De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Traderlist

  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Ik zie het ja, wellicht is er een probleem met de server of er zijn achter de schermen werkzaamheden gaande. Hopelijk is het snel opgelost

  3. #3

    Standaard

    Hij doet het weer!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Bij wie van de crew kan ik eigenlijk terecht als ik dubbele (dus ongeldige) plussen in de lijst heb? Toevallig heb ik deze week twee plussen uitgedeeld, die ik vervolgens retour kreeg in de vorm van een door hen opnieuw aangemaakte plus.

    Niet het einde van de wereld, en ervan wakker liggen doe ik allerminst, maar het staat wat slordig. Zelf corrigeren kan naar mijn weten ook niet. (?)

    Ze staan onder mijn "gegeven maar niet terugontvangen".
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #5

    Standaard

    Je kunt het beste Sander Haarmans dan even een PM sturen

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je kunt het beste Sander Haarmans dan even een PM sturen
    Thanks voor de snelle reply.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  7. #7

    Standaard

    Helaas klopt dit niet helemaal, het is nog niet mogelijk om reeds uitgedeelde en goedgekeurde plusjes of minnetjes te verwijderen. Hier wordt aan gewerkt!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    In dit geval was het nog wel mogelijk, omdat de plusjes nog niet waren goedgekeurd. Ik heb nu één King Kong & Miami Vice van Daniël V. verwijderd.
    Voor de rest laat ik het aan Sander over.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Hoe kan het dat iemand die in de traderlijst 4 minnen heeft, en daar dus ook aangeduid staat met een bliksemschicht erachter hier wel nog gewoon een topic open heeft staan om te verkopen, en ook gewoon 3 tradersterren achter zijn naam heeft staan?

    Is het niet de bedoeling dat dit ook duidelijk wordt in iemand zijn naam op het moment dat iemand teveel minnen heeft staan?

  10. #10

    Standaard

    Zou je even een PM willen sturen naar Erwin de Koning met de naam van deze persoon?
    Dan pakken we het verder op.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #11

    Standaard

    Is gestuurd. Ik wacht ook nog steeds op een DVD van hem dus vandaar dat het mij opviel in de Traderlist...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Zou je even een PM willen sturen naar Erwin de Koning met de naam van deze persoon?
    Dan pakken we het verder op.

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dan wil ik DVD.nl er meteen even op wijzen, dat ze de FAQ moeten actualiseren.

    http://www.dvd.nl/plusmin.php?page=faq

    Rein Schaap is er allang niet meer en Herjan Hakkers is ook geen crewlid meer.

  13. #13

    Standaard

    Nu we het toch over de traderlist hebben....

    Mochten er ooit nog plannen zijn om de traderlist te verbeteren dan zou ik graag een linkje of knopje zien in het trader-profiel-scherm waarmee je direct naar het scherm voor het indienen van een plusje gaat, waarbij dan de naam van de betreffende trader automatisch wordt ingevuld.

    Ik zoek namelijk vaak eerst het profiel op van de persoon aan wie ik een plusje geef, en het lijkt me dus handig om dan meteen door te kunnen klikken zonder de die naam opnieuw in te hoeven vullen.

    Niet dat ik trouwens verder klachten heb over het systeem, maar het lijkt me een handige verbetering.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Niet dat ik trouwens verder klachten heb over het systeem, maar het lijkt me een handige verbetering.
    Wat ik heel erg vreemd vind is dat in de FAQ staat dat 3 minnen betekenen dat je géén traderstatus meer mag voeren, en dat dat dus doodleuk niet doorgevoerd wordt op het forum.

    Ik heb dus getracht een DVD van iemand te kopen die hier op het forum als 3star trader aangeduid staat. De DVD heb ik nog steeds niet ontvangen (wel betaald), dus ik ben op zoek gegaan in de Traderlist en het blijkt dus dat hij daar aangeduid staat met een flash onder zijn naam (al eerder 4 minnen gehad). Als ik dat van tevoren had geweten had ik natuurlijk al helemaal geen zaken met hem gedaan.

    Begrijp me goed jongens, dit is echt geen aanval op jullie systeem, en ik wil ook niet overkomen als een zeikerd, maar het lijkt me wel iets om over na te denken. Is dit aan te passen? Want het systeem waarbij 3 minnen betekenen dat je geen traderstatus meer mag voeren is juist wél hartstikke sterk!

  15. #15

    Standaard

    Het probleem is helaas de forumsoftware. Er bestond een systeem dat als iemand 3 (of meer) minnen had, er een schicht onder zijn forumnaam te zien was. Helaas is bij de migratie naar andere software en overzetten op een nieuwe server deze optie verdwenen. Vraag me niet hoe, daar heb ik geen verstand van.
    Het heeft onze aandacht, maar de technische jongens hebben veel andere dingen te doen.
    Het staat zeker op het lijstje en andere ideëen zijn ook zeer welkom. Maar verwacht niet dat het 1, 2, 3 veranderd is.
    Datzelfde geldt voor de FAQ, want blijkbaar moet daar dieper voor in de forumsoftware gegraven worden dan ik dacht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het probleem is helaas de forumsoftware. Er bestond een systeem dat als iemand 3 (of meer) minnen had, er een schicht onder zijn forumnaam te zien was. Helaas is bij de migratie naar andere software en overzetten op een nieuwe server deze optie verdwenen. Vraag me niet hoe, daar heb ik geen verstand van.
    Nu ben ik technisch niet zo verschrikkelijk begaafd, dus misschien een hele domme vraag: Hoe kan het dan zijn dat het in de tradelist wel werkt? Want bij 3 minnen wordt het in die lijst wel veranderd? Of is dit een ander systeem?

    In ieder geval goed om te horen dat er aan gewerkt wordt.

  17. #17

    Standaard

    De verwevenheid van forum en traderssysteem is vrij complex geworden. De twee hangen dan ook niet altijd meer even goed samen (het door jouw genoemde probleem is hier een voorbeeld van).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #18

    Standaard

    Een vraagje
    Safetrader ?
    Was is dat?
    Hoe?
    Criteria?
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  19. #19

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •