Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 576 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Hier kan je hem toch echt bestellen voor die prijs: http://www.cameranu.nl/artikel/12062

    Maar of ze uitleveren.

    De 35 kost er nu: 299,-

    Dus lijkt toch wel te kloppen.
    Ik wilde het net posten. Lijkt dus geen tikfout maar eerder dat de prijzen wat scherper gaan worden nu ook de Sony 350 en 550 (met prijzen die hiermee vergelijkbaar zijn) eraan komen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

    Standaard

    hier in de regio is ie stuk duurder; €699 http://www.correct.nl/artikel.php?KL...5&ARTNR=361070
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hier in de regio is ie stuk duurder; €699 http://www.correct.nl/artikel.php?KL...5&ARTNR=361070
    Volgens mij slaat dat in ieder geval nergens op. De adviesprijs is zelfs maar € 599,-
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    Wie daar een toestel durft te kopen moet goed zot zijn. Amai, de adviesprijs zomaar eventjes hoger zetten. Dat moet een gouden BD55 zijn zeker.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Hier kan je hem toch echt bestellen voor die prijs: http://www.cameranu.nl/artikel/12062

    Maar of ze uitleveren.

    De 35 kost er nu: 299,-

    Dus lijkt toch wel te kloppen.
    Er staat bij: verwacht in oktober. Kan zijn dat voor die tijd de prijs ook weer verandert. Er zit meer verschil tussen de bd35 en bd55 kwa prijs dan die 79 euro.

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kleur: Zwart
    Blu-Ray speler * BD Live * geschikt voor Blu-ray disc / DVD-RAM / DVD-R /RW / DVD-R Dual / DVD+R / DVD+RW / DVD+R Double layer / AVCHD / JPEG / MP3 / CD-R/CD-RW * Dolby Digital Plus Dolby TrueHD DTS-HD decoder * Viera Link * Achterzijde: optical- coax- component- HDMI- 7.1 kanaals audio uit- SDHC- aansluiting(en) * Opgenomen vermogen 21 Watt * gewicht 2.6 kg * afm: (b x h x d): 43- 5.5- 24.9 cm ( 09/08 yg ) *

    Zou het prijsverschil hem hierin zitten, een gemodificeerde versie door JVB!
    SDHC- aansluiting(en)

    Dat zit er standaard nooit op!
    Maar dat lijkt me heel sterk!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Zou het prijsverschil hem hierin zitten, een gemodificeerde versie door JVB!
    SDHC- aansluiting(en)

    Dat zit er standaard nooit op!
    Maar dat lijkt me heel sterk!!
    Daarmee bedoelen ze toch het SD kaart slot. SDHC = SD High Capacity.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk.

    Ik was in de war met de dure HD-SDI aansluitingen.
    Maar ja, zeg dan gewoon SD slot, compatibel met SD en SDHC cards.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Ik heb de bd55 besteld bij panasonic zelf. 350 euries . Eind oktober is die leverbaar, maar wederom beperkte voorraden heb ik uit betrouwbare bronnen.
    "Portland,straight ahead!"

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vega Bekijk bericht
    Ik heb de bd55 besteld bij panasonic zelf. 350 euries . Eind oktober is die leverbaar, maar wederom beperkte voorraden heb ik uit betrouwbare bronnen.
    350 euro is een mooie prijs, nu nog even zien wat de sony s550 gaat doen (komt ook uit in oktober)...De panasonic blijft een erg interessante blu-ray speler.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vega Bekijk bericht
    Ik heb de bd55 besteld bij panasonic zelf. 350 euries . Eind oktober is die leverbaar, maar wederom beperkte voorraden heb ik uit betrouwbare bronnen.
    Proficiat alvast dan.

    Beperkte voorraad zou balen zijn, zo blijft vergelijken onmogelijk en moet je vooraf een keuze maken en dat wil ik liever niet.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Proficiat alvast dan.

    Beperkte voorraad zou balen zijn, zo blijft vergelijken onmogelijk en moet je vooraf een keuze maken en dat wil ik liever niet.
    Zit met hetzelfde probleem.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vega Bekijk bericht
    Ik heb de bd55 besteld bij panasonic zelf. 350 euries .
    Vertel hier even wat meer over. Bij Panasonic zelf?

    Hier een Engelstalige test van de DMP-BD55:
    http://www.bigpicturebigsound.com/Pa...y_Player.shtml
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 04-10-2008 om 09:55

  14. #39

    Standaard

    En vriend van me is vertegenwoordiger bij Panasonic, dus vandaar.
    "Portland,straight ahead!"

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hier in de regio is ie stuk duurder; €699 http://www.correct.nl/artikel.php?KL...5&ARTNR=361070
    Intussen is de prijs een stuk realistischer van de BD55: €449. Toch nog steeds behoorlijk duurder, aangezien het gros van de winkels op Kieskeurig onder de €400 zitten, met als laagste nu €369. Het lijkt erop dat eindelijk de prijzen gaan zakken naar een acceptabel niveau. Als het zo doorgaat, kan ik over een paar maanden deze speler aanschaffen, al wil ik nog even kijken hoe het zit met de coaxiale uitgang (of optische) van de speler. Ik heb namelijk nog een AV versterker zonder HDMI (de Yamaha RXV-800) en ik wil voorlopig nog niet een nieuwe versterker kopen. Ik ben dan benieuwd of het digitale signaal verwerkt gaat worden, of dat ik toch maar op analoog moet overstappen (wat weer een probleem op zich is, want ik wil mijn Oppo op die aansluiting houden vanwege de DVD-A en SACD support).

  16. #41
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En je heb maar 1 set analoge ingangen, dat is jammer.
    Want dat is eigenlijk een must voor HD audio.
    Maar zelfs de optische of coaxiale uitgangen geven al een beter geluid (door minder compressie) dan bij dvd mogelijk was.

    Het is maar net waar je waarde aan hecht.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-10-2008 om 19:15
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #42

    Standaard

    De BD55 voor 369 bij Komplett.nl
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  18. #43

    Standaard

    Is er al iets bekend over de laadtijden. Zeker in vergelijking met de 550 van Sony. Die zou heel snel zijn qua opstarten en inladen. Is de pana 55 sneller dan de pana BD50 of is dat hetzelfde gebleven.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over de laadtijden. Zeker in vergelijking met de 550 van Sony. Die zou heel snel zijn qua opstarten en inladen. Is de pana 55 sneller dan de pana BD50 of is dat hetzelfde gebleven.
    Ik heb een test gelezen, waarin staat dat de BD55 weer iets sneller is dan de BD50 en zelfs in één specifiek geval sneller is dan de PS3. De reviewer sprak van zeer acceptabele opstart- en laadtijden. Geen vergelijking met de Sony, dus weet niet hoe die is

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Ik heb een test gelezen, waarin staat dat de BD55 weer iets sneller is dan de BD50 en zelfs in één specifiek geval sneller is dan de PS3. De reviewer sprak van zeer acceptabele opstart- en laadtijden. Geen vergelijking met de Sony, dus weet niet hoe die is
    Bij de test op areadvd staan volgens mij laadtijden van de Sony.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, het lijkt wel een sport!
    Welke BD speler is het snelst.

    Stel je voor heb een snelle speler, stop je er een Disney BD in.
    Ben je ondertussen nog een dikke 8 minuten verder voor de film begint.
    Of als je een hele erg snelle speler hebt een kleine 7.2 minuten.

    Overigens wil ik hiermee niemand in zijn zoektocht naar informatie aanvallen,
    maar puur een stukje relativering en vermaak

    Ik ben zeer tevreden met de snelheid van de BD-50
    En ervaar het zeker niet meer als storend.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

    Standaard

    Is er inmiddels al wat meer bekent over de precieze release datum/prijs/voorraad?
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ha, het lijkt wel een sport!
    Welke BD speler is het snelst.

    Stel je voor heb een snelle speler, stop je er een Disney BD in.
    Ben je ondertussen nog een dikke 8 minuten verder voor de film begint.
    Of als je een hele erg snelle speler hebt een kleine 7.2 minuten.
    Bij een Disney blu-ray zou die tijden weleens kunnen kloppen, 8 trailers later en de hoofdfilm kan beginnen.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ha, het lijkt wel een sport!
    Welke BD speler is het snelst.

    Stel je voor heb een snelle speler, stop je er een Disney BD in.
    Ben je ondertussen nog een dikke 8 minuten verder voor de film begint.
    Of als je een hele erg snelle speler hebt een kleine 7.2 minuten.
    Ik vind het toch echt wel een belangrijk punt hoor. Ik heb ook een HD DVD spelert gehad en het was gewoon irritant zo traag als die was. PS3 is gewoon goed qua snelheid.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ha, het lijkt wel een sport!
    Welke BD speler is het snelst.

    Stel je voor heb een snelle speler, stop je er een Disney BD in.
    Ben je ondertussen nog een dikke 8 minuten verder voor de film begint.
    Of als je een hele erg snelle speler hebt een kleine 7.2 minuten.

    Overigens wil ik hiermee niemand in zijn zoektocht naar informatie aanvallen,
    maar puur een stukje relativering en vermaak

    Ik ben zeer tevreden met de snelheid van de BD-50
    En ervaar het zeker niet meer als storend.
    liegebeest wij gaan altijd de hond uitlaten als we een film opstarten,daarna douchen en effe eten en dan snel zitten dan begint de film, zijn we vergeten bier en chips te pakken
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •