Pagina 46 van 54 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1327 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    @claudio: ja HD nog steeds als xtra ipv basis is zeker geen stap vooruit.
    Hopelijk doet deze concurrentie aanwas iets prikkelen bij de gevestigde (vastgeroeste) orde.
    Maar het is blijkbaar allemaal niet zo makkelijk als gedacht want tegelijk met de tests van iphion vorig jaar melde zich nog een nieuwkomer, Your.tv.
    Maar op hun site staat nog steeds de oude melding dat ze nog niet zijn begonnen, maar dit in de eerste helft van 2011 willen gaan doen.
    Dan mogen ze opschieten....... ( www.your.tv , http://www.your.tv/wanneer_verkrijgbaar/ )
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  2. #1127

    Standaard

    BBC wil 3D en 8K Olympische beelden:
    Naast de plannen om een deel van de komende olympische spelen in 3D uit te zenden wil de BBC
    ook super hi-vision (8k) opnamen maken en deze op een aantal enorm grote schermen tonen in 4320P (7680 x 4320).
    Zowel bij 1 van de BBC gebouwen, maar ook verder in het land zullen deze 15 meter hoge schermen neergezet worden.
    Voor thuis worden deze schermen pas over 10 jaar verwacht, waar een paar merken al wel op beurzen een aantal
    grote modellen toonden (sharp-85 inch, http://hometheater.about.com/b/2011/...ion-lcd-tv.htm).
    Maar een eerder te verwachten opvolger voor jouw televisie thuis zal de 4K (3840 x 2160) televisie zijn.
    Aangezien daar ook al heel veel materiaal voor is. Veel opnamen van clips en films die op de digitale versies
    van de professionele filmcamera's worden geschoten, draaien dit de laatse jaren vaak al op 4K.
    bron: http://www.guardian.co.uk/media/2011...ondon-olympics , http://hometheater.about.com/od/home...xplanation.htm
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  3. #1128

    Standaard

    Tjah...wat zal dat worden: Super-HD ofzo? Ben wel benieuwd naar deze ontwikkelingen....

  4. #1129
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Houdt wel in dat je hele Blu-ray collectie weer op de schop kan. Overigens kan ik mij voorstellen dat voor grote openbare schermen dit voordeel heeft, maar voor de thuisbioscoop? Niet dat ik niet een nog groter scherm wil. Integendeel. Maar dan nog zie ik de meerwaarde niet. En al helemaal niet bij televisie. We hebben nu al bandbreedte tekort bij 1080i. Plus dat ik op 60" nog niet eens echt het verschil tussen 1080p en 720p kan waarnemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1130

    Standaard

    Is ook zo....en volgens mij komen de meest verkochte diameters van LCD's niet boven de 52", dus hier zie ik voornamelijk zakelijke toepassingen voor...alhoewel, je weet nooit...

  6. #1131

    Standaard

    Claudio(en anderen) Fijne industrie hebben we toch hehe
    We hebben 3d tv maar echt 3d is niet echt behoefte aan Niet meer dan een leuke gimmick Net als de kermis, die is ook niet meer leuk als je daar iedere dag 3 uur of meer gebruik van maakt voor een keertje prima met zo,n bril op je knar(of in toekomst zonder)
    Maar ja koop je een nieuwe tv met goede score in de testen kun je ervan uitgaan dat er ook 3d opzit.(zoek nu maar eens een nieuwe tv zonder 3d lol)
    Op blu ray zijn er wellicht stuk of 5 reference 3 d films uit momenteel

    Dan begint me ook al met 3d geluid LMAO nog zo,n sprookje door de industrie in de wereld gezet

    En nu dit weer als toekomst maar zoals jezelf al zegt ik zie dat niet zo snel in een gemiddeld huishouden en ook niet bij liefhebbers van audio en video hangen.

    Kan natuurlijk altijd in de villa met zeezicht bij sant tropez in je tvkamer die onderkelderd is met een garage met een paar aston martins een rolls phantom wat ferari,s een bugatti en een paar mercedes e 63amg boodschappenwagentjes
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  7. #1132

    Standaard

    @claudio & tyler: ja dit is denk ik ook vooral meer voor die paar extra large thuisbioscopen of meest waarschijnlijk de meer commerciele doeleinden.
    Wel belangrijk dat er dan ook materiaal voor is, dus je zult een keer moeten beginnen met opnemen en testen.
    Uiteraard is een grotere resolutie makkelijk en belangrijk bij nabewerking voor je uiteindelijke doelmateriaal.
    Dus als 4K straks wel een standaard wordt is het vaak fijn om nog beter materiaal te hebben om filters op los te laten of uitsnedes te maken.
    Dit gebeurt nu al veel bij HD materiaal wat we op 4K draaien.
    @johnsmeets: Dat 3D zal denk ik niet de boel overnemen, maar wel een belangrijke standaard worden naast 2D.
    Hier valt nog heel veel in te verbeteren en daar zijn we nog lange niet, maar ik heb een hoop mooi 3D materiaal gezien,
    dat niet alleen een gadget was maar echt dramatisch meer gaf aan de scenes. Dus niet persee de epische shots,
    maar o.a. een gesprek verteld in close shot tegen shot dat echt goed in 3D werkte. Dus ik heb daar nog veel hoop op.
    Ik heb jammer genoeg tot nu toe wel meer tegenvallend onnodig 3D gezien dan nuttig waardevol 3D..
    Ben daarom ook best benieuwd naar Nova Zembla, geschoten door Lennert Hillege, waar ik gelukkig al een keer mee heb mogen werken.
    Ik werd laats nog gebeld of ik een week wilde assisteren als belichter bij het nederlandse deel van de opnamen, maar ik kon niet..... BAAALEN!
    Kunnen we het hier in Nederland of is deze film er zo dat we weten hoe het de volgende keer niet moet, ik geloof er wel in, november in de bios!
    http://www.novazembladefilm.nl/ (way of topic, maar goed)
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  8. #1133

    Standaard

    Johan
    Dat lijkt me inderdaad balen Nova zembla komt dat op blu ray?3 en 2d?
    3D gimmick is wellicht iets overdreven laat ik het aanvulling voor niet alledaags gebruik noemen
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  9. #1134

    Standaard

    ESPN America HD vanaf morgen bij KPN:
    De eerste en voorlopig enige nederlandse aanbieder die hem heeft, al is er afgelopen maanden met meerdere TV-aanbieders gesproken.
    Wie weet komen er deze maand nog verassingen bij UPC, ziggo of anderen, maar voorlopig dus alleen bij KPN in het HD pakket.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=6193
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #1135

    Standaard

    BBC One HD, Foxlife HD en Animal Planet HD nu bij UPC:
    Het was even wachten en vaak kijken of ze al waren geactiveerd, maar ze doen het nu echt!
    Met Animal Planet HD op kanaal 65, BBC One HD op 66 en Foxlife HD op voorkeuze 69.
    Samen met allerlij andere wijzigingen is de UPC uitbreiding een feit. Daarvoor dank, maar...
    Toen Ziggo zo hoog van de toren blies en UPC ook zei uit te gaan breiden, had ik persoonlijk meer HD kanalen verwacht.
    Dat doet niets af aan hoe tof de gemaakte keuzes zijn en misschien moeten we ook meenemen in de gedachte
    dat mensen die nu voor het HD abbo kiezen, iedere maand maar 5 euro gaan betalen ipv de 9 die wij neerleggen.
    Dit is echt een mooie deal en een blijvende "korting" mits je voor 30 okt ervoor kiest, maar wat hebben wij trouwe betalende
    early adopters hieraan? Zouden wij juist niet eens gematst moeten worden voor jaren lang zeer karig native HD?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  11. #1136

    Standaard

    Johan eehhh..
    Animalhd krijg ik door met een dubbele zender en kraak zelfde voor bbc entertaiment
    Trouwe klanten kunnen de pot op bij upc (die hebben ze al) enige korting die je krijgt als je klaagt en wil opzeggen(had ik leuke deal) 2 weken erna komt upc met een deal bij de overstapweken voor 4 euro goedkoper als ik met mijn 10 euro klaagkorting, en nu krijgen nieuwe klanten weer 4 euro korting op hd.
    Das 12x 8 euri wat ik met mijn "korting" duurder ben
    Zo bedankt upc langjarige klanten
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    Dit is echt een mooie deal en een blijvende "korting" mits je voor 30 okt ervoor kiest, maar wat hebben wij trouwe betalende
    early adopters hieraan? Zouden wij juist niet eens gematst moeten worden voor jaren lang zeer karig native HD?
    Je hebt er niks aan, waar het bij dit soort providers (ook telecom) om gaat zijn nieuwe klanten....als je nu eenmaal lid bent dan wordt er gedacht dat je toch niet snel over gaat stappen en morrend maand-in/maand-uit je abbo uitdient en de factuur betaalt...als je een keer gaat zeiken dan wordt je toch wel weer gepaaid met een goede aanbieding en dan blijf je toch...
    Tja, ik ben net overgestapt van Tele2 naar KPN (kan geen UPC nemen want woon in een oud centrumpand) en vind daar het HD pakket prima (ik was wel echt klaar met de loze beloftes van Tele2 rondom de uitbreiding van hun HD pakket; ze adverteren er nauwelijks meer mee, dus ik denk dat er niks meer van komt). Weet je; het kan altijd beter en goedkoper, maar ik ben nu tevreden met wat ik heb. Misschien we dat ook wat meer voorop stellen....goedkoop is vaak ook duurkoop...

  13. #1138

    Standaard

    @john: dat kraak en dubbel, heb ik geen last van, hier alledrie prima in orde,
    al kreeg ik wel gelijk wat SD+ om mijn oren gesmeten, maar goed.
    Claudio zou waarschijnlijk zeggen: check je WCD, maar dat heb je vast wel in orde.
    Je kunt ze ook nog even een paar dagen geven om eventueel getweakpruts van hun zijde af te laten maken,
    voor je heel je eigen installatie open trekt.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #1139

    Standaard

    @tyler: helemaal eens met goedkoop kan miskoop wezen. En overal het onderste uit de kan hoeft ook niet.
    Ik denk ook dat we hier met een groep gebruikers zijn die best willen betalen voor mooie dingen, maar dan moeten ze er wel zijn.
    Ook is het gewoon af en toe pijnlijk hoe mazzeltjes niet eerlijk verdeelt worden, maar genoeg geklaagd.
    Jij hebt bij KPN bijvoorbeeld maar mooi ESPN America HD te pakken! Hoe ziet ie eruit? Allemaal native HD materiaal?
    Laatst aangepast door johanhoitink : 01-09-2011 om 11:04
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  15. #1140

    Standaard

    @johan: ja, de prijs/kwaliteit verhouding moet natuurlijk wel een beetje kloppen....Bij KPN betaal ik een stuk meer, maar verwacht ik ook kwaliteit. Ik ben tot dusver (ben pas sinds 19-8 over) maar vind het wel jammer dat het HD kanaal Van Discovery niet het reguliere programma uitzendt... en de instellingen van de decoder vindt ik wat mager (geen audio instellingen, geen mogelijkheid tot herindeling van je zenders) en net als de Tele2 decoder vind ik ze allemaal erg traag met de respons. Nah ja,dat moet ik dan maar op de koop toe nemen....

  16. #1141

    Standaard

    Hier ook nu de eerder genoemde HD zenders te ontvangen. Hopelijk gaan er meer volgen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #1142

    Standaard

    Doen het geen van allen bij mij. BBC One HD en Foxlife HD geven aan dat er wellicht een kabel probleem is, Animal Planet HD geeft een testbeeld.
    National Geographic HD en Discovery HD deden het vroeger wel, maar geven ook al enige tijd aan dat er een probleem met de kabel aansluiting is. Overige HD kanalen doen het overigens prima....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  18. #1143
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij problemen met nieuwe hd zenders is het altijd raadzaam je WCD te vervangen, Ook als het juist een hele goede is. Er zijn div. problemen met bepaalde wcd geweest. Een goedkope voldoet vaak beter. Zie chelloo forum voor meer info. Bij mij (UPC) doen de nieuwe zenders het gewoon sinds vanochtend.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1144

    Standaard

    Bij animal planet HD nu ook bij mij testbeeld. anderen doen het strak.

    --ook hier inmiddels prima mooi HD beeld op Animal planet HD
    Laatst aangepast door johanhoitink : 01-09-2011 om 15:24
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  20. #1145

    Standaard

    Kijk ook eens allemaal op bbc entertaiment kanaal 54 blokjes(minder als 2 uur geleden
    Animalhd testbeeld is inmiddels weg heb nu beeld(niet echt) verschrikkelijke onsamenhangende blokkendoos
    @chaudio upc monteur heeft 2 of 3 weken geleden bij omruilen mediabox de bestaande gecertificeerde upc wcd vervangen door een nieuwe had toen prima beeld en ontvangst.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  21. #1146

    Standaard

    Vreemd, bij mij heeft Animal P. gewoon uitzending.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Bij problemen met nieuwe hd zenders is het altijd raadzaam je WCD te vervangen, Ook als het juist een hele goede is. Er zijn div. problemen met bepaalde wcd geweest.
    Ook een betere kwaliteit coax kabel kan helpen. Dat was bij mij iig zo.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1147

    Standaard

    Ik had gisteren problemen met diverse zenders, o.a. NED3HD, RTL4HD, BBC HD, BBC one en two, die problemen waren opeens weer weg.

    Net wel kloten om de nieuwe zenders met CI+ op de TV er bij te krijgen, uiteindelijk CI+ kaart en module er uit gehaald en de zenderupdate laten doen en daarna zijn de zenders te vinden. Wel op rare plaatsen doordat ik de voorkeursinstellingen heb veranderd.
    Animal Planet HD gaf ook een testbeeld bij mij, nu wel geluid en geen beeld. Foxlive HD en BBC One HD werken prima en zelfs Film 1 Premiere wordt vrij doorgegeven op het moment.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1148

    Standaard

    Inmiddels werkt Animal Planet HD hier prima
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1149

    Standaard

    Hier nu inderdaad ook bij Animal Planet HD gewoon beeld, en geen testbeeld meer.
    Ga de WCD maar eens vervangen, bedankt voor de tip Claudio....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  25. #1150

    Standaard

    Ik word langzamerhand een beetje ziek van dat WCD verhaal
    ER ZIT SINDS TWEE WEKEN een door een upc gecertificeerde NIEUWE WCD in.
    En nieuwe kabels en nieuwe mediabox
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

Pagina 46 van 54 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •