Pagina 49 van 54 EersteEerste ... 39454647484950515253 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1327 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Film1 wil 3e HD kanaal, "Film1 sundance HD":
    Vanaf maart zal "Film1 sundance" in SD het "Film1 festival" vervangen. Het nieuwe kanaal is een samenwerking tussen Film1
    en het tot voor kort zelfstandige "Sundance channel". Het naar het Sundace film festival vernoemde film kanaal, zoals het nu
    bij bijv. Caiway in SD en HD uitgezonden word, zal dus met ingang van maart ook verdwijnen.
    Film1 gaf aan dit kanaal ook wel in HD te willen aanbieden, maar dan moeten alle bestaande contracten met de nederlandse
    aanbieders opnieuw besproken worden. Hier speelt uiteraard dan de bij sommige aanbieders beperkte ruimte weer een belangrijke rol.
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/7723/F...kwaliteit.html
    Laatst aangepast door johanhoitink : 31-01-2012 om 14:49
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  2. #1202

    Standaard

    HD Suisse verdwijnt vanaf vandaag:
    Vier nieuwe HD kanalen gaan HD Suisse vervangen op 29 februari, maar HD Suisse moet nu alvast ruimte maken op de Hotbird satelliet voor deze reorganisatie.
    HD Suisse was een raamkanaal dat de nog niet zo talrijke HD opnamen van de zwitserse SF1, SF2, TRS1 en TSR2 samenvatte.
    Nu gaat ieder kanaal een eigen HD versie krijgen en die zijn al met testuitzendingen begonnen (voor freq. zie 2e bijgevoegde link).
    Op de oude plek waar HD Suisse vandaag verdwijnt beginnen overigens testuitzendingen van 2 nieuwe Italiaanse HD kanalen (RSI La 1 en RSI La 2).
    bron: http://www.satellitemagazine.com/?ac...+op+31+januari , http://www.broadcast.ch/xportal/tool....aspx?docID=38
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  3. #1203

    Standaard

    Ook Sport1 HD gratis (deze maand):
    Bij in ieder geval UPC is ook de HD versie van Sport1 deze maand gratis.
    De aktie was aangekondigt voor in ieder geval de SD versie en is bij alle digitale aanbieders de extra zender van de maand.
    Nu blijkt dat (net als eerdere malen) bij in ieder geval UPC dit alles ook te gelden voor de HD versie.
    Heb jij een andere aanbieder en is dit bij jouw ook zo?
    bron: mijn tv thuis met upc abbo
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  4. #1204

    Standaard

    HBO 1,2,3 HD vanaf vandaag bij Ziggo:
    Nou is dus de vraag of dit premium pakket ook snel bij andere aanbieders te verkrijgen zal gaan zijn.
    Totaal tv verwacht dit niet binnen enkele weken, aangezien de onderhandelingen nog te kort lopen.
    Maar op de site van HBO zelf kun je wel je intresse tonen voor HBO bij UPC, Caiway of een andere partij.
    Dus help jezelf om ze bij die onderhandelingen te laten weten dat er haast bij is: http://www.itshbo.nl/subscribe
    bron: http://www.itshbo.nl/ , http://www.totaaltv.nl/nieuws/7879/H...anbieders.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  5. #1205

    Standaard

    HBO op komst bij UPC?
    Dit is niets meer dan een gerucht, maar ik wil het wel graag delen. Ik kreeg net een telefoontje van zo'n UPC marketinglijn met een aanbod van Film1. Daarbij kwam in het gesprek HBO naar voren. De verkoper wist onder voorbehoud te vertellen dat er na de Film1 actie een actie voor HBO bij UPC aan zit te komen. Hij had daar iets over gelezen. Of het waar is, is natuurlijk allerminst te zeggen. Een hele betrouwbare bron is het niet. Maar als dit zo is, dan zou dat betekenen dat UPC op korte termijn HBO gaat doorgeven?!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #1206
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1207

    Standaard

    10 HD zenders nu bij alle KPN-Interactief in basis:
    Er zat er al HD bij het glasvezel deel van de interactief klanten in de basis, maar sinds vandaag beschikken alle
    interactief klanten (dus ook via A/V-DSL) over de NL'se publieken, en de commercïelen van sbs en rtl in HD.
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/8026/H...ctieve_TV.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  8. #1208

    Standaard

    (België) Télesat heeft nu ook La Une en RTL TVi in HD:
    Satellietbedrijf SES en televisieaanbieder M7 Group hebben een overeenkomst getekend
    waardoor de zenders La Une en RTL TVi voortaan in HD beschikbaar zijn voor TéléSat klanten in België.
    De zenders zitten op satellietpositie 19,2 Oost.
    bron: http://www.allemaaldigitaal.be/nieuw...t-bij-telesat/
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  9. #1209
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    HBO op komst bij UPC?
    Dit is niets meer dan een gerucht, maar ik wil het wel graag delen. Ik kreeg net een telefoontje van zo'n UPC marketinglijn met een aanbod van Film1. Daarbij kwam in het gesprek HBO naar voren. De verkoper wist onder voorbehoud te vertellen dat er na de Film1 actie een actie voor HBO bij UPC aan zit te komen. Hij had daar iets over gelezen. Of het waar is, is natuurlijk allerminst te zeggen. Een hele betrouwbare bron is het niet. Maar als dit zo is, dan zou dat betekenen dat UPC op korte termijn HBO gaat doorgeven?!
    Wel een promo gezien van Ziggo, met de vermelding "als eerste op Ziggo"
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1210

    Standaard

    Als het bij UPC komt, dan verwacht ik wellicht in april. Dan is er een uitbreiding / wijziging van het zenderpakket aangekondigd. Per 1 maart komt Comedy Central Extra erbij via het etalagekanaal. Per 1 april komt de zender er definitief bij. Net als nog een aantal zenders, waar UPC uiteraard nog geen uitspraken over kan doen. Iets met "nog niet alle handtekeningen staan". Ben benieuwd. Wellicht een nieuwe deal met MTV, waardoor de aangekondigde Nickelodeon HD, Comedy Central HD en MTV HD (niet te verwarren met MTV Live HD) erbij komen?

    KPN heeft de Nederlandse publieken en commerciële zenders aan het basispakket toegevoegd. Totaaltv vermeldt dat bij het premiumpakket de mogelijkheid bestaat om gratis het HD pakket af te nemen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #1211

    Standaard

    Ziggo maakt ruimte met Qam256:
    Om de beperkte ruimte van de kabel optimaal te blijven benutten en alle veeleisende diensten zoals HD
    te kunnen blijven aanbieden en uitbreiden, heeft Ziggo de overstap naar de nieuwe Qam codering ingezet.
    Van Qam64 naar Qam256 geeft 33 procent meer ruimte, maar vergt ook meer van het netwerk.
    Net als bij UPC afgelopen jaar zal je merken dat menig oude wandcontactdoos, en ander "slechter" deel van het kabel
    netwerk in huis, een spelbreker zal gaan worden in het feilloos weergeven van die nieuwe codering.
    Het woord wandcontactdoos en zijn afkorting WC was op vele fora al met bijbehorende ergernis te vinden
    toen andere aanbieders Ziggo voorgingen in het uiterste uit hun netwerk te persen.
    Bij Hogeveen, Almelo (Cogas), Twente en Borculo is het omzetten van de streams al in gang gezet.
    Per regio zal hun gehele netwerk komende tijd aan de beurt komen.
    bron: http://hdnieuws.blogspot.com/2012/02...am256-uit.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  12. #1212

    Standaard

    Oscars gratis in HD?
    Waar afgelopen jaar het oscar weekend lang zowel de SD als de HD versie van Film1
    tijdelijk voor ieder digitaal abonnee beschikbaar was, is dat dit jaar wat kariger.
    De oscar uitreiking zelf en de red carpet show voorafgaand zijn in ieder geval op
    film1 premiere (sd) bij alle aanbieders, op KNP na, gratis.
    Dank daarvoor en is nog steeds fijn (om 1 uur snachts), maar het oscar weekend lang
    oude winnaars voorbij zien komen was toch wel erg leuk.
    Gelijk hebben ze, dan moet ik maar lid worden. Maar stiekem ga ik wel vanacht of morgen bij
    de herhaling even proberen of de HD versie van Film1 Premniere toch ook tijdelijk vrij te ontvangen is.
    bron: http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25019

    update: en ja HD was vanacht ook ongecodeerd, dus vanavond (maandag 20.30) bij de Highlight show zal dat vast weer zo zijn. Veel plezier!
    Laatst aangepast door johanhoitink : 27-02-2012 om 11:13
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  13. #1213

    Standaard

    Viacom HD kanalen bij UPC???
    Op TotaalTV werd eerder al gehint dat er begin april nieuwe kanalen bijkomen. Dit betekent ook dat er kanalen zullen verdwijnen (ESPN Classics). Behalve dat Comedy Central Extra erbij komt is het traditiegetrouw stil rondom de nieuwe kanalen. Op Chelloo.com hint Piet Boon dat er door UPC een deal is gesloten met Viacom. Dit zou kunnen betekenen - mijn interpretatie - dat wellicht de eerder door Viacom aangekondigde HD kanalen van Comedy Central, Nickelodeon en MTV (niet MTV lieve, maar simulcast MTV Nederland) erbij komen. Hopelijk ook aangevuld met het eerder verdwenen VH1 en MTV Rocks (SD-kanalen).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #1214

    Standaard

    RTL nieuws (en NOS) naar HD?
    VOrige week stond er op TotaalTV een tweetal artikelen. Het eerste artikel berichtte dat NOS het journaal gaat vernieuwen. Of dit ook betekent dat het journaal anno 2012 over gaat naar HD stond er niet bij vermeld. Prompt vermeldde RTL diezelfde dag dat ze het nieuws gaan vernieuwen. Ze verwezen daarbij ook naar HD. Of dat dit jaar al zou gebeuren werd niet gezegd. De eer van het eerste HD nieuwsprogramma gaat echter uit naar SBS' Hart van Nederland.

    Opmerkelijk is het nieuws wel, aangezien er door met name RTL nog maar weinig live HD programma's worden uitgezonden. Wellicht dat de concurrentie tussen het journaal en het nieuws doorslaggevend is.

    Bronnen:
    http://www.totaaltv.nl/nieuws/8152/N...vernieuwd.html
    http://www.totaaltv.nl/nieuws/8161/R...erstappen.html
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #1215

    Standaard

    MTV NL HD bevestigd voor UPC
    Via de rode knop is op het huidige kanaal van MTV Live HD te lezen dat deze zender op 3 april vervangen wordt door een sumulcast van het reguliere MTV kanaal. Over andere toevoegingen blijft het speculeren, maar hiermee lijkt de uitspraak van Piet Boon bevestigd.

    Ik vind het erg jammer dat MTV Live HD niet meer doorgegeven wordt. Het was een fijn kanaal met veel live HD optredens in 5.1. Dit in tegenstelling tot de reguliere MTV variant. Nu dus geen HD concertzender meer. Hoewerl het natuurlijk wel een goede ontwikkeling is dat er simulcasts komen van de populair Viacom kanalen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #1216

    Standaard

    Eind maart meer HD bij Telenet:
    Voor alle vlamingen is er vanaf eind maart een uitbreiding bij Telenet.
    La Une HD, La Deux HD, RTL TVI HD, Club RTL HD en Plug RTL HD zijn vanaf dan in het digital pakket te zien.
    bron:http://www.totaaltv.nl/nieuws/8208/M...TP_en_ITV.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  17. #1217

    Standaard

    Eind mei NOS in HD:
    Totaal tv weet te melden dat ze sinds eergisteren al de eerste decors aan het slopen zijn.
    Dus het kan zijn dat je nieuwsuitzendingen vanuit niet de gebruikelijke studio ziet.
    Eén voor één vervangen ze de sets naar HD waardige Decors, maar ook de leaders, graphics en het geluid
    gaan aangepakt worden. Dit alles zal vanaf 27 mei te bewonderen gaan zijn.
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/8246/N...0%99s_NOS.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  18. #1218

    Standaard

    1e Shaun het schaap 3D film gratis op Nintendo 3DS:
    Het gaat dan wel niet om een zender, maar om 3D content verkrijgbaar on demand via de 3Ds van Nintendo.
    Filmmaker Aardman, bekend van o.a. chicken run en Wallace and Grommit, heeft in smanewerking met Nintendo
    15 korte films gemaakt met het bekende schaap "Shaun" van "Shaun the sheep".
    Vanaf vandaag zal er wekelijks een nieuwe aflevering te bekijken zijn in 3D, die via Spotpass zo op deze 3d gameconsole
    gedownload kunnen worden.
    bron: http://www.3dtvnieuws.nl/3dtv/shaun-...-3ds-20120305/ , http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/gam...deo_44066.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  19. #1219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    Eind mei NOS in HD:
    Totaal tv weet te melden dat ze sinds eergisteren al de eerste decors aan het slopen zijn.
    Dus het kan zijn dat je nieuwsuitzendingen vanuit niet de gebruikelijke studio ziet.
    Eén voor één vervangen ze de sets naar HD waardige Decors, maar ook de leaders, graphics en het geluid
    gaan aangepakt worden. Dit alles zal vanaf 27 mei te bewonderen gaan zijn.
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/8246/N...0%99s_NOS.html
    Dat staat er niet. De decors zijn HD waardig, niet dat er ook in HD zal worden uitgezonden. Ik vind dat ze er nogal omheen draaien in het artikel of er HD uitzending te verwachten is. Zou mooi zijn.

    CC HD, Nick HD en MTV NL HD lijken weer wat meer zeker. Steeds meer wijst de richting uit dat UPC deze zenders gaat doorgeven. Zo is vandaag op Totaaltv te lezen. Een mooie primeur. Ik ben benieuwd hoe Disney gaat reageren op het HD aanbod van de grootste concurrent. Voorheen zeiden ze dat er geen concrete plannen waren. Maar of dit eea veranderd?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #1220

    Standaard

    @timmie:
    Tja, daar heb je helemaal gelijk. Het staat er echt niet. De hoop op vooruitgang heeft mij blijkbaar een roze bril opgezet.
    Nou verbouwen ze studio 8 en zeggen daar het volgende wel over: "Na de verbouwing en een ruime periode van testen,
    opleiden en repeteren zijn de vernieuwde studio’s op 27 mei klaar voor gebruik."
    Met alleen een hd waardig decor is het repeteren en testen snel klaar, want volgens mij houdt HD waardig bij decors in
    dat hij het liefst van krasvrije materialen wordt gemaakt en vooral lekker vaak vernieuwd wordt.
    Een hogere resolutie is gewoon onvergefelijker wat beschadiginegen en slijtage aan decors betreft.
    Dan zou ik met HD uitzendingen beginnen op het moment dat dat decor nog spiksplinter nieuw is.

    Zo dan zet ik nu mijn roze bril weer af en zal ik volgende keer iets beter lezen.
    Blij dat je me scherp houdt timmie en nog blijer dat er weer meer HD aankomt bij UPC.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  21. #1221

    Standaard

    Elkaar een beetje scherp houden. Zeker met de wens voor meer en betere kwaliteit (HD, DD). Ach, van de week heb ik op Chelloo ook een wat ongenuanceerd bericht geplaatst met te vlugge conclusies.

    Ik hoop natuurlijk dat de NOS met de nieuwe "baas" ook echt het potentieel gaat gebruiken. Zeker in concurrentie met RTL. Al zijn de publieken nog zo slecht niet bezig. Met name op drama van NL boden. Zeker niet met alle bezuinigingen. Dat vind ik op zich al bewonderingswaardig.

    Overigens. Ik ben wel benieuwd naar de signalen die jij vanuit jouw beroep opvangt met betrekking tot de inbedding van HD? Je werkt als ik mij niet vergis in dat wereldje.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #1222

    Standaard

    Tijdens mijn werk is er minder verandert dan je zou verwachten.
    Bij de commercials die we draaien, maar ook bij het hoogwaardigere drama werd heel veel
    altijd al gedraaid op film en nu steeds meer op de digitale vervangers ervan, zoals de RED en de Alexa.
    Opnemen op goede kwaliteit helpt bij het later terugbrengen naar SD voor een beter resultaat.
    Bij commercials, waar het geld zit, werd dat al gedaan voor HD ter sprake kwam. Puur voor dat laatste beetje kwaliteit.
    En bij het drama ook, maar daar misschien ook een beetje met de houdbaarheid voor de toekomst in gedachten.

    De kleinere series (op lokatie gedraaid) zie je de laaste tijd wel overstappen op HD of het voor de nieuw seizoenen plannen.
    Dit is voor hun de laatste tijd beter te doen omdat het huren van HD apparatuur en het nabewerken van het HD materiaal
    niet enorm veel duurder meer is dan in SD. Losse verhuur van camera's in dit gedeelte van de branche is kleinschaliger
    en wordt sneller vervangen, dan de vaste grote partners van de studios met vaste regie, die een veel grotere investering moeten maken.
    En vooral veel meer nog moeten afschrijven van alles wat de vette jaren ervoor (buitensporig) is aangeschaft.
    Dus hierom zie je vooral de gewone studio shows en drama wat ook uit die studio's komt rollen nog het HD uistellen.

    Een sector waar ineens wel veel meer kwaliteit gevraagd wordt is het internet. Budgetten gelijk aan tv commercials
    om een site van beeldmateriaal te voorzien met een volwaardige filmploeg een 4k camera is geen uitzondering meer.
    Hier zo'n voorbeeldje, waar ik laatst als best boy bij een andere gaffer belicht heb: http://actie.senseo.nl/

    Dat je het mooie drama van de publieken noemde in combinatie met de bezuinigingen is nog wel weer een ander probleempje.
    Want menig grote drama serie zit super lang in de pre-productie fase voor het gedraaid wordt en uberhaubt voor het uitgezonden wordt.
    Er gaan soms jare overheen met het schrijven en plannen van grote series, wat op zich al veel geld kost en vaak subsidie krijgt.
    Dan wordt er weer enorm naar subsidies en potjes van omroepen gevraagd om het echt te gaan draaien, dat zo een half to bijna heel jaar in beslag neemt.
    Is het dan eenmaal klaar wordt er naarstig het al te vroeg opgeraakte budget aangevuld met extra sponsors en extra handje ophouden bij de omroep.
    Die op zijn beurt een plek in hun seizoen en programmering moet vinden waar de serie er het best vanaf komt.

    Op zich is dit geen aparte gang van zaken, want dit zal voor films, theater en festivals misschien achter de schermen vaak zo gaan.
    Maar als kijker snap je dus niet wanneer er afgelopen jaar een enorm dure serie als Annie MG wekelijks 's avonds laat in een paar weken
    voorbij schiet dat dat geld en de subsidies uit bijvoorbeeld begin 2000 komen.
    Zo moet bijvoorbeeld ook een serie waar ik 2 jaar terug heel wat dagen en nachten in friesland voor heb geassisteerd nog steeds uitgezonden worden.
    Ook die serie (de geheimen van barslet) is volgens mij al ergens in 2005 ofzo geschreven, herschreven en na heel veel jaren pas gedraaid.
    Nu zijn ze na een heel lange montage er nog steeds niet precies uit wanneer die uitgezonden zal gaan worden.
    Na vaak al een datum geprikt te hebben en ergens rond deze maand het gebeuren zou is hij nu naar eind van dit jaar geschoven.

    Dit even als voorbeeld van hoe en wanneer je die bezuinigingen zal gaan merken. Dat is de komende jaren pas en voor sommige lange termijn producten
    kan dit uitstel of minder budget bij het schrijven betekenen terwijl we dat bezuinigt product over 5 jaar pas gaan zien.

    Nu zal het met de resolutie HD wel goed komen in de komende 2 jaar. Dan zal ongeveer alles wel eens afgeschreven en vervangen zijn.
    Maar dat is alleen een resolutie die vervangen wordt van een SD camera met misschien meer kwaliteit per pixel door duurdere lenzen,
    vervangen door een in verhouding slechtere HD camera. Omdat iedere kijker, omroep en productie maatschappij dat nu van de technische ploeg verlangt.
    Ik zie steeds vaker items op tv waar eerder een ploeg van regisseur, cameraman en geluidsman heen ging om een goed SD product te maken.
    Nu gaat daar een zelfregisserend item maker heen die zelf het HD cameraatje hanteerd en we de cameramicrofoon horen... Lang leve de resolutie HD
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  23. #1223

    Standaard

    MTV HD, Nickelodeon HD en Comedy Central HD bij UPC en Ziggo:
    Voor UPC was het al bevestigd dat die ze 3 april zal gaan toevoegen, maar nu heeft ook ziggo gemeld dit op een nader te bepalen datum te gaan doen.
    Dit zal waarschijnlijk zijn wanneer de nieuwe codering Qam265 in alle regios het oude Qam64 zal vervangen.
    Dit maakt dan de benodigde extra bandbreedte vrij om HD te kunnen uitbreiden.
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/8315/M...bij_Ziggo.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  24. #1224

    Standaard

    5 nieuwe HD kanalen
    MTV NL HD, Comedy Central / Kindernet HD, Shorts TV HD, 24Kitchen HD en ESPN America HD bij UPC. Nickelodeon HD komt nog niet bij UPC. Waarschijnlijk wordt deze later toegevoegd. Jammer dat dit kanaal er niet bij komt, maar al met al een mooi lijstje met toevoegingen.

    Kanaalnummers zijn nog niet bekend. Evenmin of ESPN in het Sportpakket komt of in het HD pakket komt.

    Bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/8396/V...l_bij_UPC.html
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #1225

    Standaard

    zie al wel dat die ESPN niet in het UPC standaard HD pakket beland, zoals jij je al afvroeg.
    "ESPN America HD wordt toegevoegd bij het aanvullende (upc) Sport1-zenderpakket"
    bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/8396/V...l_bij_UPC.html

    Teruglezend klink ik niet echt enthousiast, maar ben ik best. Ook wel beniuwd naar die shorts HD. nog 2 weekjes en dan komen ze erbij.
    Laatst aangepast door johanhoitink : 18-03-2012 om 13:27
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

Pagina 49 van 54 EersteEerste ... 39454647484950515253 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •