De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: Boondock Saints

  1. #1

    Standaard Boondock Saints

    Fox Home Entertainment have announced the US Blu-ray Disc release of The Boondock Saints on 10th February 2009 priced at $34.99 SRP. In this tale of modern day morality, twin brothers surrender their humanity to take on the underworld and rid the Earth of those that bring evil. These “saint” siblings take it upon themselves to clean the streets of criminals, carrying out their vehement actions according to their creed that “the laws of God are greater than the laws of man.” This ideology inspires an FBI agent assigned to capture the violent brothers, along with the public at large to support their questionable means to an end.

    Features include:
    • 1080P Widescreen
    • English 5.1 DTS-HD Master Audio
    • English, French and Spanish subtitles
    • Outtakes
    • Seven deleted scenes
    • Director’s Cut seamlessly branched
    • The Boondock Saints theatrical trailer
    • Norman Reedus, Sean Patrick Flanery, Willem Dafoe, Billy Connolly and Troy Duffy Filmographies
    • The Boondock Saints script
    • Audio commentary with writer/director Troy Duffy
    • Audio commentary with actor Billy Connolly


    dvdtimes
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Nice, blijft een van mijn favoriete films.
    Vind de cover er ook wel goed uit zien.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  3. #3

    Standaard

    Mooi ! Vette film ook, mogelijk dat ik deze wel ga aanschaffen zodra die uit is.

  4. #4

    Standaard

    Deze moet ik hebben!!! Beste film ooit, in mijn ogen.
    Maar vindt het een beetje vreemd dat op de cover de A's zonder streep erboven zijn....
    kijk zoals hier...

    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  5. #5

    Standaard

    Zul je een hoop mensen een plezier mee doen met deze bd uitgave. Is voor mij nog steeds een raadsel: veel van mijn vrienden vinden dit een geweldige film maar ik 'pak' het niet. Vind de film teveel meeliften op (betere) voorbeelden, maar zoals gezegd ik sta behoorlijk alleen.

  6. #6

    Standaard

    Idd een geweldige film, eentje met een in development-hell bevindende sequel waarvan je je zou moeten afvragen of die dan er ook echt moet komen....
    Overigens hoop ik dat deze ook in Europa uitkomt, want Fox brengt alles in de US uit met een zone-codering...

  7. #7

    Standaard

    oh cool!

    10 februari, dan komt ook Donnie Darko =D

    (en ben ik jarig )

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    oh cool!

    10 februari, dan komt ook Donnie Darko =D

    (en ben ik jarig )

    haha ik ben er toen ook "uitgekomen"
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #9

    Standaard

    Jeeej lang leve 10 februari!
    The future is Blu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Idd een geweldige film, eentje met een in development-hell bevindende sequel waarvan je je zou moeten afvragen of die dan er ook echt moet komen....
    Overigens hoop ik dat deze ook in Europa uitkomt, want Fox brengt alles in de US uit met een zone-codering...

    Dan wordt ik gek als deze niet op m'n ps3 kan !!!
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Idd een geweldige film, eentje met een in development-hell bevindende sequel waarvan je je zou moeten afvragen of die dan er ook echt moet komen....
    Overigens hoop ik dat deze ook in Europa uitkomt, want Fox brengt alles in de US uit met een zone-codering...
    Filmen schijnt inmiddels al begonnen te zijn: http://www.imdb.com/title/tt1300851/

    Ziet er goed uit deze uitgave.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    ik zou er niet te hard op rekenen, want ze roepen het al 5 jaar.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  13. #13

    Standaard

    De Blu-Ray van deel 1 ligt vanaf vandaag in de schappen. Aanduiding: Full HD 1080. Ik ben benieuwd (maar niet hoopvol .
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Idd een geweldige film, eentje met een in development-hell bevindende sequel waarvan je je zou moeten afvragen of die dan er ook echt moet komen....
    Overigens hoop ik dat deze ook in Europa uitkomt, want Fox brengt alles in de US uit met een zone-codering...

    Komt hier zeker uit! heb hem al besteld bij dvdoutlet. Als het goed is komt de film vandaag uit. Nu maar hopen dat de kwaliteit goed is en dat het 1080p is.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  15. #15

    Standaard

    Iemand deze Blu-ray al binnen? Ben benieuwd of hij bevalt.

  16. #16

    Standaard

    Ja ik wil ook wel weten hoe de kwaliteit is. Extra's boeien met niet zo voor dat geld
    hij zit namelijk ook in de 2 voor 25. Dan bestel ik ook gelijk Traffic.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #17

    Standaard

    Wat is het verschil met deze en de orignele versie?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #18

    Standaard

    *BUMP*

    Weet iemd al iets van een nederlandse / Europese uitgave ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  19. #19

    Standaard

    Zoek eens bij de recensies op deze site.

  20. #20

    Standaard

    idd, zag hem gisteren nog voor (ik dacht) 10 euro liggen bij de Free Record Shop. Niet meer dan 15 euro in ieder geval. Check that!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  21. #21

    Standaard

    12,99 Frs

  22. #22

    Standaard

    Misschien een beetje laat, maar weet iemand of the Truth and Justice editie uit Amerika regiovrij is? De eerste editie van de film was dat namelijk niet.
    Op Blu-ray.com krijg ik geen reactie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •