Pagina 13 van 54 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1327 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Als de kamera niet veel beweegd vind ik HD op satelliet wel goed uitzien.
    Ik denk dan het een kwestie van smaak is.

  2. #302

    Standaard

    Het gros van de hd zenders heeft 1080i en als je dat gaat vergelijken met 1080p... tja,
    maar zo als jij het omschrijft is er misschien nog wat te winnen met beeldinstellingen.
    Wie weet kun je in een ander topic nog eens wat over doorvragen, of met een pm.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  3. #303

    Standaard

    Mijn tv is redelijk goed afgesteld en wordt binnenkort zelfs gecalibreerd.

    Ik vond de beeldkwaliteit op de Humax5050(en nog iets) HDkabel-ontvanger met harde schijf tegenvallen en heb hem weggedaan,toen stond ook iedereen mij vreemd aan te kijken,ik kijk iets anders tegen beeldkwalteit aan dan de meeste mensen.

    Ik heb trouwens een SONY 40X3500 en een TOPFIELD 7710 HDpvr,
    als verlichting tijdens televisiekijken heb ik gedimt wit licht achter de tv.

  4. #304

    Standaard

    ok, nou callibreren kan zeker vaak nog een hoop doen. succes
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  5. #305

    Standaard

    Canal digitaal/nieuwe FastScan-lijst:
    Voor de hd ontvangers is er een nieuwe FastScanlijst waar de hd kanalen op de juiste plek vallen over een sd kanaal dat gelijk is.
    De wens dat ned2hd nu dus gewoon op plek nr 2 zit is er al heel lang bij veel mensen. Canal digitaal doet er nu dus ook echt iets aan. (leer-momentje voor UPC)
    Deze nieuwe lijst werkt al op veel ondersteunde HD ontvangers, zoals o.a. de homecast.
    Gek genoeg wordt de lijst nog niet door de (door C.D. zelf aangeboden) Philips/Pace HD ontvanger ondersteund.
    Logisch zal zijn dat dit in de nabije toekomst wel in de nieuwe firmware meegenomen zal worden. De nieuwe firmware voor deze kast wordt maart/april verwacht.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2793
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8mile13 Bekijk bericht
    Mijn tv is redelijk goed afgesteld en wordt binnenkort zelfs gecalibreerd.

    Ik vond de beeldkwaliteit op de Humax5050(en nog iets) HDkabel-ontvanger met harde schijf tegenvallen en heb hem weggedaan,toen stond ook iedereen mij vreemd aan te kijken,ik kijk iets anders tegen beeldkwalteit aan dan de meeste mensen.

    Ik heb trouwens een SONY 40X3500 en een TOPFIELD 7710 HDpvr,
    als verlichting tijdens televisiekijken heb ik gedimt wit licht achter de tv.
    Lijkt me sterk...Ik heb zeer goede ervaringen met die 5050 !
    Is zelfs beter dan de 5000.
    Is wat helderder ,meer details en ingesteld op 720p

  7. #307

    Standaard

    De HD-zender op Belgacom TV worden in 720p uitgezonden. Ik dacht dat het in 1080p of i was.
    En volgens wat ik op de site van Belgacom gelezen heb is het geluid in Dolby Surround is en niet in Dolby Digitaal. Is dat waar want op de decoder staat de logo Dolby Digital?

    Heeft iemand al ervaring van Belgacom TV en zijn HD-zenders?

  8. #308
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    Canal digitaal/nieuwe FastScan-lijst:
    Voor de hd ontvangers is er een nieuwe FastScanlijst waar de hd kanalen op de juiste plek vallen over een sd kanaal dat gelijk is.
    De wens dat ned2hd nu dus gewoon op plek nr 2 zit is er al heel lang bij veel mensen. Canal digitaal doet er nu dus ook echt iets aan. (leer-momentje voor UPC)
    Deze nieuwe lijst werkt al op veel ondersteunde HD ontvangers, zoals o.a. de homecast.
    Gek genoeg wordt de lijst nog niet door de (door C.D. zelf aangeboden) Philips/Pace HD ontvanger ondersteund.
    Logisch zal zijn dat dit in de nabije toekomst wel in de nieuwe firmware meegenomen zal worden. De nieuwe firmware voor deze kast wordt maart/april verwacht.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2793
    Een voordeel van CD is natuurlijk dat je niet gebonden bent aan hun decoders.
    Eén van de vele aangeboden boxen met C.I. en hobby (Diablo, Matrix, Dragon) cam's behoort tot de opties!
    En de meeste decoders kan je naar lieve lust zelf helemaal naar persoonlijke smaak instellen, incl zendervolgorde en meerdere favo lijsten enz.
    Mijn Topfield (die wel werkt maar bijna nooit meer gebruikt wordt) heeft allerlei Tabs draaien.
    Dit zijn open source applicaties waar men zelf utills voor kan maken.
    Zo heb ik een geheel andere infobox en div andere opties zoals de mogelijkheid om een opgegeven aantal minuten te verspringen in een opname.
    Heel makkelijk bij bijv reklame, druk op 10 en je bent 10 minuten verder!
    Of één van de vele EPG varianten die door de liefhebbers gemaakt en ter beschikking zijn gesteld.
    En een heikel punt bij DVB-S, gecodeerde opnames, 's nachts kan laten decoderen!
    Eindeloze mogelijkheden dus..

    Dat vind ik nog wel het grootste gemis bij de kabeldecoders.
    Maar omdat DVB-C momenteel naar mijn mening momenteel het beste beeld geeft, gebruik ik nu eigenlijk alleen de UPC box, en de sat voor nood! ( Maar dus (bijna) nooit)

    Met dat gegeven in mijn achterhoofd zijn er echt genoeg uitzendingen geweest waar het echt genieten was van de kwaliteit van een HDTV uitzending.
    Dan denk ik alleen al aan mijn favo History HD uitzending 'the Universe'
    Deze heb ik inmiddels ook op BD, maar daar doen de HD uitzendingen vrijwel niet voor onder!
    Uiteraard is de kwaliteit net zo goed of slecht als de bron.
    Maar dan val ik in herhaling, dat is bij BD net zo!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-01-2010 om 12:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #309
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    De HD-zender op Belgacom TV worden in 720p uitgezonden. Ik dacht dat het in 1080p of i was.
    En volgens wat ik op de site van Belgacom gelezen heb is het geluid in Dolby Surround is en niet in Dolby Digitaal. Is dat waar want op de decoder staat de logo Dolby Digital?

    Heeft iemand al ervaring van Belgacom TV en zijn HD-zenders?
    1080p wordt voorlopig nooit als HDTV stream gebruikt, te groot!!
    Overigens is het wel eens vaker voorgekomen dat men zelf de uitzendresolutie wijzigt.
    Film1, NGC HD werden voorheen origineel als 1080i aangeboden maar door de regie omgezet naar 720p.
    Dit is nooit te preferenen omdat men het origineel door de mangel haalt!
    Men moet gewoon het origineel uitzenden zei het 1080i of 720p!
    Ik weet niet of dat bij BelgcomTV ook het geval is, maar het zou zomaar kunnen!

    Dolby Digital is overigens niet per definitie 5.1
    Het kan bestaan uit een diversheid van kanalen, maar ook simpelweg 1.0 mono.
    Het is niet meer dan een verpakking!
    Het is dus mogelijk om een 2.0 Dolby Surround audiostream als dolby digital te versturen.
    Je zou dus moeten kijken hoeveel kanalen jouw DD aangeeft!
    NL1 HD had in het begin wel eens de neiging om 2.0 vast in een 5.1 signaal te versturen.
    Dat is een nadeel omdat je dan niks meer kan wijzigen in de vorm van surround codering.
    Er wordt dan namelijk wel 5.1 verstuurd maar bied maar informatie van 2 kanalen zonder dat je bijv de Dolby Prologic functie kan inschakelen.
    Immers de versterker/decoder denkt dat alle kanalen gewoon gebruikt zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #310

    Standaard

    Canal Digitaal / (HD) Abonnements wijzigingen:
    Er verandert een hoop met de abonnements-structuur bij C.D.
    Afhankelijk van je huidige combinatie is het soms wel, maar soms niet goedkoper om over te stappen naar een nieuwe verdeling.
    Wil je het zo houden als je had, dan kan dat en blijf je gewoon jouw pakket bekijken en betalen zoals ervoor.
    Maar stap je over (of stap je in) dan krijg je niet dezelfde zenders als voorheen, aangezien sommige pakketten opgeheven worden
    en verdeeld worden over andere nieuw ingedeelde pakketten.
    Dit gaat per 1 maart in, maar vanaf 1 februari is het al niet meer mogelijk om nog even snel lid te worden van de oude abonnements vormen.
    bron: http://www.satellitemagazine.com/?ac...d2=2432&title=[UPDATE]Nieuwe+prijs+Familie-+en+Entertainmentabonnement+voor+nieuwe+klanten
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  11. #311

    Standaard RTL 4-, 5-, 7- en 8-HD, maar ook Sbs 6 HD, Veronica HD en Net5 HD bij KPN Glasvezel!

    KPN / Glasvezel:
    Zoals al aangekondigt zal KPN vanaf Maart met een groter HD aanbod komen binnen hun "Goud" pakket.
    Niet de eerder beloofde 10 zenders, maar nu al 14 HD zenders worden beloofd op de site van KPN.
    Ned1, 2, 3 HD,
    RTL 4, 5, 7, 8 HD,
    Sbs 6 HD, Veronica HD, Net5 HD,
    Een (belg), Ketnet/Canvas (belg),
    Discovery Showcase HD en Animal Planet HD.

    bron: http://www.kpnglasvezel.nl/hd-televisie
    Laatst aangepast door johanhoitink : 25-01-2010 om 15:46
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  12. #312
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goede zaak al is het maar om de druk bij UPC te leggen.
    Want het blijft akelig stil daar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #313

    Standaard

    Kpn heeft vervolgens op hun site datums aan de beloofde zenders toegevoegd en dat verschilt per zender.
    Die van RTL komen pas in mei beschikbaar. zie: http://www.kpnglasvezel.nl/hd-televisie
    Wie durft wat (ongefundeerde) conclusies te trekken uit die relase data van KPN, voor het verschijnen van deze zenders bij bijv UPC?

    Goedkoop is KPN hier snel vergeleken niet mee, al is de folder die ik pas kreeg nog wat tegenstrijdig met de site. Ja er is een hoop onbeperkt aan en heel snel allemaal,
    ook krijg je standaard twee hd dvr boxen, maar het kost wel 110 euro per maand dat goud pakket.
    De site zegt wel "voor 10 euro per maand ontvang je 10 hd zenders" maar vervolgens kan ik het niet los bestellen bij een brons pakket of in welke andere goedkope losse vorm dan ook.

    edit: Ik vond over upc nog wel een berichtje dat mij eergisteren blijkbaar ontschoten is, over dat upc rtl 4 en 5 hd niet doorgeeft vanwege te weinig native hd content.
    als die hoeveelheid goed zou zijn volgens hun afspraak met rtl gaat het knopje om en kan de upc hd kijker ook rtl 4 en 5 hd zien.
    bron: http://www.totaaltv.nl/index.php?action=nieuws&id=2803

    ok ik ben sprakeloos, misschien moeten ze het ook eens aan ons vragen of we misschien tot die rijd upscaled ook wel fijner vinden dan SD.
    Dit heeft ze bij de publieke omroepen toch ook niet weerhouden, nee toen waren ze al lang blij dat ze iets mochten doorgeven. aaaarrgggghhhhh!!!
    Laatst aangepast door johanhoitink : 25-01-2010 om 15:44
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #314
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat ze de boel afhouden tot er tevens een nieuwe firmware update is met o.a. simulcast discriptor, en hopelijk een HD opname/spoel fix!
    Anders worden ze natuurlijk overstelpt met vragen cq klachten waarom de kanalen niet gewoon vooraan zitten.

    Maar het blijft natuurlijk een (***) smoes......, Pardon my English
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #315

    Standaard

    Maar Gaaap slaap slaap wat is het tennis weer prachtig op eurosport hd zucht..
    Wat ik me trouwens afvraag ben ik een beetje gek??? was die "normale"Kwaliteit van eurosport altijd zo slecht ???
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  16. #316

    Standaard

    he john, zouden ze dat kwaliteits verschil naar beneden schroeven om iedereen over te halen HD te kopen?
    Die heeft KPN-glasvezel dan weer net even niet bedenk ik me dan nu, dat zou ik toch wel gaan missen, geen eurosport HD. (HD zender van het jaar in mijn ogen)
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  17. #317
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja zover ik me kan heugen was dat altijd wel aardig beroerd en 4:3!
    En wat betreft de RTL's
    Zo gauw ik ze er bij heb, ga ik direct verder met klagen tot eredivisie Live ook overgaat!
    Dat heeft wat mij betreft nog wat meer prioriteit!

    Want na een strakke HD wedstrijd valt dat ook altijd weer tegen.
    En dat terwijl de beeldkwaliteit nog niet eens slecht is, als je versatel/tele 2 nog in het geheugen houdt!

    Ik snap dat het een forse investering vergt, maar als ze echt nu en later mensen over de streep willen trekken, lijkt dat mij toch een uitgelezen mogelijkheid.
    Ik bedoel als iemand eenmaal een wedstrijd in HD heeft gezien wil hij niet anders, ondanks enige denial.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #318

    Standaard

    Eredivisie concentreert zich nu heel veel op internet en mobiele telefoons
    dus via een iphone applicatie die wedstrijd volgen.
    Ik hoop het echt voor je, claudio, maar ik zie ze eerder een twitter pagina openen dan een wedstrijd in hd verslaan.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  19. #319
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    Eredivisie concentreert zich nu heel veel op internet en mobiele telefoons
    dus via een iphone applicatie die wedstrijd volgen.
    Ik hoop het echt voor je, claudio, maar ik zie ze eerder een twitter pagina openen dan een wedstrijd in hd verslaan.
    Tja, heb dat zelfs al even geprobeert, maar ach...
    Eigenlijk weet ik zelf al de antwoorden op mijn vragen........., maar ach...
    Je bent het weer effe kwijt.
    Ik zeg altijd maar zo, over een jaar..., of twee., of tien, lachen we hier om
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #320

    Standaard

    Bebe tv HD verdwijnt:
    Bij canal digitaal kwam een tijdje geleden de peuterzender "Bebe tv HD"
    en vanwege ruimte op de satelliet voor een sloveense sportzender,
    moeten wij het nu zonder stellen. Dit was al zo gepland, het kwam alleen eerder dan verwacht.
    Dus het lijkt van canal digitaal eerder een tijdelijke poging geweest, het hd pakket wat groter te laten lijken/zijn, dan een echte aanwinst die buiten hun schuld verloren gaat.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2841
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  21. #321

    Standaard

    100% HD Vancouver op Eurosport HD:
    Dat is de slogan op hun nieuwe brochure en dat belooft wat!
    Echt ieder cameratje in elk hoekje HD?! Dat wordt genieten!
    Hier vind je een mooi overzicht om naast je a.b. te hebben tijdens de spelen: http://vancouver2010-nl.eurosport-tv...a/document.pdf
    Printen en een nietje erin.
    Helemaal mooi bij UPC is dat de zender van de maand op kanaal 13, in februari eurosport 2 is.
    Wel niet HD maar als aanvulling om niets te missen bij de HD beelden van de publieke omroep en Eurosprt HD belooft februari echt een "HD hoogtepuntje" te worden.
    Laatst aangepast door johanhoitink : 31-01-2010 om 08:58
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  22. #322

    Standaard

    De Duitse publieken en Ned. 1 HD gaan ook meedoen ?
    Althans dat wordt beweerd !
    Dus eigenlijk overal HD !

  23. #323

    Standaard

    The Pacific ("band of brothers 2") in April op Veronica:
    De duurste miniserie ooit, met 10 afleveringen geproduceerd door Steven Spielbeg en Tom Hanks, moet dan toch ook in hd uitgezonden worden lijkt me.
    KPN Glasvezel heeft Veronica HD al in hun hd pakket, nu UPC, Ziggo en de rest nog...en snel!!
    bron: http://www.veronicatv.nl/web/show/id...peofpage=78964
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  24. #324

    Standaard

    Delta nu ook Ned2- en 3-HD:
    Vanaf vandaag zal Delta/Zeelandnet ook de resterende 2 publieke HD kanalen gaan doorgeven.
    Dit in verband met niet achter blijven in belangrijk HD jaar.
    Ze zitten nu in het HD-pakket van de kabelaar.
    bron: http://www.delta.nl/thuis/televisie/digitale_tv/hd_tv/
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  25. #325

    Standaard

    HD op Xtra smartcard C.D.:
    Het is nu ook mogelijk om bij Canal Digitaal een premium-pakket voor je extra smartcard aan te vragen.
    Dit geld dus voor hd, maar ook voor eredivisieLive of Film1 en sport1.
    Het is wel opnieuw betalen en niet eens minder vanwege je grootverbruik.
    Dit is vanaf vadaag o.a. via internet te regelen.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2850
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

Pagina 13 van 54 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •