendervolgorde, meerdere persoonlijk favo lijsten, standaard dolby track enz.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1295

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De twee zenders die mij nog een beetje boeien Nick en NGeo Wild zijn dus nog steeds niet beschikbaar. Persoonlijk zit ik op al die andere zenders zoals al die duitse shit niet te wachten. Film1 Series kijk ik ook niet echt veel naar. En Eurosport 2. Tja ik heb al zo veel sport in HD. Duidelijk is dat men nu voor kwantiteit gaat en niet voor kwaliteit. Niet dat de bestaande HD zenders niet goed zijn. Maar men wil vooral het meeste bieden nadat men dat jaren geroepen heeft. Maar ik kan me voorstellen dat andere hier wel blij mee zijn. Het is dus heel persoonlijk. Ik zal zelf niet eens de moeite nemen de duitse zenders in mijn favo lijst op te nemen.

    Wel lekker dat mijn extra CI+ module in mijn nieuwe tv die optie wel toestaat. (Zendervolgorde, meerdere persoonlijk favo lijsten, standaard dolby track enz.
    Tsja en ik ben dus wel geinteresseerd in "die Duitse shit".

  21. #1296
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vandaag de nieuwe upcbox Horizon besteld. 17 sept wordt die geleverd. Ben benieuwd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Vandaag de nieuwe upcbox Horizon besteld. 17 sept wordt die geleverd. Ben benieuwd.
    Ik had niet verwacht dat hij al te bestellen was en mijn jaar zit er weer op, binnenkort maar eens bellen voor een aanbieding
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1298
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet te lang wachten. Je bent sowieso goedkoper uit en krijgt 6 maanden gratis alle toeters en bellen. En zowel nieuwe als oude klanten kunnen ongeacht hun contract bestellen met korting. Aanbiedingen zijn beperkt en lopen snel af. (Alleen als combi te bestellen.) Even op chelloo de VIP link opzoeken. Betaal je ook geen activatiekosten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Vandaag de nieuwe upcbox Horizon besteld. 17 sept wordt die geleverd. Ben benieuwd.
    Kreeg daar gisteren ook een mailtje over. Ben al jaren tevreden klant bij XS4all voor bellen en internet, maar die kunnen geen VDSL of tv leveren in mijn wijk (omgeving Blijdorp in hartje Rotterdam....) en tv kijk ik dan wel al via UPC.

    Nou vind ik Horizon er best interessant uitzien... Ben erg benieuwd naar de ervaringen! Wat waren jouw overwegingen om naar Horizon over te stappen?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  25. #1300
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vooral omdat het kan. Maar ook omdat er al meer dan twee jaar geen updates zijn geweest voor een box met veel bugs. Zie mijn bugfixlijst op chelloo.com. Je eindelijk via favoriete je eigen zenders kan indelen, standaard Dolby Digital kan toewijzen.(spoor 2). Maar ben vooral benieuwd of dit the next step in tv ervaring is. Ik vind de huidige box met alles een beetje oudbollig. De ci+ van mijn nieuwe Panasonic geeft al een veel prettigere ervaring dan de huidige box. Maar vooral omdat het nieuw is en kan. Nu maar hopen dat we niet een nieuwe lading verse bugs mogen ontvangen, want firmware updates is niet het sterkste punt van upc.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 52 van 54 EersteEerste ... 24248495051525354 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •