Pagina 28 van 54 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1327 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    wanneer ga je eens je onderschrift aanpassen johan?
    en upc loopt hierin natuurlijk weer achterop lijkt me beter
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  2. #677

    Standaard

    tja die is wel steeds pijnlijker aan het worden.
    Hij zei dat ongeveer toen die rtl hd's werden toegevoegd toch?
    Nou sindsdien is er nog geen SBS hd, ondanks 8 maanden zeggen te onderhandelen.
    Wel per 3 mei MTVNHD ("iets" te veel herhaling, maar wel juiste beeldverhouding bij de meerendeel SD clips).
    Toen ook Eén HD, maar die krijgen ze denk ik gratis. Terecht, want sinds de tour af is, is er ook geen native hd meer te vinden.
    Ja daar loopt upc lekker voorop hoor........

    Ik hoop dat die meneer Lochtman hem zelf ook nog een keer terugleest en er eens mega slecht van slaapt.
    Als je de volgende keer weer zoiets zegt met je grote mond, dan moet je maar eens je best doen om het waar te maken.
    Als dat betekend dat je eens een keer in je buidel moet tasten in plaats van je zakken te vullen, dan moet dat maar eens.
    Misschien voel je je daarna een stuk beter, met een waardig HD pakket dat aan je belofte voldoet, ik in ieder geval wel
    en velen, die jouw belofte telkens lezen onder mijn posts, met mij ook.

    @john: ik laat m voorlopig maar even staan. Dat is precies waar dit topic om draait. Beloftes maken schuld.
    Laatst aangepast door johanhoitink : 29-07-2010 om 12:38
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  3. #678

    Standaard

    Voorop lopen doen ze zeker niet, maar ik vind de kritiek op UPC wel iets te hard. Ja, ik vind het ook jammer dat ik voor SBS6, Net5 en Veronica nog moet terugschakelen naar SD. In plaats van zappen door HD kanalen. Ook andere kanalen mis ik. Bijv. BBC (One), Animal Planet, NG Wild, Canvas (voor de volledigheid), ESPN, Disney Cinemagic, Sundance, ZDF, ARD etc.

    Maar doen ze het echt zo slecht? Nee, vind ik niet. Ze halen het niet bij de koplopers CD en Caiway, maar ze hebben toch best een aardig pakket. Zeker in vergelijking met andere HD aanbieders. Hoeveel zenders heeft Ziggo? Tele2? KPN? Delta?
    Het is begrijpelijk dat de consument heldere communicatie wil en de verwachting heeft dat de SBS zenders er eigenlijk al hadden moeten zijn. Het liefste willen we een volledig HD pakket en kan het niet snel genoeg gaan. Maar een jaar geleden hadden we nog een pakket zonder RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, MTVN HD, VRT. Daar komt dit jaar ongetwijfeld nog minimaal SBS6, Veronica en Net 5 bij. Wellicht nog enkele andere zenders. Best een aardige stijging dunkt mij.

    Ik denk dat het naast de gewilde groei ook de communicatie niet meewerkt. Er wordt zoveel gespeculeerd over geruchten, die uiteindelijk niet waar blijken (ik heb van een klantenservicemedewerker gehoord dat...). Hoe vaak zijn er nu al geruchten verspreid dat SBS er binnen een paar weken bij zou komen? Dat werkt zeker niet bij en zorgt voor een teleurstelling, die niet eens direct aan UPC is te wijten. Het enige dat UPC tot nu toe heeft aangegeven, is dat ze nog niets exact kunnen zeggen over deze zenders. Ze werden verwacht voor Q2, maar dat is niet gehaald. De rest is er via speculatie bij verzonnen. Voor BBC HD is dat hetzelfde. Ze hebben nooit een datum genoemd. Helaas in dat geval. Misschien hadden ze daar beter hun mond kunnen houden.

    Gewoon rustig afwachten is het devies.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #679

    Standaard

    timmie dat mag wel zo wezen maar ten opzichte van canaal digitaal missen ze de helft van de hd zenders
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  5. #680

    Standaard

    wachten doen we al best lang en betalen ook.
    Roddels zijn roddels, dat ben ik met je eens. Maar een belofte als die van dhr. Lochtman....
    23 Feb 2010 -Ivo Lochtman- "2010 is het jaar waarin HDTV definitief zal doorbreken in Nederland en UPC zal hierin weer voorop lopen"

    goed..antwoord op je vraag over wie hoeveel HD kanalen heeft:

    Caiway: 24 + optioneel film1 HD, sport 1 HD, Eredivisie live HD
    Canal Digitaal: 20 + optioneel film1 HD, sport 1 HD en free to air o.a. BBC HD en Luxe tv HD
    Glashart (xms): 15 + optioneel Eredivisie live HD
    UPC: 14 + optioneel film1 HD, sport 1 HD
    KPN: 14
    Ziggo: 10 + optioneel film1 HD, sport 1 HD
    Delta: 9
    Tele 2: 3

    niet echt mijn defenitie van voorop lopen.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  6. #681

    Standaard

    @timmy: goeie hd kanaalsuggesties die je noemde. Espn HD en sundance HD zou ik ook graag zien.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  7. #682

    Standaard

    Dank je!

    Tsja... 2010 is nog niet voorbij en wie weet wat men allemaal aan het voorbereiden is. Ik verwacht in de zomer sowieso niets. Dat is marketingtechnisch gewoonweg minder interessant. Velen zijn immers op vakantie en zijn dus niet te bereiken. Niet heel effectief. Op zijn vroegst verwacht ik eind augustus de eerste toevoegingen. En wie weet doen ze het wel net als Caiway; ineens heel veel erbij en veel marketing daar omheen. Er schijnt immers genoeg in de pijplijn te zitten.

    Overigens wil het niet zeggen dat ik niet ongeduldig ben. Ik kijk ook geregeld op de forums en bijv. Totaaltv of er al nieuws is. Heb ook liever gisteren dan vandaag mooie nieuwe HD zenders.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #683
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk idd dat we gewoon eerst het nieuwe tv sezioen moeten afwachten. Als er iemand goed in zwijgen is dan is dat UPC wel. Maar ze moeten niet steeds het onderste uit de kan willen halen ten koste van de consument. Maar goed stel je switcht nu, zal je net zien dat er van alles gebeurt. Jarenlang was ik als CD klant de dupe en was UPC aantrekkelijker. Nu lijkt CD de betere, maar dat kan in een paar maanden weer andersom zijn.
    Ik wacht gewoon lekker af.
    Het jaar is nog niet om, dus mijn theorie "Over een jaar lachen we hierom" kan nog steeds.
    En anders word ik boer, en iets met de tandarts....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    Geen belofte, maar een roddel:
    User "Picaan" van chelloo.com forum zegt gisteren van een UPC mederwerker gehoord te hebben,
    dat de SBS HD's per 31 augustus bij UPC toegevoegd zullen worden.
    Of het enige waarheid is, twijfelt hij zelf zoiezo al aan:
    "Volgens een UPC medewerker die ik gisteren sprak komen SBS6HD,VeronicaHD en NET5HD per 31 augustus.
    Nou, geloof er geen snars van, maar we zullen wel zien. Ik kijk deze zenders nu via de satelliet en in de meeste gevallen heb ik twee mooie zwarte balken aan de zijkant."

    bron: reactie 2 in topic http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=36464.0
    Vandaag en gisteren stond (staat) er in Hilversum en truck van UPC waar je met alle klachten en vragen naar toe kon gaan.
    Dat heb ik dus gedaan.

    Vraag 1: Ziggo en Tele2 gaan eredivie-live in HD uitzenden, blijven jullie achter of gaan jullie hier ook snel in mee?
    Antwoord 1: Wij kunnen hierin niet achterblijven en zullen dit zeer zeker gaan aanbieden. Alleen hebben wij nog geen idee per wanneer.

    Vraag 2: Wanneer gaan jullie Veronica en SBS in HD doorgeven? Jullie blijven hier nogal achter in vergelijking met Ziggo.
    Antwoord 2: Wij geven Veronica al in HD door...
    Hierop heb ik hem gemeld dat niet het geval waarop hij stug bleef volhouden van wel. Uiteindelijk is hij het bij zijn meerdere gaan na vragen en kwam met een folder naar buiten dat dit inderdaad niet et geval was. Hij (zijn meerdere) wist wel te melden dat dit per Oktober/November wel doorgegeven zou worden.

    Lekker, iemand die vragen moet beantwoorden van een product die hijzelf niet kent...

  10. #685

    Standaard

    Wow... nu weten we dus nog niets.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #686

    Standaard

    Ik heb gelukkig wel een tv-aanbieder die zowel de RTL- als de SBS-zenders in hd doorgeeft, en tot het eind van het jaar nog gratis ook. Maar de hoeveelheid hd-content is echt teleurstellend. Een paar Amerikaanse series, meestal in 720p, dan heb je het wel gehad. Ik kan je wel vertellen dat ik daar geen geld voor ga betalen. Kortom: jullie missen nog niet zo veel.

  12. #687

    Standaard

    RTL en SBS zenden alleen in 1080i uit. Het percentage content zal waarschijnlijk met het nieuwe seizoen stijgen. Zo zullen er een aantal live programma's over gaan naar HD. Vergeet niet dat de meeste omroepen/zenders nog geen jaar bezig zijn met HD. Ik ben het er wel mee eens dat ze de content flink mogen uitbreiden met het nieuwe seizoen. Zeker aangezien het bereik groter is geworden en er extra voor betaald wordt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #688

    Standaard

    Vanwaar die sympathie voor het percentage HD t.o.v. SD?
    Ik ga toch ook geen prijzige italiaanse ijssalon beginnen en aan 92% waterijsjes geven. (metafoor in vakantie stijl)
    Misschien moet ik mijn ergernis wel iets beter verdelen over niet alleen upc, maar ook over de HD content aanbieders (of het gebrek daaraan).

    Dan die slag om de arm in de trend van, "ja maar het jaar is nog niet voorbij dus die belofte van upc kan nog kloppen".
    Toen upc zei dit jaar voorop te lopen, dacht ik niet dat er eind dit jaar mee bedoelt werd, want dat betekent dat je volgend jaar voorop loopt.
    Ondertussen zijn wij weer een jaar verder met een prijzig abonnement, dat een halfgevuld luchtkasteel blijkt te zijn.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #689
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die prijzige ijssalon hierom de hoek (lees: Roma) moet wel een veel beter ijsje maken dan zijn collega verderop in de straat anders gaat hin falliet. Hier heeft UPC totaal geen last van. Ze hoeven niks want er is geen echte concurrentie. Ja CD, maar een schotel plaatsen is vaak toch een dillema.
    Datzelfde geldt voor de native content. Alleen wij de HDTV fanatici verwachten meer, terwijl de massa's het of niet uitmaakt of niet eens zien, immers hun scherm geeft 24 uur per dag 1080i aan.
    Pas als er flink wat geld valt te verdienen doordat de vraag hoog is zal men genoodzaakt zijn overstag te gaan.
    Niet voor niets ligt de aandacht nu meer bij 3D, omdat men denkt dat daar wat te halen valt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #690

    Standaard

    Er lopen hier twee discussies door elkaar. Enerzijds de discussie over het aantal kanalen in het aanbod van UPC(,ziggo, etc). Anderzijds over het aanbod in native HD op deze kanalen. Zoals je goed inziet met je metafoor. Als de leverancier niet alle ingredienten goed aanbied, kan de ijssalon geen perfect ijsje fabriceren. Hij zal dus af en toe dat waterijsje moeten verkopen of voor minder smaken gaan.

    1. Het aanbod is het afgelopen jaar uitgebreid. Wellicht niet zo hard als de liefhebber wil, maar het is uitgebreid. Niet alleen met RTL kanalen, maar ook Een HD en MTVN HD. Dat we meer verwachten ligt voor een belangrijk deel bij UPC. Zij stellen immers voorop te willen gaan lopen in 2010. Het jaar is echter nog niet om. Nu voorzie ik 4 belangrijke momenten waarbij ze dat kunnen doen. 3 zijn (sport)evenementen (Olympische Spelen, WK, Schaatsen) en het nieuwe TV seizoen in September. Ik gok erop dat ze het WK niet gehaald hebben en nu voor het nieuwe TV seizoen willen gaan. Daarmee komen we aan bij punt 2.

    2. De content is nu nog niet optimaal. Nu wil ik niet klakkeloos uit gaan van de Totaal TV gids, want het blijkt keer op keer dat films wel in HD worden aangeboden, maar dit niet vermeld staat.
    Het afgelopen jaar zijn veel kanalen begonnen met HD uitzendingen. Mijn interpretatie is dat veel kanalen zo snel mogelijk wilden inspringen, toen ze zagen dat de concurrentie dit deed. Ze waren niet echt voorbereid. Maar zie dat de Publieken wel een aantal mooie series in HD hebben aangeboden; Mad Men, Bernhard, die andere koninklijke serie. Maar ook dat treinprogramma of God van de Lage Landen. Of wat te denken van het WK? Ook Net5 heeft voorzichtig geprobeerd stappen te zetten met een NL HD product. Daarnaast zijn er verschillende series aangeboden zoals CSI, House, THe Pacific, Bones. Haalt niet weg dat er ook belangrijke kansen zijn gemist. Voor het komende seizoen lijkt het er beter uit te gaan zien, met meer series en programma's van NL bodem in HD (Pauw en Witteman, DWDD, Hart van Nederland, Shownieuws). Op dit moment is het nog wel enigszins koffiedik kijken, maar het lijkt erop dat ze de boot niet willen missen en meer en meer in HD gaat uitzenden.

    Kortom; ik zie het aanbod in zowel kanalen als content ook graag snel uitbreiden. Het liefste heb ik ook ruim 27 kanalen, zoals bij Caiway. Maar om nu te zeggen dat het absoluut kommer en kwel is, gaat voor mij wat ver. Al snap ik die frustratie zeker wel.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #691

    Standaard

    HD vermelding binnenkort in alle gidsen mogelijk!:
    Tot nu toe ging de totaalTV redactie zelf op onderzoek, maar vanaf 6 september gaan zoiezo de publieke omroepen het zelf doorgeven aan het MIS.
    Dit is een bedrijf dat de programma info voor de meeste gidsen verzorgt.
    Later zullen SBS en RTL dit voorbeeld ook volgen en heeft dan iedere gids de mogelijkheid native HD te vermelden.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=3489
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  17. #692

    Standaard

    Eredivisie Live in HD bij UPC! Op de valreep bericht van UPC. UPC zal Eredivisie Live in HD doorgeven. Aldus het nieuwskanaal van UPC. Je hebt het HD abonnement en Eredivisie Live nodig om te kunnen kijken. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Nu hopen dat dit een aanzet is van UPC tot meer HD geweld om de belofte van koploper na te komen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #693

    Standaard

    Je kunt beter zeggen; nu kan het nog.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #694

    Standaard

    Weet iemand of UPC Eredivisie Live ook (weer) als pay-per-game gaat aanbieden?
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  20. #695

    Standaard

    Er komt in ieder geval eind dit jaar nog een on demand gedeelte van eredivisie live, maar jij bedoelt: geen abonnementsgeld, maar per wedstrijd betalen. Toch?
    geen idee, Claudio misschien?
    ps: vanaf kwartfinales komt ook de europaleague in HD op eredivisie live 1 HD bij UPC!
    bron: http://www.upc.nl/over-upc/nieuws/pe...upc-nederland/
    Laatst aangepast door johanhoitink : 06-08-2010 om 19:00
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  21. #696
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als ik op kanaal 15 kijk naar UPC LIve. (Zo heet dat tegenwoordig) Dan kan ik nog steeds op een wedstrijd klikken, dus ik neem aan dat er wat dat betreft niets is veranderd. Ik heb een abo, dus dat geeft hij bij mij aan. (hij bij mij ???) Er staat zelfs dat ik kan gaan genieten van deze wedstrijd, en dat is best vreemd want dat is nog helemaal niet bekend. Overigens zie ik niet de optie voor HD, maar ik neem aan als de wedstrijd op EL 1 kiest, je de simulcast kan zien. Maar dat zou ook zomaar alleen voor abonnee's kunnen zijn. Immers de NOS zondt vandaag ook de sammenvatting niet in HD uit i.v.m. rechten. Zou natuurlijk een mooi UPC lokkertje voor HD pakket kunnen zijn, vandaar de lange onderhandeling... (puur speculatie..)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #697

    Standaard

    Dan zit daar het probleem. Kanaal 15 wordt niet ontvangen. Ik krijg de melding dat er een signaalverlies is. Alle overige zenders worden wel goed doorgegeven. Dan zal ik even UPC contacteren.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hklink Bekijk bericht
    Dan zit daar het probleem. Kanaal 15 wordt niet ontvangen. Ik krijg de melding dat er een signaalverlies is. Alle overige zenders worden wel goed doorgegeven. Dan zal ik even UPC contacteren.
    Hier hebben wij hetzelfde probleem. Op Eredivisie Live HD wordt weergegeven dat er signaalverlies is. Daarbij worden de normale kanalen van RTL (4,5 en 7) ook niet meer goed weergegeven.

  24. #699
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij mij doet alles het gewoon goed. regio ASD.
    Maar zoals ik al zei, ik heb een abo..., misschien wel daarom?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #700

    Standaard

    Ik heb geen abo en kan kanaal 15 wel ontvangen en kiezen uit een aantal wedstrijden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 28 van 54 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •