Pagina 21 van 24 EersteEerste ... 111718192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 576 worden weergegeven.
  1. #501
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Als je interesse hebt in mijn sub ga ik weer op zoek naar een nieuwe!
    Jij hebt ook maar een klein excuus nodig he
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Jij hebt ook maar een klein excuus nodig he
    Yep....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Yep....
    Welke sub heb je dan?
    En wat is de mooie vraagprijs eventueel?
    LG OLED65E6V / Sony UBP-X800 / Denon AVR-2313 / Denon PMA-1500AE / Front: B&W DM-683 / Center: B&W LCR-600 S3 / Rear: B&W DM-601 S3 / Sub: SVS PB-1000
    Epson TW-3200 / Kingpin LMS 210 / PS4 /

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door knightni Bekijk bericht
    Welke sub heb je dan?
    En wat is de mooie vraagprijs eventueel?
    Ik zal u een pm sturen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kayjey Bekijk bericht
    Nope... de 55 was goedkoper. 't Was de laatste in de winkel. En geen showroom model trouwens. Maar inderdaad, ik kocht hem vooral omwille van de analoge aansluitingen en de aanwezigheid van enkele andere extra's tov. de 35. Coax digitaal bijvoorbeeld, DivX, wat betere circuitjes en chassis hier en daar,... en vooral om niet voor verrassingen te staan bij het aansluiten (bijvoorbeeld dat de digitale audio ook 7.1 in bitstream doorgaf ipv. de voor mij noodzakelijke 5.1 - al had ik al opgevangen dat 7.1 nooit door optisch gestreamd wordt wilde ik zekerheid, de lagere prijs was gewoon een bonusje ).
    Het enige verschil tussen de BD35 en BD55 zijn de analoge aansluitingen. Mijn BD35 heeft ook Coax en DivX afspeelmogelijkheid...
    En nee, de BD55 heeft ook geen beter loopwerk of onderdelen. Waar haal je dat vanddan?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #506

    Standaard

    hoe speel je divx af op de DMP-BD55, heb getest op dvd + en zegt incomptable disk en Raskel heeft het getest op een dvd-rw en werkt ook niet.
    Ik heb op de slaapkamer een divx speler staan en die leest hem wel..Is het iemand gelukt op divx af te spelen op deze speler ?

  7. #507

    Standaard

    DVD-R/RW DVD-Video Format



    Version 1.1 of the DVD Video Recording Format


    AVCHD format


    [BD55]: DivX format (DVD-RW is not supported)

    [DivX]
    DVD-R DL


    DVD-Video Format


    Version 1.2 of the DVD Video Recording Format


    AVCHD format


    [BD55]: DivX format

    [DivX]

    CD-R/RW



    CD-DA format


    MP3 format


    JPEG format


    [BD55]: DivX format
    [CD]
    [MP3]
    [JPEG]

    [DivX]

    Laatst aangepast door Dadaveke : 13-01-2009 om 07:43

  8. #508

    Standaard

    In de loop van het jaar worden die twee modellen vervangen door andere modellen namelijk de DMP-BD60 , BMP-BD80, BMP-BD70V en de BMP-BD15. Ze zijn allemaal profiel 2.0. Of ze allemaal verkrijgbaar zullen zijn bij ons is nog afwachten.

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke Bekijk bericht
    DVD-R/RW DVD-Video Format



    Version 1.1 of the DVD Video Recording Format




    AVCHD format




    [BD55]: DivX format (DVD-RW is not supported)


    [DivX]
    DVD-R DL



    DVD-Video Format




    Version 1.2 of the DVD Video Recording Format




    AVCHD format




    [BD55]: DivX format


    [DivX]

    CD-R/RW




    CD-DA format




    MP3 format




    JPEG format




    [BD55]: DivX format

    [CD]
    [MP3]
    [JPEG]
    [DivX]


    Hallo,tot nu toe ging alles goed met mijn BD-55,maar nu heb ik toch een probleem,Bij de blu-ray Spatial Dynamics music in 3-Dimencial Sound reality DTS-HD 7.1 wil de speler deze disc niet spelen.Wanneer ik de function knop indruk zie ik staan DVD-R DLAVCHD format maar verder dan dat hij pogingen doet om te lezen komt de speler niet met deze Blu-ray disk.Misschien dat iemand hiermee ervaring heeft.en me kan helpen.
    Even melden dat ik de nieuwe Onkyo PR-SC886 heb zodat ik normaal langs HDMI alle formaten kan afspelen.

  10. #510

    Standaard

    Haha! Toch nog een BD55 te pakken kunnen krijgen. Is zelfs incl 2 BR & een 5.1 cinch kabel. Dit voor de ronde som van 440 euro incl verzenden. Nu ongeduldig afwachten tot wanneer ik het pakje in ontvangst kan nemen

    Thank you Ebay
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  11. #511
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Grootste misverstand, er gaan geen nullen en enen door de kabel, maar een bij coax een elektrische stroom die omgezet wordt in een digitaal signaal. In tegenstelling tot de computerwereld wordt in audio geen foutcorrectie toegepast. Dus de kwaliteit van een coax kabel heeft wel degelijk invloed.
    Beste Arnold,

    Toch wil ik nog even op terug komen over de zin en onzin van digitale kabels!

    Onlangs kocht ik o.a.het blad HDTV Magazine van Hardware info.nl.
    Nou weet ik dat er veel tegenstrijdige berichten worden geschreven met vaak foute informatie en stellingen
    Maar dit lijkt me toch een inmiddels verre verwand van DVD.nl, die toch enige kijk van zaken zou moet hebben.
    Wie het stuk geschreven heeft kan ik niet herleiden, mischien wel hoofd redacteur Eric van Balengoie!

    Daarin wordt juist gesteld dat er wel foutcorrectie wordt gebruikt in Digitale Audio.
    En dat de kwaliteit van een HDMI kabel weinig uit zal maken, echter alleen bij lange overbruggingen.
    Zolang een kabel maar geen defect of brakkige fabrikage fouten vertoond!
    Ondanks dat ik zelf alleen kwaliteitskabels gebruik, wil ik wel eens exact weten wat de zin of onzin hiervan is.

    Je steld er gaan geen nullen en enen door de kabel maar een electrische stroom.
    Maar is dat dan een motivatie om voor een dure kabel te gaan.

    Er gaat uiteraard geen audio door de kabel, dan lijkt het mij dat interferentie er alleen maar voor kan zorgen dat het signaal dusdanig verstoord raakt dat er fouten onstaan in het vertalen van de verzonden electrische stroom.
    Dit zou dus niet de kwaliteit van de tonen beinvloeden, maar bijv. audio dropouts, pop & clicks enz geven,
    of bij een zeer slecht signaal zelfs helemaal niks meer doen.

    Het lijkt me dat dit fenomeen dus puur theoretisch is, zeker als men spreekt over kabels van geringe lengte.
    Je zou dan dus kunnen stellen dat in de praktijk dit geen invloed zal uitoefenen.
    Mischien alleen als er ongebruikelijk veel storing aanwezig zou zijn, dat in een worst-case-scenario een verschil hoorbaar is tussen kwaliteitskabels en goedkopere kabels.
    Maar nooit in de vorm van beter klinkende audio, lijkt me!

    Dit lijkt mij bij een optische of coaxiale aansluiting ook van toepassing, ondanks dat mijn stelling ging over hdmi!
    Of zie ik dat verkeerd als ik dit zo stel.

    Begrijp me niet verkeerd dit is zeker geen aanval op jouw stelling, maar meer om duidelijkheid te krijgen in deze kwestie,
    als dat uberhaubt mogelijk is

    Mischien een beetje het placebo effect, indien men aangeeft werkelijk verschil te kunnen horen.

    Wat is jouw mening en ervaring als expert daarover
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-01-2009 om 18:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #512

    Standaard

    Panasonic DMP-BD35.
    Bij mij het volgende probleem . Probeer Divx met subtitle's af te spelen met DVD+RW / DVD-RW ,sluit ze definitief af bij het branden ,maar word niet herkend . CD-RW word wel herkend ,maar daar kan maar 700 Mb op . Bij de CD-RW word de subtitles weer niet herkend zowel Srt als sub file's . Heeft iemand de zelfde ervaringen .

  13. #513

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dko Bekijk bericht
    Niemand ?
    Kijken enkel origineel

    Panasonic kijkt even meer naar de standaards, zo kan het gebeuren dat hij bepaalde bestanden niet van een DVD afleest, dat gebeurt wel bij meer merken, kan je bijvoorbeeld geen MP3 op DVD zetten, leest ie niet.

    Heb (nog) geen pana 35, dus op het gebied van de subs kan ik je niet helpen, gebruik een voor mijn downloads
    Have fun and enjoy your collection

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dko Bekijk bericht
    Panasonic DMP-BD35.
    Bij mij het volgende probleem . Probeer Divx met subtitle's af te spelen met DVD+RW / DVD-RW ,sluit ze definitief af bij het branden ,maar word niet herkend . CD-RW word wel herkend ,maar daar kan maar 700 Mb op . Bij de CD-RW word de subtitles weer niet herkend zowel Srt als sub file's . Heeft iemand de zelfde ervaringen .
    Het afspelen van SRT files is volgens mij meer een PC/MediaPlayer functie dan dat je dat van een standalone player mag verwachten.

  16. #516

    Standaard

    Wat leesvoer:

    Note that there are no differences in the signals transmitted over optical or coaxial S/PDIF connectors—both carry exactly the same information. Selection of one over the other rests mainly on the availability of appropriate connectors on the chosen equipment and the preference and convenience of the user.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_audio
    http://en.wikipedia.org/wiki/SPDIF
    http://en.wikipedia.org/wiki/Coaxial_cable
    http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

    Nergens is te lezen dat er een fout orrectie bij digitale audio overdracht wordt gebruikt.
    Zeker niet bij de standaard signalen, maar bij de lossless HD versies zou dit misschien kunnen.

    Dit maakt het weer zeer belangrijk dat er een goede signaal overdracht plaats vindt, en hiervoor heb je goede geleiders en goede aansluitingen nodig, en bovendien wil je dat dit ook zo blijft.

    Omdat te waarborgen kom je dan toch bij de "betere" materialen uit, welke zuiverder zijn en/of hoger in de periodieke tabel staan.
    Neem daarbij ook beter afschermingsmateriaal en aansluitingen, en je kabel wordt duurder

    Alhoewel theoretisch dus alle kabels gelijk zouden moeten zijn, blijkt dit in de praktijk gewoon niet het geval.
    In het verleden heb ik geëxperimenteerd met CD, LD (incl. AC3-RF) en DVD met diverse kabels en daartussen flink wat verschillen vastgesteld, waarbij de 1 toch een beter resultaat gaf dan de ander.
    Waarbij ik overigens geen voorstander ben geworden van de exotische kabels.

    Ik denk dat je moet kiezen voor een goede middenweg, en daarbij niet aan de onderkant gaan zitten.
    Want wat ik echt niet begrijp is als je bereid ben om 30 euro voor een BD-schijfje te betalen, opeens een HDMI kabeltje van 15 euro goed genoeg is!!

    Tevens is mijn stelling, dat als iets "anders" klinkt dat nog niet beter hoeft te zijn.

    Mijn 0,01 cent.

  17. #517
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die fout correctie leek mij ook sterk!
    Zoals ik al aangaf worden veel feiten onjuist gedocumenteert in bladen!
    Echter mijn stelling was, dat er nimmer geluid door de kabel gaat!

    Het blijft een conversie van digitaal -> kabel -> digitaal!
    Dan zou je kunnen stellen dat het signaal aankomt zoals hij wegging!
    Is het signaal gestoord, dat resulteert dit in hinderlijke dropouts, pops of clicks!
    En dan alleen nog maar als het signaal zich net in de schemerzone bevindt.
    Is het signaal teveel gestoord, dan kan hij daar niks meer mee!
    Is het signaal ruim voldoende, dan doet hij het gewoon goed!

    Dan speelt ook nog het feit van de kabellengte mee.
    De kabels zijn dusdanig kort dat interferentie ook minder een issue is!
    Als bijv.een hdmi kabel meerdere meters telt, dan is de noodzaak meer en meer aanwezig.

    Wel maakt het uit of een kabel slecht gefabriceert is, maar dat lijkt me logisch!
    Want pas dan spreekt men van slechte geleiders of connectoren, of zelfs contactbreuken.

    Duurdere kabels bieden alleen meer afscherming!
    Betere geleiders tasten het signaal misschien minder aan, maar is dus alleen een issue als er uberhaubt sprake is van interferentie!
    Als daar geen sprake van is, wordt het signaal dus ook niet beinvloed!

    Ik vergelijk het met digitale televisie
    Heb je slecht signaal, doet hij niks
    Zit je in de schemerzone krijg je blokjes tot signaal uitval!
    Is het signaal goed, dan heb je gewoon goed beeld
    Dat beeld wordt vervolgens niet beter naarmate het signaal sterker is
    Als er maar voldoende signaal is..
    Vanaf een bepaalde kwaliteit doet hij het gewoon!

    Maar goed, het is allemaal leuke theorie, en al jaren een punt van discussie,
    waar onze mening niet meer dan een aanvulling is.
    Maar je hebt gelijk dat als je toch flink investeert je niet voor el cheopo kabels gaat.
    Al is het maar voor je gevoel!
    Ik heb zoveel apparatuur dat er bij mij dan wel storing zou kunnen optreden.
    Ik heb dan ook niet bezuiningd op hdmi kabels, maar wederom voor het gevoel!
    Ook al zijn het zeer korte kabels (minder dan een meter)
    En het beoordelen van geluidskwaliteit blijft natuurlijk vrij suggestief!

    En vat dit niet op als een aanval op jouw stelling hoor, meer een gezonde, misschien nutteloze discussie
    Plus dat ik het eigenlijk over het algemeen wel met je eens ben!

    Vandaar ook mijn verzoek aan Arnold voor de feiten, en het verschil in theorie en praktijk!
    En als iemand mij kan overtuigen van mijn ongelijk, ben ik zeker niet te koppig om dat aan te nemen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 06-02-2009 om 12:09
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Vandaar ook mijn verzoek aan Arnold voor de feiten, en het verschil in theorie en praktijk!
    En als iemand mij kan overtuigen van mijn ongelijk, ben ik zeker niet te koppig om dat aan te nemen.
    Ik heb gister op de ISE met een HDMI expert van AudioQuest uitgebreid dit onderwerp doorgesproken. Post daar later wel wat over, zit nu even krap in mijn tijd.

  19. #519

    Standaard

    Quote: Echter mijn stelling was, dat er nimmer geluid door de kabel gaat!

    Het blijft een conversie van digitaal -> kabel -> digitaal!
    Dan zou je kunnen stellen dat het signaal aankomt zoals hij wegging!

    Dit is bijna correct. Wij zitten daar op 1 lijn J

    Het signaal bestaat inderdaad uit nullen en enen (0-1), echter deze hebben een volgorde en woordlengte. Het is dus van belang dat deze in de juiste volgorde en woordlengte aankomen zodat de DAC er exact analoog van kan maken, wat als goed geluid kan worden gereproduceerd.

    Juist dit transport van nullen en enen is waar het fout gaat en er bv Jitter ontstaat.

    Jitter treedt namelijk overal op waar digitale signalen verstuurd worden. Jitter is puur een afwijking in de timing tussen de bitjes in de audio stream, en/of de klok waar het geheel op gesynchroniseerd wordt. Bij SP/DIF (en HDMI) is het zelfs het verschil in timing tussen twee pakketjes.De timing verschillen zorgen ervoor dat de audio samples niet exact iedere keer op het zelfde moment omgezet worden naar analoog, waardoor het originele audiosignaal niet exact een weergave van het origineel is. De timing verschillen zijn echter zeer klein, maar voor sommige toch waarneembaar.

    Hier is de audiowereld het niet over eens zoals zo vaak. Velen claimen dramatische veranderingen door betere klokken en andere jitter verlagende tweaks, betere kabels, terwijl anderen veel genuanceerder zijn.
    De meest aangehaalde gevolgen van grote jitter: Geluidsbeeld kan smaller worden. Details in het hoog worden minder. In extreme gevallen kan het ook zorgen voor een hogere ruisvloer en meer vervorming. Raar daarbij is wel dat soms apparaten met overmatig hoge jitter schitterende reviews krijgen. Het klinkt dan anders… en voor sommige beter (analoog bevat immers ook veel vervorming e.d.).

    Ik ben benieuwd wat bevindingen van de audioconsultant op dit vlak zijn.
    Laatst aangepast door Hombre : 07-02-2009 om 09:26

  20. #520

    Standaard

    Gisteren morgen een BD35 besteld. Gisteren avond ging PS3 vervelend doen lees problemen met spellen en blu-rays dus vandaag gratis RMA geregeld hij was al twee maanden voorbij de garantie. Hoop dat mijn BD35 snel binnen is.

  21. #521

    Standaard

    Er is een nieuwe update beschikbaar voor de DMP-BD35 voor Europa.
    Versie 1.3
    http://panasonic.jp/support/global/c...bd35_euro.html

  22. #522

    Standaard

    voor de 55 ook!
    1.3

    alleen apparaat even aanzetten op ja en ja drukken en hij doet het zelf!
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  23. #523

    Standaard

    Lees zojuist op EngadgetHD dat de DMP-BD35 niet meer geproduceerd wordt en dat dezelfde verwachting geldt voor de DMP-BD55.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  24. #524

    Standaard

    Dat is goed mogelijk. De vervangers zijn al aangekondigd. De BD60 & BD80. De 60 is de vervanger van de 35 en de 80 van de 55.

    De BD80 is zelfs al gespot bij een online winkel in Duitsland voor zo'n 350e. Echter is die nog niet leverbaar...

    http://www.t-online-shop.de/tonline/...roductId=52573
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  25. #525

    Standaard

    Gisteravond mijn DMP-BD35 gehaald en wat Blu-Rays getest. Ik moet zeggen dat het beeld en geluid op het eerste gezicht (iets)beter lijkt dan mijn vorige week kapot gegaande PS3. Firmware update moet ik nog doen maar eerst even uitzoeken wat er überhaupt nu voor een versie opstaat.

Pagina 21 van 24 EersteEerste ... 111718192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •