Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 576 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Ik gok versie 1.1

    Maar die updates schieten echt niet op. Tot nu toe doet DB live van death race het nog steeds niet en komen d'r alleen maar film-related updates.

    (wanneer komt er nou eens een fatsoenlijke dvd-memory update, dat ie eens een stel dvd's onthoud, zodra m'n dvd eruit gaat is de memory over, erg slecht)

    edit:
    Iemand enig idee hoe nu nog universal trailers te bekijken op een BD35 van Panasonic. Ik kom met geen enkele mogelijkheid op BD-Live. Ik heb de nieuwste firmware, heb een sandisk SDHC kaart van 4 gig erin zitten en via andere blu-rays kom ik wel op BD-live (ik kan prima muziek etc luisteren op een muziek dvd), werkt dus goed. Maar ga ik dus naar de Universal BD-Live optie (in dit geval op Death Race), dan doet niks het?

    Op diverse andere forums hebben ze het er ook al over, maar nergens een positief resultaat:
    http://forums.highdefdigest.com/bd-l...d35-no-go.html
    http://www.amazon.com/tag/blu-ray/fo...x1ZXOTKPJBPX5O
    Laatst aangepast door Timmio : 13-02-2009 om 15:14 Reden: extra vraag

  2. #527

    Standaard

    Bij de BD35 heb ik het probleem dat deze sommige DVD's niet kan afspelen. Dit probleem had ik bij de DVD-box van Herman Finkers. Wanneer de DVD erin gaat, kom ik wel in het menu, lijkt alles normaal te zijn. Wanneer ik dan de voorstelling wil starten, zie je het menu ook naar een fade to black gaan, maar vlak voordat deze helemaal donker is, blijft het hangen. Dit had ik zowel met FW 1.1 als 1.2. De laatste heb ik nog niet kunnen proberen, ik heb de speler nu ook niet meer in huis.

    Voor degene die er gebruik van maakt, is dat nog geen probleem (deze persoon heeft die box niet), maar het is toch wel iets om rekening mee te houden. Dit is de eerste keer dat ik een blu-ray speler uitprobeer, ik weet niet of andere spelers hier ook last van zouden kunnen hebben. Ik heb ook nog een aantal willekeurige andere DVD's geprobeerd, maar daar had ik geen problemen mee (maar ik heb ook weer niet mijn hele collectie kunnen afspelen, dat kost net iets teveel tijd ).

  3. #528

    Standaard

    nu ken ik de specifieke inhoud van de laatste update (1.3) niet,
    maar de afspeelbaarheid van alle soorten discs zal altijd verbeterd
    blijven worden. Met voorang voor voorbeschreven discs en ik neem aan blu ray in het bijzonder. (hoorde van meerdere problemen met gebrande discs)
    Maar die zou dus zomaar misschien je probleem kunnen oplossen.
    Mijn hele dvd verzameling is zonder probleem door mijn 55 afgespeeld.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  4. #529

    Standaard

    Ik kan bij deze bevestigen dat na een firmware update van mijn BD-35 deze nog steeds regiovrij is (voor dvd´s dan). Overigens heb ik ´m gehacked met een remote, die ik besteld had op Ebay.

    Dus als je nog twijfelde kan je gerust zo´n ding bestellen.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #530

    Standaard

    Ik heb helaas mijn BD-55 deze week ter reparatie moeten terugsturen naar Panasonic. De speler ging wel aan maar het display bleef op 'Please wait' staan, daarbij werkte geen enkele functie meer op zowel de speler als met de afstandsbediening. Reparatie zou 3 tot 4 weken duren..

  6. #531

    Standaard

    Er komt zelfs een Video/Blu ray combi van Panasonic. De BD70

    http://www2.panasonic.com/webapp/wcs...pressroom/BD70

    Wie had dat gedacht!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  7. #532

    Standaard

    Mmmm, de idiootheid is de wereld nog niet uit!

  8. #533

    Standaard

    De meest domme combinatie die je kunt aanschaffen, 2 mechanische apparaten in 1 kast
    Have fun and enjoy your collection

  9. #534

    Standaard

    Roep dat maar tegen jezelf, want je hebt vast wel eens een PC aangeschaft?

  10. #535
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Roep dat maar tegen jezelf, want je hebt vast wel eens een PC aangeschaft?
    Ja en....ddddddddddddie ....krrrr......doet.......het..krrr.....altijd.... .brommmm....zonderrrrrr...pro...pro...probelemen.. ...!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #536

    Standaard

    Dat krijg je met die Chinese troep...

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Roep dat maar tegen jezelf, want je hebt vast wel eens een PC aangeschaft?
    Ja, zit er vaak achter en dit is ook al lang niet meer mijn eerste...... en het fijne van een PC is..... dat je een defect onderdeel er heel simpel uitrukt en er weer een ander exemplaar voor in de plaats kan zetten.

    Dat zie ik je met die huiskamer Panacombishit niet even makkelijk doen

    Op dat gebied is een notebook dan ook een drama...
    Have fun and enjoy your collection

  13. #538

    Standaard

    Notebook kun vaak ook zonder problemen dingen in vervangen. mischien niet in hp en packard bell gevalletjes. maar over het algemeen toch wel.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frankie88 Bekijk bericht
    Notebook kun vaak ook zonder problemen dingen in vervangen. mischien niet in hp en packard bell gevalletjes. maar over het algemeen toch wel.
    Voor het geheugen en de Harddisc zijn er wel aparte vakjes te vinden op de meeste, alleen voor de rest vind ik het ondingen, die krengen zijn bijna niet open te krijgen, of je moet ze van 2 meter hoogte op de smalle zijde laten stuiteren op een stenen vloer
    Have fun and enjoy your collection

  15. #540

    Standaard

    ok ontopic dan maar weer?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  16. #541

    Standaard

    Oh sorry ik dacht dat dit het notebook topic was :P
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  17. #542

    Standaard

    Beste forumleden,

    Ik had inderdaad verouderde firmware (versie 1.0) op mijn BD55 staan, waardoor deze bijv. titels van DFW niet scherp afspeelde. Inmiddels via versie 1.2 naar 1.3 ge-update. Bij versie 1.2 werden de DFW titels weer scherp weergeven.

    Wel las in op internet dat er een BD 60 en BD 80 aankomt van Panasonic.

    Succes.

  18. #543

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb vorige week firmwareversie 1.3 op de BD55 gezet. Het beeld is er beter op geworden . Wat me nu echter opvalt is dat ik het volume voor de afzonderlijke luidsprekers niet meer kan instellen. De testtoon blijft even luid, ook al schroef je de db voor een speaker helemaal naar beneden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
    Groet
    Bigbro

  19. #544

    Standaard

    Eerst updates van BD60 en 80: http://panasonic.jp/support/global/c...bd80_euro.html

    Iemand deze players al gespot?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #545

    Standaard

    De nieuwe firmware voor de BD35 is er. Versie 1.4
    http://panasonic.jp/support/global/c...bd35_euro.html

  21. #546

    Standaard

    Oja, ik heb gisteren nog gekeken, niks te vinden, was een dagje te vroeg

    Hopelijk de fix voor opnieuw universal bd-live problemen, dit keer the Bourne collectie..
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  22. #547
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd?
    Babylon AD van tevens Universal, loopt steeds vast op mijn Pana.
    Weliswaar de BD 50 maar misschien dezelfde issue!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #548

    Standaard

    de mijne vroeg net of ik de nieuwe firmware wilde,
    dus er is weer een update voor de 55 en vaak dan ook voor de anderen.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  24. #549

    Standaard

    Yep, versie 1.6 voor DMP-BD35. Irritant dat ik er met m'n Apple zo weinig mee kan en m'n oude trage Windows laptop ervoor uit de kast moet trekken.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  25. #550

    Standaard

    of je player met het net verbinden, dan update ie zichzelf automatisch.
    bevalt prima voor dat updaten, want met de bd-live content valt er nog niet veel interessants te beleven.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •