Pagina 14 van 24 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 576 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Ik heb de BD-55 geupdate via internet kabel werkt perfect

  2. #327

    Standaard firmware 1.2

    Ik heb gisteravond firmware update via internet verbinding automatisch laten uitvoeren.
    downloaden van de firmware zelf duurde ca 5 minuten, vond ik erg lang.
    Updaten was binnen 1 minuut gepiept.

    Daarna kort getest maar ik merk absoluut geen verschil tov de vorige firmware.

    Heb dus geen flauw idee wat het nut ervan is.

  3. #328

    Standaard Gratis SD + 2 discs

    Ik heb mijn speler ca maand geleden gekocht bij Pick2pay.nl
    Was duitse versie inclusief NL handleiding + SD kaart van 1 GB + National Treasure 2 + coupon voor Narnia Prince Caspian.

    Zij waren op dat moment het goedkoopste.

    Sony kan meer films weggeven omdat ze eigenaar zijn van Columbia

    Persoonlijk heb ik liever de beste speler.

    Mijn ervaringen met model BDP S300 waren niet zo positief.
    Elke paar weken een update en enorm langzame opstart tijden.

    de panasonic vreet alles en is lekker snel

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ruitjerru Bekijk bericht
    de panasonic vreet alles en is lekker snel
    Ik vind het jammer dat de speler alleen DVD-R afspeelt, zeker gezien de hoeveelheid DVD+R die ik heb. Is het iemand gelukt om DIVX af te spelen via de geheugenkaart?

  5. #330

    Standaard Dvd+r

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel Bekijk bericht
    Ik vind het jammer dat de speler alleen DVD-R afspeelt, zeker gezien de hoeveelheid DVD+R die ik heb. Is het iemand gelukt om DIVX af te spelen via de geheugenkaart?
    Mijn bd55 speelt zonder problemen DVD+R en ook DVD+RW.

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ruitjerru Bekijk bericht
    Mijn bd55 speelt zonder problemen DVD+R en ook DVD+RW.
    Je hebt gelijk, zie op de site dat hij deze ook moet kunnen afspelen. Erg vreemd want ik heb zowel DVD+R als +RW geprobeerd en bij beide kreeg ik de melding 'incompatible disc'..

  7. #332
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het merk van het DVD+R medium wil ook wel eens roet in het eten gooien!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #333

    Standaard

    Geweldig die firmware update!!!!!!!!

    Mijn DFW titels haperen nu niet meer. Toppie
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #334

    Standaard

    Met dat dvd+r en dvd-r heb ik ook veel gezeur gehad op andere spelers.
    Wat ik toen gedaan heb: de firmware van mijn brander flashen, zodat je dan o.a. het booktype aan kan passen bij het branden. Zo heb ik veel dvd+r schijfjes gebrand die het booktype dvd-rom hebben. Dan zijn er geen problemen.
    Maar als je nog een oude voorraad hebt dan word het lastiger... wat is het merk van die schijfjes?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Met dat dvd+r en dvd-r heb ik ook veel gezeur gehad op andere spelers.
    Wat ik toen gedaan heb: de firmware van mijn brander flashen, zodat je dan o.a. het booktype aan kan passen bij het branden. Zo heb ik veel dvd+r schijfjes gebrand die het booktype dvd-rom hebben. Dan zijn er geen problemen.
    Maar als je nog een oude voorraad hebt dan word het lastiger... wat is het merk van die schijfjes?
    Bedankt voor de tip! Merk weet ik even niet maar zijn wel al oudere schijfjes.

    Overigens ook de firmware update gedaan via internet, gaat perfect. Nu alleen nog weten wat de update inhoudt

  11. #336

    Standaard

    Ik las ergens dat de nieuwe firmware BD-V support biedt. Wat dat is... weet ik ook niet

    Over de firmware van je brander: het gaat in mijn geval over niet-officiele gemodde firmware. Riplock en regio geneuzel wordt ook ongedaan gemaakt (ik heb een Nec-Optiarc brander).
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik las ergens dat de nieuwe firmware BD-V support biedt. Wat dat is... weet ik ook niet
    BD-V staat volgens de handleiding gewoon voor Blu-ray Disc Video.

    welke bron heb je iets over de update gelezen?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  13. #338

    Standaard

    Van de Panasonic website. Hier een linkje voor de EU 1.2 firmware voor de BD35, daar staat het bij:
    *Klik*
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #339

    Standaard

    Ok dus betere afspeelbaarheid van de bekende blu ray video discs.

    Waarschijnlijk de oplossing voor het hier meer bekende "Dutch film works probleem".
    Waar volgens panasonic: DFW een te ruime interpertatie van de VC-1 taal had gehandhaafd,
    maar volgens anderen panasonic zelf deze te kritisch nam.

    De meest wijze heeft zich aangepast en dat blijkt nu panasonic.
    (of diegene die zich het meest schuldig voelde)
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  15. #340

    Standaard Panasonic BD55 Dvd+r en DVD+rw

    Wat betreft dvd+r en DVD+rw problemen
    Ik gebruik voor dvd+r altijd Verbatim 16X printable en voor DVD+RW Memorex 8x,
    voorheen Verbatim 4x dvd+rw

    Heb nergens last van ook mijn oude blu ray speler Sony BDP S300 speelt alle 3 de soorten schijven feilloos af

    Voor de prijs van de schijven hoef je het niet te laten.

  16. #341

    Standaard

    Imation DVD+R werkt het in ieder geval goed.

    Ik baal er heel erg van dat deze speler geen bass-management doet bij stereo.
    WAAROM NIET?
    Als het bij surround kan, waarom niet bij stereo?
    Ik vind het NERGENS op slaan, mijn oude Pioneer DVD speler deed dit wel.

  17. #342

    Standaard

    wat is bas management?
    bij stereo toch laagste deel naar sub?

    dat kan je versterker toch prima?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    wat is bas management?
    bij stereo toch laagste deel naar sub?

    dat kan je versterker toch prima?
    Ja, maar dat doet de versterker vaak alleen voor het digitale signaal, niet voor het analoge. En bas management kan voor stereo en voor surround. Het is niks meer of minder dan de vertaling: het managen (beheren) van je bas geluiden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #344

    Standaard

    zojuist mijn BD35 ontvangen via Redcoon. Daar zat nog een exemplaar van National Treasure 2 bij. Geen idee wat voor film dat is (dat ga ik nu maar eens uitzoeken), maar als echte Hollander is het natuurlijk altijd leuk om iets gratis te krijgen

  20. #345

    Standaard

    Ik hoor net van een vriend van me dat ze bij It's zeggen dat de BD55 niet meer leverbaar is door software problemen. De BD55 zou pas weer vanaf februari te krijgen zijn...

  21. #346

    Standaard

    Ik hoop dat dit niet waar is... Ik ging mij juist deze kopen deze week of volgende week. Verklaart wel waarom je die amper in de winkels ziet staan...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Ik hoop dat dit niet waar is... Ik ging mij juist deze kopen deze week of volgende week. Verklaart wel waarom je die amper in de winkels ziet staan...
    Ik weet ook niet of het op waarheid berust, ze kunnen veel zeggen bij de IT's. Panasonic Nederland zal wel uitsluitsel kunnen geven.

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel Bekijk bericht
    Ik hoor net van een vriend van me dat ze bij It's zeggen dat de BD55 niet meer leverbaar is door software problemen. De BD55 zou pas weer vanaf februari te krijgen zijn...
    De BD55 speelt alles zonder problemen af, dus ik vraag me echt af wat die software problemen dan zouden moeten zijn. Volgens mij dus grote onzin. Heb je het al bij een anderen winkel(keten) geprobeerd?

  24. #349

    Standaard

    Een veel vaker gehoord punt is dat er door de fabrikanten te weinig rekening is gehouden met de opkomst van BluRay in Europa. Komt vaak ook door de micro-economische visie die ze hebben, hoofdzakelijk gericht op Amerika en Azië.
    Daardoor zijn er gewoon te weinig units bechikbaar in Europa. Nog weer een reden waarom je hier iha gewoon belachelijk te veel betaalt als early adopter zijnde.

    NIW: ik zit alweer een tijdje te genieten van mijn BD50... die pakken ze me niet meer af!

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    De BD55 speelt alles zonder problemen af, dus ik vraag me echt af wat die software problemen dan zouden moeten zijn. Volgens mij dus grote onzin. Heb je het al bij een anderen winkel(keten) geprobeerd?
    Ik niet nee, ik heb hem al Hoorde wel dat het bordje van de BD55 niet meer op hangt bij de MM in Maastricht (gisteren wel nog).

Pagina 14 van 24 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •