Pagina 12 van 24 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 576 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Een paar maanden geleden zag ik bij de Scheer en Fopneus, een BDP-1000 showroommodel te koop staan voor 300 euro!
    Hoe durven ze!
    HOE DURVEN ZE?

  2. #277

    Standaard

    BDP1000? Is dat niet een grote zwarte koelkast

    Ik heb vanmiddag bij de MM de BD35 gehaald, voor 299 euro. Er stonden 2 stapels met spelers, en bij sommigen zat er een sticker op die meldde dat je de film National Treasure 2 erbij kreeg. Natuurlijk stonden deze onderop... Een verkoper was zo vriendelijk om er eentje tussenuit te halen, want bij de nieuwe lichting zat die film er dus niet bij!
    Meteen 2 (uiteraard te dure) hdmi kabels erbij, en thuis aangesloten. Makkie zeg... hdmi naar de versterker, en van daaruit naar de tv. En gaan!

    Issues waar ik tot nu toe tegenaan loop:

    Geen dialoog hoorbaar tijdens de film. Maar dat komt omdat ik nu nog slechts 2 speakers heb. En natuurlijk geeft de disc alleem 5.1 of 7.1 geluid weer... Moet ik nou iets doen op de speler of mijn versterker?

    De speler is best snel met het laden van discs. Die van NT2 speelt na een seconde of 10 al. Alleen, bij de beginschermen (die waarschuwingen e.d.) springt mijn tv af en toe op de "zoek" modus (searching signal). Dus tijdens het wisselen van die schermpjes lijkt hij het signaal even kwijt te raken.
    Tijdens de menu's of film heb ik nergens last van.

    Ik duik uiteraard nog even de handleidingen in... Maar als iemand dit bekend voorkomt en mij een zetje kan geven

    De speler is wel lekker compact trouwens... Alleen bij het starten van de discs lijkt hij af en toe een beetje te "blazen". Ik zoek dit nog uit...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #278

    Standaard

    en dan heb ik voor 135 euro mijn samsung 1400 te koop staan.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #279

    Standaard Panasonic DMP-BD35 en DMP-BD55

    hallo all.

    wie heeft op deze speler de bd live aan de praat.
    Panasonic DMP-BD55


    hij is verbonden met internet, met firmware update zegt hij dat er geen nieuwe is en dat ik de laaste hebt.
    en met de test of de verbinding oke is zegt hij ook geslaagd

    MODERATOR EDIT: Er bestaat al een goed topic over de Panasonic DMP BD55 (en BD35). Daarom berichten over dit onderwerp even samengevoegd.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 09-12-2008 om 20:54

  5. #280

    Standaard

    heb ook deze speler en verbinding met inet, maar nog geen bd-live discs.

    heb jij ook problemen met blu ray discs van DFW (dutch film works)?
    Earth speelt bij mij enorm schokkerig.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  6. #281

    Standaard

    jammer dat je geen bd=live cd hebt.
    anders head je me kunnen vertellen of het werkt

  7. #282

    Standaard

    je schrijft niet wat precies jouw probleem is of dat je er uberhaubt een hebt, maar bij een probleem met bd live zijn er meerdere redenen mogelijk.
    De speler en zijn verbinding,
    de disc, maar ook de server waar de content op staat.

    bij release van bd-live disc "iron man" bleek de server het in de states niet aan te kunnen en schijnt de eerste tijd de hele disc niet gewerkt te hebben omdat ze niet een regeltje hadden geprogrammeerd met een skip voor wanneer de server plat lag.

    dus misschien later gewoon nog eens blijven proberen, mocht zoiets misschien ook jouw probleem zijn.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  8. #283

    Standaard

    het moet aan de speler liggen.

    ik heb hier de dvd`s met bdlive
    hulk
    ironman
    de laaste mummy

    en ze zeggen alle dat er geen verbinnding is.

    ik heb alles geprobeerd,

  9. #284

    Standaard

    waarop staat de instelling van bd live toegang,
    in het setup menu onder disc?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #285

    Standaard

    en zit de sd kaart in de reader anders doet het het ook niet.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  11. #286

    Standaard

    is dat wat, soms ben je dagen aan het zoeken en is het antwoord zo dichtbij.

    het is dus de SD kaart.

    dank u

  12. #287

    Standaard

    graag gedaan, daar is dit forum precies goed voor.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  13. #288

    Standaard

    Net 3:10 to yuma gekeken en was brilliant, maar had groot probleem met instellingen.

    Ondanks 1080P op de cover, moest mijn speler naar 1080i en moest 24p uit !?!
    heb stuk voor stuk alle instellingen aan en uit gezet om uit te sluiten wat wel en niet moest.

    Wat schetste (niet) mijn verbazing: "Dutch Film Works"

    Net als bij mij bij Earth en van anderen gehoord ook bij the mist en Rambo.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #289

    Standaard

    Dit is gewoon een firmware probleempje van deze speler, want ik weet honderd procent zeker dat Earth 1080p/24 is.
    Kinderziektes moet je maar denken.
    Gelukkig maakt dit voor mij niks uit, ik ga toch op 720p kijken.

  15. #290

    Standaard

    Arnold, kan je me alsjeblieft hier antwoord op geven?
    Ik heb dus een BD55 bij komplett besteld, goede webshop trouwens.
    Maar dit is dus de 2de lichting, zonder National Treasure 2 erbij.
    Er zit ook geen sticker op de doos.
    Maar het is wel een NL exemplaar voor zover ik weet, maar dat valt moeilijk te controleren, omdat ie in heel Europa hetzelfde is, incl. UK netsnoer in de doos.
    Kan ik alsnog aanspraak maken op mijn BD?
    Ik denk dat ze bij Komplettt van niks zullen weten, wat ik ze ook niet kwalijk kan nemen, ze zijn immers een doorgeefluik voor bestelde goederen.
    Kan ik het beste even contact opnemen met Panasonic Nederland?
    Of weet jij iets met al je contacten her en der?

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Arnold, kan je me alsjeblieft hier antwoord op geven?
    Ik heb dus een BD55 bij komplett besteld, goede webshop trouwens.
    Maar dit is dus de 2de lichting, zonder National Treasure 2 erbij.
    Er zit ook geen sticker op de doos.
    Maar het is wel een NL exemplaar voor zover ik weet, maar dat valt moeilijk te controleren, omdat ie in heel Europa hetzelfde is, incl. UK netsnoer in de doos.
    Kan ik alsnog aanspraak maken op mijn BD?
    Ik denk dat ze bij Komplettt van niks zullen weten, wat ik ze ook niet kwalijk kan nemen, ze zijn immers een doorgeefluik voor bestelde goederen.
    Kan ik het beste even contact opnemen met Panasonic Nederland?
    Of weet jij iets met al je contacten her en der?
    Ik heb gisteren bij de MM voor €379 de BD55 gehaald (goed onderhandelen ). De 35 serie had wel de gratis film alleen de 55 niet..Ben benieuwd naar het antwoord op je vraag.

    Weet iemand of er een 'referentie instelling' is voor de BD55? Ik heb een PV70 Panasonic plasma en daarbij is cinema stand icm warm de beste stand.

  17. #292

    Standaard

    De beeldinstellingen van de speler kun je het allerbeste op de standaard laten staan. Dat geeft het beste beeld, vermits je scherm goed is afgesteld.

    Wat betreft de BD, dit zal waarschijnlijk een tijdelijke actie zijn geweest. Als die niet in de doos zit en er zit ook geen sticker op, dan is het denk ik een kwestie van jammer. Het staat op de site van Panasonic ook niet meer bij de acties genoemd.

  18. #293

    Standaard

    Ik heb de BP55 via de 5.1 analoge uitgangen aangesloten op mijn Denon AVC10SE. Gisteren kreeg ik geluid over alle speakers al bleek dat mijn subwoofer erg stil bleef. Ik las op onderstaande site dat het lfe kanaal 10dB te zacht staat bij interne decoders. Hebben meer mensen hier last van?

    http://www.bigpicturebigsound.com/Pa...y_Player.shtml

    Daarbij krijg ik nu alleen geluid via de fronts, zonder spraak. Wat zijn nu de juiste instellingen? De handleiding is echt onbegrijpelijk hierin.

    Dit zijn mijn huidige settings:
    - PCM Downconversie UIT
    - Downmix STEREO
    - Digitale geluidsoutput, allemaal PCM
    - BD-Video Secundaire Audio AAN
    - Analog audio output = 2ch (downmix) + 5.1ch
    - HDMI-audio-uitgang UIT

    Iemand suggesties, ze zijn welkom

  19. #294

    Standaard

    heb ook de analoge 5.1 uit in gebruik en heb qua instellingen alleen de volgende dingen anders:
    -digitale geluids outputs, allemaal bitstream
    -downmix: surroundgecod.
    nu is dit volgens mij niet van belang want ik heb van panasonic begrepen dat alle digitale instellingen los staan van de analoge outputs.
    En ik neem ook aan dat je van alles al geprobeerd hebt.

    waarom ik mijn downmix niet op stereo heb vraag ik me nu ook af, want met multi in op mijn receiver gaat het langs geen een decoder meer dus heeft het geen zin om het gecodeerd weg te sturen.

    dit gaat dan toch om de secundaire audio of niet?
    misschien vandaar nooit bewust secundaire audio gehoord.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  20. #295
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je dient bij de speakersettings in de BD35 voor kleine speakers te kiezen!
    Als de speakers op large staan, doet de sub niks!

    Dit is een al oude panasonic issue.
    Mijn BD10 deed dat al, en mijn BD50 nu ook!
    Daarintegen heeft mijn Toshiba XE1 HD DVD speler deze "bug" niet

    Digitale Audio instellingen hebben overigens geen invloed op je analoge uitgangen!
    Ze zijn alleen van belang als je ook een digitale audiouitgang hebt aangesloten, en de receiver een standaard DD track wilt laten decoderen! ( Zoals bij je DVD speler?)

    Dit doe ik dus bij een gewone DD of DTS op een BD!
    De meeste versterkers doen dit toch beter!
    Of voor het geluid van de extra's, die anders stereo via de analoge uitgangen komen!
    Ik kan op mijn versterker heel makkelijk schakelen tussen analoog en digitaal

    Nadeel als je alles bitstream hebt, is dan dat je geen menu clicks en secundairy audio meer hoort!

    Dus heb je geen digitale coax of optisch, dan alles pcm!
    Wil je ook de digitale uitgang gebruiken dan evt.Bitstream!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je dient bij de speakersettings in de BD35 voor kleine speakers te kiezen!
    Als de speakers op large staan, doet de sub niks!
    Dit geld neem ik aan ook voor de bd55
    In dat menu tijdens de test slaat hij mijn sub gewoon over.
    je ziet hem wel staan, maar gaat van rechts voor naar rechts achter.

    misschien dan (rear) speakers op klein zetten om te sub weer mee te laten doen,
    maar naar mijn weten stuur je dan info voor de rear bedoelt naar de sub en krijgt de sub
    meer dan via het .1 (lfe) kanaal bedoelt is.

    zonder iets op klein te hebben staan doet de sub het wel degelijk, maar zachter dat zou kunnen.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    zonder iets op klein te hebben staan doet de sub het wel degelijk, maar zachter dat zou kunnen.
    Je moet in het algemeen bij de setupinstellingen van je 5.1/7.1 analoge ingang in je receiver het subniveau 10dB hoger zetten dan het ingestelde niveau voor de digitale ingangen.

    Het instellen van de BD55 is inderdaad niet zo heel duidelijk beschreven.
    Stel dat je een oudere AV receiver gebruikt, die geen HD audiocodecs heeft.
    Sluit dan de BD55 digitaal aan voor het decoderen van het geluid van de DVD's (Dolby Digital, DTS).
    En sluit 5.1/7.1 analoog aan voor de HD audio van de Blu-ray Disc.

    De instellingen zijn:
    Digitale geluidsoutput op Bitstream zetten.
    BD secondaire audio kan gewoon op Aan.
    PCM down-conversie op Uit.
    Downmix maakt niet zoveel uit, kun je op Surround zetten
    HDMI audio uitgang kun je op Aan laten staan.
    Analoge audio output: kies voor 2ch + 5.1 als je 5.1 analoog aansluit en 7.1 als je 7.1 analoog aansluit.

    Volgens mij zou dit een goede instelling moeten zijn.

    Paar zaken die opgevallen zijn.
    Bij DVD geeft de speler aan of een audiostroom 24bit is, bij BD wordt dit niet aangegeven.
    Een PCM 2.0 96kHz signaal op BD geeft de speler niet in 96 kHz digitaal uit, dan het is slechts 48 kHz. Voor zover ik heb gecheckt heeft HDMI audio en BD sec. audio hier geen invloed op.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 13-12-2008 om 09:49

  23. #298

    Standaard

    citaat: Je moet in het algemeen bij de setupinstellingen van je 5.1/7.1 analoge ingang in je receiver het subniveau 10dB hoger zetten dan het ingestelde niveau voor de digitale ingangen (arnold van oostrum)

    dat lijkt me beter dan al het laag uit de rear weg te mixen naar de sub om dat niveau verschil in het active sub op te lossen.
    Laatst aangepast door johanhoitink : 13-12-2008 om 18:59
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  24. #299
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    Dit geld neem ik aan ook voor de bd55
    In dat menu tijdens de test slaat hij mijn sub gewoon over.
    je ziet hem wel staan, maar gaat van rechts voor naar rechts achter.

    misschien dan (rear) speakers op klein zetten om te sub weer mee te laten doen,
    maar naar mijn weten stuur je dan info voor de rear bedoelt naar de sub en krijgt de sub
    meer dan via het .1 (lfe) kanaal bedoelt is.

    zonder iets op klein te hebben staan doet de sub het wel degelijk, maar zachter dat zou kunnen.
    De Sub doet het inderdaad niet in de speakertest, dit hoort zo, althans bij dit apparaat!

    Bij large settings doet de Sub het wel, maar dan wel heel erg zacht!
    Maar goed beide manieren kunnen een oplossing bieden!
    Het ligt er ook aan hoe je de Sub heb aangesloten, alleen digitaal of ook analoog!
    Op het moment dat je kiest voor de small speakers, dient dit idd wel bij alle speakers te gebeuren!
    Nadeel is wel dat de BD50 en 55 een vaste kantelfrequentie heeft van 100hrz!
    Dit is niet instelbaar naar bijv de standaard THX waarde van 80hrz

    HDMI audio uitgang kun je op Aan laten staan.
    Bij de oudere modellen resulteert dit in 2.0 analoge audio!
    Ik weet niet of de nieuwe modellen dit ook zo doen!

    BD secondaire audio kan gewoon op Aan.
    Bij 7.1 DTS HD MA wordt bij deze stand de audio naar DTS HD MA 5.1 gedownmixed!
    Maar het zou zomaar alleen bij een hdmi verbinding van toepassing kunnen zijn!
    Maar dat blijft een beetje vaag!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Bij 7.1 DTS HD MA wordt bij deze stand de audio naar DTS HD MA 5.1 gedownmixed!
    Maar het zou zomaar alleen bij een hdmi verbinding van toepassing kunnen zijn!
    Maar dat blijft een beetje vaag!
    Dit is alleen het geval wanneer het secondaire audiospoor ook daadwerkelijk geactiveerd is, volgens mij.
    Maar secondaire audio kan zowel Picture in Picture zijn, als de bliepjes en de blapjes van een pop-up menu.
    Als ik alles volledig aansloten heb kan ik het wel even testen, ik heb hier wel een BD liggen met DTS-HD MA 7.1
    Ik heb welliswaar geen 7.1 setup, maar ik kan natuurlijk altijd even met de tulpjes rommelen.

Pagina 12 van 24 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •