Pagina 23 van 54 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1327 worden weergegeven.
  1. #551
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    MTV vind ik dan weer een welkome aanvulling. Met name door de HD concerten. Dat is toch wel erg lekker!
    Dat is waar.
    Had die zelf nog niet gezien, zal ze eens in de gaten houden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #552

    Standaard

    mtv is inderdaad de moeite waard
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat is waar.
    Had die zelf nog niet gezien, zal ze eens in de gaten houden.
    Ik vind het aanbod wel meevallen van canal digitaal. Maar ik kan dan ook minimaal vier satellieten tegelijk ontvangen. Het hd pakket is heerlijk voor die 5 euro per maand. Momenteel is sport1 en film1 hd zelfs fta vanwege een foutje bij cd...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #554
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik vind het aanbod wel meevallen van canal digitaal. Maar ik kan dan ook minimaal vier satellieten tegelijk ontvangen. Het hd pakket is heerlijk voor die 5 euro per maand. Momenteel is sport1 en film1 hd zelfs fta vanwege een foutje bij cd...
    Nu wel ja, maar in het verleden as dat wat minder.
    Ik heb overigens ook gewoon CD nog, hier en in het buitenland..
    Maar voor HD heb ik vooralsnog de keuze gemaakt voor UPC.
    Maar stel het moet kan ik zo over.
    Moet ik wel een derde LNB plaatsen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Volgens de nieuwe wet zijn na 1 jaar lidmaatschap, alle abonnementen maandelijks op te zeggen. Dus waarom wachten......
    Je gaat een verlenging van het contract aan voor een jaar. Dáárna kun je maandelijks opzeggen. Helaas, maar zo werkt het overal wel (zie mobiele abonnementen).
    Het aantal tv-kijkers tot 30 jaar zal in 2012 gehalveerd zijn als zenders niet mee veranderen met de HD-technieken en voordelen van internet.

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    @bosmeneer: mee eens dat het achteraf heeft tegengevallen de afgelopen paar jaar.
    Dus overstappen op canal digitaal zou nu een meerwaarde hebben.
    Maar er waren ook tijden dat dat karig was en wat bieden zij in de toekomst?
    Je moet een keer wat gokken, al had ik telkens nog de hoop op verbetering.
    In mijn geval zit ik met 3 in 1 abonnement in combinatie met mijn huurbaas vast aan de kabel, in mijn geval upc.
    Technisch heeft volgens mij HD via de kabel de beste beeldkwaliteit en met het UPC aanbod is best te leven hoor.
    Het is voornamelijk de Native HD invulling van de zenders zelf die tegenvalt.
    Waar kijk je nu naar als alternatief?
    Canal Digitaal ken ik niet qua kwaliteit, maar de free-to-air HD-zenders lijken me een interessant aanbod. Maar ik zit nu ook vast aan een appartement waar ik geen schotel mag plaatsen. Of ik moet m'n balkon opofferen...

    Ik kijk dus nog wel HD zenders en het gewone aanbod welke UPC biedt.
    Het aantal tv-kijkers tot 30 jaar zal in 2012 gehalveerd zijn als zenders niet mee veranderen met de HD-technieken en voordelen van internet.

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Mijn aandacht werd getrokken door het stukje over de populariteit van HD documentaires en dat men daar meer van verwacht toe te voegen. Animal Planet HD en NGC Wild zijn dan logische toevoegingen. Qua HD content (prachtige natuurdocumentaires) lijken mij deze zenders momenteel een betere toevoeging dan de SBS kanalen. Haalt niet weg dat ik deze ook graag zie verschijnen.
    Klopt, het verbaasd mij ook.

    Ik weet natuurlijk niet onder welk publiek het onderzoek is gehouden. Maar ik kan me voorstellen dat de HD-kijkers met ervaring (oftewel de early adaptors) wel méér willen dan natuurschoon en sport. Ik heb genoeg HistoryHD en EurosportHD gezien, maar iedereen die nu pas in een HD-pakket stapt is er nu tevreden mee en wil het sport en de natuurdocumentaires wellicht zien.
    Het aantal tv-kijkers tot 30 jaar zal in 2012 gehalveerd zijn als zenders niet mee veranderen met de HD-technieken en voordelen van internet.

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    mtv is inderdaad de moeite waard
    Daar ben ik het dan weer niet mee eens

    Als je de normale videoclips ziet en daarvan het aantal telt wat in HD wordt uitgezonden is dat bizar weinig. En de concerten zijn slechts een klein aantal en worden ook nog eens keer-op-keer herhaald.

    Vergeet niet dat MTVNHD al langer bestaat en ook de makers op de hoogte zullen zijn dat hun clip in HD kan worden uitgezonden. Maar blijkbaar vindt de muziekindustrie het niet nodig er geld in te steken? Anders had ik wel meer clips gezien in HD?
    Het aantal tv-kijkers tot 30 jaar zal in 2012 gehalveerd zijn als zenders niet mee veranderen met de HD-technieken en voordelen van internet.

  9. #559

    Standaard

    Penthouse HD bij Caiway, bron: totaaltv.nl
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #560

    Standaard

    NOS bijna heel wk in HD:
    op 1 wedstrijd tegelijkertijd en eigen nos beelden vanuit afrika na,
    zijn alle wedstrijden in native HD op ned1hd.
    bron: totaaltv.nl
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  11. #561

    Standaard

    Uitbreiding HD pakket Delta met o.a. RTL 4 HD. Dit nog voor het WK. Vanaf september komen daar nog 4 HD zenders bij, waaronder RTL 5, 7, en 8. Welke andere zenders erbij komen is nog niet bekend. De prijs van het HD pakket blijft 9,95e.

    Bron: Piet Boon blog
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Uitbreiding HD pakket Delta met o.a. RTL 4 HD. Dit nog voor het WK. Vanaf september komen daar nog 4 HD zenders bij, waaronder RTL 5, 7, en 8. Welke andere zenders erbij komen is nog niet bekend. De prijs van het HD pakket blijft 9,95e.

    Bron: Piet Boon blog
    Uitzendingen in .....SD+..native HD is te verwaarlozen !!!

  13. #563

    Standaard

    Gister viel me op dat SBS6 HD, Veronica HD en Net5 HD inmiddels bij Ziggo toegevoegd zijn.
    Heb zelf geen HD pakket en in tegenstelling tot eerdere beloftes zijn deze zenders geen onderdeel van het basis pakket dus ik krijg zelf een foutmelding maar ik ga er vanuit dat deze zenders wel al gewoon werken. Planning was 1 juni. Maar ja als Ziggo geld kan verdienen doen ze dat meteen.

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    Uitzendingen in .....SD+..native HD is te verwaarlozen !!!
    Hou toch eens op. We weten nu wel dat het ratio aan native HD nog niet extreem hoog is. Het continu blijven herhalen verandert hier niets aan.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #565

    Standaard

    Het Duits dames elftal zag er gisteravond anders strak uit in native hd ..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #566

    Standaard

    Wat ga ik nu eigenlijk extra betalen bij Ziggo als ik het HD pakket wil met ook de SBS zenders in HD (RTL zenders zijn er geloof ik nog niet bij Ziggo toch?)

    Op de site van Ziggo zie ik namelijk 2 verschillende prijzen: €3,95 en €5,95 en bij beiden staat dat het alleen om Discovery, National Geo en History in HD gaat...


    edit: sorry, iets te snel gelezen denk ik. ik zie nu een aantekening op de site staan dat het per 1 juni €5,95 wordt omdat dan de SBS zenders erbij zitten. Gaan we straks weer €2 omhoog als RTL er ook bij komt....??

  17. #567

    Standaard

    RTL HD is er bij Ziggo inderdaad nog niet, zouden wel ooit gaan komen.
    Over een eventuele prijs verhoging als die er komen is ook nog niks, bij mij, bekend.

    Ik ben het overigens ook erg oneens over de prijs van € 5,95 omdat de SBS zenders er bij zijn gekomen.
    Ik heb geen HD pakket omdat ik € 3,95 voor herhalings zenders als Discovery te veel vind. Toegegeven het is mooi, maar a een maand heb je alles gezien en hoef je een maand of 3 niet meer te kijken tot er weer wat nieuws te zien is (al is dit heel langzaam aan het wijzigen geloof ik).
    Vervolgens schreeuwt ziggo dat ze simulcast niet willen laten betalen en doen ze het nu toch....

    Wij, de klanten, zouden graag meer HD zenders willlen dus dan maar betaalt. En wij kijkers zouden liever naar Family 7 kijken dan naar Pro7 (die toch heel regelmatig films uitzond die de nederlandse zenders nog niet hadden. Of zelfs eigen unieke programma's.

    Maar goed ik heb een lange klachten brief die binnenkort opnieuw naar Ziggo gaat waar ik dan een eerlijk antwoord op verwacht.

  18. #568

    Standaard

    Precies. Ik vind ook alleen de SBS zenders enigszins interessant in HD. Discovery kijk ik wel regelmatig, maar hoorde ook al dat het HD kanaal vaak hetzelfde laat zien. Dan vind ik bijna €6 toch best veel. Ik dacht in het begin dat ik me heel erg zou gaan storen aan het kwaliteitsverschil tussen Ned 1,2 en 3 HD en de gewone SD zenders, maar mijn Humax geeft het allemaal goed door, dus ik wacht nog even denk ik...

  19. #569
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker Bekijk bericht
    RTL HD is er bij Ziggo inderdaad nog niet, zouden wel ooit gaan komen.
    Maar goed ik heb een lange klachten brief die binnenkort opnieuw naar Ziggo gaat waar ik dan een eerlijk antwoord op verwacht.
    Ben bang dat die brief vooral wat doet aan je eigen gemoedstoestand.
    Verwacht iig een standaard antwoord
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Precies. Ik vind ook alleen de SBS zenders enigszins interessant in HD.
    Persoonlijk mis is vooral Net5HD, en bij UPC de rare gefixeerde plaatsing van de HDzenders. Maar er is wel onlangs geconstateerd dat de SBS groep het magerste native HD aanbod heeft.

    Ik denk dat de meeste kabelaars zullen zeggen dat het een vrije keuze is of men HD neemt, en u kunt toch niet anders, echte concurentie is er niet. Mischien ook de enigste reden van CD om momenteel de meeste HDzenders aan te bieden. Want dat is het enigste alternatief.

    Op het moment dat de SBS groep bij UPC wordt toegevoegt, ben ik best tevreden. Alle NL zenders in HD, althans het platform staat er. Dat is voor trage Nederlandse begrippen toch vrij snel. Sterker nog, ik had een veel stuggere houding t.o.v. HD verwacht. Plus dat ik weer normaal kan zappen zonder steeds terug te moeten vallen op de SBS groep. Die simulcast discriptor zie ik voorlopig niet gebeuren.

    Het aanbod in native HD zie ik toch steeds meer toenemen, vooral bij RTL.
    Ik ga er altijd maar weer vanuit dat over een jaar, we met een knipoog kunnen terugdenken aan dit soort discussies. Ben alleen bang dat als men echt gaat inzetten op HD (wat men nu zeker nog niet doet), men daar nog meer geld uit wil halen. Zeker zolang er geen gezonde concurrentie heerst in kabelboerenland.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-05-2010 om 12:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #570

    Standaard

    Dat is altijd weer jammer dat het addertje later weer een python wordt...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #571

    Standaard

    Hoe zal de plaatsing zijn van de SBS zenders bij Ziggo? SBS6 gewoon op 6 bijvoorbeeld, zoals dat nu ook met 1, 2 en 3 is?

  22. #572
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik weet niet of Ziggo nu dus al een simulcast discriptor gebruikt, maar als NLD1 HD bij jouw op één staat, zal dat met SBS6 HD niet anders zijn.

    Staat NLD 1 HD op bijvoorbeeld 71 zoals bij UPC, dan moet je hopen dan men een simulcast gaat gebruiken. deze herkend dan wat voor soort box je hebt, en ruilt de SD zenders om voor de HD versies.
    Meestal komt de SD versie dan op bijv. 71 te staan.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-05-2010 om 13:26
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik weet niet of Ziggo nu dus al een simulcast discriptor gebruikt, maar als NLD1 HD bij jouw op één staat, zal dat met SBS6 HD niet anders zijn.

    Staat NLD 1 HD op bijvoorbeeld 71 zoals bij UPC, dan moet je hopen dan men een simulcast gaat gebruiken. deze herkend dan wat voor soort box je hebt, en ruilt de SD zenders om voor de HD versies.
    Meestal komt de SD versie dan op bijv. 71 te staan.

    Bij Ziggo staat Ned 1 HD op nummer 1 en Ned 1 SD op 71

  24. #574

    Standaard

    Ja en nee,
    Ziggo gebruikt de discriptor en Ned1 HD staat dan ook op 1 en de SD op 71.
    Omdat de SBS zenders echter in een extra abo zitten wordt voor deze zenders de discriptor niet gebruikt. SBS6 staat op 66, Veronica HD op 68 en Net5 HD op 69.
    Deze indeling is gedaan om vervolgens ook RTL op die manier er in te weven.
    Dus 64 RTL 4 HD etc.

    Die standaard brief heb ik al liggen. Daarop stond dat ik moest bellen als ik meer info wilde. Ik bellen dus....
    Meneer die info heb ik niet kan ik niet geven etc maar volgens mij is het GELD wat de reden is. Kan ik dat op papier krijgen.. Euh, het is mijn gedachte niet die ziggo mij zegt, het beste kunt u uw vraag per brief stellen... Maar dat heb ik al gedaan en die verwijzen me naar u (telefoonnummer)... Ja maar.... ja en nu aan wie kan ik de vraag om een fatsoenlijk antwoord te krijgen dan sturen? We bellen u terug...
    Tijdje later. Stuur hem maar opnieuw naar het normale adres en dan zorgen we dat die op de juiste wijze goed beantwoord zal gaan worden...

    Dat ga ik dus dan maar doen.

    Het zal niks veranderen maar ik wil gewoon eens een fatsoenlijk antwoord op een vraag hebben en niet alleen we hebben Ned1 HD etc toegeveogd dus u moet niet zeuren dat u in totaal 9 zenders minder heeft dan 2 jaar geleden en toch nog het zelfde betaald. Of zelfs € 13,95 per maand meer als je de zenders die wij eerst in het totaal pakket hadden zitten + de gratis toegezegde zenders wil hebben.

  25. #575
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ok dat wist ik nog niet eens...
    Klote zo..., euh, UPC...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 23 van 54 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •